Leest ze mee?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:46 schreef Loqi het volgende:
Ik moet sneller hier komen klagen, dat gebeurd er tenminste wat....
die meid die er nu nog 'woont' heeft net m'n vriend teruggebeld.. blijkbaar is er bij de woningbouw iemand op vakantie waardoor het pas de 23 zou kunnen (vind ik een ongelofelijk kutexcuus.. alsof er maar 1 iemand bij de woningbouw werkt ofzo, maar dat terzijde) en voor het niet opsturen van de formuleren had je geen geen excuus zei ze
Nou.. weer een week uitstel voor mevrouw.. weer een week later de sleutel voor ons.. ben benieuwd of ze het voor de 23 regelt.. vast niet
Als het daar sneller van gaat hoop ik dat...quote:
Mijn mama zei net; zullen we even lekker een stukje fietsen, naar het kruidvat ofzo? (20 minuten fietsen voor ons) dus ik zo neeh geen zin.. ooooh wacht! Kruidvat JAquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
Nagelfestival
Een herome glasvijl, een Sally Hansen maximun growth, een 6-way buffer, ridge filler, remover en nagelstickers voorrrrrr 13,35![]()
hihi, van falenstein!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mijn mama zei net; zullen we even lekker een stukje fietsen, naar het kruidvat ofzo? (20 minuten fietsen voor ons) dus ik zo neeh geen zin.. ooooh wacht! Kruidvat JA
Nu ik dit heb gelezen helemaal! En ernaast zit een leuk woninginrichting winkeltje dus zie mij eens falen zometeen
Dankquote:
Al dat gezever over sigaretten...quote:
Roken gooit aardig wat stress op je stofwisseling, waardoor deze sneller werkt. Als je stopt, duurt het een tijdje voor het weer normaal werkt, in het begin gaat het erg langzaam. Dus ook al eet je weinig, 't komt er veel sneller bij dan normaal. En natuurlijk wordt je smaak beter en is het lastig om niet met eten te gaan compenseren. Dat gewicht wat je erbij krijgt is ook niet zo makkelijk er af te krijgen, maar als alles weer normaal werkt, kom je ook niet meer zo snel aanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:58 schreef Miss_V het volgende:
[..]
ja hier ook een roker (helaas). Ik herken je moeder wel in mezelf. Ik was ook een maand of 8 gestopt (alweer een paar jaar geleden). En écht, ik at niet meer, ik snoep zowieso al niet. En lette zo netjes op wat ik naar binnen werkte. Maar toch.... iedere maand een kilo d'r bij. Ik werd me er toch een partij pissig van!
Twijfelkontquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Al dat gezever over sigaretten...![]()
ZWAK ja ik weet het.
Misschien da'k alsnog lekker aan de pimpel ga zaterdagik kan toch niet rijden
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:12 schreef Holyme het volgende:
Ben net ook even wezen winkelen en nu probeer ik Evi (L., net besloten dat ze die wel verdiend heeft) duidelijk te maken dat ze m'n sok mag aanvallen, maar niet zo lomp moet doen als m'n voet erin zitMet m'n voeten doet ze zachtjes, kietelt alleen een beetje
wattes?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
SQ: "Collega's, noem eens een leuke stad in duitsland om een weekend heen te gaan?"
Collega: "Kitzbuhel!"
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
SQ: "Collega's, noem eens een leuke stad in duitsland om een weekend heen te gaan?"
Collega: "Kitzbuhel!"
Nee joh, gewoon lekker Deutsche Kultur snuiven. Plus ze hebben een chocolademuseum daarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
wattes?![]()
Mijn mama gaat over 2 maanden een dagje naar Keulen, voor broer en zussen dag met haar broers en zussen dus. Nu zitten we te ruzien of ik mee mag. Ik mag mee mits ik meega naar de familie, maar ik wil alleen maar mee als ik niet meehoef en op nagellak jacht mag
Nee hoor, ik ben al aan het aftellen naar 3 oktober, dan mag ik mijn abbo weer verlengenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]!!
Ik ben net gebeld door KPN, morgenvroeg wordt mijn nieuwe foontje geleverd
is het stom als ik daar naar uitkijk?eindelijk een grote-mensen-telefoon!
Nee tuurlijk niet! nieuw speelgoed is altijd tof, ook grotemensenspeelgoedquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]!!
Ik ben net gebeld door KPN, morgenvroeg wordt mijn nieuwe foontje geleverd
is het stom als ik daar naar uitkijk?eindelijk een grote-mensen-telefoon!
Ik vind nagellak een belangrijk deel van de duitse cultuurquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon lekker Deutsche Kultur snuiven. Plus ze hebben een chocolademuseum daar![]()
en Kitzbuhel leg helegaar nie in duitsland nie!
Ik denk dat zulks wel in de smaak valt:quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:23 schreef Loqi het volgende:
ik weet niet wat ik aan moet op de verjaardag van
aangezien mn bestelde kleren niet leuk waren en ik die gaag dan aan wilde
Kut is dat he? Je hebt er zo een voorstelling van en dan valt de realitit tegenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:23 schreef Loqi het volgende:
ik weet niet wat ik aan moet op de verjaardag van
aangezien mn bestelde kleren niet leuk waren en ik die gaag dan aan wilde
Ja dat had ik dan in gedachtenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat zulks wel in de smaak valt:
[ afbeelding ]
Ja is altijd zo jammerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kut is dat he? Je hebt er zo een voorstelling van en dan valt de realitit tegen![]()
Je hebt vast nog wel wat leuks toch?
Je bikini toch?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kut is dat he? Je hebt er zo een voorstelling van en dan valt de realitit tegen![]()
Je hebt vast nog wel wat leuks toch?
Ik zit al dagen te denken wat ik zaterdag aan ga trekken...
maar gezien het bij mij thuis is hebben jullie dikke kans dat ik tegen het eind van de meeting in mijn huisbroek en shirt loop omdat ik de nette kleren zat ben
ik dacht 10 dollar ofzo?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
Weet iemand de retailprijs van Orly?
Hier zijn pluche beesten en fleecedekentjes de lul.. die ehm.. worden bruut genomenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:35 schreef Holyme het volgende:
SQ, katten die schrikkeneentje hier vindt sowieso kleren leuk om in elkaar te meppen, of nou ja, vasthouden, bijten en konijnestampen met de achterpoten.
De andere vindt mijn kleren alleen leuk als ik ze netjes over het bed heen hang, dan trekt ze ze naar beneden en trappelt ze ze prrrrrr aan gort >.<
Natuurlijk ben ik te lui altijd alles netjes in de kast te hangen, dus koop ik nu kleren die wel tegen een stootje kunnen![]()
ik meen hier in nederland 11,25 o.Oquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
Weet iemand de retailprijs van Orly?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:45 schreef Loqi het volgende:
[..]
Hier zijn pluche beesten en fleecedekentjes de lul.. die ehm.. worden bruut genomenterwijl zowel poes als kater 'geholpen' zijn
Ik had in Engeland een kater 'Kafka' (quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:45 schreef Loqi het volgende:
[..]
Hier zijn pluche beesten en fleecedekentjes de lul.. die ehm.. worden bruut genomenterwijl zowel poes als kater 'geholpen' zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |