quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:01 schreef ElmoFan het volgende:
Nieuw idee: mms hem een plaatje van een goatse!![]()
Doetinchem dusquote:
Zullen we dan maar? Ik moet toch om half 12 weg.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:06 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat is echt een goeie inderdaad.
Je was toch Myron?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:08 schreef Orealo het volgende:
Reactie: "Oow sorry, sander inderdaad".
Een halve neger in je huis? Das niet gezond hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:08 schreef AdvancedPower het volgende:
"Ik heb zin in seks. Half neger mijn huis."
Dat is niet leuk. ( Voor 12 jarige misschien )quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:08 schreef Orealo het volgende:
[..]
Zullen we dan maar? Ik moet toch om half 12 weg.
Verzin wat originelers!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:10 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat is niet leuk. ( Voor 12 jarige misschien )
Sander en Rick denken dat ze naar het nummer van Myronquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sms-en.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:11 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Sander en Rick denken dat ze naar het nummer van MyronGoed gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sms-en.
Uitstekend. Ik maar er pokeren van.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:14 schreef Stroopwafels het volgende:
"We kunnen voor het drinken nog wel even poolen/pokeren/film kijken bij mij"
Mja hij heeft ook 3x Rick en 3x Sander erin staan. Lastig hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |