Oh no, you don'tquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, get a (chat)room you all!
Slowchat is hier:
[TRU-SC] Just a ride
Er staat toch echt [TRU-SC]quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
Oh no, you don't
Er wordt duidelijk gemaakt dat de fb als sc gebruikt wordt, kijk naar de smiley's. Maar dat weet je natuurlijk donders goed, stoute meid
JoepiePoepie die zich ineens aan de regels houdt, dat is op zích al verdachtquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Er staat toch echt [TRU-SC].
'SC' staat voor SlowChat!
'FB' staat voor FeedBack!
Ik hou me gewoon aan de regels hoor!
Zit wat in, even overleggen met Jogy.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar waarom verander je die topictitel dan niet in hoe die was?!
Als er nu iemand is die wil zaniken over TRU, snapt die niet dat dat het Feedback-topic is en kan die dus nergens terecht met z'n gezanik en dan lopen we alle leuke rellen mis!
Huhquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
Zit wat in, even overleggen met Jogy.
En dan moet jij overleggen met jogy of de oorspronkelijke topictitel weer terug mag?quote:
Beetje raar, wel lekkerquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Huh?! Yvonne verandert voor de gein de topictitel van het Feedback-topic
van: [TRU-FB] Just a ride
naar: [TRU-SC] Just a ride
[..]
En dan moet jij overleggen met jogy of de oorspronkelijke topictitel weer terug mag?
Wat raar![]()
!
Net als Henk dusquote:
Inmiddels vernomen dat het de vierde diefstal in de wijk was, die dag, rond die tijd. Ze waren erg blij om te weten wie dat dan (zeer waarschijnlijk) allemaal geweest is. Maar er iemand op veroordelen is een ander verhaal. Er is bekend welke auto er bij betrokken was, maar bewijs maar dat de eigenaar ook achter het stuur zat ...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:02 schreef Bastard het volgende:
Goed gedaan
Nu maar hopen dat de poitie er ook echt wat mee gaat doen.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:15 schreef senesta het volgende:
http://www.heraldsun.com.(...)frf7l6-1225904442208
* JoepiePoepie eats weaselsquote:
"Eats out" perhaps?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:19 schreef R0N1N het volgende:
* want ik ga toch echt geen 'R0N1N eats Joepiepoepie' antwoorden![]()
quote:
Hoewel ik dol op zon en warmte ben, vind ik dit soort weer soms juist heel erg knusquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:09 schreef Darkwolf het volgende:
De dag zelf wil ook niet echt licht worden. Wat een donkere grauwe bende zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |