Ik denk dat ik niet zo snel voor een dating site zal betalen..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:15 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Al is het maar voor de fun
edit: ik haat topics openen, veul te veul werk ^_^
Ach ja, het is niet enorm duur en leuk voor een maandje.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:31 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet zo snel voor een dating site zal betalen..
De eerste keer dacht ik... hé origineel... voorts kom je er nog meer tegen... zo fantasieloos blijkbaar...quote:Algemeen:
Meisje X® is samengesteld uit een rijk bouquet van zorgvuldig geselecteerde ingrediënten.
Meisje X® is bedoeld als toevoeging voor de reeds positief ingestelde leuke jonge man. Het is dus geen geneesmiddel, maar een toevoeging.
Samenstelling:
...dingen als humor, hobbies, vakantiewensen
Te gebruiken voor:
.. uitgaansdingen om te doen
Dosering:
Het middel kent geen maximale dagdosering. Wel wordt het advies uitgesproken de dosering geleidelijk op te bouwen. Meisje X® wordt in pure vorm geleverd, en kan dus voor allergische bijwerken zorgen!
Langdurig gebruik is zeer goed mogelijk zonder schadelijke gevolgen.
Bijwerkingen:
- concentratieproblemen
- kriebels in de buik
- slapeloosheid
- reislust
- er zijn gevallen van verslaving bekend na gebruik van Meisje X®
Aanwijzingen voor het bewaren:
Ideale bewaartemperatuur tussen -5C(met zon en sneeuw) tot +30C in de originele verpakking. Het best houdbaar in zonlicht.
Uiterste houdbaarheidsdatum is niet bekend. Houdbaarheidsdatum is echter wel sterk afhankelijk van de omgevingsfactoren. Gebruiker dient zelf te beoordelen of het produkt (nog) geschikt is voor gebruik.
Algemene wenken:
Meisje X ® is niet schadelijk voor kinderen.
Geproduceerd in Holland door: de Pappie & Mammie Company.
Verantwoordelijk voor het in de handel brengen: de Pappie & Mammie Company.
Yup me!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:40 schreef Natalie78 het volgende:
[knip]
Oh enne, dat ben ik.Inmiddels al meer Fok! herkenbaarheden in profielen aldaar?
![]()
Vind het wel een "cheesy" tekstje in die nieuwsbrief... ik ga er alleen maar vanuit dat ze hun best doen om de matches goed te vinden... Dit is bijna een Philips slogan "let's make things better"...m.a.w. het was helemaal niet zo goed tot nu toe...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:40 schreef Natalie78 het volgende:
Ooh nieuwsbrief van OKC!
We've made a huge behind-the-scenes improvement to how our matching system works. OkCupid is now even better at finding the things that make you uniquely you.
Questions you've answered have always been the basis of our matching system. Now we've tweaked how your answers are compared to other people's to give a boost to exceptional compatibilities.
Your match percentages have been updated automatically, and you should start to see more people who share deep and even secret personality traits with you, effective immediately.
![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:40 schreef Natalie78 het volgende:
![]()
gaat dit de nieuwe standaard worden voor online profielen van Fok!kers?quote:
56% zie ik...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:13 schreef Natalie78 het volgende:
Ah! Drie verse Quiver matches zojuist! En geloof het of niet.![]()
website/profile/F0kkie
Van al die bijsluiters en vacatures daar werd ik ook verdrietig inderdaad.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:37 schreef elkravo het volgende:
Kunnen vrouwen svp stoppen met...
[..]
De eerste keer dacht ik... hé origineel... voorts kom je er nog meer tegen... zo fantasieloos blijkbaar...
ach het meeste is gewoon van hetzelfde. Ik lees de profielen nog wel door maar het gaat toch over prinsen, witte paarden, dvd,wijn, bankhangen, reizen,spontaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:37 schreef elkravo het volgende:
Kunnen vrouwen svp stoppen met...
[..]
De eerste keer dacht ik... hé origineel... voorts kom je er nog meer tegen... zo fantasieloos blijkbaar...
Ja das Relatieplanetquote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:09 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
ach het meeste is gewoon van hetzelfde. Ik lees de profielen nog wel door maar het gaat toch over prinsen, witte paarden, dvd,wijn, bankhangen, reizen,spontaanniet op zoek ,eerst vriendschap,niet in de supermarkt, strandwandelingen etc. etc. en dan alles in zowel positieve als negatieve zin geschreven.
Doen al die andere dating sites dat dan niet ?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:35 schreef Knipoogje het volgende:
Dat OKCupid moet wel ontzettend veel geld verdienen met al dat datamining. Tig miljoen mensen die allemaal tientallen vragen invoeren... de holy grail aan persoonlijke data!
Niet internationaalquote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:13 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Doen al die andere dating sites dat dan niet ?
Oh ja. Supermarkt, kom je niet tegen, prins, paard, gok, ...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:09 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
ach het meeste is gewoon van hetzelfde. Ik lees de profielen nog wel door maar het gaat toch over prinsen, witte paarden, dvd,wijn, bankhangen, reizen,spontaanniet op zoek ,eerst vriendschap,niet in de supermarkt, strandwandelingen etc. etc. en dan alles in zowel positieve als negatieve zin geschreven.
Maar de realiteit is dat ze gewoon keihard genomen willen worden op de keukentafel door die stoere vent die een bloedhekel heeft aan strandwandelingen...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:09 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Altijd leuk foto's met vriendinnen erbij. Als die in mijn matches staan krijgen ze van mij steevast een berichtje met de vraag of hun vriendin nog single is. (ze staan er altijd met een lelijkere op)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:16 schreef Godshand het volgende:
Mijn matches op RP:
NL85684572
Ze zien er best paalbaar uit, maar verder
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:19 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Maar de realiteit is dat ze gewoon keihard genomen willen worden op de keukentafel door die stoere vent die een bloedhekel heeft aan strandwandelingen...
*Zwaait*quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:35 schreef Godshand het volgende:
Ik heb dr ook gevonden: "Or if you'd know what I would mean by saying "Fok!". "
leuk is de verwante meiden ernaast:
onder het fotootje staat: "similar"of "less desiring of sex"
nou dat belooft wat
Op Knuz toch best wat leuke reacties gehad (maar ook rare). Mijn date van zondag komt ook van Knuz. Voordeel is dat je gratis berichten kan sturen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 07:08 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik heb een knuz profiel aangemaakt, heb nu al spijt
Me eerste reactie
Datum: 11/08/2010 06:01
Titel: hoi
Inhoud:
hoi leuke dame,
Ik ben *,een betrouwbare, vriendelijke man. Ik woon alleen,en na al weer een tijd alleen te zijn geweest, begin ik ook de liefde wel weer te missen.r, en vind je het ook leuk om zo nu en dan eens lekker uit eten te gaan of gewoon op de bank een filmpje te kijken, dan zou ik graag met je in contact komen.
groetjes *
Ik vind Knuz bijzonder onoverzichtelijk en kom er de laatste tijd ook echt geen leuke vrouwen meer tegen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 07:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Op Knuz toch best wat leuke reacties gehad (maar ook rare). Mijn date van zondag komt ook van Knuz. Voordeel is dat je gratis berichten kan sturen.
Er zitten sowieso niet zo heel veel mensen op.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:48 schreef Viking84 het volgende:
Nee, OKCupid gaat hem dus niet worden. 2 blz met zogenaamde matches.
Dat is plaatsvervangende schaamte, denk ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:13 schreef Viking84 het volgende:
Wat hebben mensen toch tegen de term 'op zoek'? Ze zijn echt doodsbang om wanhopig over te komen. "Ik heb een fantastisch leven, goeie vrienden, goeie baan bla bla bla, dus ik ben écht niet op zoek hoor, maar toch zou het heel stiekem wel leuk zijn als er iemand op me zou zitten wachten als ik thuiskom."
Ik zoek wel, anders sta ik niet op zo'n site.
Die moet je gewoon keihard negeren, worden ze nog onzekerder van.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:46 schreef Civilian het volgende:
Jezus
Een interesseberichtje gekregen van een meid die 1.80 lang is én 100-110 kilo weegt.. Toch maar vriendelijk afgeslagenEn dan nog bij postuur 'normaal' ingevuld hebben
Wat valt er aan de vragen van OkCupid dan te dataminen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:35 schreef Knipoogje het volgende:
Dat OKCupid moet wel ontzettend veel geld verdienen met al dat datamining. Tig miljoen mensen die allemaal tientallen vragen invoeren... de holy grail aan persoonlijke data!
Bij sommige vragen kan ik me er wel iets bij voorstellen, in welke staten van Amerika is men tegen vlagverbranding? Of tegen anticonceptie?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:39 schreef Sander het volgende:
[..]
Wat valt er aan de vragen van OkCupid dan te dataminen?
Fair enough. Maar er staan twintig miljard vragen in die database en het grootste gedeelte gaat nergens overquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij sommige vragen kan ik me er wel iets bij voorstellen, in welke staten van Amerika is men tegen vlagverbranding? Of tegen anticonceptie?
Bij de meiden kun je gerust van uitgaan dat ze echt enorm op zoek zijn, ze verpakken de boodschap alleen enorm indirect.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:13 schreef Viking84 het volgende:
Wat hebben mensen toch tegen de term 'op zoek'? Ze zijn echt doodsbang om wanhopig over te komen. "Ik heb een fantastisch leven, goeie vrienden, goeie baan bla bla bla, dus ik ben écht niet op zoek hoor, maar toch zou het heel stiekem wel leuk zijn als er iemand op me zou zitten wachten als ik thuiskom."
Ik zoek wel, anders sta ik niet op zo'n site.
LOLquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:58 schreef Homey het volgende:
Vanuit de nogal geëmancipeerde maatschappij en hun vriend(en)(innen)kring (die ook grotendeels uit vrijgezellen bestaan) gedragen ze zich als de “zelfstandige” en
“vrijgevochten” vrouw. Maar ze kunnen de biologie niet eeuwig voor de gek houden. En wat ook zo is, vrouwen takelen qua uiterlijk snel af. Als ze eenmaal in de ’30 zijn gaat het hard. Tja…als je dan nog single bent….
Bij de mannen is het wat simpeler, de meeste die op zo’n site staan willen gewoon snel en makkelijk een ‘lekker wijf’ in bed krijgen. Haha!
**Adviesinwin modus aan**quote:Op woensdag 11 augustus 2010 07:08 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik heb een knuz profiel aangemaakt, heb nu al spijt
Me eerste reactie
Datum: 11/08/2010 06:01
Titel: hoi
Inhoud:
hoi leuke dame,
Ik ben *,een betrouwbare, vriendelijke man. Ik woon alleen,en na al weer een tijd alleen te zijn geweest, begin ik ook de liefde wel weer te missen.r, en vind je het ook leuk om zo nu en dan eens lekker uit eten te gaan of gewoon op de bank een filmpje te kijken, dan zou ik graag met je in contact komen.
groetjes *
Het is veel te standaard. En het gaat niet in op haar profiel, dus je moet altijd een connectie maken met haar profiel zodat zij weet dat je het gelezen hebt. Dus niet "Ik ben Bert, hou van leuke dingen doen, daten?' maar "Hey, ik zag dat je hiervan houdt, ken je dan oo dit en dat?" (ofzo)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:49 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
**Adviesinwin modus aan**
Zoeiets zou ik zo maar kunnen schrijven (ik heb een hekel aan een eerste berichtje maken). Maareuh al doende leert men, wat zou wel handiger zijn (nee ik ga niet ctrl-c en)
**Adviesinwin modus uit**
Yup. Je kunt jezelf nog zoveel kwaliteiten toedichten in je berichten, een vrouw bepaalt dat uiteindelijk toch liever zelf. Daar kun je beter vooraf al rekening mee houden door niet al te standaard te reageren.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is veel te standaard. En het gaat niet in op haar profiel, dus je moet altijd een connectie maken met haar profiel zodat zij weet dat je het gelezen hebt. Dus niet "Ik ben Bert, hou van leuke dingen doen, daten?' maar "Hey, ik zag dat je hiervan houdt, ken je dan oo dit en dat?" (ofzo)
En heel belangrijk, maak een grap. Als ze om je lacht, weet dat je écht geïnteresseerd bent en niet alleen over jouw eigen leuke-dingen-doen-leventje praat, dan doet de leuke foto de rest.
Wanneer heb je dat stuk voor de OP nou eens af ?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is veel te standaard. En het gaat niet in op haar profiel, dus je moet altijd een connectie maken met haar profiel zodat zij weet dat je het gelezen hebt. Dus niet "Ik ben Bert, hou van leuke dingen doen, daten?' maar "Hey, ik zag dat je hiervan houdt, ken je dan oo dit en dat?" (ofzo)
En heel belangrijk, maak een grap. Als ze om je lacht, weet dat je écht geïnteresseerd bent en niet alleen over jouw eigen leuke-dingen-doen-leventje praat, dan doet de leuke foto de rest.
Dat inderdaad. Iedereen houdt van 'leuke dingen doen', maar wat je leuk vindt, is afhankelijk van je smaak. En idd op het profiel ingaan, laten zien dat je dezelfde interesses hebt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vertaling: Ik ben een inspiratieloze couch potato die soms even langs de McDrive wipt?quote:Ik ben *,een betrouwbare, vriendelijke man. Ik woon alleen,en na al weer een tijd alleen te zijn geweest, begin ik ook de liefde wel weer te missen.r, en vind je het ook leuk om zo nu en dan eens lekker uit eten te gaan of gewoon op de bank een filmpje te kijken, dan zou ik graag met je in contact komen.
"Ik ben een avontuurlijke globetrotter die al enkele jaren in het buitenland werkt. Omdat ik gesteld ben op mijn roots heb ik mijn huis in Nederland aangehouden en ben hier officieel nog woonachtig. Wil je met mij de spanning voelen van het buitenland? De mysteries ontdekken van andere culturen? Reageer dan op mij en ontdek het leven!"quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:05 schreef Ordos20 het volgende:
"Ik reis regelmatig naar het buitenland"werk in Duitsland en rij elke dag op en neer
Mijn koffie! wat doe je!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Ik ben een avontuurlijke globetrotter die al enkele jaren in het buitenland werkt. Omdat ik gesteld ben op mijn roots heb ik mijn huis in Nederland aangehouden en ben hier officieel nog woonachtig. Wil je met mij de spanning voelen van het buitenland? De mysteries ontdekken van andere culturen? Reageer dan op mij en ontdek het leven!"
Zo'n mokkel denkt dan dat je bij Shell werkt in Hong Kong ofzo en vet veel geld verdient, en bovendien in één of ander landhuis aan de kust woont en elke avond op de veranda (schommelstoel) mijmert over het goede leven, met een 'goed' glas wijn, terwijl je kijkt naar de ondergaande zon in de hete Pacific.![]()
Weet zij veel dat je gewoon in Heerenveen woont en elke dag in de regen in een file gaat staan op weg naar een grensdorpje voorbij Veendam.
quote:
Mwah, locatie: USA. Het land waar obesitas zo'n beetje public enemy #1 is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:19 schreef Krullehoofd het volgende:
Ik dacht dat we hier in Nederland gezegend waren met aardappelkontvrouwen.
Verzonnen door OkCupids he. Want als je je 100 procent profiel wil halen hoort daar ook het verzinnen van 1 zo'n vraag bij.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:55 schreef Sander het volgende:
[..]
Fair enough. Maar er staan twintig miljard vragen in die database en het grootste gedeelte gaat nergens over
Do, zolang ze het maar niet weten. Het is niet altijd een prettig gevoel te weten dat het meisje of de heer die je leuk vindt elk moment een ander leuker kan vinden omdat ze nog meer dates heeft deze week. Dan voel je je meer een nummer dan een echte date.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:21 schreef Natalie78 het volgende:
En nogmaals de vraag, daten met meerdere mensen tegelijk, do or don't?
Do natuurlijk..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:21 schreef Natalie78 het volgende:
Vandaag http://www.lindamagazine.nl/2010/08/09/kater-zoekt-poes/ en eergisteren column in de Metro http://www.metronieuws.nl(...)de-blind-date/SrZjhj!lAz4tDTxBYn1Q/.
Ja, waarom niet, vooral in het begin, als je net de eerste of tweede date hebt. Misschien wordt het wel helemaal niets en is de andere wel heel leuk. Het is niet dat je getrouwd bent of zo.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:21 schreef Natalie78 het volgende:
Vandaag http://www.lindamagazine.nl/2010/08/09/kater-zoekt-poes/ en eergisteren column in de Metro http://www.metronieuws.nl(...)de-blind-date/SrZjhj!lAz4tDTxBYn1Q/.
Jij snapt emquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Geen fan van rolstoelen, Prinsesje?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:52 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Jij snapt emmaar jij date al
![]()
De volgende:
Afzender: *
Datum: 11/08/2010 07:19
Titel: even voorstellen
Inhoud:
Hoihoi,
Ik zag je profiel en dacht, laat ik de stoute schoenen aantrekken en reageren.
Ik ben , 31 jaar oud en woon in *. In het dagelijks leven werk ik als administratief medewerker bij een ICT bedrijf, wat me heel erg goed bevalt.
Helaas mis k nog net die ene vrouw in mn leven. Ben er niet specifiek naar op zoek, maar mocht ik haar tegen het lijf lopen ga ik er ook niet voor vluchten.
Waar ik wel gelijk eerlijk over wil zijn, is het feit dat ik in een rolstoel zit, hoop niet dat dat je gelijk afschrikt,want ondanks dat ben ik niet iemand die achter de geraniums zaat zitten. Ik zeg altijd maar, ik zit in een rolstoel, maar kan alles, behalve lopen!
Wie weet tot snel
xxx *
Don't.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:21 schreef Natalie78 het volgende:
Dit berichtje heb ik ook gekregen. Vond het wel tof dat hij aan wakeboarden doet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:52 schreef Prinsesje4you het volgende:
Afzender: *
Datum: 11/08/2010 07:19
Titel: even voorstellen
Inhoud:
Hoihoi,
Ik zag je profiel en dacht, laat ik de stoute schoenen aantrekken en reageren.
Ik ben , 31 jaar oud en woon in *. In het dagelijks leven werk ik als administratief medewerker bij een ICT bedrijf, wat me heel erg goed bevalt.
Helaas mis k nog net die ene vrouw in mn leven. Ben er niet specifiek naar op zoek, maar mocht ik haar tegen het lijf lopen ga ik er ook niet voor vluchten.
Waar ik wel gelijk eerlijk over wil zijn, is het feit dat ik in een rolstoel zit, hoop niet dat dat je gelijk afschrikt,want ondanks dat ben ik niet iemand die achter de geraniums zaat zitten. Ik zeg altijd maar, ik zit in een rolstoel, maar kan alles, behalve lopen!
Wie weet tot snel
xxx *
Waarvan 99% niet met elkaar praat en het mailtje dus potentieel succesvol kan makenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:33 schreef Knipoogje het volgende:
Maar 't blijft een onpersoonlijk mailtje die jij en nog 1000 andere vrouwen hebt gekregen.
Ik heb laatst iemand verbaal neergesabeld die wél een persoonlijk berichtje had geschreven terwijl ik dacht dat het een standaardbericht wasquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:33 schreef Knipoogje het volgende:
Maar 't blijft een onpersoonlijk mailtje die jij en nog 1000 andere vrouwen hebt gekregen.
dan ben je nog vrij vlotquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:43 schreef Viking84 het volgende:
Jullie kunnen trouwens wel allemaal gaan lopen zeuren over 'onpersoonlijke berichtjes krijgen', maar ik vind het niet gek dat mensen daartoe overgaan (vooral mannen) als je ziet hoe scheef de verhouding berichtje schrijven - reactie krijgen is. Als ik een persoonlijk bericht schrijf, ben ik daar toch zomaar 10 mins á een kwartier mee bezig.
Wil je nu ook in een rolstoel Knipoog?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:33 schreef Knipoogje het volgende:
Zoals 99% van de bevolking jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Vertaling: Ik ben een inspiratieloze couch potato die soms even langs de McDrive wipt?
Het is misschien niet gek, maar het is niet de weg naar succes. Massa-mailtjes, daar prik je zo door heen. En wat is dan de gedachte ... hij stuurt dit naar 100 meiden op een dag. Je moet niet al te kieskeurig zijn maar dat gaat wel heel verquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:43 schreef Viking84 het volgende:
Jullie kunnen trouwens wel allemaal gaan lopen zeuren over 'onpersoonlijke berichtjes krijgen', maar ik vind het niet gek dat mensen daartoe overgaan (vooral mannen) als je ziet hoe scheef de verhouding berichtje schrijven - reactie krijgen is. Als ik een persoonlijk bericht schrijf, ben ik daar toch zomaar 10 mins á een kwartier mee bezig.
Dan moet je dus kennelijk een keuze maken op welke profielen je wel en niet gaat reageren. Ik geloof er niks van dat er zó veel leuke meiden op RP staan dat je met iedereen wel zou willen daten. Dit soort mannen stuurt gewoon naar iedereen iets en ziet vanzelf wel wie reageert. Sneu. Al zou ik zelf wel weer iets minder kritisch willen zijn, aan de andere kantquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:10 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Het is misschien niet gek, maar het is niet de weg naar succes. Massa-mailtjes, daar prik je zo door heen. En wat is dan de gedachte ... hij stuurt dit naar 100 meiden op een dag. Je moet niet al te kieskeurig zijn maar dat gaat wel heel ver
Misschien dat jij er ook als rond de 50 uit ziet?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:39 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik heb laatst iemand verbaal neergesabeld die wél een persoonlijk berichtje had geschreven terwijl ik dacht dat het een standaardbericht wasEvengoed terecht, was een idioot verhaal van een vent van 51
Uit ervaring kan ik je vertellen dat dat niet het geval is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:36 schreef stofdeeltje het volgende:
[..]
Misschien dat jij er ook als rond de 50 uit ziet?
Kieskeurigheid en RP zijn niet gerelateerd aan elkaar. Een man kan 100 serieuze berichtjes sturen, maar er maar 5 terugkrijgen. Hoe groot is de kans dat je een oprechte goede en aantrekkelijke vrouw tegenkomt op RP en de kans is dat 5% jouw een serieuze reactie terug stuurt? Ik denk dat het veel minder dan 5% is, simpelweg omdat de vrouwen die JIJ aantrekkelijk vindt, 1000 andere berichtjes krijgen van andere aantrekkelijke mannen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:10 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Het is misschien niet gek, maar het is niet de weg naar succes. Massa-mailtjes, daar prik je zo door heen. En wat is dan de gedachte ... hij stuurt dit naar 100 meiden op een dag. Je moet niet al te kieskeurig zijn maar dat gaat wel heel ver
De vraag rest dan: waar ben je naar op zoek? Als je iedereen op RP een mail stuur (persoonlijk of gewoon een spammailtje, maakt niet uit). Waar zoek je dan naar? Dan lijkt het me dat de date je doel is, en met wie maakt dan niet uit zolang ze er maar niet uit ziet als Ma Flodder.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:45 schreef stofdeeltje het volgende:
[..]
Kieskeurigheid en RP zijn niet gerelateerd aan elkaar. Een man kan 100 serieuze berichtjes sturen, maar er maar 5 terugkrijgen. Hoe groot is de kans dat je een oprechte goede en aantrekkelijke vrouw tegenkomt op RP en de kans is dat 5% jouw een serieuze reactie terug stuurt? Ik denk dat het veel minder dan 5% is, simpelweg omdat de vrouwen die JIJ aantrekkelijk vindt, 1000 andere berichtjes krijgen van andere aantrekkelijke mannen.
RP is eigenlijk een kansspel, net als gokken. Wed je op het verkeerde paard, dan ga je de volgende keer op 4 andere paarden wedden. Net als aandelen.
Ik ga dus binnenkort een geniaal "standaard-mailtje" voorbereiden en naar ALLE vrouwen sturen op RP. Ik weet zeker dat ik meer succes heb dan de gemiddelde man op RP.
Ik heb het eigenlijk dus gehad met RP. Maar vanuit wetenschappelijk perspectief bied het wel veel mogelijkheden.
Je bedoelt deze:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:28 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Het lijkt redelijk logisch dat je meer reactie's krijgt als je 10x zoveel berichten de deur uit doet. Daar is geen wetenschappelijk onderzoek voor nodig (al heb ik wel ergens gelezen dat het percentage vrouwen dat iets terugstuurd daalt bij massa-mailers ... volgens mij in een OKCupid onderzoek).
Yup.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:57 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je bedoelt deze:
[ afbeelding ]
Inderdaad van OK cupid
chaos?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:48 schreef CecilBDemented het volgende:
knuz.nl al veel dates gehad, sommige waren echt leuk.
sommige vrouwen liegen daar zo erg, foto's van zoveel jaar terug inmiddels 50 kilo aangekomen.
blanke vrouwen die donker blijken te zijn.
foto's die niet van hunzelf zijn.
enz...
godverdomme, van de laatste 9 dates was 1 leuk.
de rest was niet het persoon zoals beschreven.
nu is het onderhand een sport voor me dat daten.
en ga maar uit van het slechte
maar een keer een leuke relatie overhouden aan een date zou leuk zijn
we gaan dus gestaag verder, tevens ga ik genoeg uit en ontmoet ik mensen in dames in het wild.
dus knuz is leuk voor erbij.
trouwens hoe werkt dat paiq? wat een chaos is dat zeg
Nee, ze kunnen niet reageren...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:21 schreef Goldmund het volgende:
Even vraagje over RP. Ben nu eindelijk betalend lid, dus kan wat berichtjes gaan sturen. Maar kunnen vrouwen sowieso berichten terugsturen of moet je je emailadres in het berichtje vermelden? Als man kon ik namelijk nooit reageren op berichtjes.
Aahquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:26 schreef _Boo_ het volgende:
Ik krijg echt bijna geen berichtjes meer op RP!![]()
En de berichtjes die ik krijg zijn van Limburgers terwijl ik in Rotterdam woon. Zouden ze willen emigreren ofzo
Volgens mij snappen echt teveel mensen het concept van RP niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen niet reageren...
Af en toe is er eentje ook betalend lid.. Truuk is om te zeggen als ze verder wil kletsen nog een hartje moet sturen. In het daaropvolgend bericht stuur je je email/msn/ICQ
Misschien hopen ze andersomquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:26 schreef _Boo_ het volgende:
En de berichtjes die ik krijg zijn van Limburgers terwijl ik in Rotterdam woon. Zouden ze willen emigreren ofzo
Zet in de instellingen "Andere members mogen zien dat ik hun profiel heb bezocht." aan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:26 schreef _Boo_ het volgende:
Het heeft te maken met het soort van berichten die je stuurt. Stuur je een serieus berichtje, kun je wachten tot je een ons weegt tot je een reactie krijgt. Stuur je een leuk, uitdagend bericht bericht dan krijg je in de meeste gevallen een reactie terug, en daarmee mogelijkheden om dat te uit te diepen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:43 schreef Viking84 het volgende:
Uit ervaring?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:39 schreef Sander het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je vertellen dat dat niet het geval is.
Dat schiet lekker op danquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:39 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Volgens mij snappen echt teveel mensen het concept van RP niet.
Stuur ik een keer zelf wat (een interesseberichtje dus), krijg ik reacties als 'dankjewel' (en verder niets) en 'bedankt voor je hartje wat je daar ook mee bedoelt'
Het wordt tijd dat wij gaan daten, Ik match al 96% met jouquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:46 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Uit ervaring?
[..]
Dat schiet lekker op dan
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:50 schreef Arnax het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat wij gaan daten, Ik match al 96% met jouYou're the female version of me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus eigenlijk hadden jullie aan Fok! voldoendequote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:50 schreef Arnax het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat wij gaan daten, Ik match al 96% met jouYou're the female version of me
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]18 september ben jij de pineutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:59 schreef Arnax het volgende:
18 september ben jij de pineutZo, jij denkt ver vooruit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie date je met Oud&Nieuw?[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Volle planning is ook ver vooruit plannenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zo, jij denkt ver vooruit..
Wie date je met Oud&Nieuw?
Als ik niets terugkrijg dan stuur ik na enkele dagen een berichtje met: "Nog bedankt voor je reactie".quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:45 schreef Trololo. het volgende:
[..]
Het heeft te maken met het soort van berichten die je stuurt. Stuur je een serieus berichtje, kun je wachten tot je een ons weegt tot je een reactie krijgt. Stuur je een leuk, uitdagend bericht bericht dan krijg je in de meeste gevallen een reactie terug, en daarmee mogelijkheden om dat te uit te diepen.
Onpersoonlijke berichtjes zal misschien werken wanneer je er bovengemiddeld uitziet en het al geen reet uitmaakt wat je stuurt, maar zo iemand zal niet van die berichtjes sturen, want die heeft dat niet nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |