T is een heel nuchter meisje, denk niet dat ze veel onderliggende problemen heeft.. maar weet je nooit natuurlijk..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal ze dan ook zo haar eigen problemen hebben met bepaalde dingen...
Mijn ex 2 jaar jonger gemaakt?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T is een heel nuchter meisje, denk niet dat ze veel onderliggende problemen heeft.. maar weet je nooit natuurlijk..
Eerst kijken of we het uberhaupt een maand vol houden samen want we verschillen meer als 6 jaar
Ze is wel een pittige tante want ze heeft 1 van mn vrienden al een blauw oog bezorgt
Pff, ik moet er persoonlijk niet aan denken. Zowel door de reactie uit mijn omgeving als in mijn eigen gedachte dat ze pas 14 is...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T is een heel nuchter meisje, denk niet dat ze veel onderliggende problemen heeft.. maar weet je nooit natuurlijk..
Eerst kijken of we het uberhaupt een maand vol houden samen want we verschillen meer als 6 jaar
Ze is wel een pittige tante want ze heeft 1 van mn vrienden al een blauw oog bezorgt
Ik denk dat je vooral niet te hard van stapel moet lopenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Maakt een blauw oog je jonger dan?quote:
Zijn ex die 2 jaar ouder was dan jouw vriendin kickbokste.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:44 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Maakt een blauw oog je jonger dan?
Is... Toendertijd 1 jaar ouderquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Zijn ex die 2 jaar ouder was dan jouw vriendin kickbokste.
Ja dat is waar.. we zien wel hoe t looptquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Pff, ik moet er persoonlijk niet aan denken. Zowel door de reactie uit mijn omgeving als in mijn eigen gedachte dat ze pas 14 is...
Dat zegt misschien wel haar echte leeftijd, dat is wel iets voor jonge meisjes om iedereen te slaan/knijpen
En wat had dat als reden?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja dat is waar.. we zien wel hoe t loopt
Nee, die vriend zat haar te prikken en heletijd van aah schattig meisje en toen sloeg ze hem perongelijk in zijn oog:')
En 16 jarige meisjes slaan anders ook hoor, paar weken geleden sloeg een vriendin van mij een kerel van rond de 20 een paar x vol tegen zijn hoofd aan.. met haar vuisten
Hij tufte op haarquote:
Hele aparte vrienden heb jij...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hij tufte op haar![]()
Stonden ze met 4 kerels haar en een vriendin beetje af te zeiken en toen liepen ze weg tufte hij nog ff op haar.. Dus toen ging zij hem te lijf en moest een vriend van die kerel hem nog helpen ook om haar van hem af te trekken
Dat dacht ik ook al, maar moest het toch een beetje aardig verwoorden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:54 schreef VASND het volgende:
Klinkt nou ook niet echt als figuren waar ik mee wil rondhangen.
Ik was met die meisjes, niet met die kerels die op haar tuftequote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:54 schreef VASND het volgende:
Klinkt nou ook niet echt als figuren waar ik mee wil rondhangen.
Als 16 jarig meisje erop los beuken...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:58 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik was met die meisjes, niet met die kerels die op haar tufte.
Of is er iets mis met een klap geven als iemand op je tuft?
dat zijn geen meisjes meer als ze op 20jarige gasten inbeuken hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Als 16 jarig meisje erop los beuken...
Ik vond het wel baasquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Als 16 jarig meisje erop los beuken...
Had jij het niet voor haar op moeten nemen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik vond het wel baas![]()
Zat echt met open mond te kijken hoe zij die kerel te lijf ging, ze had haar knokkels kapot geslagen op zijn gezicht
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe ze er uit ziet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik vond het wel baas![]()
Zat echt met open mond te kijken hoe zij die kerel te lijf ging, ze had haar knokkels kapot geslagen op zijn gezicht
Als een kerel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:03 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe ze er uit ziet.
Ik zat binnen want zij moesten naar buiten om te roken..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Had jij het niet voor haar op moeten nemen?
Verdomme, die chick van je is echt gevaarlijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:09 schreef xyzyx het volgende:
OH MIJN GOD
ER ZIT EEN FUCKING KRASJE OP MIJN IPHONE 4!
Wat is dat voor kanker grap
Ik heb gewoon mijn 3g al een half jaar zonder screen protector in mijn zak en niet 1 krasje of wat dan ook en ik heb dat nieuwe kreng gewoon nog geen 2 dagen en er zit al een fucking krasje op.. terwijl ik dat ding nog in een OFFICIEEL apple iPod sokje stop en die ander ging gewoon los in mijn zak.
Grafzooi.. Morgen mijn 3g maar mee pakken, overmorgen komt mn screenprotector binnen
Kenker zeg.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:09 schreef xyzyx het volgende:
OH MIJN GOD
Ik heb gewoon mijn 3g al een half jaar zonder screen protector in mijn zak en niet 1 krasje of wat dan ook en ik heb dat nieuwe kreng gewoon nog geen 2 dagen en er zit al een fucking krasje op.. terwijl ik dat ding nog in een OFFICIEEL apple iPod sokje stop en die ander ging gewoon los in mijn zak.
Grafzooi.. Morgen mijn 3g maar mee pakken, overmorgen komt mn screenprotector binnen
Oh.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:09 schreef xyzyx het volgende:
OH MIJN GOD
Of meteen een screen protector er op plakkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh.Dan ga ik toch maar voor de 3G
PiPoquote:
Wat een kutdingen zijn het eigenlijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:25 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Of meteen een screen protector er op plakkende 3g krast trouwens ook, had hem een dagje geleend aan een vriend.. hij haalt zo dat ding weer uit zijn zak.. bomvol krassen dat scherm.. en dan vind hij het gek dat ik hem een mep tegen zijn kop geef en in zijn oor schreeuw dat hij een kanker mogool is en wat hij er wel niet mee heeft gedaan
![]()
Ik vraag me echt af hoe het gebeurd ishij heeft de hele tijd in dat sokje gezeten of hij was in mijn hand.. het is een heel licht krasje dat je alleen ziet in het zonlicht maar het is en blijft een krasje
Daarom: Zaggquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat een kutdingen zijn het eigenlijk.
Pipo de clown en mammaloequote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:25 schreef xyzyx het volgende:
[..]
PiPo
[ afbeelding ]
Zegt foei niet baggeren
Nee maar da's ook wel heel logisch.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daarom: Zagg
En sowieso krijg ik een nieuwe 3g dus scherm boeit me niet heel veel van die 3g maar echt die kerel heeft gewoon het iq van een droplollie want wat snapt hij niet aan "niet bij metalen dingen ed. in je zak doen".
Eckte bazenquote:
Whaha, bassie en adriaan iddquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Eckte bazen
Maar lang niet zo cool als Bassie en Adriaan
Idd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee maar da's ook wel heel logisch.Wat een mongool.
ja dit kunnen ze je niet aan doen vind ik, oplichters.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:35 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Idd.
Nouja boeie, binnenkort die 3g maar opsturen voor garantie.. achterkant zit vol met haarscheurtjes en hij begint zelfs bij de chromen rand los te laten. Alleen hij heeft wel wat valschade omdat die idioot hem uit mijn handen flikkerde.. Mag voor hem hopen dat hij dat niet bij de iPhone4 flikkert want als hij het glas breekt dan breek ik zijn neus
Haha, ja idd..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:34 schreef Nectar het volgende:
[..]
Whaha, bassie en adriaan idd
Goeie tijd in spanje met hun bazenmuziek of niet dan
Ja lekker met die tetten of niet danquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:36 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Haha, ja idd..
Die met die clown was wel eng
Maar toen was er tenminste nog goede tv, die kinderbagger van nu slaat nergens op..
Al zijn er wel een paar geile mokkels op disney xd te zien
Apple is altijd wel goed met garantie hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:36 schreef Nectar het volgende:
[..]
ja dit kunnen ze je niet aan doen vind ik, oplichters.
Ja, oké daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:38 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Apple is altijd wel goed met garantie hoorgewoon een heel nieuw toestel als er wat mankeert met je oude
Whehe, dat mokkel van wizards of waverley placequote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:37 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja lekker met die tetten of niet dan
Ja Iddquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:38 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whehe, dat mokkel van wizards of waverley place![]()
Die heeft gewoon een hoofd waar je geen tieten bij nodig hebt
Alleen jammer dat t via t-mobile gaatquote:
KPN FTWquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Alleen jammer dat t via t-mobile gaat![]()
Kutprovider
Whaha, southpark op disney xdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:39 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja Idd
south park zou op disney xd moeten uitgezonden worden
dan zouden die ouders nog eens zien wat echt grof is ipv Pokémon
Whaha of birtneyspears misvord xDquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:41 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whaha, southpark op disney xd
En dan net als ze kijken dat stukje dat paris hilton die reet in gaat
Die hebben helaas geen iPhone..quote:
Serieus?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Die hebben helaas geen iPhone..
Maar vodafone schijnt hem binnenkort te krijgen
Hopelijk is het 3g bereik hier nog niet verbeterd dan, dan annuleer ik mooi mijn contract en vodafone here I come
Altijd jwtquote:
Weet nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:41 schreef Nectar het volgende:
[..]
Whaha of birtneyspears misvord xD
hoeveel eps h eb je gezein
Ik keek ze aan het begin van me vakantie veel online, toffe seriequote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Weet nietbest veel.. maar kijk het eigenlijk alleen op tv als het er op is
![]()
Jij hebt ze allemaal gezien zeker?
Ik wil vodafonequote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:42 schreef Nectar het volgende:
[..]
Serieus?
Ik heb VODAFONE
maar mijn mobiel van nu is echt goed
Ja eens, voor 80 euro moet het wel kunnen ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:46 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik wil vodafone![]()
Misschien laat ik gewoon mijn t-mobile contract doorlopen en unlock ik deze iPhone wel.. ben inclusief abbo 840 euro kwijt en een losse in belgie is 760 euro. Verkoop ik mijn abbo wel aan iemand.. 2 jarig relax 25 online +w&w+ moet je toch wel kwijt kunnen voor 80 euro?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:43 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik keek ze aan het begin van me vakantie veel online, toffe seriealleen ze maken pas in sep weer nieuwe aflveringen.
Ja, maar southpark is bazigerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:48 schreef xyzyx het volgende:
[..]ik stouw ze binnenkort wel allemaal op mijn telefoon.. heb ik wat te kijken als ik me verveel
![]()
Family guy is ook vet trouwens
Verkoop hem wel aan mijn pa voor 10 euro per maand ofzoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:47 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja eens, voor 80 euro moet het wel kunnen ja.
Ja das waar.. southpark is old schoolquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:49 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja, maar southpark is baziger
Als je family guy goed vind, vind je american dad ook wel leuk denk ik.
Idd, netjes.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:51 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Verkoop hem wel aan mijn pa voor 10 euro per maand ofzodan heb ik mijn iphone voor 600 euro, valt best mee
Daarom, family guy is nogal een beetje parodie eropquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja das waar.. southpark is old school![]()
American dad is ook wel mooi ja, maar family guy is net wat beter
Agja t is allemaal wel grappigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:54 schreef Nectar het volgende:
[..]
Daarom, family guy is nogal een beetje parodie erop
Happy Tree Friends Ruleertquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Agja t is allemaal wel grappig![]()
Happy tree friends ook wel![]()
En binnenkort t nieuwe seizoen van New Kids, ze waren laatst weer aan t filmen
Ja daaromquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:58 schreef Nectar het volgende:
[..]
Happy Tree Friends Ruleert
Zo grof jongen, en zulke schattige beertjes![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:59 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja daarom![]()
![]()
Had mijn zusje x laten kijken.. ze was eerst van AAAAAAH
en toen
IEUWWWWWWWWw
Zusjes kwellenquote:
3410.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zusjes kwellen
Bij welk postcount was je begonnen trouwens?:@
Oh jij gaat toch niet serieus weer een poging wagen he.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:01 schreef Nectar het volgende:
[..]
3410.
Tot nu toe 150 in 1 uur, moet veel beter![]()
Ja zekersquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh jij gaat toch niet serieus weer een poging wagen he.
150 is wel een mooi gemiddelde maar als je gaat slapen werkt het niet natuurlijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:01 schreef Nectar het volgende:
[..]
3410.
Tot nu toe 150 in 1 uur, moet veel beter![]()
xD neequote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
150 is wel een mooi gemiddelde maar als je gaat slapen werkt het niet natuurlijk
Dikke spam in de MENquote:
Daar gaat bagger gewoon onder het mom van spelletjesquote:
Dat zeker, mijn vriendquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:25 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daar gaat bagger gewoon onder het mom van spelletjes
Helpt die goldfinger jou ook of is hij gewoon aan het spammen?quote:
Ja helpt ookquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:28 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Helpt die goldfinger jou ook of is hij gewoon aan het spammen?
Okeequote:
Jaquote:
Kom je dan nog in de ochtend?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja
En ik moet morgen nog een vriend proberen te koppelen
Als ik wakker ben kom ik wel weer in MEN spammenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:34 schreef Nectar het volgende:
[..]
Kom je dan nog in de ochtend?PLZ
Alrighty than, trustenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als ik wakker ben kom ik wel weer in MEN spammen![]()
Heb pas rond 3 uur afgesproken
Slaaplekkerquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:49 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Slaaplekker![]()
Succes met je goal.
Je moet een keer iemand vinden die de hele nacht met je door wilt posten in mendan verslaat niemand je
quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb gister voor het eerst geblowd.
Goldfinger is nog aan het werk tot 05:00u dus dat is logisch.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:11 schreef Nectar het volgende:
[..]Goldfinger blijft tot 05:00 op.
Maar ik moet ook nog slapen he
Ja was wel grappig, praat- en lachkickquote:
Lekker combinerenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja was wel grappig, praat- en lachkicken we gingen de heeeele tijd over die avond methylone praten dus dat gevoel kregen e ook enigszins terug. En ik was al aangeschoten en een beetje dronken misschien dus geen idee welk effect waarvan kwam.
Oeh nice!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja ik was al halfdronken voordat ik dat ging doen dus bdacht me eigenlijk pas op de terugweg dat het enigszins dom was.Nee, werd wel even heeeeel misselijk dus was er wel bang voor.
En ik heb een teersmaak in m'n bek
Whut?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:00 schreef AdvancedPower het volgende:
Ahha, hier zitten jullie dus allemaal.![]()
Goedemiddag!!!
Waarom zet je hem dan ook in 5quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
jwttttt. Oh wow fietsen ging kut trouwens, niet normaal. Nog nooit zoveel moeite gehad een bultje op te komen met de versnelling op 5.
Eerste keer al een lachkick? Heb je wel vaker wiet gebruikt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja was wel grappig, praat- en lachkicken we gingen de heeeele tijd over die avond methylone praten dus dat gevoel kregen e ook enigszins terug. En ik was al aangeschoten en een beetje dronken misschien dus geen idee welk effect waarvan kwam.
Ooh, dat valt reuze meequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:08 schreef kanovinnie het volgende:
Trouwens, ik was maar 3 uur te laat op werk vandaag
Resultaat is wel dat ik vandaag tot 6 uur zit, en morgen 9 uur moet makenquote:
Ja en nee. Is dat vreemd?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eerste keer al een lachkick? Heb je wel vaker wiet gebruikt?
Goeiemiddagquote:
Mwah, de eerste keer voelen de meesten nauwlijks iets, omdat je lichaam aan de THC moet wennen.quote:
Oh, ik heb een totaal andere ervaringquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, de eerste keer voelen de meesten nauwlijks iets, omdat je lichaam aan de THC moet wennen.
Teminste, dat is mij vertelt.
En wat zeiden ze?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:08 schreef kanovinnie het volgende:
Trouwens, ik was maar 3 uur te laat op werk vandaag
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:26 schreef x3ro het volgende:
En dan opeens een drukte van heb ik jou daar, hier inj de SC![]()
Wat ben je laat?quote:
Chile tijden heb ik lieverquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat ben je laat?
Ja, het was gister gezellig, en ik kon de wekker na 3 uur slaap niet waarderen. Dus bleef ik nog even liggen.
Ik heb flexibele tijden
Dat scheelt dan weer.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat ben je laat?
Ja, het was gister gezellig, en ik kon de wekker na 3 uur slaap niet waarderen. Dus bleef ik nog even liggen.
Ik heb flexibele tijden
Lig je nog op schema dan?quote:
Goed.quote:
quote:
Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:40 schreef Ravenous- het volgende:
Godverdomme, ik ben het weer niet geworden.
Ik word hier wel een beetje moedeloos van zeg
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Goed.
Kreeg net een smsje van 1 of ander vaag figuur waar ik niets meer mee te maken wil hebben: Heey hoe bevalt je nieuwe telefoon? xxxxx
![]()
Heb terug gesmst: Jaa hij is echt donders fijn, 10x fijner als dat ding van jou, oja en hij is ook 10x duurder. Doei.
Kon niets beters bedenken helaasmaar ze is nu wel stil
[..]
Goed.
Kreeg net een smsje van 1 of ander vaag figuur waar ik niets meer mee te maken wil hebben: Heey hoe bevalt je nieuwe telefoon? xxxxx
![]()
Heb terug gesmst: Jaa hij is echt donders fijn, 10x fijner als dat ding van jou, oja en hij is ook 10x duurder. Doei.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:45 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ga je weer voor het record? Post sneller
Da's wel een mooie.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Goed.
![]()
Ja kom op zeg dat wijf zat mij dik af te zeiken laatst komt ze nu weer geïnteresseerd aanzetten, kan ze toch niet verwachten dat ik lief ga doen?quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:40 schreef Ravenous- het volgende:
Godverdomme, ik ben het weer niet geworden.
Ik word hier wel een beetje moedeloos van zeg
Dat verwachten vrouwen dan wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:46 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja kom op zeg dat wijf zat mij dik af te zeiken laatst komt ze nu weer geïnteresseerd aanzetten, kan ze toch niet verwachten dat ik lief ga doen?
Dat kan snellurquote:
Ja maar dat boeit mij nietquote:
[..]
Goed.
![]()
Je zit op ongeveer 100 per uur nu ofzo?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:48 schreef Nectar het volgende:
[..]![]()
Ik zal zo wel een gemiddelde geven
Anders zou dit forum allang dood zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:49 schreef Nectar het volgende:
mogen eigenlijk pedofielen en of mensen die ouder zijn dan 20 hier posten?
BAAS = 370 euro per uurquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je zit op ongeveer 100 per uur nu ofzo?inclusief de uren dat je geslapen hebt.. van hoelaat tot hoelaat heb je geslapen?:D
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Anders zou dit forum allang dood zijn
WAAR?quote:
Kassaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:50 schreef Nectar het volgende:
[..]
BAAS = 370 euro per uur
BAAS BOVEN BAAS = 500 euro per uur
EINDBAAS (ik) = 1000 euro per uur
Kanker zegquote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ergens in dit topic hoorde ik een lama schijten en ik dacht, dat zal vast AP zijn
Hier zijn jullie!quote:
Jawelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:54 schreef Nectar het volgende:
[..]
Zekersteweten chill.
Zeg mensen houden julle van sinaasappels?
huh wie wat waarquote:
Bah.quote:
Ik drink helemaal nietquote:
Ik zuig water op via een rietje in mijn anus en dat wordt dan opgenomen door mijn dunne darmquote:
Hoi, ik ben 21. Lopen hier nog meisje van 16 rond?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:49 schreef Nectar het volgende:
mogen eigenlijk pedofielen en of mensen die ouder zijn dan 20 hier posten?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:00 schreef Nectar het volgende:
Wil iemand met mij debateren over de rechten van een steen?
Stenen zijn net vrouwen, ze hebben geen rechtenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:00 schreef Nectar het volgende:
Wil iemand met mij debateren over de rechten van een steen?
Ikkequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoi, ik ben 21. Lopen hier nog meisje van 16 rond?
Inderdaad, het enige recht van een vrouw is het aanrecht, dus het klopte inderdaad nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Stenen zijn net vrouwen, ze hebben geen rechten
Geintje dames
Jij zoekt een vaste bob zeker?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hey! Zullen we beste vrienden worden?
Veel sla eten.quote:
Kom maar naar mijn huis.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ikkeik heb minstens dubbel d en een lekker lijf en wil geneukt worden door jou
![]()
Kom zoeken we elkaar op op tjetter
En ik vind dat ze ook evenveel recht moeten krijgen als een huismus.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:04 schreef Nectar het volgende:
Stenen hebben evenveel recht als een auto, vind ik.
En ijsquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Inderdaad, het enige recht van een vrouw is het aanrecht, dus het klopte inderdaad niet
Flikker op met postopkrikkende bagger.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:04 schreef Nectar het volgende:
Jezus, jij probeert echt weer dat record te halen hehquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:04 schreef Nectar het volgende:
Ok.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Flikker op met postopkrikkende bagger.
Dat zekerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jezus, jij probeert echt weer dat record te halen heh
Oohquote:
Eens.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ze moeten dat hele MEN gewoon dichtgooien zijn we de rest van postopkrikkers ook kwijt
Lief blijvenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Flikker op met postopkrikkende bagger.
Eens, ik ben het spuugzat. Ik heb het helemaal gehad met die lui.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ze moeten dat hele MEN gewoon dichtgooien zijn we de rest van postopkrikkers ook kwijt
En al die mensen dan die geen leven hebben en hun leven aan de MEN geweid hebben?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef naatje_1 het volgende:
Als je voor dat record wilt gaan, prima. Maar hou die spam gewoon in MEN en blijf hier gewoon gezellig meeposten.quote:
Die moeten ineens ONZ opfleuren met kwaliteitquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:08 schreef xyzyx het volgende:
[..]
En al die mensen dan die geen leven hebben en hun leven aan de MEN geweid hebben?
Maar dat record is nu al 2x verbroken, en het heeft er 1.5 jaar gestaand, dus andere mogen ook de kans krijgen voor het record.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tegen iedereen die dat record van pirania heeft verbroken ben ik niet aardig
MENquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:08 schreef xyzyx het volgende:
[..]
En al die mensen dan die geen leven hebben en hun leven aan de MEN geweid hebben?
Wat? Het is toch zo?quote:
Beetje gelijk welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tegen iedereen die dat record van pirania heeft verbroken ben ik niet aardig
Ok doe ik Kanovinniequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je voor dat record wilt gaan, prima. Maar hou die spam gewoon in MEN en blijf hier gewoon gezellig meeposten.
Vast welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
MENPosten mensen daar dan zonder de motivatie om veel posts te maken?
1. kondig die recordpoging niet aanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:09 schreef Nectar het volgende:
[..]
Maar dat record is nu al 2x verbroken, en het heeft er 1.5 jaar gestaand, dus andere mogen ook de kans krijgen voor het record.
BAGGEREN IN ONZquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die moeten ineens ONZ opfleuren met kwaliteit
Wel lastig hoor, kwaliteit in ONZ. Ik ben al een week aan het bedenk of ik eens een kwaliteitstopic kan bedenken maar ik weet nog steeds niks.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die moeten ineens ONZ opfleuren met kwaliteit
Kijk, nu praten we ergens overquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Beetje gelijk wel
Ze zouden MEN posts niet bij postcount moeten laten tellen en dan het record resetten.. dan is het een stuk moeilijker
Ik heb het ook niet aangekondigd, en zo opvallend is dit toch nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
1. kondig die recordpoging niet aan
2. post geen bagger
3. doe het niet al te opvallend
Dan ben je pas gerechtigd een record te hebben, zo heeft PiRaNiA het ook voor elkaar gekregen
Smeerlap.quote:
Ik ben wel op dreef, dus als ik ergens iets zie, dan ga ik dat gewoon verwerken ofzo, krijg je meteen kwaliteitstopicsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wel lastig hoor, kwaliteit in ONZ. Ik ben al een week aan het bedenk of ik eens een kwaliteitstopic kan bedenken maar ik weet nog steeds niks.
2. post geen baggerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:11 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet aangekondigd, en zo opvallend is dit toch niet
Of er moet 1 iemand zijn met een paar helpers die gewoon 24 uur lang in MEN posten, dan maakt niemand meer kans om hem te verslaan en probeert ook niemand het meerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kijk, nu praten we ergens over
Mwah, dan komen er wel andere spamtopics. Als je sowieso in alle SC topics meeblaat heb je een goeie kans om het record te pakken. Ondertussen in KLB/GC/ONZ blijven posten en je pakt hem ook wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Beetje gelijk wel
Ze zouden MEN posts niet bij postcount moeten laten tellen en dan het record resetten.. dan is het een stuk moeilijker
Link naar 1 van je kwaliteits ONZ topics?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben wel op dreef, dus als ik ergens iets zie, dan ga ik dat gewoon verwerken ofzo, krijg je meteen kwaliteitstopics
Ja dit is waar, maar niemand is zo gekquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:13 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Of er moet 1 iemand zijn met een paar helpers die gewoon 24 uur lang in MEN posten, dan maakt niemand meer kans om hem te verslaan en probeert ook niemand het meer
Zo goed ben ik niet. Ik open eigenlijk nooit topics, behalve de SC's en felicitatietopics dan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben wel op dreef, dus als ik ergens iets zie, dan ga ik dat gewoon verwerken ofzo, krijg je meteen kwaliteitstopics
Ja das waar.. Maar dan moeten mods gewoon kijken of er geen bagger bij zit en als bv meer als 10% bagger is wordt het record afgekeurd ofzo..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, dan komen er wel andere spamtopics. Als je sowieso in alle SC topics meeblaat heb je een goeie kans om het record te pakken. Ondertussen in KLB/GC/ONZ blijven posten en je pakt hem ook wel.
Ja, normaal gesprken kom ik eigenlijk niet in een men, het begint wel saai te worden na een paar keer telkens dezelfde woorden postenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:15 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja das waar.. Maar dan moeten mods gewoon kijken of er geen bagger bij zit en als bv meer als 10% bagger is wordt het record afgekeurd ofzo..
Nouja boeien.. t is maar voor een dag
Je moet wat over hebben voor je record.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja dit is waar, maar niemand is zo gekdan ben je z'o verrot aan het eind van de dag, misschien zelfs dood
Ik heb ook wat over, zo ga ik vandaag niet douchen en verspil ik deze dag eraanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:18 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor je record.
En al zou je dood gaan, je bent dan wel onsterfelijk omdat je dan in het guiness book of records staat
Ja daarom, lekker spammen..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:16 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja, normaal gesprken kom ik eigenlijk niet in een men, het begint wel saai te worden na een paar keer telkens dezelfde woorden postenmaar voor records, de ideale plek.
Jupquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja daarom, lekker spammen..![]()
Ff eten
Dan maak ik wel een invisionfree forum, een autoclicker die constant dezelfde post maakt zonder wachttijd tussen posts.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:18 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor je record.
En al zou je dood gaan, je bent dan wel onsterfelijk omdat je dan in het guiness book of records staat
Valsspelerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan maak ik wel een invisionfree forum, een autoclicker die constant dezelfde post maakt zonder wachttijd tussen posts.
Tadaa, 20.000 posts per dag!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan maak ik wel een invisionfree forum, een autoclicker die constant dezelfde post maakt zonder wachttijd tussen posts.
Tadaa, 20.000 posts per dag!
Ik probeer het wel eens, maar dat faalt meestalquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo goed ben ik niet. Ik open eigenlijk nooit topics, behalve de SC's en felicitatietopics dan.
Goed planquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:27 schreef Bravebart het volgende:
Even zorgen dat Nectar een ban oploopt.
Neehoor, het kan ook op slinkse wijze.quote:
hehehquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neehoor, het kan ook op slinkse wijze.
Hangt van het meisje af.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:45 schreef DeLuna het volgende:
Wat hebben jullie liever? Meisjes met lang haar, of meisjes met korter haar. En dan bedoel ik dus niet kort en pittig. Maar dit:
[ afbeelding ]
De lengte dus.
Kan prima.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:46 schreef DeLuna het volgende:
En dan heb ik het niet over het kapsel zelf.
Ik. Ik heb nu ongeveer tot aan mijn tietenquote:
Tietenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik. Ik heb nu ongeveer tot aan mijn tietenmaar het is zo dik dus dan is lang niet mooi en al helemaal niet praktisch.
Hoe bedoel jequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haha fucking vreemd om UI's te zien enzo. En om de achtergrond wit te hebben.
tietenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:56 schreef kanovinnie het volgende:
De hele tijd reageer ik 5 minuten later dan degene die gepost heeft, en nu binnen de minuut.
Je zit weer eens op een computer?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haha fucking vreemd om UI's te zien enzo. En om de achtergrond wit te hebben.
Ja mijn haar gaat over mn tieten. en is ook heel dik.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik. Ik heb nu ongeveer tot aan mijn tietenmaar het is zo dik dus dan is lang niet mooi en al helemaal niet praktisch.
Nog meer tieten!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:59 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja mijn haar gaat over mn tieten. en is ook heel dik.![]()
maar wil t veel langer.want meestal knip ik het altijd af in de zomer omdat het zo heet is en dan heb ik weer spijt en dan moet ik weer opnieuw beginnen met groeien.
Jeej.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kom eraan als mijn PC niet vastloopt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |