Fantasy?quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:15 schreef TitusPullo het volgende:
SF is het vreselijkste genre dat er bestaat.
Nee, dat is het op een na ergste genre dat er bestaat.quote:
Ik ben het meest opmerkelijke verschijnsel dat jij kent, dat weet je best.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bang voor het ongewone.
Ik ben de 4400 aan het kijken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:42 schreef Monidique het volgende:
Ik heb ultra-conservatieve SF gekocht.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:29 schreef Monidique het volgende:
Ze zeggen rebels te zijn, maar als er een byrgerlijke, moralistische waakhond van middelmatigheid moet zijn, dan is het wel GeenStijl.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:28 schreef Terecht het volgende:
GS benadrukt overal en altijd hoe rebels ze wel niet zijn (tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend was het toch?), maar als er toch één kleinburgerlijke, moralistische waakhond van middelmatigheid bestaat is het wel GeenStijl, en dat zie je dus ook terug in de reacties.
Orson Scott Card?quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:42 schreef Monidique het volgende:
Ik heb ultra-conservatieve SF gekocht.
quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:45 schreef Drinky het volgende:
Hemeltjelief het is goed te zien dat de onderlaag van de maatschappij daar bijeenkomt
90% van alle reacties is precies hetzelfde als in alle andere topics
Wat?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:53 schreef Monidique het volgende:
Ayn Rand. Plus nog wat Heinlein, Asimov en Vance. Pop dus.
Maakt niet uit. Er zijn genoeg andere universums in het multiversum.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:24 schreef Montov het volgende:
Elke dag is een stap dichterbij het einde van het universum.
Misschien moeten wij ons in een transversum begeven?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Er zijn genoeg andere universums in het multiversum.
Vloeistof die niet weinig bijdraagt aan Reya's aftakeling.quote:
Reya+Raki klint als verrijkijngquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Vloeistof die niet weinig bijdraagt aan Reya's aftakeling.
Ik denk juist dat het het enige is wat hem nog in stand houdt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
'Aftakeling' impliceert dat het subject op enig moment in betere toestand verkeerde.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |