hmm.. ik werk dan ook niet als school juffrouw of verpleegkundige he?? ( no offense GotC!!)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Omdat je een vrouw bent en ik vrouwen niet zo snel zie klussen aan scooters? Maar oke, een paar schroefjes en moertjes kan ik nog wel snappen, maar wel eens een motorblok uit elkaar gehaald?
Ja, zo kan het inderdaad ook. Is misschien ook niet verkeerd...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daar heb ik over na zitten te denken, kinderen eten minder, zouden die de helft van de "entree" moeten betalen? Sates is duurder dan bijv een pak speklapjes. 3 soorten salades, waar staat dat ongeveer gelijk aan? 30 hamburgers of juist 5? De 1 neemt voor 20 euro aan eten mee en de ander voor 8 euro. Ik heb het niet over een paar euros maar over grote verschillen.
Hoe bepaal je wie wat meeneemt en of dat genoeg is voor iedereen? Ik zou zeggen, iedereen lapt zeg maar 10 euro p.p. en kinderen 5 p.p. (geen babys). Wie niet komt opdagen of niet alles opkrijgt krijgt die 10 of 5 euro niet terug.
Ik heb het wel eens eerder gedaan zoals jij nu wilt en dat is niet zo goed gegaan, 1tje nam stokbrood mee waar ik spijkers mee in de muur kon slaan, gelukkig had ik zelf voor alle zekerheid ook stokbrood meegenomen maar dat was niet genoeg voor iedereen. Die huppelmuts heeft haar en mijn stokbrood door elkaar gegooid in een mandje en iedereen dus zoeken naar mijn stokbrood in dat mandje.
hmmquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daar heb ik over na zitten te denken, kinderen eten minder, zouden die de helft van de "entree" moeten betalen? Sates is duurder dan bijv een pak speklapjes. 3 soorten salades, waar staat dat ongeveer gelijk aan? 30 hamburgers of juist 5? De 1 neemt voor 20 euro aan eten mee en de ander voor 8 euro. Ik heb het niet over een paar euros maar over grote verschillen.
Hoe bepaal je wie wat meeneemt en of dat genoeg is voor iedereen? Ik zou zeggen, iedereen lapt zeg maar 10 euro p.p. en kinderen 5 p.p. (geen babys). Wie niet komt opdagen of niet alles opkrijgt krijgt die 10 of 5 euro niet terug.
Ik heb het wel eens eerder gedaan zoals jij nu wilt en dat is niet zo goed gegaan, 1tje nam stokbrood mee waar ik spijkers mee in de muur kon slaan, gelukkig had ik zelf voor alle zekerheid ook stokbrood meegenomen maar dat was niet genoeg voor iedereen. Die huppelmuts heeft haar en mijn stokbrood door elkaar gegooid in een mandje en iedereen dus zoeken naar mijn stokbrood in dat mandje.
en verder maakt het mij niks uit!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, zo kan het inderdaad ook. Is misschien ook niet verkeerd...
Er komen trouwens geen kinderen.
Oke, ik heb het niet over de draad, maar die pin die voor onsteking zorgt lijkt me veelste kort, is dat afgebroken toen ie op de grond viel of zo? Of brak het af in de cilinderkop?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. ik werk dan ook niet als school juffrouw of verpleegkundige he?? ( no offense GotC!!)
ik HEB een technische achtergrond!
en een motorblok kan ook echt maar op 1 manier weer in elkaar! Bovendien hebben we offshore ook grote generatoren, en het principe is hetzelfde, je hebt een vonkje ( van die bougie) en dat ontbrand er een benzine/luchtmengsel.. (even de Lambda checken of de lucht/benzine verhouding goed is..) door die verbranding komt er energie vrij waardoor er grote schoepen gaan draaien. Dat wordt met een stang overgebracht en voila! je gaat vooruit!
Torque en tensionen moet ook nog wel lukken
de electriciteits schema's heb ik ook hier dus dat moet ook lukken ( misschien dat de lampen het dan ook nog gaan doen!
en.. nee.. niet alle stukken zijn er uit.. het draad zit nog IN de bougie"houder"
Drm zeg ik, van te voren betalen. Je beslist nu, geen gemisschien. Als ik zelf niet kom op dagen omdat ik nog moet behangen of summer kan geen schoentjes vinden die bij haar bui past en weigert de deur uit te gaan, pech voor ons dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm
ik denk dat je gewoon naar je eigen portemonee eten moet halen
( vandaar dat ik ook de salades aan bied, die zijn iets duurder dan 8 hamburgers..)
als iedereen voor 8 personen vlees/vis meeneemt moet dat te doen zijn.. ik kan me voorstellen dat er een aantal mensen hier zijn die liever voor de hamburger, saucijzen en speklappen gaan.. ga je gang! mij gaat het vooral om de gezelligheid!
Vgl mij komen er geen kids, dus die berekening kan sowieso over boord..
Afgelopen zondag heb ik ook een BBQ voor 16 mensen georganiseerd, maar kwamen er maar 12.. zit je toch met kosten.. die achteraf weer verdeeld moeten worden.. gedoe!
Jij iets niet snappen? Vertel?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:15 schreef Flappekz het volgende:
* Flap snapt er nu echt nix meer van
we laten het wel weten als we er uit zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:15 schreef Flappekz het volgende:
* Flap snapt er nu echt nix meer van
Van wat jullie nou allemaal proberen te verzinnen...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij iets niet snappen? Vertel?
Heb jij geen klein kamertje (niet de wc want die hebben wij nodig) dat op slot kanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:18 schreef Lovechild het volgende:
Laten we hopen dat wat meer deelnemers hun mening geven, want ik zie in allebei de opties wel iets.
Barretje, ik hou je aanbod zeker in gedachten, denk wel dat ik er gebruik van ga maken maar kan het pas tegen die tijd goed bekijken.
Ik moet overigens eerlijk bekennen dat ik nog niet helemaal zeker ervan ben dat mijn kinderen er niet zullen zijn. De beste optie voor ons om ze onder te brengen is bij mijn schoonouders maar die hebben we net gisteren geregeld voor de 28e en zij zitten 11 sept misschien in Luxemburg hoorden we toen. Als dat inderdaad zo is, dan zijn ze denk ik thuis (hoe onhandig voor mij ook, ik heb het gewoon echt liever niet) en dan zorgen wij gewoon voor hun eten.
ik heb geen idee waar die gebleven is.. kan best dat ie er in gedonderd isquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oke, ik heb het niet over de draad, maar die pin die voor onsteking zorgt lijkt me veelste kort, is dat afgebroken toen ie op de grond viel of zo? Of brak het af in de cilinderkop?
Maar gaaf dat we een vrouwelijke monteur hebben
Ow jaaa op onze slaapkamer zit een haakjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb jij geen klein kamertje (niet de wc want die hebben wij nodig) dat op slot kan
herkenbaar gevoel iigquote:
Serieus??quote:
misschien moeten wij gewoon afpreken op het grote markt de 11e zijn we er vanafquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
misschien moeten wij gewoon afpreken op het grote markt de 11e zijn we er vanaf
Ach.. ik ben misschien ook niet zo'n schijterd..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:43 schreef Lovechild het volgende:
Kijk nou, thanks Mel!![]()
Ik moet zeggen dat ik ook nog niet bepaald overloop van zelfvertrouwen en helemaal onbekommerd uitkijk naar 11 september hoor. Van de week was Flapp hier even iets afgeven en dan sta ik mezelf de hele tijd af te vragen of het niet stom is dat ik niet zeg "Ga zitten, iets drinken?" ,terwijl hij al had aangegeven dat het ff afleveren en gaan was maar dan sta ik voor mijn gevoel zo te schutteren.
En dat terwijl ik in het dagelijks leven bepaald geen angsthaas ben en spontaniteit wel een van mijn eigenschappen is. Maar in een internetgezelschap...pfff
Pfffffff ik heb de foto's zojuist in de krant gezien .... .het is ook wel een bepaald slag mensen wat bij de pinapparaten stond zeg. Niet te zuinig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tering wat een trieste lui door heel Den Haag bij de pinautomatenoveral stonden dikke dikke dikke rijen om "gratis"geld te pinnen
Oja TT, we bellen/smsen morgen even oke
En het geld meteen uitgevenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Pfffffff ik heb de foto's zojuist in de krant gezien .... .het is ook wel een bepaald slag mensen wat bij de pinapparaten stond zeg. Niet te zuinig.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. ik werk dan ook niet als school juffrouw of verpleegkundige he?? ( no offense GotC!!)
ik HEB een technische achtergrond!
en een motorblok kan ook echt maar op 1 manier weer in elkaar! Bovendien hebben we offshore ook grote generatoren, en het principe is hetzelfde, je hebt een vonkje ( van die bougie) en dat ontbrand er een benzine/luchtmengsel.. (even de Lambda checken of de lucht/benzine verhouding goed is..) door die verbranding komt er energie vrij waardoor er grote schoepen gaan draaien. Dat wordt met een stang overgebracht en voila! je gaat vooruit!
Torque en tensionen moet ook nog wel lukken
de electriciteits schema's heb ik ook hier dus dat moet ook lukken ( misschien dat de lampen het dan ook nog gaan doen!
en.. nee.. niet alle stukken zijn er uit.. het draad zit nog IN de bougie"houder"
Nee, hier geen nerds en puisterige pubers. Althans, op 1 mei heb ik die niet gezien. Al vond ik toen het "mobiel in het handje om internet te checken" wel wat hoog. Maar dat kwam omdat iedereen nog moest wennen denk ik zo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb m'nook via het internet leren kennen via een internet spel.. daar ook genoeg meet's van gehad.. ik moest af en toe alleen wel even "slikken" om dan met zo'n groep NERDS door de stad te lopen
( het waren echt van die puisterige pubers, en volgens mij valt dat hier wel mee) bovendien ging het tijdens zo'n meet echt alleen maar over het spelletje..
het komt wel goed!
quote:Parkeerautomaat opengebroken, getuigen gezocht
Den Haag - De recherche zoekt mensen die getuige zijn geweest van het openbreken van een parkeerautomaat aan de Rozenburgstraat in de vroege uren van donderdag 12 augustus. Omstreeks 02.45 uur kreeg de politie de melding dat twee mannen op de Rozenburgstraat een parkeerautomaat aan het openbreken waren. Agenten dingen direct ter plaatse. De mannen gingen er bij het zien van de sterke arm onmiddellijk vandoor. Omdat zij zich vermoelijk verstopt hadden in een gemeenschappelijke tuin, werden de politiehonden ingezet. Ook keek vanuit de lucht de politiehelikopter mee in de hoop de mannen te traceren. Helaas werden zij niet meer aangetroffen.
Door tussenkomst van de agenten waren de mannen er niet in geslaagd de parkeerautomaat daadwerkelijk open te breken. Een dag eerder, woensdag 11 augustus omstreeks 16.50 uur, kwam bij de politie een vergelijkbare melding binnen. Toen probeerden twee mannen op de Viljoenstraat een parkeerautomaat open te breken. Ook daar bleef het bij een poging
De recherche van Bureau De Heemstraat onderzoekt de zaak en roept getuigen zich op te melden. Heeft u iets gezien op de Rozenburgstraat of de Viljoenstraat dat te maken heeft met deze pogingen tot diefstal? Of heeft u informatie die kan helpen de daders te vinden? Neemt u dan contact op met de recherche van Bureau De Heemstraat via nummer 0900-8844. Blijft u liever anoniem, bel dan met M. 0800-7000.
Met werken?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:25 schreef Flappekz het volgende:
Door dit stomme FOK! werk ik niet hard genoeg..... moet er misschien maar eens mee gaan stoppen
Zie dit nu pas ... de vraag is inmiddels niet óf ik ga maar hoe lang ik ga. Maar ik laat sowieso mijn gezicht zienquote:Ronnie_bravo zegt hier dat hij misschien toch komt maar daar geloof ik eerlijk gezegd geen klap van (no offence)
Defineer hard genoeg xDquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:25 schreef Flappekz het volgende:
Door dit stomme FOK! werk ik niet hard genoeg..... moet er misschien maar eens mee gaan stoppen
je moet gewoon harder werken als je niet aan het Fok!en bent..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:25 schreef Flappekz het volgende:
Precies, ik hou er met het werk (nu ff niet, zit thuis) ook altijd rekening mee. In de ochtend vol gas zodat ik smiddags onderuit kan zittenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je moet gewoon harder werken als je niet aan het Fok!en bent..
Eeeecht? Wow, speechless...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zie dit nu pas ... de vraag is inmiddels niet óf ik ga maar hoe lang ik ga. Maar ik laat sowieso mijn gezicht zien
Zou niet durvenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je bent nu toch niet sarcastisch he?
Bij mij is het andersom..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Precies, ik hou er met het werk (nu ff niet, zit thuis) ook altijd rekening mee. In de ochtend vol gas zodat ik smiddags onderuit kan zitten
quote:
mmm nou ik weet dat ik s'middags ga tafeltennissen en na drie kwartier ben ik best wel naar de klote.... en dan heb ik sowieso geen zin meer. Ik heb een 'dagtarget' zeg maar, ....als ik die s'ochtends al haal... tjaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom..
ik werk 's middags altijd beter ( op de een of andere manier) dus 'smorgens vaak wat mailtjes typen en wat administratieve taken doen..
na de lunch knallen..
ik heb geen dag target..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
[..]
mmm nou ik weet dat ik s'middags ga tafeltennissen en na drie kwartier ben ik best wel naar de klote.... en dan heb ik sowieso geen zin meer. Ik heb een 'dagtarget' zeg maar, ....als ik die s'ochtends al haal... tja
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het wordt zo maar eens tijd om mijn badjas om te ruilen voor een lekkere douche.
Ik heb deze week ook al gewerkt, alleen vanmorgen werd ik wakker met migraine. Dus dan is het ff geen werkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:14 schreef Atreidez het volgende:
De vakantie was toch alweer voorbij RB.. of was je t vergeten?
nou dan hoor ik eigenlijk diesel te hebbenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:58 schreef Atreidez het volgende:
suiker is onze benzine
post op mobiel nu ook wat een gepriechel.. moet wachten op fysio, die lijkt zo te horen op t moment een dame te verwennen
Daar komt de oude vertrouwde ; 'PICS???' weer even om de hoek.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:58 schreef Atreidez het volgende:
suiker is onze benzine
post op mobiel nu ook wat een gepriechel.. moet wachten op fysio, die lijkt zo te horen op t moment een dame te verwennen
Ja, helaas.. Mijn verbaasde blik had ook een leuke foto geweest toen ik uiteindelijk een man van 70+ die behandelkamer uit zag komenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Daar komt de oude vertrouwde ; 'PICS???' weer even om de hoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |