Hmm, op mijn scherm op kanteur is de foto veel donkerder dan thuis.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:36 schreef Gellius het volgende:
Nu ja, de foto is verdacht onderbelicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zouden dat blad Poldergestapo Nederland moeten noemen. Vrij is het hier niet hoor! Zelfs in Japan, het neo-fascisme ten top, kan je gewoon om twee uur 's nachts - of welk tijdstip van de dag dan ook - een blikje bier uit een automaat trekken en rustig op straat, in de frisse lucht, van je biertje genieten. Nee, dat moet je hier eens proberen! Godverdomme,- ik wind me er nog steeds over op.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn rondje westerpark ging niet geweldig. Mijn pokeren van vanochtend daarentegen wel. En nu... de nieuwe Vrij Nederland.
Och troost je, ik moet nog vandaag. En mijn conditie is niet best meer.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn rondje westerpark ging niet geweldig. Mijn pokeren van vanochtend daarentegen wel. En nu... de nieuwe Vrij Nederland.
Ik ben heel blij dat ik vanaf zaterdag weer stop met drinken, want dan heb ik van dat soort problemen ook geen last meer.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:27 schreef JAM het volgende:
[..]
Ze zouden dat blad Poldergestapo Nederland moeten noemen. Vrij is het hier niet hoor! Zelfs in Japan, het neo-fascisme ten top, kan je gewoon om twee uur 's nachts - of welk tijdstip van de dag dan ook - een blikje bier uit een automaat trekken en rustig op straat, in de frisse lucht, van je biertje genieten. Nee, dat moet je hier eens proberen! Godverdomme,- ik wind me er nog steeds over op.
Dam tot Dam en halve marathon. Stoppen zorgt ervoor dat ik vanzelf ook meer ga trainen & op tijd naar bed ga. Minderen leidt tot niks.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:10 schreef Frollo het volgende:
Maar IR, waarom stoppen met drinken? Minderen is toch ook OK?
Indien geen regio gespecificeerd, verdient de e-loze de voorkeur.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:01 schreef Korstje het volgende:
Ligt er aan uit welke regio het komt. Hoe dan ook, het is altijd bocht, bah.
Tja, zoals ik ook al tegen Gellius zei toen jij liever een babykamer ging schilderen dan Starcraft spelen: het is maar waar je je prioriteiten legt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dam tot Dam en halve marathon. Stoppen zorgt ervoor dat ik vanzelf ook meer ga trainen & op tijd naar bed ga. Minderen leidt tot niks.
http://ifile.it/ryl1s5m/0674022416_Racing_the_Enemy.rarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:46 schreef JAM het volgende:
Nou, godverdomme, het wil niet opschieten met dat boek zeg. Ben ik me een partij verdrietig geworden, man-oh-man. Ik had eindelijk een mooi boek gevonden, thans, het klonk goed en kon op goede recenties rekenen (Racing the Enemy; Stalin, Truman and the surrender of Japan - wat ik erover gelezen heb gaat het geen boek worden waarvan ik denk: 'Nu, voor die uitleg valt ook wat te zeggen.', maar dat maakt het alleen maar interessanter), denk ik; 'Laat ik eens bij THE AMERICAN BOOK CENTER kijken of ze 'm daar kunnen aanleveren.'... en ja hoor, helemaal niets! Er lag er nog een in grote letterdruk (waarom ze zo'n boek in grote letterdruk uitgeven is me ook een raadsel) ergens in een magazijn in Nashville en wellicht zouden ze die voor vijfenveertig euro binnen vijf weken kunnen laten komen. Wat een rampenplan toch weer! Nee, de POKERBIJBEL, dat is geen probleem. Ik kan jullie zeggen dat ik werkelijk geen réét in poker ben geïnteresseerd (thans niet om er over te lezen; ik lees ook geen voetbal- of kookboeken, moet je maar denken) en al helemaal niet in de bijbel, laat staan een pokerbijbel. Nee, godverdomme, al die boeken die daar stonden te schreeuwen wat voor een jurkje ik in het nieuwe seizoen aan moet of de Queese voor de Draak van Langfaranbambamtjikkiepram door Bkulubée en zijn vijftien Toverelfen... daar heb je het dan maar mee te doen,- wat een gelul toch weer allemaal, wat een onzin!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:44 schreef KP het volgende:
[..]
http://ifile.it/ryl1s5m/0674022416_Racing_the_Enemy.rar
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:10 schreef Ringo het volgende:
Zeg, het was me een reis. Omdat er wegens werkzaamheden tussen Rotterdam en Dordrecht maar weinig treinen reden, heb ik de plannen gewijzigd. Uiteindelijk ben ik in Enkhuizen terecht gekomen. Ik wist niet dat dat zo'n mooi stadje was! Ik kwam er aan in volle namiddagzon, maar weldra ging het knijterhard regenen. Op het terras van Het Kleine Café heb ik met een Iers biertje knus en gezellig gescholen voor 't hemelgeweld. (Wisten jullie trouwens dat er in Enkhuizen een straatje is, dat Drie Groene Eikels heet? Volgens mij stond er een huis te koop.) Toen het weer was opgeklaard, heb ik de trein richting Haarlem genomen. Wie zou daar willen wonen? De binnenstad is ontegenzeggelijk prachtig (misschien nog mooier dan die van Leiden of Delft) maar ook een toevluchtsoord voor Amsterdammers met teveel geld en te weinig verbeelding, had ik het idee. Enfin, in grand-café Brinkmann bestelde ik een kogelbiefstuk, die flink van formaat en mals van stuk was en waar men een saus bij serveerde die vaag naar vis smaakte en van mij niet had gehoeven. De patat (goed gezouten!) werd in een puntzak-in-een-puntzakhouder opgediend. Welke janhagel bedenkt zoiets potsierlijks! Na afloop koffie en whisky – de goedkoopste natuurlijk, die prima wegdronk. In de trein naar Den Haag zat ik ten slotte naast een allerheerlijkst meisje, dat het helaas niet kon laten om voortdurend te telefoneren met deze en gene, ze heeft wel drie wisselgesprekken gehad. Op het IJsselmeer was haar boot bijna omgeslagen, hoorde ik 'r vertellen. Het zal je gebeuren! Dan zat ik er vandaag toch maar warmpjes bij.
Die dient voor jullie beiden onder de 1u35m te liggen! Lekker hard weg gaan op zo'n schema en dan met nog zo'n 7 kilometer voor de boeg gaan twijfelen of je dat tempo nog wel vol kunt houden. Het groepje waarin je je tot dusverre hebt verstopt loopt langzaam van je weg en er is dan alleen nog een lange weg voor je. Ha, dat wordt dan een heerlijke strijd in je geest of je nu toch maar door moet blijven draven of toch maar een stukje wandelenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:43 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Leuk! Ik ook! Wat is je streeftijd ( of had ik dat al gevraagd?).
1.40. Maar op basis van mijn laatste trainingen weet ik niet of dat gaat lukken. Met een tijd onder de 1.45 zou ik ook wel kunnen leven, maar ik vind dat je je doelen altijd ambitieus moet stellen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:43 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Leuk! Ik ook! Wat is je streeftijd ( of had ik dat al gevraagd?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |