Mijn vrouwtjescavia die probeert de mannelijke eh, te nemenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Doet me denken aan het konijn die de kat besprong. Kat wist niet wat 'm overkwam.
Dit waren alletwee nog mannetjes ook. Stelletje kasthomo's zijn het.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Mijn vrouwtjescavia die probeert de mannelijke eh, te nemenHilarisch!
Op de site van Orly zelf ¤ 10,50 rond die koers houden dusquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik meen hier in nederland 11,25 o.O
Whehehe.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
Wij gaan ook een konijn kopen! Zal ze leren!
Ik heb helemaal geen beestjes heur.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:52 schreef Diconnected het volgende:
Jullie hebben allemaal dirty animals
ik wil ook zo 1:quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whehehe.
Het konijn is daar trouwens echt de baas in huis, hij zeikt de vriend van m'n zus onder en de ene kat is bang voor 'm en de andere wast 'm. Gaaf beest.
Hoeveel netto kilo hou je daar aan over na het braden?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil ook zo 1:
[ afbeelding ]
Die zijn namelijk 5 kiloen daarmee groter dan de poezen
Het beestje waar ik het over had is een dwergkonijn. En die is dus de baas over een kat van 6 kilo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil ook zo 1:
[ afbeelding ]
En dan mag ie lekker in de tuinquote:Een Nieuw Zeelander als huisdier
Nieuw Zeelanders zijn flinke konijnen, maar wel lieve en betrouwbare dieren. Ze hebben de ruimte nodig, dus los in huis of lekker een ruime ren of los in de tuin buiten is ideaal voor ze. Net als de meeste andere konijnen houden ze niet echt van optillen, maar wel van knuffelen.
Das geen konijntje meer, das gewoon een beestquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil ook zo 1:
[ afbeelding ]
5 kilo, zelfs Sjoerd weegt meer!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil ook zo 1:
[ afbeelding ]
Eny is 5 kilo hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
5 kilo, zelfs Sjoerd weegt meer!
Wie? wat? waar? moeten we langskomen?quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wie? wat? waar? moeten we langskomen?
*popcorn pakt*
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wie? wat? waar? moeten we langskomen?
*popcorn pakt*
Kom mij helpen m'n hok reorganiseren.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]![]()
Mwuh ik wil iets nuttigs doen maar weet niet wat
Sjoerd 5,3 en Herman 5,6 kilo.. en Sjoerd is toch best een scharminkel vind ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eny is 5 kilo hoorHeb jij zukke reuzen?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:23 schreef Miasan het volgende:
Dames, ik ga een rode galajurk maken om bij mijn CG Ruby Pumps te dragen!
wat is Eny dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sjoerd 5,3 en Herman 5,6 kilo.. en Sjoerd is toch best een scharminkel vind ik.
[..]
Zo hoort het. Eerst de lak, dan de kledingquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:23 schreef Miasan het volgende:
Dames, ik ga een rode galajurk maken om bij mijn CG Ruby Pumps te dragen!
Oeh sterkte AGquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:35 schreef AmyGrace het volgende:
Zo naar 't ziekenhuisHopen dat de uitslagen van het bloedonderzoek nu wél binnen zijn...
Sterktequote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:35 schreef AmyGrace het volgende:
Zo naar 't ziekenhuisHopen dat de uitslagen van het bloedonderzoek nu wél binnen zijn...
Die glansvijlen gaan maar een paar rondes mee he, hij kan ook gewoon op zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:03 schreef mirannie het volgende:
Aaahhh, mijn arme nageltjes! Vroeger als ik ze met een glansvijl bewerkt had, waren ze mooi roze en glansder ze alsof er blanke lak op zat. Nu net glansvijl gebruikt: nagels glanzen nauwelijks en zijn een beetje gelig, alsof ik een kettingroker benen ze zijn heel hobbelig
![]()
Oh ja, en ik baal van mijn internet, dat besloten heeft heel traag te zijn vandaag.
Einde klaagmodus.
@ AmyGrace
Sterkte!!
Itteh Bitteh Kitteh knockoutquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:15 schreef princess-a het volgende:
Ik heb heul niks gefaald net, waren maar 5 herome producten, 1 essence rek zonder nailart of iets, essence nagellakremover kennen ze hier ook niet en er was ook geen sally hansen.
Daarnaast was het woninginrichting winkeltje de collectie aan het veranderen waardoor er helemaal niks stond, alleen wat bloemen. Bah
Ik kan daar best inkomen. Dat spelletje is verslavendquote:In het Filipijnse Cagayan heeft een cipier het voor vijf gevangenen wel heel gemakkelijk gemaakt om te ontsnappen. De bewaarder was zo bezig met het spelletje 'Plants vs Zombies' dat hij niet lette op het geboefte. Eén van de gevangenen kon eenvoudig de sleutels pakken om vervolgens de bajes uit te vluchten.
De politie heeft inmiddels vier ontsnapten ingerekend. Eén gevangene, de 35-jarige Reynard Marturillas, is nog voortvluchtig.
Volgens de DA was Herman wel langquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat is Eny dan?
NAja, Eny is gewoon compact
Hhehehehehe epic failquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan daar best inkomen. Dat spelletje is verslavend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |