En hij is een politicus.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:24 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Misschien ook eerder dan juni aangevraagd?
En die wijsheid haal je waar vandaan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Jelte in elkaar geslagen door nieuwe Nederlanders
brandweermannen belaagd door nieuwe Nederlanders
Nadine vermoord door een nieuwe Nederlander
Antilliaan/Surinamer zegt ze toch?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
En die wijsheid haal je waar vandaan?
En die andere 2 gevallen?quote:
Daar is de golfbaan Spaarnwoude A-holes een goede plek voorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga jij eens ergens anders puberen.
Witteman kroop ook niet altijd in de kont van Bos hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:48 schreef BradleyQ het volgende:
Respect voor Knevel. Stelt toch wel kritische vragen aan zijn broeder.
Inderdaad, dat die Christenen zelf graag een pijnlijke dood willen sterven, prima, maar waarom dat ook aan andere opleggen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:48 schreef MrBadGuy het volgende:
In de afgelopen drie jaar hebben er sommige mensen onnodig geleden, wat een winst voor de CU
Nee.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:16 schreef Omnifacer het volgende:
Op zich wel interessante gasten toch?
Idd er ontstond ook nauwelijks discussie of onenigheid tussen de gasten - er hoefde geen enkel brandje geblust te worden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:43 schreef pberends het volgende:
Het kon overigens niet slechter dan gisteren, man man man, wat een baggergasten.
En het ging niet over Wildersquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:45 schreef Dubby het volgende:
[..]
Idd er ontstond ook nauwelijks discussie of onenigheid tussen de gasten - er hoefde geen enkel brandje geblust te worden.
Dacht ik gister ook dat het over Wilders zou gaan ..maar dat hadden ze niet over. Vanavond kijk ik ook!quote:
Op het laatst trok 1 van de 2 moslims zich terug voor het debat.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dacht ik gister ook dat het over Wilders zou gaan ..maar dat hadden ze niet over. Vanavond kijk ik ook!
Vraag me af of er vanavond wel iemand zit die wat kritische kanttekeningen kan plaatsen bij het promotiepraatje dat Van Praag ongetwijfeld gaat houden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:45 schreef Dubby het volgende:
[..]
Idd er ontstond ook nauwelijks discussie of onenigheid tussen de gasten - er hoefde geen enkel brandje geblust te worden.
Ja idd, dat is het. En wat iemand zei, een visum voor een weekje heb je zo binnen. Maar 3+ maanden moet je geloof ik ook een baan hebben in de VS.quote:
Waarom niet wat gasten uitnodigen over de publieke omroep-bezuinigingen... dat wordt leuk!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:45 schreef Dubby het volgende:
[..]
Ze hadden natuurlijk Johannes tegenover bobo Van Praag moeten zetten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Vraag me af of er vanavond wel iemand zit die wat kritische kanttekeningen kan plaatsen bij het promotiepraatje dat Van Praag ongetwijfeld gaat houden.
Mss willen die moslims vanavond lastminute wčl komenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:26 schreef golfer het volgende:
Nog steeds geen last minute afzeggers, vanavond
Zou Andre dan toch met pensioen gaan deze zomer?quote:Vanavond aan het einde van #KvdB een heel speciale verrassing!
less than a minute ago via web.
Wilders komt zijn 31 zetels in de peiling vieren.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:30 schreef Dubby het volgende:
Van http://twitter.com/andriesgknevel:
[..]
Zou Andre dan toch met pensioen gaan deze zomer?
Andries gaat de nieuwe presentator van Spuiten en Slikken worden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:30 schreef Dubby het volgende:
Van http://twitter.com/andriesgknevel:
Zou Andre dan toch met pensioen gaan deze zomer?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Andries gaat de nieuwe presentator van Spuiten en Slikken worden.
Zolang die kinderen dat maar niet op die wegen/spoor gaan doenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:01 schreef Drassss het volgende:
Wat een non-argumenten om het wk binnen te halen.
Betere wegen/spoor en meer kinderen die gaan voetballen...
Blatter? Is dat die persoon die van het podium viel ofzo?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:09 schreef fioooon het volgende:
Ik ken trouwens nog een leuk filmpje van Blatter....
Hij heeft een slokje teveel op.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:13 schreef Omnifacer het volgende:
Is deze knakker familie van Ernesto Hoost?
[ afbeelding ]
Ja dat is de persoon waar ik het over heb!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Blatter? Is dat die persoon die van het podium viel ofzo?
Misschien heeft hij net wel qat zitten kauwen op een stoepje bij de studio.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:15 schreef fioooon het volgende:
[..]
Hij heeft een slokje teveel op.
Ja! Net of het bij KVDB meer is dan bij P&Wquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:22 schreef cultheld het volgende:
Wat kan ik me ergeren aan dit soort sensationele onderwerpen zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |