quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:01 schreef ElmoFan het volgende:
Nieuw idee: mms hem een plaatje van een goatse!![]()
Doetinchem dusquote:
Zullen we dan maar? Ik moet toch om half 12 weg.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:06 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat is echt een goeie inderdaad.
Je was toch Myron?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:08 schreef Orealo het volgende:
Reactie: "Oow sorry, sander inderdaad".
Een halve neger in je huis? Das niet gezond hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:08 schreef AdvancedPower het volgende:
"Ik heb zin in seks. Half neger mijn huis."
Dat is niet leuk. ( Voor 12 jarige misschien )quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:08 schreef Orealo het volgende:
[..]
Zullen we dan maar? Ik moet toch om half 12 weg.
Verzin wat originelers!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:10 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat is niet leuk. ( Voor 12 jarige misschien )
Sander en Rick denken dat ze naar het nummer van Myronquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sms-en.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:11 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Sander en Rick denken dat ze naar het nummer van MyronGoed gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sms-en.
Uitstekend. Ik maar er pokeren van.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:14 schreef Stroopwafels het volgende:
"We kunnen voor het drinken nog wel even poolen/pokeren/film kijken bij mij"
Mja hij heeft ook 3x Rick en 3x Sander erin staan. Lastig hoor.quote:
Kan je hem alsnog kopenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:03 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
M'n abbo loopt nog tot juni 2011
Haha.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:23 schreef Orealo het volgende:
Rick zegt: "Ligt eraan hoe laat we we gaan bij die terrasjes".
Ik: "om 9 zei Sander. Ben jij om 6 bij mij?"
Ik bedoelde dat Sander geen zusje heeft op hiv's.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:17 schreef Miasan het volgende:
[..]
Mja hij heeft ook 3x Rick en 3x Sander erin staan. Lastig hoor.
Anders afspreken bij Sander, dat adres is bij TS wel bekend. ( mits goed gegoogledquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:27 schreef Hondenfluitje het volgende:
Whehe leuk topic dit. Hij vanavond 6 uur bij Myron en dan 'Mijn tijd, wat doe je'Jammer dat we dat niet gaan zien
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:33 schreef Orealo het volgende:
Rick weet niet waar ik woon! Dan gaan we inderdaad gewoon naar Sander toe. Ik moet nu gaan. Over een anderhalf uur ben ik er weer, dan ga ik 't adres van Sander smsén (inmiddels wel gevonden!)
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:42 schreef pugehenis het volgende:
doe alsof je gay bent en begin over die leuke jongen
Whehehequote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:42 schreef pugehenis het volgende:
doe alsof je gay bent en begin over die leuke jongen
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:12 schreef Xantalien het volgende:
Of je vraagt of 'ie even twee kratten bier meeneemt. Dat je hem later wel terugbetaald.
* appeltjap wacht meequote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:06 schreef Maringo het volgende:
* Maringo wacht geduldig op nieuwe reacties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |