Misschien is er een adressenlijst oid rondgestuurd met daar een typo in het telefoonnummer van myronquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:23 schreef De-Hamster het volgende:
Hehe hoe kun je niet per ongeluk een totaal vreemd persoon smsen, en een vriend van die zgn. myron maakt precies dezelfde typfout?
Helaas t idee was leuk maar beetje doorgestoken kaart.
doen doenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:35 schreef Orealo het volgende:
Nu Sander smsen en vragen wie er nog meer komen. Om vervolgens daar nummers van de te vragen en die te smsen of ze ook vanavond naar Sander komen? Goed idee?
We gaan Randalph op de hoogte stellen dat er iets bloeit tussen Rick en Sander.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:53 schreef ursel het volgende:
"Waarom moet Randalph nou ook weer komen dan"
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:05 schreef Softfeel het volgende:
ik zal er mee wachten tot ze je smsen vanavond van waar blijf je
of reacties van wie ben jij hoe kom je aan ons nummer haha
Goeie. Doen we datquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:05 schreef Softfeel het volgende:
ik zal er mee wachten tot ze je smsen vanavond van waar blijf je
of reacties van wie ben jij hoe kom je aan ons nummer haha
Ik vind het uit moreel oogpunt geen goed idee om iemand die Randalph heet te kuttenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:06 schreef Orealo het volgende:
Gandalf is voor jullie, zeg 't maar!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eendracht maakt macht!
PSV Eindhoven!
U vraagt, wij draaien.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:09 schreef Mixende_match het volgende:
okee, gezellig! bedankt voor het regelen, ben wel weer toe aan een fap partij
gheghe
quote:
Zou ik graag doen, maar om kwart voor 3 moet ik er echt wel weer vandoor. En dan ben ik vanavond (21:30) pas thuis.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:16 schreef Softfeel het volgende:
natuurlijk ben je nu wel verplicht om ons op te hoogte te blijven houden de rest van het gesprek tot het ooit ophoud haha
Das jammer maar dan kunnen we wel weer een major update ofzo verwachten?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:17 schreef Orealo het volgende:
[..]
Zou ik graag doen, maar om kwart voor 3 moet ik er echt wel weer vandoor. En dan ben ik vanavond (21:30) pas thuis.
Uiteraard! Overigens heeft Rick de uitnodiging nog niet gemailed.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:19 schreef Softfeel het volgende:
[..]
Das jammer maar dan kunnen we wel weer een major update ofzo verwachten?
Opnemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |