Neehoor, het kan ook op slinkse wijze.quote:
hehehquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neehoor, het kan ook op slinkse wijze.
Hangt van het meisje af.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:45 schreef DeLuna het volgende:
Wat hebben jullie liever? Meisjes met lang haar, of meisjes met korter haar. En dan bedoel ik dus niet kort en pittig. Maar dit:
[ afbeelding ]
De lengte dus.
Kan prima.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:46 schreef DeLuna het volgende:
En dan heb ik het niet over het kapsel zelf.
Ik. Ik heb nu ongeveer tot aan mijn tietenquote:
Tietenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik. Ik heb nu ongeveer tot aan mijn tietenmaar het is zo dik dus dan is lang niet mooi en al helemaal niet praktisch.
Hoe bedoel jequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haha fucking vreemd om UI's te zien enzo. En om de achtergrond wit te hebben.
tietenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:56 schreef kanovinnie het volgende:
De hele tijd reageer ik 5 minuten later dan degene die gepost heeft, en nu binnen de minuut.
Je zit weer eens op een computer?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haha fucking vreemd om UI's te zien enzo. En om de achtergrond wit te hebben.
Ja mijn haar gaat over mn tieten. en is ook heel dik.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik. Ik heb nu ongeveer tot aan mijn tietenmaar het is zo dik dus dan is lang niet mooi en al helemaal niet praktisch.
Nog meer tieten!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:59 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja mijn haar gaat over mn tieten. en is ook heel dik.![]()
maar wil t veel langer.want meestal knip ik het altijd af in de zomer omdat het zo heet is en dan heb ik weer spijt en dan moet ik weer opnieuw beginnen met groeien.
Jeej.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kom eraan als mijn PC niet vastloopt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |