Of er moet 1 iemand zijn met een paar helpers die gewoon 24 uur lang in MEN posten, dan maakt niemand meer kans om hem te verslaan en probeert ook niemand het meerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kijk, nu praten we ergens over
Mwah, dan komen er wel andere spamtopics. Als je sowieso in alle SC topics meeblaat heb je een goeie kans om het record te pakken. Ondertussen in KLB/GC/ONZ blijven posten en je pakt hem ook wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Beetje gelijk wel
Ze zouden MEN posts niet bij postcount moeten laten tellen en dan het record resetten.. dan is het een stuk moeilijker
Link naar 1 van je kwaliteits ONZ topics?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben wel op dreef, dus als ik ergens iets zie, dan ga ik dat gewoon verwerken ofzo, krijg je meteen kwaliteitstopics
Ja dit is waar, maar niemand is zo gekquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:13 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Of er moet 1 iemand zijn met een paar helpers die gewoon 24 uur lang in MEN posten, dan maakt niemand meer kans om hem te verslaan en probeert ook niemand het meer
Zo goed ben ik niet. Ik open eigenlijk nooit topics, behalve de SC's en felicitatietopics dan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben wel op dreef, dus als ik ergens iets zie, dan ga ik dat gewoon verwerken ofzo, krijg je meteen kwaliteitstopics
Ja das waar.. Maar dan moeten mods gewoon kijken of er geen bagger bij zit en als bv meer als 10% bagger is wordt het record afgekeurd ofzo..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, dan komen er wel andere spamtopics. Als je sowieso in alle SC topics meeblaat heb je een goeie kans om het record te pakken. Ondertussen in KLB/GC/ONZ blijven posten en je pakt hem ook wel.
Ja, normaal gesprken kom ik eigenlijk niet in een men, het begint wel saai te worden na een paar keer telkens dezelfde woorden postenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:15 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja das waar.. Maar dan moeten mods gewoon kijken of er geen bagger bij zit en als bv meer als 10% bagger is wordt het record afgekeurd ofzo..
Nouja boeien.. t is maar voor een dag
Je moet wat over hebben voor je record.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja dit is waar, maar niemand is zo gekdan ben je z'o verrot aan het eind van de dag, misschien zelfs dood
Ik heb ook wat over, zo ga ik vandaag niet douchen en verspil ik deze dag eraanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:18 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor je record.
En al zou je dood gaan, je bent dan wel onsterfelijk omdat je dan in het guiness book of records staat
Ja daarom, lekker spammen..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:16 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja, normaal gesprken kom ik eigenlijk niet in een men, het begint wel saai te worden na een paar keer telkens dezelfde woorden postenmaar voor records, de ideale plek.
Jupquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja daarom, lekker spammen..![]()
Ff eten
Dan maak ik wel een invisionfree forum, een autoclicker die constant dezelfde post maakt zonder wachttijd tussen posts.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:18 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor je record.
En al zou je dood gaan, je bent dan wel onsterfelijk omdat je dan in het guiness book of records staat
Valsspelerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan maak ik wel een invisionfree forum, een autoclicker die constant dezelfde post maakt zonder wachttijd tussen posts.
Tadaa, 20.000 posts per dag!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan maak ik wel een invisionfree forum, een autoclicker die constant dezelfde post maakt zonder wachttijd tussen posts.
Tadaa, 20.000 posts per dag!
Ik probeer het wel eens, maar dat faalt meestalquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo goed ben ik niet. Ik open eigenlijk nooit topics, behalve de SC's en felicitatietopics dan.
Goed planquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:27 schreef Bravebart het volgende:
Even zorgen dat Nectar een ban oploopt.
Neehoor, het kan ook op slinkse wijze.quote:
hehehquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neehoor, het kan ook op slinkse wijze.
Hangt van het meisje af.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:45 schreef DeLuna het volgende:
Wat hebben jullie liever? Meisjes met lang haar, of meisjes met korter haar. En dan bedoel ik dus niet kort en pittig. Maar dit:
[ afbeelding ]
De lengte dus.
Kan prima.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:46 schreef DeLuna het volgende:
En dan heb ik het niet over het kapsel zelf.
Ik. Ik heb nu ongeveer tot aan mijn tietenquote:
Tietenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik. Ik heb nu ongeveer tot aan mijn tietenmaar het is zo dik dus dan is lang niet mooi en al helemaal niet praktisch.
Hoe bedoel jequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haha fucking vreemd om UI's te zien enzo. En om de achtergrond wit te hebben.
tietenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:56 schreef kanovinnie het volgende:
De hele tijd reageer ik 5 minuten later dan degene die gepost heeft, en nu binnen de minuut.
Je zit weer eens op een computer?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haha fucking vreemd om UI's te zien enzo. En om de achtergrond wit te hebben.
Ja mijn haar gaat over mn tieten. en is ook heel dik.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik. Ik heb nu ongeveer tot aan mijn tietenmaar het is zo dik dus dan is lang niet mooi en al helemaal niet praktisch.
Nog meer tieten!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:59 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja mijn haar gaat over mn tieten. en is ook heel dik.![]()
maar wil t veel langer.want meestal knip ik het altijd af in de zomer omdat het zo heet is en dan heb ik weer spijt en dan moet ik weer opnieuw beginnen met groeien.
Jeej.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kom eraan als mijn PC niet vastloopt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |