Ik zuig water op via een rietje in mijn anus en dat wordt dan opgenomen door mijn dunne darmquote:
Hoi, ik ben 21. Lopen hier nog meisje van 16 rond?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:49 schreef Nectar het volgende:
mogen eigenlijk pedofielen en of mensen die ouder zijn dan 20 hier posten?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:00 schreef Nectar het volgende:
Wil iemand met mij debateren over de rechten van een steen?
Stenen zijn net vrouwen, ze hebben geen rechtenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:00 schreef Nectar het volgende:
Wil iemand met mij debateren over de rechten van een steen?
Ikkequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoi, ik ben 21. Lopen hier nog meisje van 16 rond?
Inderdaad, het enige recht van een vrouw is het aanrecht, dus het klopte inderdaad nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Stenen zijn net vrouwen, ze hebben geen rechten
Geintje dames
Jij zoekt een vaste bob zeker?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hey! Zullen we beste vrienden worden?
Veel sla eten.quote:
Kom maar naar mijn huis.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ikkeik heb minstens dubbel d en een lekker lijf en wil geneukt worden door jou
![]()
Kom zoeken we elkaar op op tjetter
En ik vind dat ze ook evenveel recht moeten krijgen als een huismus.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:04 schreef Nectar het volgende:
Stenen hebben evenveel recht als een auto, vind ik.
En ijsquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Inderdaad, het enige recht van een vrouw is het aanrecht, dus het klopte inderdaad niet
Flikker op met postopkrikkende bagger.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:04 schreef Nectar het volgende:
Jezus, jij probeert echt weer dat record te halen hehquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:04 schreef Nectar het volgende:
Ok.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Flikker op met postopkrikkende bagger.
Dat zekerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jezus, jij probeert echt weer dat record te halen heh
Oohquote:
Eens.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ze moeten dat hele MEN gewoon dichtgooien zijn we de rest van postopkrikkers ook kwijt
Lief blijvenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Flikker op met postopkrikkende bagger.
Eens, ik ben het spuugzat. Ik heb het helemaal gehad met die lui.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ze moeten dat hele MEN gewoon dichtgooien zijn we de rest van postopkrikkers ook kwijt
En al die mensen dan die geen leven hebben en hun leven aan de MEN geweid hebben?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef naatje_1 het volgende:
Als je voor dat record wilt gaan, prima. Maar hou die spam gewoon in MEN en blijf hier gewoon gezellig meeposten.quote:
Die moeten ineens ONZ opfleuren met kwaliteitquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:08 schreef xyzyx het volgende:
[..]
En al die mensen dan die geen leven hebben en hun leven aan de MEN geweid hebben?
Maar dat record is nu al 2x verbroken, en het heeft er 1.5 jaar gestaand, dus andere mogen ook de kans krijgen voor het record.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tegen iedereen die dat record van pirania heeft verbroken ben ik niet aardig
MENquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:08 schreef xyzyx het volgende:
[..]
En al die mensen dan die geen leven hebben en hun leven aan de MEN geweid hebben?
Wat? Het is toch zo?quote:
Beetje gelijk welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tegen iedereen die dat record van pirania heeft verbroken ben ik niet aardig
Ok doe ik Kanovinniequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je voor dat record wilt gaan, prima. Maar hou die spam gewoon in MEN en blijf hier gewoon gezellig meeposten.
Vast welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
MENPosten mensen daar dan zonder de motivatie om veel posts te maken?
1. kondig die recordpoging niet aanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:09 schreef Nectar het volgende:
[..]
Maar dat record is nu al 2x verbroken, en het heeft er 1.5 jaar gestaand, dus andere mogen ook de kans krijgen voor het record.
BAGGEREN IN ONZquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die moeten ineens ONZ opfleuren met kwaliteit
Wel lastig hoor, kwaliteit in ONZ. Ik ben al een week aan het bedenk of ik eens een kwaliteitstopic kan bedenken maar ik weet nog steeds niks.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die moeten ineens ONZ opfleuren met kwaliteit
Kijk, nu praten we ergens overquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Beetje gelijk wel
Ze zouden MEN posts niet bij postcount moeten laten tellen en dan het record resetten.. dan is het een stuk moeilijker
Ik heb het ook niet aangekondigd, en zo opvallend is dit toch nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
1. kondig die recordpoging niet aan
2. post geen bagger
3. doe het niet al te opvallend
Dan ben je pas gerechtigd een record te hebben, zo heeft PiRaNiA het ook voor elkaar gekregen
Smeerlap.quote:
Ik ben wel op dreef, dus als ik ergens iets zie, dan ga ik dat gewoon verwerken ofzo, krijg je meteen kwaliteitstopicsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wel lastig hoor, kwaliteit in ONZ. Ik ben al een week aan het bedenk of ik eens een kwaliteitstopic kan bedenken maar ik weet nog steeds niks.
2. post geen baggerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:11 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet aangekondigd, en zo opvallend is dit toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |