Eny is 5 kilo hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
5 kilo, zelfs Sjoerd weegt meer!
Wie? wat? waar? moeten we langskomen?quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wie? wat? waar? moeten we langskomen?
*popcorn pakt*
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wie? wat? waar? moeten we langskomen?
*popcorn pakt*
Kom mij helpen m'n hok reorganiseren.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]![]()
Mwuh ik wil iets nuttigs doen maar weet niet wat
Sjoerd 5,3 en Herman 5,6 kilo.. en Sjoerd is toch best een scharminkel vind ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eny is 5 kilo hoorHeb jij zukke reuzen?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:23 schreef Miasan het volgende:
Dames, ik ga een rode galajurk maken om bij mijn CG Ruby Pumps te dragen!
wat is Eny dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sjoerd 5,3 en Herman 5,6 kilo.. en Sjoerd is toch best een scharminkel vind ik.
[..]
Zo hoort het. Eerst de lak, dan de kledingquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:23 schreef Miasan het volgende:
Dames, ik ga een rode galajurk maken om bij mijn CG Ruby Pumps te dragen!
Oeh sterkte AGquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:35 schreef AmyGrace het volgende:
Zo naar 't ziekenhuisHopen dat de uitslagen van het bloedonderzoek nu wél binnen zijn...
Sterktequote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:35 schreef AmyGrace het volgende:
Zo naar 't ziekenhuisHopen dat de uitslagen van het bloedonderzoek nu wél binnen zijn...
Die glansvijlen gaan maar een paar rondes mee he, hij kan ook gewoon op zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:03 schreef mirannie het volgende:
Aaahhh, mijn arme nageltjes! Vroeger als ik ze met een glansvijl bewerkt had, waren ze mooi roze en glansder ze alsof er blanke lak op zat. Nu net glansvijl gebruikt: nagels glanzen nauwelijks en zijn een beetje gelig, alsof ik een kettingroker benen ze zijn heel hobbelig
![]()
Oh ja, en ik baal van mijn internet, dat besloten heeft heel traag te zijn vandaag.
Einde klaagmodus.
@ AmyGrace
Sterkte!!
Itteh Bitteh Kitteh knockoutquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:15 schreef princess-a het volgende:
Ik heb heul niks gefaald net, waren maar 5 herome producten, 1 essence rek zonder nailart of iets, essence nagellakremover kennen ze hier ook niet en er was ook geen sally hansen.
Daarnaast was het woninginrichting winkeltje de collectie aan het veranderen waardoor er helemaal niks stond, alleen wat bloemen. Bah
Ik kan daar best inkomen. Dat spelletje is verslavendquote:In het Filipijnse Cagayan heeft een cipier het voor vijf gevangenen wel heel gemakkelijk gemaakt om te ontsnappen. De bewaarder was zo bezig met het spelletje 'Plants vs Zombies' dat hij niet lette op het geboefte. Eén van de gevangenen kon eenvoudig de sleutels pakken om vervolgens de bajes uit te vluchten.
De politie heeft inmiddels vier ontsnapten ingerekend. Eén gevangene, de 35-jarige Reynard Marturillas, is nog voortvluchtig.
Volgens de DA was Herman wel langquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat is Eny dan?
NAja, Eny is gewoon compact
Hhehehehehe epic failquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan daar best inkomen. Dat spelletje is verslavend
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Volgens de DA was Herman wel lang.
[..]
Hhehehehehe epic fail
Ik ken het nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lara is ook niet van de brains volgens mijquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ken het niet
wat een sukkel...
maar ik snap het wel, gisteren voor het eerst in lange tijd weer eens zitten gamen. Tombraider - Underworld...ik zat er zo in dat ik gewoon geirriteerd raakte toenbinnenkwam en tegen me begon te praten. (want dan moet ik terugpraten
)
Maar Lara was stom...ze heeft eindelijk de twee gems gevonden in de ondergronds tempel maar nu kan ze de uitgang niet meer vinden. Stomme trut
Ik ken het gevoelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lara is ook niet van de brains volgens mij
Kut, waarom ging ik het proberen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Raggen is eigenlijk wel een goed idee... *Gaat op zoek naar fijn ragmuziekjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:31 schreef Puckzzz het volgende:
Waaaaaaaaa....ff lekker raggen met Limp Bizkit
I know why you wanna hate me...
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kut, waarom ging ik het proberen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:41 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz gaat ff bier halen bij de super
'cause hate is all the world has ever seen lately!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:31 schreef Puckzzz het volgende:
Brr.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb alleen maar de Nannyvoice van m'n collega in mijn rechteroor :'0
Blak, blak, blak, blak number ohohohoooooooone!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Brr.
En ik twijfel of ik zin heb ik Type O, maar ik kan daar niet serieus meer naar luisteren.
Jep, klinkt best geinig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:01 schreef Diconnected het volgende:
Oeh oeh Buckcherrykent iemand dat?
Kappen dusquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:02 schreef AmyGrace het volgende:
Ik ken het spelletje ook niet...wel ernstig zeg van die bewaker![]()
Bedankt voor het medelevenZo, ik leef nog. Uit m'n bloed is gebleken dat ik teveel nagellak smeer
Nee, ik ben lichamelijk volkomen gezond, maar ondanks een hoge dosis AD is m'n spiegel nog steeds laag, oftwel, ik heb enkel de lasten van de AD en niet de lusten. Bluh.
Het is voor het moment even wat Maiden gewordenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Blak, blak, blak, blak number ohohohoooooooone!
Ja, dat zou je zeggen. Maar nee, eerst nog weer even de dosis ophogen, kijken of dat wat uitmaaktquote:
Run toooooo the hiiiiiiiiiiils, run foooooooooooohor your laaaaaaaaahahaaaaaaaaaifquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is voor het moment even wat Maiden geworden![]()
the evil that men do goes on and oooohoooooon
welke heb je?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:06 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, dat zou je zeggen. Maar nee, eerst nog weer even de dosis ophogen, kijken of dat wat uitmaakt![]()
Wat een ellende, ik ga maar cocaine snuiven denk ik![]()
Hier alles volle schappen hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:07 schreef AmyGrace het volgende:
Ik kom vanav ook nog wel even langs 't Kruidvat, maar het zal er wel gepunderd zijn. Ben benieuwd!
Die shufflede m'n pc erachteraan ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Run toooooo the hiiiiiiiiiiils, run foooooooooooohor your laaaaaaaaahahaaaaaaaaaif
Die moet je keihard draaien met je autoraampjes open. En dan met je handen van die bewegingen maken alsof je paardenteugels vasthoudt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die shufflede m'n pc erachteraan ja.
Sertralinequote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welke heb je?
[..]
Hier alles volle schappen hoor![]()
Oh, hard staat 'ie zeker.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die moet je keihard draaien met je raampjes open. En dan met je handen van die bewegingen maken alsof je paardenteugels vasthoudt.
Ja maar niet als je keihard op je ongezadelde ros over de heuvels galoppeert met je zwaard pijl en boog in je klauwen!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, hard staat 'ie zeker.![]()
Maar handen moeten juist zo rustig mogelijk blijven bij paardrijden.
(Ja, voormalig paardenmeisje. Sue me.)
Ik heb nooit western gereden, da's heul andersquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar niet als je keihard op je ongezadelde ros over de heuvels galoppeert met je zwaard pijl en boog in je klauwen!
Nou dan!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nooit western gereden, da's heul anders
Die stem daar glij ik spontaan van van mijn stoel. October Rustquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Brr.
En ik twijfel of ik zin heb ik Type O, maar ik kan daar niet serieus meer naar luisteren.
nee, bloody kisses!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die stem daar glij ik spontaan van van mijn stoel. October Rust
M'n laatste scharrel had dat dus ook. Maar ik moet nog steeds aan die playgirlfoto's denken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ook lekker! Jeugdsentiment, ik tekende overal die kop van de hoes van Killers op.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is voor het moment even wat Maiden geworden![]()
the evil that men do goes on and oooohoooooon
Da's die met kokosgeur toch?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:17 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ben een beetje laat, ik wilde Kruidvat vragen of ik 12 flessen Essence Nail Art Remover kon bestellen
12 flessen?!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:17 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ben een beetje laat, ik wilde Kruidvat vragen of ik 12 flessen Essence Nail Art Remover kon bestellen
Zegt me eigenlijk helemaal niks. *Slingert google aan*quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ook lekker! Jeugdsentiment, ik tekende overal die kop van de hoes van Killers op.
Kent iemand hier Blue October? Ook lekker!
dies ook fijn jahquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, bloody kisses!
Christian woman
she likes to feeeeeeeeeeeel her Gooooooood... inside of her....
DEEP inside of heeeeeeeeeer....
Geen idee welke geur, een zoete weeīge! Deze:quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's die met kokosgeur toch?
Voorraad! Zijn maar kleine flesjes hoor!quote:
Moet je ff say say say it luisteren. of nummer 2 of 3 van de cd ik weet het ff niet, mar die gaat over hoe hij de slaapkamer van zijn ex insluipt terwijl die ligt de krikken met haar nieuwe liefde en ze dan beide door het hoofd schietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zegt me eigenlijk helemaal niks. *Slingert google aan*
Ik denk het ookquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:19 schreef AmyGrace het volgende:
Ik heb trouwens nog 1 hand mat en 1 hand glanzend gelakt. En ermee de deur uitgeweestIk denk dat ik een nieuwe trend ga zetten
Volgens mij kunnen jij en ik wel samen films kijkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Moet je ff say say say it luisteren. of nummer 2 of 3 van de cd ik weet het ff niet, mar die gaat over hoe hij de slaapkamer van zijn ex insluipt terwijl die ligt de krikken met haar nieuwe liefde en ze dan beide door het hoofd schietecht superluguber nummer maar wel heel goed
Luguberquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Moet je ff say say say it luisteren. of nummer 2 of 3 van de cd ik weet het ff niet, mar die gaat over hoe hij de slaapkamer van zijn ex insluipt terwijl die ligt de krikken met haar nieuwe liefde en ze dan beide door het hoofd schietecht superluguber nummer maar wel heel goed
we moeten nog altijd een SAW marathon doen toch?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen jij en ik wel samen films kijken
doe dan tot en met deel 3, daarna zijn ze stomquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
we moeten nog altijd een SAW marathon doen toch?
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
doe dan tot en met deel 3, daarna zijn ze stom
egnie! beetje vergezocht misschien maar stom...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
doe dan tot en met deel 3, daarna zijn ze stom
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:31 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind ze wel catchyquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
De inhoud van mijn CD wisselaar in de auto (dat is de enige plaats waar ik 'mijn' muziek kan luisteren,vind het verschrikkelijk)
Ash - Trailer
RHCP - BloodSugarSexMagic ()
Blue October - Approaching normal
Mando Diao (geloof ik, meestal skip ik die)
I'd do him
Your mother raised you as a joke
Zit Ebola Syndrome er toevallig bij? Mijn god, wat een bagger is dat, maar ze gaan zķ ontzettend tof doodquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb van de week een hele stapel matige horrors meegenomen bij de mediamarkt, 2 euro per DVDDat moet wel heel slččččkt zijn
van die lekker B horrors?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb van de week een hele stapel matige horrors meegenomen bij de mediamarkt, 2 euro per DVDDat moet wel heel slččččkt zijn
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee, iets met een bloody house en een hanted forest en een man met een hakkebijl (rutger hauer)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit Ebola Syndrome er toevallig bij? Mijn god, wat een bagger is dat, maar ze gaan zķ ontzettend tof dood
D-horrorquote:
Ha! Die 1e video is nog nagellakgerelateerd ook. Zwarte nagellak bij mannenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
De inhoud van mijn CD wisselaar in de auto (dat is de enige plaats waar ik 'mijn' muziek kan luisteren,vind het verschrikkelijk)
Ash - Trailer
RHCP - BloodSugarSexMagic ()
Blue October - Approaching normal
Mando Diao (geloof ik, meestal skip ik die)
I'd do him
Your mother raised you as a joke
Die lifter?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, iets met een bloody house en een hanted forest en een man met een hakkebijl (rutger hauer)
[..]
D-horror
Goed ideequote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:35 schreef vamperotica het volgende:
Hier nu lekekr Disturbed op trouwens
Ik luister graag naar teksten en dit kan ik niet verstaanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind ze wel catchy
En hier zouden ze juist zeggen dat ik eindelijk wat luisterbaars aanzet.Maar ja, ik had net dit opstaan:
Wat EEEVIL!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:37 schreef tliciouz het volgende:
Oh horror films.Ik haat ze aangezien ik er nachten niet van slaap maar kijk ze toch. Ergste nachtmerrie's heb ik nog overgehouden aan the blair witch zo eng is ie niet eens, maar de film speelde zo op me in.
En vriendinnen vonden het leuk om daarna in de brievenbus zo'n houten voodoo poppetje te gooien die in de film ook voor kwam. Heerlijk.
OMG hou der tegen!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit hier bij onze vriend Louis met joysa en sharaan is aan het falen
Ja kon ze echt wurgen toen.quote:
Finsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik luister graag naar teksten en dit kan ik niet verstaan
Ook een klassiekertj imho. De hele CD is goed, is een samenwerkingsverband tussen rappers en 'rock' bands uit de film Judgement night:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit hier bij onze vriend Louis met joysa en sharaan is aan het falen
Dat klinkt als iets wat ik had kunnen uitvreten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:37 schreef tliciouz het volgende:
Oh horror films.Ik haat ze aangezien ik er nachten niet van slaap maar kijk ze toch. Ergste nachtmerrie's heb ik nog overgehouden aan the blair witch zo eng is ie niet eens, maar de film speelde zo op me in.
En vriendinnen vonden het leuk om daarna in de brievenbus zo'n houten voodoo poppetje te gooien die in de film ook voor kwam. Heerlijk.
Mwahhhhh, de ouw ICE-T Original gangster is best te happen hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fins
En nee, rap zal het voor mij nooit écht gaan doen.
ik was met mijn huisgenoten naar the Ring geweest in de bioscoop, en toen hadden we bedacht dat je met een universele afstandsbediening via het slaapkamerraam van iemand dan wel de tv aan kon zetten op het videokanaal (werkt alleen bij beeldbuizen tho). En dan de vaste huistelefoon bellenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets wat ik had kunnen uitvreten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |