Ik zuig water op via een rietje in mijn anus en dat wordt dan opgenomen door mijn dunne darmquote:
Hoi, ik ben 21. Lopen hier nog meisje van 16 rond?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:49 schreef Nectar het volgende:
mogen eigenlijk pedofielen en of mensen die ouder zijn dan 20 hier posten?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:00 schreef Nectar het volgende:
Wil iemand met mij debateren over de rechten van een steen?
Stenen zijn net vrouwen, ze hebben geen rechtenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:00 schreef Nectar het volgende:
Wil iemand met mij debateren over de rechten van een steen?
Ikkequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoi, ik ben 21. Lopen hier nog meisje van 16 rond?
Inderdaad, het enige recht van een vrouw is het aanrecht, dus het klopte inderdaad nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Stenen zijn net vrouwen, ze hebben geen rechten
Geintje dames
Jij zoekt een vaste bob zeker?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hey! Zullen we beste vrienden worden?
Veel sla eten.quote:
Kom maar naar mijn huis.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ikkeik heb minstens dubbel d en een lekker lijf en wil geneukt worden door jou
![]()
Kom zoeken we elkaar op op tjetter
En ik vind dat ze ook evenveel recht moeten krijgen als een huismus.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:04 schreef Nectar het volgende:
Stenen hebben evenveel recht als een auto, vind ik.
En ijsquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Inderdaad, het enige recht van een vrouw is het aanrecht, dus het klopte inderdaad niet
Flikker op met postopkrikkende bagger.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:04 schreef Nectar het volgende:
Jezus, jij probeert echt weer dat record te halen hehquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:04 schreef Nectar het volgende:
Ok.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Flikker op met postopkrikkende bagger.
Dat zekerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jezus, jij probeert echt weer dat record te halen heh
Oohquote:
Eens.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ze moeten dat hele MEN gewoon dichtgooien zijn we de rest van postopkrikkers ook kwijt
Lief blijvenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Flikker op met postopkrikkende bagger.
Eens, ik ben het spuugzat. Ik heb het helemaal gehad met die lui.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ze moeten dat hele MEN gewoon dichtgooien zijn we de rest van postopkrikkers ook kwijt
En al die mensen dan die geen leven hebben en hun leven aan de MEN geweid hebben?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef naatje_1 het volgende:
Als je voor dat record wilt gaan, prima. Maar hou die spam gewoon in MEN en blijf hier gewoon gezellig meeposten.quote:
Die moeten ineens ONZ opfleuren met kwaliteitquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:08 schreef xyzyx het volgende:
[..]
En al die mensen dan die geen leven hebben en hun leven aan de MEN geweid hebben?
Maar dat record is nu al 2x verbroken, en het heeft er 1.5 jaar gestaand, dus andere mogen ook de kans krijgen voor het record.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tegen iedereen die dat record van pirania heeft verbroken ben ik niet aardig
MENquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:08 schreef xyzyx het volgende:
[..]
En al die mensen dan die geen leven hebben en hun leven aan de MEN geweid hebben?
Wat? Het is toch zo?quote:
Beetje gelijk welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tegen iedereen die dat record van pirania heeft verbroken ben ik niet aardig
Ok doe ik Kanovinniequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je voor dat record wilt gaan, prima. Maar hou die spam gewoon in MEN en blijf hier gewoon gezellig meeposten.
Vast welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
MENPosten mensen daar dan zonder de motivatie om veel posts te maken?
1. kondig die recordpoging niet aanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:09 schreef Nectar het volgende:
[..]
Maar dat record is nu al 2x verbroken, en het heeft er 1.5 jaar gestaand, dus andere mogen ook de kans krijgen voor het record.
BAGGEREN IN ONZquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die moeten ineens ONZ opfleuren met kwaliteit
Wel lastig hoor, kwaliteit in ONZ. Ik ben al een week aan het bedenk of ik eens een kwaliteitstopic kan bedenken maar ik weet nog steeds niks.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die moeten ineens ONZ opfleuren met kwaliteit
Kijk, nu praten we ergens overquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Beetje gelijk wel
Ze zouden MEN posts niet bij postcount moeten laten tellen en dan het record resetten.. dan is het een stuk moeilijker
Ik heb het ook niet aangekondigd, en zo opvallend is dit toch nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
1. kondig die recordpoging niet aan
2. post geen bagger
3. doe het niet al te opvallend
Dan ben je pas gerechtigd een record te hebben, zo heeft PiRaNiA het ook voor elkaar gekregen
Smeerlap.quote:
Ik ben wel op dreef, dus als ik ergens iets zie, dan ga ik dat gewoon verwerken ofzo, krijg je meteen kwaliteitstopicsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wel lastig hoor, kwaliteit in ONZ. Ik ben al een week aan het bedenk of ik eens een kwaliteitstopic kan bedenken maar ik weet nog steeds niks.
2. post geen baggerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:11 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet aangekondigd, en zo opvallend is dit toch niet
Of er moet 1 iemand zijn met een paar helpers die gewoon 24 uur lang in MEN posten, dan maakt niemand meer kans om hem te verslaan en probeert ook niemand het meerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kijk, nu praten we ergens over
Mwah, dan komen er wel andere spamtopics. Als je sowieso in alle SC topics meeblaat heb je een goeie kans om het record te pakken. Ondertussen in KLB/GC/ONZ blijven posten en je pakt hem ook wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Beetje gelijk wel
Ze zouden MEN posts niet bij postcount moeten laten tellen en dan het record resetten.. dan is het een stuk moeilijker
Link naar 1 van je kwaliteits ONZ topics?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben wel op dreef, dus als ik ergens iets zie, dan ga ik dat gewoon verwerken ofzo, krijg je meteen kwaliteitstopics
Ja dit is waar, maar niemand is zo gekquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:13 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Of er moet 1 iemand zijn met een paar helpers die gewoon 24 uur lang in MEN posten, dan maakt niemand meer kans om hem te verslaan en probeert ook niemand het meer
Zo goed ben ik niet. Ik open eigenlijk nooit topics, behalve de SC's en felicitatietopics dan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben wel op dreef, dus als ik ergens iets zie, dan ga ik dat gewoon verwerken ofzo, krijg je meteen kwaliteitstopics
Ja das waar.. Maar dan moeten mods gewoon kijken of er geen bagger bij zit en als bv meer als 10% bagger is wordt het record afgekeurd ofzo..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, dan komen er wel andere spamtopics. Als je sowieso in alle SC topics meeblaat heb je een goeie kans om het record te pakken. Ondertussen in KLB/GC/ONZ blijven posten en je pakt hem ook wel.
Ja, normaal gesprken kom ik eigenlijk niet in een men, het begint wel saai te worden na een paar keer telkens dezelfde woorden postenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:15 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja das waar.. Maar dan moeten mods gewoon kijken of er geen bagger bij zit en als bv meer als 10% bagger is wordt het record afgekeurd ofzo..
Nouja boeien.. t is maar voor een dag
Je moet wat over hebben voor je record.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja dit is waar, maar niemand is zo gekdan ben je z'o verrot aan het eind van de dag, misschien zelfs dood
Ik heb ook wat over, zo ga ik vandaag niet douchen en verspil ik deze dag eraanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:18 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor je record.
En al zou je dood gaan, je bent dan wel onsterfelijk omdat je dan in het guiness book of records staat
Ja daarom, lekker spammen..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:16 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja, normaal gesprken kom ik eigenlijk niet in een men, het begint wel saai te worden na een paar keer telkens dezelfde woorden postenmaar voor records, de ideale plek.
Jupquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja daarom, lekker spammen..![]()
Ff eten
Dan maak ik wel een invisionfree forum, een autoclicker die constant dezelfde post maakt zonder wachttijd tussen posts.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:18 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor je record.
En al zou je dood gaan, je bent dan wel onsterfelijk omdat je dan in het guiness book of records staat
Valsspelerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan maak ik wel een invisionfree forum, een autoclicker die constant dezelfde post maakt zonder wachttijd tussen posts.
Tadaa, 20.000 posts per dag!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan maak ik wel een invisionfree forum, een autoclicker die constant dezelfde post maakt zonder wachttijd tussen posts.
Tadaa, 20.000 posts per dag!
Ik probeer het wel eens, maar dat faalt meestalquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo goed ben ik niet. Ik open eigenlijk nooit topics, behalve de SC's en felicitatietopics dan.
Goed planquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:27 schreef Bravebart het volgende:
Even zorgen dat Nectar een ban oploopt.
Neehoor, het kan ook op slinkse wijze.quote:
hehehquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neehoor, het kan ook op slinkse wijze.
Hangt van het meisje af.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:45 schreef DeLuna het volgende:
Wat hebben jullie liever? Meisjes met lang haar, of meisjes met korter haar. En dan bedoel ik dus niet kort en pittig. Maar dit:
[ afbeelding ]
De lengte dus.
Kan prima.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:46 schreef DeLuna het volgende:
En dan heb ik het niet over het kapsel zelf.
Ik. Ik heb nu ongeveer tot aan mijn tietenquote:
Tietenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik. Ik heb nu ongeveer tot aan mijn tietenmaar het is zo dik dus dan is lang niet mooi en al helemaal niet praktisch.
Hoe bedoel jequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haha fucking vreemd om UI's te zien enzo. En om de achtergrond wit te hebben.
tietenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:56 schreef kanovinnie het volgende:
De hele tijd reageer ik 5 minuten later dan degene die gepost heeft, en nu binnen de minuut.
Je zit weer eens op een computer?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haha fucking vreemd om UI's te zien enzo. En om de achtergrond wit te hebben.
Ja mijn haar gaat over mn tieten. en is ook heel dik.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik. Ik heb nu ongeveer tot aan mijn tietenmaar het is zo dik dus dan is lang niet mooi en al helemaal niet praktisch.
Nog meer tieten!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:59 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja mijn haar gaat over mn tieten. en is ook heel dik.![]()
maar wil t veel langer.want meestal knip ik het altijd af in de zomer omdat het zo heet is en dan heb ik weer spijt en dan moet ik weer opnieuw beginnen met groeien.
Jeej.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kom eraan als mijn PC niet vastloopt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |