Kut, waarom ging ik het proberen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan daar best inkomen. Dat spelletje is verslavend
Raggen is eigenlijk wel een goed idee... *Gaat op zoek naar fijn ragmuziekjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:31 schreef Puckzzz het volgende:
Waaaaaaaaa....ff lekker raggen met Limp Bizkit
I know why you wanna hate me...
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kut, waarom ging ik het proberen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:41 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz gaat ff bier halen bij de super
'cause hate is all the world has ever seen lately!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:31 schreef Puckzzz het volgende:
Waaaaaaaaa....ff lekker raggen met Limp Bizkit
I know why you wanna hate me...
Brr.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb alleen maar de Nannyvoice van m'n collega in mijn rechteroor :'0
Blak, blak, blak, blak number ohohohoooooooone!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Brr.
En ik twijfel of ik zin heb ik Type O, maar ik kan daar niet serieus meer naar luisteren.
Jep, klinkt best geinig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:01 schreef Diconnected het volgende:
Oeh oeh Buckcherrykent iemand dat?
Kappen dusquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:02 schreef AmyGrace het volgende:
Ik ken het spelletje ook niet...wel ernstig zeg van die bewaker![]()
Bedankt voor het medelevenZo, ik leef nog. Uit m'n bloed is gebleken dat ik teveel nagellak smeer
Nee, ik ben lichamelijk volkomen gezond, maar ondanks een hoge dosis AD is m'n spiegel nog steeds laag, oftwel, ik heb enkel de lasten van de AD en niet de lusten. Bluh.
Het is voor het moment even wat Maiden gewordenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Blak, blak, blak, blak number ohohohoooooooone!
Ja, dat zou je zeggen. Maar nee, eerst nog weer even de dosis ophogen, kijken of dat wat uitmaaktquote:
Run toooooo the hiiiiiiiiiiils, run foooooooooooohor your laaaaaaaaahahaaaaaaaaaifquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is voor het moment even wat Maiden geworden![]()
the evil that men do goes on and oooohoooooon
welke heb je?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:06 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, dat zou je zeggen. Maar nee, eerst nog weer even de dosis ophogen, kijken of dat wat uitmaakt![]()
Wat een ellende, ik ga maar cocaine snuiven denk ik![]()
Hier alles volle schappen hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:07 schreef AmyGrace het volgende:
Ik kom vanav ook nog wel even langs 't Kruidvat, maar het zal er wel gepunderd zijn. Ben benieuwd!
Die shufflede m'n pc erachteraan ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Run toooooo the hiiiiiiiiiiils, run foooooooooooohor your laaaaaaaaahahaaaaaaaaaif
Die moet je keihard draaien met je autoraampjes open. En dan met je handen van die bewegingen maken alsof je paardenteugels vasthoudt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die shufflede m'n pc erachteraan ja.
Sertralinequote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welke heb je?
[..]
Hier alles volle schappen hoor![]()
Oh, hard staat 'ie zeker.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die moet je keihard draaien met je raampjes open. En dan met je handen van die bewegingen maken alsof je paardenteugels vasthoudt.
Ja maar niet als je keihard op je ongezadelde ros over de heuvels galoppeert met je zwaard pijl en boog in je klauwen!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, hard staat 'ie zeker.![]()
Maar handen moeten juist zo rustig mogelijk blijven bij paardrijden.
(Ja, voormalig paardenmeisje. Sue me.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |