"Kunnen we niet een keer naar Amsterdam?" (In de hoop de bestemming te achterhalenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:59 schreef Orealo het volgende:
"Om een uur of negen met iedereen van scouting in de stad zijn om een terrasje te pakken."
Scouting paupertsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:59 schreef Orealo het volgende:
Ik krijg zojuist dit smsje:
"Ga jij vanavond mee?" van een nummer dat ik niet ken.
Jullie mogen het vervolg bepalen. Het gesprek tot nu toe:
Ik "Wie is dit?"
"Rick."
"Ja, ik ga mee. Wat gaan we doen?"
"Check je mail."
"Ik ben niet thuis man, sms even als je wilt."
"Om een uur of negen met iedereen van scouting in de stad zijn om een terrasje te pakken."
Nu jullie. Wat moet ik terugsturen?
Done!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:00 schreef iFries het volgende:
[..]
"Kunnen we niet een keer naar Amsterdam?" (In de hoop de bestemming te achterhalen)
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:59 schreef Orealo het volgende:
Ik krijg zojuist dit smsje:
"Ga jij vanavond mee?" van een nummer dat ik niet ken.
Jullie mogen het vervolg bepalen. Het gesprek tot nu toe:
Ik "Wie is dit?"
"Rick."
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:00 schreef mime_negert het volgende:
Vraag of je een gitaar mee moet nemen.
Er achteraan verzonden!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:00 schreef mime_negert het volgende:
Vraag of je een gitaar mee moet nemen.
Jammerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:11 schreef Orealo het volgende:
"Kunnen we niet een keer naar Amsterdam?"
"Oh, en moet ik mijn gitaar meenemen?"
Rick: Wie is dit?
Game on ONZ!
Want anders kan je je niet afberen hierop?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:25 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Pics van de verzonden smsjes als bewijs graag.![]()
![]()
Daar komt het wel op neer ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:27 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Want anders kan je je niet afberen hierop?
AdvancedPauperquote:
Het is nu al zo goed als dood...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:31 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
AdvancedPauper
Daarnaast topic met potentie!
picsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:48 schreef Orealo het volgende:
Geloof het of niet! Een nieuw smsje van een ander nummer:
"Eey ga kom jij vanavond ook naar het terrasje met de rowans ??"
Nou, nou?
Beetje ongeloofwaaridg sorryquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:48 schreef Orealo het volgende:
Geloof het of niet! Een nieuw smsje van een ander nummer:
"Eey ga kom jij vanavond ook naar het terrasje met de rowans ??"
Nou, nou?
ik wou pics van het berichtje, je hoefde het niet naar hun te sturenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:54 schreef Orealo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mezelf echt niet de hele tijd verantwoorden. Kom op met die reacties!
Mooie phone.. Die wil ik ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:54 schreef Orealo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mezelf echt niet de hele tijd verantwoorden. Kom op met die reacties!
koop m danquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:58 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Mooie phone.. Die wil ik ook
Donequote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:57 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik wou pics van het berichtje, je hoefde het niet naar hun te sturen![]()
Maar nu je toch bezig bent:
"Pics van je goatse"
M'n abbo loopt nog tot juni 2011quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:01 schreef ElmoFan het volgende:
Nieuw idee: mms hem een plaatje van een goatse!![]()
Doetinchem dusquote:
Zullen we dan maar? Ik moet toch om half 12 weg.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:06 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat is echt een goeie inderdaad.
Je was toch Myron?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:08 schreef Orealo het volgende:
Reactie: "Oow sorry, sander inderdaad".
Een halve neger in je huis? Das niet gezond hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:08 schreef AdvancedPower het volgende:
"Ik heb zin in seks. Half neger mijn huis."
Dat is niet leuk. ( Voor 12 jarige misschien )quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:08 schreef Orealo het volgende:
[..]
Zullen we dan maar? Ik moet toch om half 12 weg.
Verzin wat originelers!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:10 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat is niet leuk. ( Voor 12 jarige misschien )
Sander en Rick denken dat ze naar het nummer van Myronquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sms-en.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:11 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Sander en Rick denken dat ze naar het nummer van MyronGoed gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sms-en.
Uitstekend. Ik maar er pokeren van.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:14 schreef Stroopwafels het volgende:
"We kunnen voor het drinken nog wel even poolen/pokeren/film kijken bij mij"
Mja hij heeft ook 3x Rick en 3x Sander erin staan. Lastig hoor.quote:
Kan je hem alsnog kopenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:03 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
M'n abbo loopt nog tot juni 2011
Haha.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:23 schreef Orealo het volgende:
Rick zegt: "Ligt eraan hoe laat we we gaan bij die terrasjes".
Ik: "om 9 zei Sander. Ben jij om 6 bij mij?"
Ik bedoelde dat Sander geen zusje heeft op hiv's.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:17 schreef Miasan het volgende:
[..]
Mja hij heeft ook 3x Rick en 3x Sander erin staan. Lastig hoor.
Anders afspreken bij Sander, dat adres is bij TS wel bekend. ( mits goed gegoogledquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:27 schreef Hondenfluitje het volgende:
Whehe leuk topic dit. Hij vanavond 6 uur bij Myron en dan 'Mijn tijd, wat doe je'Jammer dat we dat niet gaan zien
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:33 schreef Orealo het volgende:
Rick weet niet waar ik woon! Dan gaan we inderdaad gewoon naar Sander toe. Ik moet nu gaan. Over een anderhalf uur ben ik er weer, dan ga ik 't adres van Sander smsén (inmiddels wel gevonden!)
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:42 schreef pugehenis het volgende:
doe alsof je gay bent en begin over die leuke jongen
Whehehequote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:42 schreef pugehenis het volgende:
doe alsof je gay bent en begin over die leuke jongen
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:12 schreef Xantalien het volgende:
Of je vraagt of 'ie even twee kratten bier meeneemt. Dat je hem later wel terugbetaald.
* appeltjap wacht meequote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:06 schreef Maringo het volgende:
* Maringo wacht geduldig op nieuwe reacties
Misschien is er een adressenlijst oid rondgestuurd met daar een typo in het telefoonnummer van myronquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:23 schreef De-Hamster het volgende:
Hehe hoe kun je niet per ongeluk een totaal vreemd persoon smsen, en een vriend van die zgn. myron maakt precies dezelfde typfout?
Helaas t idee was leuk maar beetje doorgestoken kaart.
doen doenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:35 schreef Orealo het volgende:
Nu Sander smsen en vragen wie er nog meer komen. Om vervolgens daar nummers van de te vragen en die te smsen of ze ook vanavond naar Sander komen? Goed idee?
We gaan Randalph op de hoogte stellen dat er iets bloeit tussen Rick en Sander.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:53 schreef ursel het volgende:
"Waarom moet Randalph nou ook weer komen dan"
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:05 schreef Softfeel het volgende:
ik zal er mee wachten tot ze je smsen vanavond van waar blijf je
of reacties van wie ben jij hoe kom je aan ons nummer haha
Goeie. Doen we datquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:05 schreef Softfeel het volgende:
Ik vind het uit moreel oogpunt geen goed idee om iemand die Randalph heet te kuttenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:06 schreef Orealo het volgende:
Gandalf is voor jullie, zeg 't maar!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eendracht maakt macht!
PSV Eindhoven!
U vraagt, wij draaien.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:09 schreef Mixende_match het volgende:
okee, gezellig! bedankt voor het regelen, ben wel weer toe aan een fap partij
gheghe
quote:
Zou ik graag doen, maar om kwart voor 3 moet ik er echt wel weer vandoor. En dan ben ik vanavond (21:30) pas thuis.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:16 schreef Softfeel het volgende:
natuurlijk ben je nu wel verplicht om ons op te hoogte te blijven houden de rest van het gesprek tot het ooit ophoud haha
Das jammer maar dan kunnen we wel weer een major update ofzo verwachten?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:17 schreef Orealo het volgende:
[..]
Zou ik graag doen, maar om kwart voor 3 moet ik er echt wel weer vandoor. En dan ben ik vanavond (21:30) pas thuis.
Uiteraard! Overigens heeft Rick de uitnodiging nog niet gemailed.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:19 schreef Softfeel het volgende:
[..]
Das jammer maar dan kunnen we wel weer een major update ofzo verwachten?
Opnemenquote:
Ik wilde net een screenshotje maken en tweeten van je post. Toen zag ik dat jij 't wasquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:24 schreef TheWetNoodle het volgende:
Opnemen en keihard "Wat is dit voor wereld?!" roepen!
Lelijke telefoon, trouwens.
Niet doen!! Scouts hebben geen vrienden buiten scouts om.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:31 schreef Softfeel het volgende:
ja vraag of hij vrienden mee vraagt maken we er een feestje van haha
Vraag of die andere boze tovenaar komtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:30 schreef Orealo het volgende:
Iemand die nog iets kwijt wilt richting Gandalf?
doenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:32 schreef Kleurdoos het volgende:
Vraag aan gandalf wat ie aantrekt, zeggen dat je vindt dat hij er altijd zo leuk uitziet en je graag wil leren van THA MASTER Himself
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:32 schreef Kleurdoos het volgende:
Vraag aan gandalf wat ie aantrekt, zeggen dat je vindt dat hij er altijd zo leuk uitziet en je graag wil leren van THA MASTER Himself
haha idd, erbij zeggen (hopen dat het goed is ), dat ene bloesje met rood, staat jou zooo sexy. hoop dat je die vanavond aan doe, dan gaat het nog erg gezellig wordenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:32 schreef Kleurdoos het volgende:
Of op z'n schootquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:36 schreef Kleurdoos het volgende:
En of je vanavond naast hem mag zitten
Ja, dat is waar. Ze moeten het niet te verdacht gaan vinden natuurlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:37 schreef egeltje1985 het volgende:
Niet te ver gaan ook, je wil natuurlijk wel dat ze vanavond allemaal bij die ene kerel op de stoep staan, zich afvragend waar myron is.
Oké!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:32 schreef Kleurdoos het volgende:
Epicquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:40 schreef Orealo het volgende:
[..]
Oké!
Gelijk reactie!
[ afbeelding ]
LOL die vent moet ook echt gedacht hebben wtfquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:40 schreef Orealo het volgende:
[..]
Oké!
Gelijk reactie!
[ afbeelding ]
Hij is nog online ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:41 schreef Kleurdoos het volgende:
Dit is randalph
ik zou hem dus niet om kledingadvies gaan vragen
[ afbeelding ]
of linkt hyves niet door?
appelig!
Nou...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:44 schreef NBT het volgende:
Geweldig dit! Het is net een spannend boek lezen
Wie wel!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:45 schreef Ladidadida het volgende:
Ik kan niet wachten op het vervolg
Oh overheen gelezenquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:16 schreef Stroopkoekje het volgende:
Verkleed je als die boze tovenaar van LOTR, zoek Gandalf op en schop zijn kont.
En dan terugsturen: 'Ik dacht dat we bij Rick hadden afgesproken, ik sta daar al drie kwartier voor de deur te wachten!'quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:05 schreef Softfeel het volgende:
Of als gollem en vragen of gandalf je ring heeft gezienquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:21 schreef Pankappen het volgende:
Of iemand moet zich verkleden als Gimli of Frodo ofzo en dan aankloppen daar.
"Hey, um, is Gandalf hier toevallig?"
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:25 schreef HerrHenk het volgende:
[..]
Of als gollem en vragen of gandalf je ring heeft gezien
En als ie dan nee antwoord dan doe je je broek omlaag en laat je je leuter-ring zien!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:25 schreef HerrHenk het volgende:
[..]
Of als gollem en vragen of gandalf je ring heeft gezien
Ditquote:
Sms hem dat je in een stilte coupe zit, en dat er net al iemand op zn flikker kreeg omdat hij/zij aan het bellen was, en je hem straks terug belt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:20 schreef Orealo het volgende:
Kutzooi! Volgens mij hebben ze het door inderdaad. Gandalf belt net. Ik heb gesmst dat ik niet op kan nemen. Wil minimaal een mic klaar hebben liggen.
Opgesloten in de boomhut van de boyscouts.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:32 schreef fruitellafantastic het volgende:
Bij mij is het 21.30![]()
![]()
Waar is TS?!?!?!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Opgesloten in de boomhut van de boyscouts.
Bellen en opnemenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:58 schreef Orealo het volgende:
Ok! Even de schade opnemen.
Ik ben inmiddels 3x gebeld door Gandalf. En daarna, ik denk conform het Woudlopers Handboek, 3x door onbekend. Geen berichten achtergelaten.
Er is ook een kleine sms wisseling geweest. Verder niets gehoord van Rick of Sander.
[ afbeelding ]
Iemand ideeën voor een grand finale?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:00 schreef Swomp het volgende:
Als je er de link van dit topic maar in zet !!
Ik stem voor. Wel opnemen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:09 schreef Orealo het volgende:
Meer liefhebbers voor deze finale?
Ik kan proberen Myron zelf aan de lijn te krijgen, bij 'm.
[..]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:09 schreef Orealo het volgende:
Meer liefhebbers voor deze finale?
Ik kan proberen Myron zelf aan de lijn te krijgen, bij 'm.
[..]
Hij kan het ook daarna nog even sms'en natuurlijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:13 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Maar ook wat Swomp zegt. Ze moeten natuurlijk wel dit topic zien!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:20 schreef ShevaJB het volgende:
Zeg dat jij je een beetje vreemd gedraagt omdat je bepaalde gevoelens kwijt moet.
Later nog eens proberen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:19 schreef Orealo het volgende:
Anti-Climax. Z'n telefoon staat uit / heeft geen bereik.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:20 schreef ShevaJB het volgende:
Zeg dat jij je een beetje vreemd gedraagt omdat je bepaalde gevoelens kwijt moet.
Ik ga ze inderdaad alle 3 smsen met het topic. Als ze bellen, alles ligt in de aanslag!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:24 schreef Pankappen het volgende:
Het heeft geen zin om iets over de tops te bedenken, als ze het toch niet geloven. Het belangrijkste is dat ze dit topic zien.
Oh en alvast:
HAHAHAHA WE HADDEN JULLIE GOED TE PAKKEN HÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!
Boeien! Zoals het er nu uit ziet valt er toch niks meer te verliezen.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:28 schreef Pankappen het volgende:
Zeg dat het leuk is als ze een reactie achterlaten.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:38 schreef Pankappen het volgende:
Luister in de tussentijd hiernaar:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:35 schreef Orealo het volgende:
Zo. Laatste smsje de digitale deur uit. Naar alle drie. Het aas is uitgegooid.
[ afbeelding ]
En nu afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |