ja hoor, moet je alleen even wachten tot Benny terug is van vakantie. Die heeft de OP in elkaar gezet.quote:
dat zijn er maar drie, de rest zie ik hier regelmatig, en Mar is even sabbaticalquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:31 schreef Myraela het volgende:
Wat staan er eigenlijk veel mensen in de OP. En bij bijna geen heb ik zoiets van "die zie ik eigenlijk nooit" hoe kan dat.
THE EAGLE HAS LANDED, I REPEAT, THE EAGLE HAS LANDEDquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:32 schreef -Vaduz- het volgende:
mobiele test, een heuse primeur! Kiekn wat t wut.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja hoor, moet je alleen even wachten tot Benny terug is van vakantie. Die heeft de OP in elkaar gezet.
klinkt goed! Wel iets voor nood, want het schiet niet op. :pquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
THE EAGLE HAS LANDED, I REPEAT, THE EAGLE HAS LANDED
Sowieso niets mis met wachten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is wat een mens het meest doet in een leven!
OTOOOOquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is wat een mens het meest doet in een leven!
lijkt me echt hopeloos, FOK!ken met een telefoonquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
klinkt goed! Wel iets voor nood, want het schiet niet op. :p
Als ik geen afspraken had, zou me dat echt niets schelen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als ik bij het station aankom heb ik eigenlijk liever dat ik meteen in kan stappen.
Ach, even van het station genieten kan toch geen kwaad?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:39 schreef Desunoto het volgende:
Als ik bij het station aankom heb ik eigenlijk liever dat ik meteen in kan stappen.
Rotterdam centraal is niet veel om van te genieten hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Ach, even van het station genieten kan toch geen kwaad?
genieten en station in 1 zinquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Ach, even van het station genieten kan toch geen kwaad?
Ligt er wel aan hoe lang en welke andere figuren er op het perron staan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik geen afspraken had, zou me dat echt niets schelen.
Sowieso Rotterdamquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rotterdam centraal is niet veel om van te genieten hoor.
Alle stations niet. Zijn allemaal lelijk in Nederland.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rotterdam centraal is niet veel om van te genieten hoor.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Alle stations niet. Zijn allemaal lelijk in Nederland.
ik vind het een van de vreselijkste plekken om te zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan geef ik je gelijk ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ligt er wel aan hoe lang en welke andere figuren er op het perron staan.
Stond niet zo lang geleden te wachten met als enige andere mensen een stuk of 6 kansenjongeren met een agressieve houding. Bah.Daar word je niet gelukkig van hoor.
Ik moet eerlijk zeggen dat als je Rotterdam gewent bent, ik bijna blij word als ik een schattig oud station zie.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De eerste twee kan ik me in detail inbeelden omdat ik er zo vaak geweest ben maar nee, niet bijzonder.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:43 schreef Socios het volgende:
[..]
![]()
Amsterdam Centraal, Haarlem, Maastricht, Groningen. Zomaar vier prachtige stations.
Starbucks hebben ze op zoveel stations.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:46 schreef Myraela het volgende:
Ik vind die van Utrecht tof. Maar dat kan ook door de Starbucks komen.
Niet in Rotterdam!!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Starbucks hebben ze op zoveel stations.
Amsterdam. Leiden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:48 schreef Myraela het volgende:
En die in Den-haag ook niet. Waar wel eigenlijk?
ach, ze verkopen koffiequote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:52 schreef Desunoto het volgende:
Maar boeiend, Starbucks is toch overrated.
Station Kesteren.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:45 schreef Myraela het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat als je Rotterdam gewent bent, ik bijna blij word als ik een schattig oud station zie.
Ze verzinnen steeds wat nieuws. Iedere keer weer.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:54 schreef Laysa het volgende:
Volgens [singletjes] is socios een pedo omdat jullie elkaar hebben '' gezien''
Koetsie koetsie....wij zijn voor jullie hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Ze verzinnen steeds wat nieuws. Iedere keer weer.
Is de rel nog niet voorbij?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volgens [singletjes] is socios een pedo omdat jullie elkaar hebben '' gezien''
Eén fipo en je wakkert ´m aan.quote:
Ik heb wat gelezen, maar wat een trieste lui zijn dat.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Eén fipo en je wakkert ´m aan.
Wat een verschil met hier waar je na een fipo vriendelijk gedag wordt gezegd.
LINKJE?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb wat gelezen, maar wat een trieste lui zijn dat.
Dat past er bij mij niet eens op.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:09 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ff 235 gig weggegooid van mijn harde schijf.
Ruimt lekker op
Altijd rustgevend zo'n klein relletje voor het slapen gaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Kunnen we weer rustig gaan slapen.
Matige rel, matig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[Singles] met commentaar van El_Matador
Is het wel chocolademelk met slagroom?
Kinderachtig vooral.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Matige rel, matig.
En dat is wel lekker inderdaad. Hebben.
Spellen die ik nooit meer speel en iets van 110 gig aan archief en dubbele foto's...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat past er bij mij niet eens op.
Oke, ik gebruik het ook niet.
Ik vind het maar een baggerwoordquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een van mijn favoriete nieuwe woorden
Grrquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
was!
Het is nu Symphonics en mijn woordje
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
was!
Het is nu Symphonics en mijn woordje
Je snapt natuurlijk wel dat fipo's hoerenirritant zijn he?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Eén fipo en je wakkert ´m aan.
Wat een verschil met hier waar je na een fipo vriendelijk gedag wordt gezegd.
dat zijn ze ookquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:21 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat fipo's hoerenirritant zijn he?
Niet meer in deze SC, gerne.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:21 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat fipo's hoerenirritant zijn he?
Nou, het lijkt me irritanter om ze in een sc te maken waar je vrijwel niet komt en dan verbaasd zijn dat ze niet zo aardig zijnquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:33 schreef Rauzer het volgende:
Excuus, we waren al bij post 83, las ff verkeerd.
Even voor de duidelijkheid: ik kom daar "al" sinds eind vorig jaar, hè.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:32 schreef Rauzer het volgende:
Nou, het lijkt me irritanter om ze in een sc te maken waar je vrijwel niet komt en dan verbaasd zijn dat ze niet zo aardig zijn
FIPOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!11quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt geen tieten. Tegen mensen met tieten zijn ze aardiger.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: ik kom daar "al" sinds eind vorig jaar, hè.
Ook bikkelhard, als het nodig is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt geen tieten. Tegen mensen met tieten zijn ze aardiger.
Ach ja, verschil moet er zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:33 schreef Myraela het volgende:
Ik vind een fipo niet zo erg als je daarna ook meedoet in het topic. Ik post ook zo vaak alleen een smiley of iets.
Haha, klopt ja. En als je daar als man door een vrouw geadoreerd wordt, dan word je, uit jaloezie, snel gebasht.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:35 schreef Myraela het volgende:
Je hebt geen tieten. Tegen mensen met tieten zijn ze aardiger.
Ok dat heb ik dan verkeerd begrepen, ik dacht dat je enkel aan het fipohunten was daar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: ik kom daar "al" sinds eind vorig jaar, hè.
Ik ben blij dat ik ze niet heb, volgens mij zitten ze altijd in de weg.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ach ja, verschil moet er zijn.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik ze niet heb, volgens mij zitten ze altijd in de weg.
Nee, totaal niet. Ik post gewoon af en toe mee, voor zover dat toegestaan wordt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:37 schreef Rauzer het volgende:
Ok dat heb ik dan verkeerd begrepen, ik dacht dat je enkel aan het fipohunten was daar.
Wie loopt jou daar te adoreren? Ik sla der.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, klopt ja. En als je daar als man door een vrouw geadoreerd wordt, dan word je, uit jaloezie, snel gebasht.
yay.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik krijg net een mailtje: de adoptie van ons hondje is nu officiiel
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:38 schreef Myraela het volgende:
Wie loopt jou daar te adoreren? Ik sla der.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik krijg net een mailtje: de adoptie van ons hondje is nu officieel![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent echt goed voor de wereld Symph.
Wat gaaf.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze: Ons nieuwe pleegkind
Gewoon een vuilnisbakkie met een Pools accent
het is gewoon hoe ik er in sta, en ik heb gelukkig een gelijkgestemde gevonden....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent echt goed voor de wereld Symph.
Dan sta je er goed in.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is gewoon hoe ik er in sta, en ik heb gelukkig een gelijkgestemde gevonden....
het is wie ik ben, en mijn huwelijk en de relatie met mijn ex-vriendin waren precies tegenovergesteld. Die waren precies contra zoals ik ben, en soms is dat best heeeel lastig. (ook qua muziek waar ik iets mee heb). En als je dan een gelijkgestemde vindt, op beide vlakken, dan gaat er echt een hele rare wereld voor je open.quote:
Thanks a lotquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan sta je er goed in.
Ik houd van dat soort mensen, en als ik binnen het redelijke de mogelijkheid krijg zal ik het ook niet laten.
Dat is me nog niet gelukt, lijkt me fantastisch. Maar ik ben nog jong, ik vrees niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is wie ik ben, en mijn huwelijk en de relatie met mijn ex-vriendin waren precies tegenovergesteld. Die waren precies contra zoals ik ben, en soms is dat best heeeel lastig. (ook qua muziek waar ik iets mee heb). En als je dan een gelijkgestemde vindt, op beide vlakken, dan gaat er echt een hele rare wereld voor je open.
Lijkt me heerlijk om mee te maken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is wie ik ben, en mijn huwelijk en de relatie met mijn ex-vriendin waren precies tegenovergesteld. Die waren precies contra zoals ik ben, en soms is dat best heeeel lastig. (ook qua muziek waar ik iets mee heb). En als je dan een gelijkgestemde vindt, op beide vlakken, dan gaat er echt een hele rare wereld voor je open.
dat is het ook, maar het is zoooooo vreemd als je eindelijk jezelf kan zijn....quote:
Ja, ik zag niet dat er een nieuw topic was.quote:
Ze zingt echt prachtig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is het ook, maar het is zoooooo vreemd als je eindelijk jezelf kan zijn....
Ik ben een gevoelsmens, en dat he ik bij elkaar 12 jaar moeten uitschakelen (behalve de periode dat ik allleen was).
Voorbeeld: als dit bij mijn ex-vriendin op de radio zou zijn ging hij subiet op 539, en mijn vrouw begreep niet waarom ik overal kippenvel kreeg: en nu luisteren we dit zeker minstens 1x per dag samen, en we zingen het ook samen...
tering, ik klap wel uit de school vandaag...
Die scherpte nog.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, ik zag niet dat er een nieuw topic was.
Nee hoor, alleen is haar kaaklijn niet helemaal in orde....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze zingt echt prachtig.![]()
Is ze gehandicapt?
quote:
O, oké.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen is haar kaaklijn niet helemaal in orde....
Dat kende ik niet. Mooi.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is het ook, maar het is zoooooo vreemd als je eindelijk jezelf kan zijn....
Ik ben een gevoelsmens, en dat he ik bij elkaar 12 jaar moeten uitschakelen (behalve de periode dat ik allleen was).
Voorbeeld: als dit bij mijn ex-vriendin op de radio zou zijn ging hij subiet op 539, en mijn vrouw begreep niet waarom ik overal kippenvel kreeg: en nu luisteren we dit zeker minstens 1x per dag samen, en we zingen het ook samen...
tering, ik klap wel uit de school vandaag...
als je dat meiske ziet denk je daar heb je er weer zo een, tot ze haar keel opzetquote:
ja dat is echt heel mooiquote:
Zo ben ik bij een van de opnames van de Nederlandse versie geweest. Daar was ook één man bij die de hele zaal wegblies. Prachtig om zo'n normaal iemand in een spijkerbroek zoiets te zien doen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je dat meiske ziet denk je daar heb je er weer zo een, tot ze haar keel opzet
jah, zo iemand is toch ongelovelijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:27 schreef JJH het volgende:
Wacht, jij hebt het topic hier in TAL geopend.
-Edit-
Filmpje werkend gemaakt.
Je hebt bij dat soort opnames zo'n man staan die aangeeft wanneer je moet klappen en juichen enzo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jah, zo iemand is toch ongelovelijk
Als ik in de zaal had gezeten, hadden de tranen over mijn wangen gelopen.
Vooral hoe hij op het eind geniet van zijn moment....
Welterusten konijn!quote:
ik kan me dat echt helemaal voorstellen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hebt bij dat soort opnames zo'n man staan die aangeeft wanneer je moet klappen en juichen enzo.
Bij hem was dat niet nodig. Het was een volledig gemeende, spontane staande ovatie.
Als ik het nu terugkijk krijg ik weer kippenvel.
VoiceMale ken ik wel van naam.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan me dat echt helemaal voorstellen.
Voruge week zijn we naar het theater geweest en toen hoorde ik dit live, en exact dezelfde reactie. En staande ovatie halverwege de voorstelling:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga ook slapen, om 8 uur staat mijn klushulp weer voor mijn neus....
Jij ook weg?quote:
ik ben bij heeel veel acapella groepen in het theater geweest, maar ik zat nu van begin tot het einde met mond open en kippenvel op mijn rug, en ik heb (bijna) alle baspartijen meegezongen...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:42 schreef JJH het volgende:
[..]
VoiceMale ken ik wel van naam.
Zo prachtig als iemand zo goed is in zijn ding.
Dat dusquote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:33 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] slingers ophangt voor c_a
Van Harte gefeliciteerd c_a, een taartje voor jou [ afbeelding ]
Mògge Mutsquote:
geen vrijquote:
quote:
quote:
Dank je wel lieviesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:35 schreef Koen66 het volgende:
Goedemorgen allemaal
Miranda, van harte gefeliciteerd !!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:47 schreef Pheno het volgende:
Wie is er jarig? En hoe kon ik dat weten? Waar is de klieklijst?
Gefeliciteerd c_a!
Hahahaha dank je welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:49 schreef Pheno het volgende:
He, een TT change.
met vrije vertaling, betoverd is zo zielig.
[Secret modus]quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:47 schreef Pheno het volgende:
Gefeliciteerd c_a!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/Secret modus]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Kliekjesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:47 schreef Pheno het volgende:
De verkeerde kant?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik verjaar ook bijna, dan ga ik richting de verkeerde kant van de 20
verkeerde kantquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik verjaar ook bijna, dan ga ik richting de verkeerde kant van de 20
Binnenkortquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
verkeerde kant
Wanneer ben je jarig dan?
ik vind het wel gezelligquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:36 schreef D. het volgende:
Maar....verjaardagen
Tenmiste, voor mij hoeft het niet
Verjaardagen van vrienden zijn vaak gezellig ja, bij familie is het al meer een kwestie van moeten, en van mezelf...die sla ik altijd overquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het wel gezellig
Ik vier het zaterdagGezellig alle vrienden en familie die over de vloer komen, wijntje erbij, lekkere hapjes
Ik hou van gezelligheid
Nee weekje laterquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
24 augustus t/m 24 september
Uhmzzzz 24-08?
quote:
Ja het moest +8 zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
24 + 7 is toch 31
1 september?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door crv op 12-08-2010 10:44:53 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:29 schreef crv het volgende:
lijstje moet ff weer afgemaakt worden30-10 hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:29 schreef crv het volgende:
lijstje moet ff weer afgemaakt wordenCRVTHEEEEEEEEEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
looks like 1 zwitserquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:48 schreef crv het volgende:
hier had ik dus last van gisteravond
1 keer raden
[ afbeelding ]
Hmmm....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:48 schreef crv het volgende:
1 keer raden
[ afbeelding ]
fixedquote:
quote:
aardig ongelukje...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:48 schreef crv het volgende:
1 keer raden
[ afbeelding ]
Ja blijkbaar mag ik als enige in de sc je nummer niet hebbenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Thx
Waar blijft me sms nou?
Had ook gekund, evenals Nederlanders (stonder er genoeg in de avondspits rond Basel:+quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
aardig ongelukje...
Een bejaard stel
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja blijkbaar mag ik als enige in de sc je nummer niet hebben!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja blijkbaar mag ik als enige in de sc je nummer niet hebben!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:17 schreef crv het volgende:
vrouw die niet doorhad dat er voor haar geremd werd
Bij toevalquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen Kally en iBenny hebben mijn nummer![]()
iBenny bij toeval en Kally... omdat Kally
Ik zou zeggen huur een knokploeg, maar dat 'huren' gedeelte gaat wellicht nu wat lastigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik word echt aggressief m'n loon is er nog steeds niet
nog steedsquote:
tisserquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben in maart gestopt met school.quote:
jaquote:
Ja, weet ik veel dat ik zo veel ging posten, gisteren had ik nog 9057, ik dacht dat zal zo'n vaart niet lopenquote:
eh, JAAA... allemaal collega's die hun loon al hebben, en ik niet.. had het gisterochtend al moeten hebben.quote:
Gewoon effe bellen waar het blijft?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Welke bank heb je? ING/Postbank duurt meestal wel iets langer dan andere bankenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
eh, JAAA... allemaal collega's die hun loon al hebben, en ik niet.. had het gisterochtend al moeten hebben.
Ik snap er vrij weinig vanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Hij geloofde niet dat ik hem gebeld had (ik had z'n nummer nog geen eens)
Dus ik heb mijn nummer gegeven.... als bewijs![]()
En toen geloofde hij mij....
Staat ook ergens op het forum HET verhaal
"Patrique en de wraak van het ontslagen Kassameisje"quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
eh, JAAA... allemaal collega's die hun loon al hebben, en ik niet.. had het gisterochtend al moeten hebben.
Ik heb ING, maar heb het altijd eerder dan collega's..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welke bank heb je? ING/Postbank duurt meestal wel iets langer dan andere banken
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel dat ik zo veel ging posten, gisteren had ik nog 9057, ik dacht dat zal zo'n vaart niet lopen!
STFUquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik snap er vrij weinig van.
[..]
"Patrique en de wraak van het ontslagen Kassameisje"!
Ja ik ga ff m'n laatste veertig posts uitpluizenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:30 schreef D. het volgende:
[..]
ff teruglezen dan, hij staat er vast nog ergens
ING had gister ook een of andere storing, dus wie weet is alles gewoon even vertraagd. Als de hele salarisrun er dus bij je baas doorheen is (collega's hebben wel geld zei je?) dan mag ik hopen dat ze niet alleen jou NIET hebben gedaanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb ING, maar heb het altijd eerder dan collega's..
9957 bedoel ikquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? 943 posts? En je staat niet bij de dagcijfers
"Patrique en de wraak van de ontslagen kassahoer"quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
STFU
Das geen kassameisje, das een HOER!
Nouja, de laatste 39 hoeft niet he, alleen die enequote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:32 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja ik ga ff m'n laatste veertig posts uitpluizen
Dan ga ik persoonlijk naar het hoofdkantoor, en schiet ze allemaal overhoopquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ING had gister ook een of andere storing, dus wie weet is alles gewoon even vertraagd. Als de hele salarisrun er dus bij je baas doorheen is (collega's hebben wel geld zei je?) dan mag ik hopen dat ze niet alleen jou NIET hebben gedaan
Misschien ben je ontslagen, omdat je die hoer heb ontslagen, en de baas dus geen neukertje meer heeftquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb ING, maar heb het altijd eerder dan collega's..
Klinkt als een Suske en Wiske avontuur! Is Patrique de vriend van Suske?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:33 schreef Rauzer het volgende:
[..]
"Patrique en de wraak van de ontslagen kassahoer"
Wie was het jongentje???quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Klinkt als een Suske en Wiske avontuur! Is Patrique de vriend van Suske?
Verdienen doe je het wel, maar je moet het ook krijgen héquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga nu, ik moet werken..., Nog meer geld verdienen
Lieverd, de baas is een vrouwquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien ben je ontslagen, omdat je die hoer heb ontslagen, en de baas dus geen neukertje meer heeft
wiske, toch?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie was het jongentje???
Suske of Wiske?
Jij bent geen kenner hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Klinkt als een Suske en Wiske avontuur!
Neeequote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
Pics van de hoer in kwestie?
En nummer?
Misschien hou(d) je baas wel van vrouwen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Lieverd, de baas is een vrouw
Jaa,a zal even informeren bij de baas zo, en anders ga k weer naar huis, gene loon is niet werken, hehequote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verdienen doe je het wel, maar je moet het ook krijgen hé
JA EN TWEE VROUWEN MET ELKAAR KAN ZEKER NIET HE VIEZE HOMOHATERquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Lieverd, de baas is een vrouw
Growse, het idee alleen alquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien houd je baas wel van vrouwen?
Jij houd toch ook van mannen?
Je weet jonguh, maak ze allemaal KAPOTquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:37 schreef Rauzer het volgende:
[..]
JA EN TWEE VROUWEN MET ELKAAR KAN ZEKER NIET HE VIEZE HOMOHATER![]()
!
Suskequote:
Ik wist het wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Suske
Een hippe kuif, rood shirt en zwarte broek: dat kan alleen maar Suske zijn! Hij is een trouwe held met een hart van goud die Wiske en zijn andere vrienden doorheen elk gevaarlijk avontuur helpt en daarbij zijn eigen leven wel eens op het spel zet. Natuurlijk is hij ook af en toe bang, maar met zijn motto "Wie bang is, krijgt ook slaag" blijft hij een stoere kerel. Suske denkt altijd na voor hij iets onderneemt en heeft een hekel aan onrechtvaardigheid (en eigenlijk ook wel een beetje aan Wiskes rare streken).
Wiske
Samen met Suske beleeft Wiske de spannendste avonturen. De twee zijn onafscheidelijk en Wiske wordt al snel jaloers als haar Suske toevallig een ander meisje ontmoet. Maar met haar witte jurkje, rood strikje in de haren en Schanulleke in de hand, zwicht Suske telkens opnieuw voor Wiskes charmes. Haar koppige karakter en haar oneindige nieuwsgierigheid zijn vaak de oorzaak van heel wat problemen. Als enthousiaste heldin zet ze altijd door en speelt ze al haar troeven uit: met haar onweerstaanbare knipoog verleidt ze vriend en vijand.
Ik wist het niet. Maar tegenwoordig denk ik dat Wiske een jongensnaam is en het dus wel een meisje moet zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:45 schreef Rauzer het volgende:
Alsof mensen hier serieus niet wisten wie Suske en wie Wiske was
POESJE !!quote:
Ik wist het nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:45 schreef Rauzer het volgende:
Alsof mensen hier serieus niet wisten wie Suske en wie Wiske was
Ik ook! Ik was er van overtuigdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:02 schreef Koen66 het volgende:
Als kind vond ik kennelijk Suske als 'zusje' klinken dus dacht ik dat Suske het meissie was![]()
Ikke ben ikquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:57 schreef Desunoto het volgende:
Ik ken charmed angel niet echt maar feliciteer haar toch maar
Gefeliciteerd!
Ik ben aan het werkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb je een leuke dag tot nu toe?
Aahhh je gaat dus niet eerder naar huis om het te vieren met je mannetje?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk
Hahaha dus nee
En vanaf 3 uur zit ik alleen... helemaal remy
quote:
quote:
neequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aahhh je gaat dus niet eerder naar huis om het te vieren met je mannetje?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neeIk ga hier om 5 uur weg.. .dus ietsie eerder
En vanavond ook niet veel romantischDe schutting moet eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |