Ik heb nooit western gereden, da's heul andersquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar niet als je keihard op je ongezadelde ros over de heuvels galoppeert met je zwaard pijl en boog in je klauwen!
Nou dan!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nooit western gereden, da's heul anders
Die stem daar glij ik spontaan van van mijn stoel. October Rustquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Brr.
En ik twijfel of ik zin heb ik Type O, maar ik kan daar niet serieus meer naar luisteren.
nee, bloody kisses!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die stem daar glij ik spontaan van van mijn stoel. October Rust
M'n laatste scharrel had dat dus ook. Maar ik moet nog steeds aan die playgirlfoto's denken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die stem daar glij ik spontaan van van mijn stoel. October Rust
Ook lekker! Jeugdsentiment, ik tekende overal die kop van de hoes van Killers op.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is voor het moment even wat Maiden geworden![]()
the evil that men do goes on and oooohoooooon
Da's die met kokosgeur toch?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:17 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ben een beetje laat, ik wilde Kruidvat vragen of ik 12 flessen Essence Nail Art Remover kon bestellen
12 flessen?!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:17 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ben een beetje laat, ik wilde Kruidvat vragen of ik 12 flessen Essence Nail Art Remover kon bestellen
Zegt me eigenlijk helemaal niks. *Slingert google aan*quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ook lekker! Jeugdsentiment, ik tekende overal die kop van de hoes van Killers op.
Kent iemand hier Blue October? Ook lekker!
dies ook fijn jahquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, bloody kisses!
Christian woman
she likes to feeeeeeeeeeeel her Gooooooood... inside of her....
DEEP inside of heeeeeeeeeer....
Geen idee welke geur, een zoete weeïge! Deze:quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's die met kokosgeur toch?
Voorraad! Zijn maar kleine flesjes hoor!quote:
Moet je ff say say say it luisteren. of nummer 2 of 3 van de cd ik weet het ff niet, mar die gaat over hoe hij de slaapkamer van zijn ex insluipt terwijl die ligt de krikken met haar nieuwe liefde en ze dan beide door het hoofd schietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zegt me eigenlijk helemaal niks. *Slingert google aan*
Ik denk het ookquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:19 schreef AmyGrace het volgende:
Ik heb trouwens nog 1 hand mat en 1 hand glanzend gelakt. En ermee de deur uitgeweestIk denk dat ik een nieuwe trend ga zetten
Volgens mij kunnen jij en ik wel samen films kijkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Moet je ff say say say it luisteren. of nummer 2 of 3 van de cd ik weet het ff niet, mar die gaat over hoe hij de slaapkamer van zijn ex insluipt terwijl die ligt de krikken met haar nieuwe liefde en ze dan beide door het hoofd schietecht superluguber nummer maar wel heel goed
Luguberquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Moet je ff say say say it luisteren. of nummer 2 of 3 van de cd ik weet het ff niet, mar die gaat over hoe hij de slaapkamer van zijn ex insluipt terwijl die ligt de krikken met haar nieuwe liefde en ze dan beide door het hoofd schietecht superluguber nummer maar wel heel goed
we moeten nog altijd een SAW marathon doen toch?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen jij en ik wel samen films kijken
doe dan tot en met deel 3, daarna zijn ze stomquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
we moeten nog altijd een SAW marathon doen toch?
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
doe dan tot en met deel 3, daarna zijn ze stom
egnie! beetje vergezocht misschien maar stom...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
doe dan tot en met deel 3, daarna zijn ze stom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |