Eny is 5 kilo hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
5 kilo, zelfs Sjoerd weegt meer!
Wie? wat? waar? moeten we langskomen?quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wie? wat? waar? moeten we langskomen?
*popcorn pakt*
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wie? wat? waar? moeten we langskomen?
*popcorn pakt*
Kom mij helpen m'n hok reorganiseren.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]![]()
Mwuh ik wil iets nuttigs doen maar weet niet wat
Sjoerd 5,3 en Herman 5,6 kilo.. en Sjoerd is toch best een scharminkel vind ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eny is 5 kilo hoorHeb jij zukke reuzen?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:23 schreef Miasan het volgende:
Dames, ik ga een rode galajurk maken om bij mijn CG Ruby Pumps te dragen!
wat is Eny dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sjoerd 5,3 en Herman 5,6 kilo.. en Sjoerd is toch best een scharminkel vind ik.
[..]
Zo hoort het. Eerst de lak, dan de kledingquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:23 schreef Miasan het volgende:
Dames, ik ga een rode galajurk maken om bij mijn CG Ruby Pumps te dragen!
Oeh sterkte AGquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:35 schreef AmyGrace het volgende:
Zo naar 't ziekenhuisHopen dat de uitslagen van het bloedonderzoek nu wél binnen zijn...
Sterktequote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:35 schreef AmyGrace het volgende:
Zo naar 't ziekenhuisHopen dat de uitslagen van het bloedonderzoek nu wél binnen zijn...
Die glansvijlen gaan maar een paar rondes mee he, hij kan ook gewoon op zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:03 schreef mirannie het volgende:
Aaahhh, mijn arme nageltjes! Vroeger als ik ze met een glansvijl bewerkt had, waren ze mooi roze en glansder ze alsof er blanke lak op zat. Nu net glansvijl gebruikt: nagels glanzen nauwelijks en zijn een beetje gelig, alsof ik een kettingroker benen ze zijn heel hobbelig
![]()
Oh ja, en ik baal van mijn internet, dat besloten heeft heel traag te zijn vandaag.
Einde klaagmodus.
@ AmyGrace
Sterkte!!
Itteh Bitteh Kitteh knockoutquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:15 schreef princess-a het volgende:
Ik heb heul niks gefaald net, waren maar 5 herome producten, 1 essence rek zonder nailart of iets, essence nagellakremover kennen ze hier ook niet en er was ook geen sally hansen.
Daarnaast was het woninginrichting winkeltje de collectie aan het veranderen waardoor er helemaal niks stond, alleen wat bloemen. Bah
Ik kan daar best inkomen. Dat spelletje is verslavendquote:In het Filipijnse Cagayan heeft een cipier het voor vijf gevangenen wel heel gemakkelijk gemaakt om te ontsnappen. De bewaarder was zo bezig met het spelletje 'Plants vs Zombies' dat hij niet lette op het geboefte. Eén van de gevangenen kon eenvoudig de sleutels pakken om vervolgens de bajes uit te vluchten.
De politie heeft inmiddels vier ontsnapten ingerekend. Eén gevangene, de 35-jarige Reynard Marturillas, is nog voortvluchtig.
Volgens de DA was Herman wel langquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat is Eny dan?
NAja, Eny is gewoon compact
Hhehehehehe epic failquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan daar best inkomen. Dat spelletje is verslavend
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Volgens de DA was Herman wel lang.
[..]
Hhehehehehe epic fail
Ik ken het nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lara is ook niet van de brains volgens mijquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ken het niet
wat een sukkel...
maar ik snap het wel, gisteren voor het eerst in lange tijd weer eens zitten gamen. Tombraider - Underworld...ik zat er zo in dat ik gewoon geirriteerd raakte toenbinnenkwam en tegen me begon te praten. (want dan moet ik terugpraten
)
Maar Lara was stom...ze heeft eindelijk de twee gems gevonden in de ondergronds tempel maar nu kan ze de uitgang niet meer vinden. Stomme trut
Ik ken het gevoelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lara is ook niet van de brains volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |