ja hoor, moet je alleen even wachten tot Benny terug is van vakantie. Die heeft de OP in elkaar gezet.quote:
dat zijn er maar drie, de rest zie ik hier regelmatig, en Mar is even sabbaticalquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:31 schreef Myraela het volgende:
Wat staan er eigenlijk veel mensen in de OP. En bij bijna geen heb ik zoiets van "die zie ik eigenlijk nooit" hoe kan dat.
THE EAGLE HAS LANDED, I REPEAT, THE EAGLE HAS LANDEDquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:32 schreef -Vaduz- het volgende:
mobiele test, een heuse primeur! Kiekn wat t wut.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja hoor, moet je alleen even wachten tot Benny terug is van vakantie. Die heeft de OP in elkaar gezet.
klinkt goed! Wel iets voor nood, want het schiet niet op. :pquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
THE EAGLE HAS LANDED, I REPEAT, THE EAGLE HAS LANDED
Sowieso niets mis met wachten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is wat een mens het meest doet in een leven!
OTOOOOquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is wat een mens het meest doet in een leven!
lijkt me echt hopeloos, FOK!ken met een telefoonquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
klinkt goed! Wel iets voor nood, want het schiet niet op. :p
Als ik geen afspraken had, zou me dat echt niets schelen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als ik bij het station aankom heb ik eigenlijk liever dat ik meteen in kan stappen.
Ach, even van het station genieten kan toch geen kwaad?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:39 schreef Desunoto het volgende:
Als ik bij het station aankom heb ik eigenlijk liever dat ik meteen in kan stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |