ja hoor, moet je alleen even wachten tot Benny terug is van vakantie. Die heeft de OP in elkaar gezet.quote:
dat zijn er maar drie, de rest zie ik hier regelmatig, en Mar is even sabbaticalquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:31 schreef Myraela het volgende:
Wat staan er eigenlijk veel mensen in de OP. En bij bijna geen heb ik zoiets van "die zie ik eigenlijk nooit" hoe kan dat.
THE EAGLE HAS LANDED, I REPEAT, THE EAGLE HAS LANDEDquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:32 schreef -Vaduz- het volgende:
mobiele test, een heuse primeur! Kiekn wat t wut.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja hoor, moet je alleen even wachten tot Benny terug is van vakantie. Die heeft de OP in elkaar gezet.
klinkt goed! Wel iets voor nood, want het schiet niet op. :pquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
THE EAGLE HAS LANDED, I REPEAT, THE EAGLE HAS LANDED
Sowieso niets mis met wachten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is wat een mens het meest doet in een leven!
OTOOOOquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is wat een mens het meest doet in een leven!
lijkt me echt hopeloos, FOK!ken met een telefoonquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
klinkt goed! Wel iets voor nood, want het schiet niet op. :p
Als ik geen afspraken had, zou me dat echt niets schelen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als ik bij het station aankom heb ik eigenlijk liever dat ik meteen in kan stappen.
Ach, even van het station genieten kan toch geen kwaad?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:39 schreef Desunoto het volgende:
Als ik bij het station aankom heb ik eigenlijk liever dat ik meteen in kan stappen.
Rotterdam centraal is niet veel om van te genieten hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Ach, even van het station genieten kan toch geen kwaad?
genieten en station in 1 zinquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Ach, even van het station genieten kan toch geen kwaad?
Ligt er wel aan hoe lang en welke andere figuren er op het perron staan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik geen afspraken had, zou me dat echt niets schelen.
Sowieso Rotterdamquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rotterdam centraal is niet veel om van te genieten hoor.
Alle stations niet. Zijn allemaal lelijk in Nederland.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rotterdam centraal is niet veel om van te genieten hoor.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Alle stations niet. Zijn allemaal lelijk in Nederland.
ik vind het een van de vreselijkste plekken om te zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan geef ik je gelijk ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ligt er wel aan hoe lang en welke andere figuren er op het perron staan.
Stond niet zo lang geleden te wachten met als enige andere mensen een stuk of 6 kansenjongeren met een agressieve houding. Bah.Daar word je niet gelukkig van hoor.
Ik moet eerlijk zeggen dat als je Rotterdam gewent bent, ik bijna blij word als ik een schattig oud station zie.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De eerste twee kan ik me in detail inbeelden omdat ik er zo vaak geweest ben maar nee, niet bijzonder.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:43 schreef Socios het volgende:
[..]
![]()
Amsterdam Centraal, Haarlem, Maastricht, Groningen. Zomaar vier prachtige stations.
Starbucks hebben ze op zoveel stations.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:46 schreef Myraela het volgende:
Ik vind die van Utrecht tof. Maar dat kan ook door de Starbucks komen.
Niet in Rotterdam!!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Starbucks hebben ze op zoveel stations.
Amsterdam. Leiden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:48 schreef Myraela het volgende:
En die in Den-haag ook niet. Waar wel eigenlijk?
ach, ze verkopen koffiequote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:52 schreef Desunoto het volgende:
Maar boeiend, Starbucks is toch overrated.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |