Och troost je, ik moet nog vandaag. En mijn conditie is niet best meer.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn rondje westerpark ging niet geweldig. Mijn pokeren van vanochtend daarentegen wel. En nu... de nieuwe Vrij Nederland.
Ik ben heel blij dat ik vanaf zaterdag weer stop met drinken, want dan heb ik van dat soort problemen ook geen last meer.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:27 schreef JAM het volgende:
[..]
Ze zouden dat blad Poldergestapo Nederland moeten noemen. Vrij is het hier niet hoor! Zelfs in Japan, het neo-fascisme ten top, kan je gewoon om twee uur 's nachts - of welk tijdstip van de dag dan ook - een blikje bier uit een automaat trekken en rustig op straat, in de frisse lucht, van je biertje genieten. Nee, dat moet je hier eens proberen! Godverdomme,- ik wind me er nog steeds over op.
Dam tot Dam en halve marathon. Stoppen zorgt ervoor dat ik vanzelf ook meer ga trainen & op tijd naar bed ga. Minderen leidt tot niks.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:10 schreef Frollo het volgende:
Maar IR, waarom stoppen met drinken? Minderen is toch ook OK?
Indien geen regio gespecificeerd, verdient de e-loze de voorkeur.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:01 schreef Korstje het volgende:
Ligt er aan uit welke regio het komt. Hoe dan ook, het is altijd bocht, bah.
Tja, zoals ik ook al tegen Gellius zei toen jij liever een babykamer ging schilderen dan Starcraft spelen: het is maar waar je je prioriteiten legt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dam tot Dam en halve marathon. Stoppen zorgt ervoor dat ik vanzelf ook meer ga trainen & op tijd naar bed ga. Minderen leidt tot niks.
http://ifile.it/ryl1s5m/0674022416_Racing_the_Enemy.rarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:46 schreef JAM het volgende:
Nou, godverdomme, het wil niet opschieten met dat boek zeg. Ben ik me een partij verdrietig geworden, man-oh-man. Ik had eindelijk een mooi boek gevonden, thans, het klonk goed en kon op goede recenties rekenen (Racing the Enemy; Stalin, Truman and the surrender of Japan - wat ik erover gelezen heb gaat het geen boek worden waarvan ik denk: 'Nu, voor die uitleg valt ook wat te zeggen.', maar dat maakt het alleen maar interessanter), denk ik; 'Laat ik eens bij THE AMERICAN BOOK CENTER kijken of ze 'm daar kunnen aanleveren.'... en ja hoor, helemaal niets! Er lag er nog een in grote letterdruk (waarom ze zo'n boek in grote letterdruk uitgeven is me ook een raadsel) ergens in een magazijn in Nashville en wellicht zouden ze die voor vijfenveertig euro binnen vijf weken kunnen laten komen. Wat een rampenplan toch weer! Nee, de POKERBIJBEL, dat is geen probleem. Ik kan jullie zeggen dat ik werkelijk geen réét in poker ben geïnteresseerd (thans niet om er over te lezen; ik lees ook geen voetbal- of kookboeken, moet je maar denken) en al helemaal niet in de bijbel, laat staan een pokerbijbel. Nee, godverdomme, al die boeken die daar stonden te schreeuwen wat voor een jurkje ik in het nieuwe seizoen aan moet of de Queese voor de Draak van Langfaranbambamtjikkiepram door Bkulubée en zijn vijftien Toverelfen... daar heb je het dan maar mee te doen,- wat een gelul toch weer allemaal, wat een onzin!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:44 schreef KP het volgende:
[..]
http://ifile.it/ryl1s5m/0674022416_Racing_the_Enemy.rar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |