Hier zijn pluche beesten en fleecedekentjes de lul.. die ehm.. worden bruut genomenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:35 schreef Holyme het volgende:
SQ, katten die schrikkeneentje hier vindt sowieso kleren leuk om in elkaar te meppen, of nou ja, vasthouden, bijten en konijnestampen met de achterpoten.
De andere vindt mijn kleren alleen leuk als ik ze netjes over het bed heen hang, dan trekt ze ze naar beneden en trappelt ze ze prrrrrr aan gort >.<
Natuurlijk ben ik te lui altijd alles netjes in de kast te hangen, dus koop ik nu kleren die wel tegen een stootje kunnen![]()
ik meen hier in nederland 11,25 o.Oquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
Weet iemand de retailprijs van Orly?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:45 schreef Loqi het volgende:
[..]
Hier zijn pluche beesten en fleecedekentjes de lul.. die ehm.. worden bruut genomenterwijl zowel poes als kater 'geholpen' zijn
Ik had in Engeland een kater 'Kafka' (quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:45 schreef Loqi het volgende:
[..]
Hier zijn pluche beesten en fleecedekentjes de lul.. die ehm.. worden bruut genomenterwijl zowel poes als kater 'geholpen' zijn
Mijn vrouwtjescavia die probeert de mannelijke eh, te nemenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Doet me denken aan het konijn die de kat besprong. Kat wist niet wat 'm overkwam.
Dit waren alletwee nog mannetjes ook. Stelletje kasthomo's zijn het.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Mijn vrouwtjescavia die probeert de mannelijke eh, te nemenHilarisch!
Op de site van Orly zelf ¤ 10,50 rond die koers houden dusquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik meen hier in nederland 11,25 o.O
Whehehe.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
Wij gaan ook een konijn kopen! Zal ze leren!
Ik heb helemaal geen beestjes heur.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:52 schreef Diconnected het volgende:
Jullie hebben allemaal dirty animals
ik wil ook zo 1:quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whehehe.
Het konijn is daar trouwens echt de baas in huis, hij zeikt de vriend van m'n zus onder en de ene kat is bang voor 'm en de andere wast 'm. Gaaf beest.
Hoeveel netto kilo hou je daar aan over na het braden?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil ook zo 1:
[ afbeelding ]
Die zijn namelijk 5 kiloen daarmee groter dan de poezen
Het beestje waar ik het over had is een dwergkonijn. En die is dus de baas over een kat van 6 kilo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil ook zo 1:
[ afbeelding ]
En dan mag ie lekker in de tuinquote:Een Nieuw Zeelander als huisdier
Nieuw Zeelanders zijn flinke konijnen, maar wel lieve en betrouwbare dieren. Ze hebben de ruimte nodig, dus los in huis of lekker een ruime ren of los in de tuin buiten is ideaal voor ze. Net als de meeste andere konijnen houden ze niet echt van optillen, maar wel van knuffelen.
Das geen konijntje meer, das gewoon een beestquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil ook zo 1:
[ afbeelding ]
5 kilo, zelfs Sjoerd weegt meer!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil ook zo 1:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |