abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85107647
Vorige topic: Chemtrails ontmaskerd

Bedankt voor het compliment dan, Bankfurt.
pi_85107677
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:31 schreef Orchestra. het volgende:
Vorige topic: Chemtrails ontmaskerd

Bedankt voor het compliment dan, Bankfurt.
Graag gedaan, hoor.
pi_85107766
Kunnen we misschien even een definitie doen van wat chemtrails zijn, maaakt de discussie een stuk prettiger en voorkomt ook het continu aanslepen van irrelevanten zaken.

Vaak gehoorde vragen / problemen:
moeten het trails zijn?
is weermodificatie ook een chemtrail?
van die gekleurde plezier feeststrepen?
sproeivliegtuigjes?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85107827
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:20 schreef Knarf het volgende:

[..]

En toch blijven ze vliegen, ookal gaat het strooien door. Ook over henzelf, familie en vrienden. Logisch
Blijft een interessante vraag, als al die chemicaliën zo'n slecht doel hebben, hoe beschermt de "elite" zich dan, alsmede de piloten en andere medewerkers en hun familie zich?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_85107884
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:36 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Blijft een interessante vraag, als al die chemicaliën zo'n slecht doel hebben, hoe beschermt de "elite" zich dan, alsmede de piloten en andere medewerkers en hun familie zich?
De elite weten hoe ze zich kunnen beschermen; het is trouwens wel giftig, maar niet ZO erg giftig voor de meerderheid der mensen.
pi_85107902
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:34 schreef oompaloompa het volgende:
Kunnen we misschien even een definitie doen van wat chemtrails zijn, maaakt de discussie een stuk prettiger en voorkomt ook het continu aanslepen van irrelevanten zaken.

Vaak gehoorde vragen / problemen:
moeten het trails zijn?
is weermodificatie ook een chemtrail?
van die gekleurde plezier feeststrepen?
sproeivliegtuigjes?
Het probleem is dat mensen het daar niet over eens kunnen zijn, dus ik ga dat niet klakkeloos in de OP dumpen.
pi_85108166
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:37 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Het probleem is dat mensen het daar niet over eens kunnen zijn, dus ik ga dat niet klakkeloos in de OP dumpen.
true
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85118161
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:37 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

De elite weten hoe ze zich kunnen beschermen; het is trouwens wel giftig, maar niet ZO erg giftig voor de meerderheid der mensen.
Haha tering wat een onzin! Mijn vader en mijn oom zijn piloten, ze hebben er mij niet over ingelicht en dat terwijl ik groot ben geworden in de cockpit met mijn vader. Mijn pa heeft nooit gezegd "je weet het he jongen! je gasmasker en paraplu mee wanneer je naar buiten gaat".
pi_85118263
En tevens om deze hele discussie af te sluiten:
quote:
De Amerikaanse psycholoog Ted Goertzel (1994) concludeerde uit een enquêteonderzoek dat mensen die in complottheorieën geloven, significant minder vertrouwen hebben in hun toekomst, in de overheid en in hun medemensen. Complottheorieën sluiten aan bij het gevoel dat de ontwikkelingen in de wereld worden bepaald door onzichtbare machten waarop burgers geen invloed meer kunnen uitoefenen. Ze zijn vooral populair onder etnische minderheden en mensen met extreme politieke of religieuze idealen. Ze kunnen worden aangewakkerd door het besef dat men wordt gediscrimineerd of een slachtoffer is van het systeem. Ook de individualisering en de tendens om iedereen zoveel mogelijk eigen verantwoordelijkheid toe te schuiven, versterkt wellicht de behoefte aan zondebokken onder degenen die zich machteloos, onzeker en mislukt voelen. Het opleidingsniveau lijkt daarop niet veel invloed te hebben.
Bron: http://www.skepsis.nl/complottheorie.html
pi_85150160
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 23:14 schreef Apekoek het volgende:
En tevens om deze hele discussie af te sluiten:
[..]

Bron: http://www.skepsis.nl/complottheorie.html
Jij maakt een grote vergissing hier, wijs mannetje;

Ik ben niet hier niet zo zeer om over conspiracy te praten; dat is voor beginners. Er is trouwens voor mij geen enkele conspiracy op deze aarde, omdat ik al lang aan al deze genoemde zaken in BNW gewend ben. Het enige feit dat voor mij telt is dat deze aardbol vol zit met keutels zoals jij, en dat ik alleen nog ben ge-interesseerd in die personen die op het punt staan het overzicht te begrijpen hoe de wereld in elkaar zit, zodat ik ze een beetje kan helpen in deze studie.

Jouw commentaar over die piloten in jouw familie is precies wat ik van dat soort keutels als jou verwacht; Niets meer en niets minder; Je weet niks, je kunt niks, en daarom zeg je niks hier in BNW. >:)
pi_85150252
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:27 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik ben niet hier niet zo zeer om over conspiracy te praten; dat is voor beginners. Er is trouwens voor mij geen enkele conspiracy op deze aarde, omdat ik al lang aan al deze genoemde zaken in BNW gewend ben. Het enige feit dat voor mij telt is dat deze aardbol vol zit met keutels zoals jij, en dat ik alleen nog ben ge-interesseerd in die personen die op het punt staan het overzicht te begrijpen hoe de wereld in elkaar zit, zodat ik ze een beetje kan helpen in deze studie.

Jouw commentaar over die piloten in jouw familie is precies wat ik van dat soort keutels als jou verwacht; Niets meer en niets minder; Je weet niks, je kunt niks, en daarom zeg je niks hier in BNW. >:)
de ironie is hilarisch
pi_85151801
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:27 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Nee jij komt lekker intelligent over, ik heb het idee dat je vroeger door je vader bent mishandeld. Maar goed blijf maar lekker denken dat je het allemaal beter weet en dat jij de Einstein bent die samen met een paar andere ontzettend intelligente mensen die wel out-of-de-box denken ons uit deze Matrix achtige wereld moetten redden.

Tot die tijd blijf ik lekker een keutel die WEL van het leven geniet en niet mijn tijd aan dit soort dingen verspil.

[ Bericht 1% gewijzigd door Apekoek op 11-08-2010 19:23:11 ]
pi_85153012
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:13 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Nee jij komt lekker intelligent over, ik heb het idee dat je vroeger door je vader bent mishandeld. Maar goed blijf maar lekker denken dat je het allemaal beter weet en dat jij de Einstein bent die samen met een paar andere ontzettend intelligente mensen die wel out-of-de-box denken ons uit deze Matrix achtige wereld moetten redden.

Tot die tijd blijf ik lekker een keutel die WEL van het leven geniet en niet mijn tijd aan dit soort dingen verspil.
Ik heb geen enkele behoefte om mensen te redden; ik red alleen mezelf en ik geniet er van, ja, net als jij.

Goed zo, geniet maar van het leven zo lang het nog kan; want voor de meesten hier duurt het niet lang meer. w/
.
pi_85154279
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:41 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik heb geen enkele behoefte om mensen te redden; ik red alleen mezelf en ik geniet er van, ja, net als jij.

Goed zo, geniet maar van het leven zo lang het nog kan; want voor de meesten hier duurt het niet lang meer. w/
.
Sorry hoor, maar ik heb het gevoel dat jij hier degene bent die paranoide is. Ook gezien je posts op FOK ben je merendeel met complotten bezig, je bevestigd toch echt het beeld van iemand die leid aan waanbeelden en een wantrouwend persoon van aard is. Natuurlijk mag je dit hard van tafel vegen, maar ik vind dat persoonlijk niet gezond als je zo negatief in het leven staat.

ps als je alleen maar bezig bent met jezelf te redden (volgens jou denkpatroon) dan ben je ook nog eens een enorme egoist ^O^ Iets zegt me gewoon dat je geen fijn persoon bent om mee om te gaan.

Maar goed ik houd hier wel op met discussiëren want iets zegt me dat dit een hele nutteloze discussie wordt. Jij zult toch ten aller tijde denken dat je gelijk hebt en ik zal dat van mijzelf ook zeker weten.
pi_85163936
Gaan ze weer met hun subjectieve labels van "paranoia" en andere meningen waar niemand om geeft.

Mensen denken zeker dat ze stoer zijn omdat ze ontkennende zijn. :')!
pi_85164119
Mensen die stoer zijn omdat ze denken zeker ontkennende te zijn :')
pi_85164579
"Neen"

pi_85164890
jazeker!
Joep Derksen
pi_85165044
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 00:04 schreef oompaloompa het volgende:
jazeker!
Joep Derksen
[ afbeelding ]
"De moffenknecht"
pi_85166088
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 00:07 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

"De moffenknecht"
[ afbeelding ]
de moffen secret level baas

pi_85166128
Waar zijn onze normale zomers gebleven?
Het lijkt wel herfst momenteel... :{ :'(
Snollebolt
pi_85166416
als we beter onderzoek zouden doen naar weersmodificatie hadden we misschien alle wolken weg kunnen sproeien & lag ik morgen op het strand :)
pi_85166678
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 00:35 schreef oompaloompa het volgende:
als we beter onderzoek zouden doen naar weersmodificatie hadden we misschien alle wolken weg kunnen sproeien & lag ik morgen op het strand :)
Oh ja. Chemtrails. Weermodificatie valt daar onder, aangezien ze met vliegtuigen giftige zware metalen en chemicaliën in de atmosfeer sproeien.

(Reuters) - Russian air force planes dropped a 25-kg (55-lb) sack of cement on a suburban Moscow home last week while seeding clouds to prevent rain from spoiling a holiday, Russian media said on Tuesday.
Bron: http://uk.reuters.com/article/idUKL1760049120080617

Type: image/jpeg
Dimensions: 1600x1200
Camera Make: Sony Ericsson
Camera Model: K750i
Software: Picasa 3.0
Taken: 2007:04:28 20:02:46
Place: Enschede Centre facing Northwest.

There are about 2000 weather modification offices in China, according to the media, which are responsible for bombing the skies with silver iodide to induce precipitation.

The Beijing Weather Modification Office later admitting it had fired 186 rockets into the air to break the drought.

Weather officials told some state media they were also behind a second snowfall in November.

The Beijing Weather Modification Office also claimed some credit for turning oppressive smog to a brilliant blue sky just in time for the national day military parade on October 1.

And it blasted the sky with 1104 rockets to keep the rain at bay for the opening ceremony of the Olympic Games last year.

Inner Mongolia, a region that is battling severe desertification, rents seven planes to seed rain clouds, according to the National Weather Modification Office.

Bron: http://www.smh.com.au/env(...)g-20100104-lq6t.html

bron (pdf): American Meteorological Society
pi_85180939
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 00:29 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Waar zijn onze normale zomers gebleven?
Het lijkt wel herfst momenteel... :{ :'(
Maand juli was niet geheel afwijkend van de norm, zelfs beter richting de warme zomer:
http://www.knmi.nl/kd/maa(...)ten/maand/jul10.html

wel warmer:
quote:
Juli 2010 was zeer warm met in De Bilt een gemiddelde temperatuur van 19.9 °C tegen 17,4 °C normaal.
Maar niet echt natter:
quote:
Gemiddeld over het land viel 76 mm tegen een langjarig gemiddelde van 70 mm.
Ook qua zon was het genieten:
quote:
Gemiddeld over het land was juli zeer zonnig met 258 zonuren tegen 201 normaal.
Hetzelfde geldt voor juni.

Dat laat augustus over:
http://www.knmi.nl/kd/maa(...)and_260_grafiek.html
Temperatuur: gemiddeld
Regen: net iets onder het gemiddelde
Aantal uren zon: net iets onder het gemiddelde

Met andere woorden, we hebben een gemiddelde zomer, waarbij de eerste twee maanden zelfs (ver) boven het gemiddelde zaten (richting de zonnige warme zomer dus)...

Probleem is dat veel mensen een zomer van elke dag 25 tot 30 graden met alleen 's nachts een regenbuitje voor de hortensia's willen, als mede een winter met 3 maanden sneeuw. Echter dat soort weerbeelden zijn niet Nederlands, nadeel van een zeeklimaat...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_85181667
Loopt deze onzin nu nog steeds? :')
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:34:48 #26
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_85183963
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 00:41 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Oh ja. Chemtrails. Weermodificatie valt daar onder, aangezien ze met vliegtuigen giftige zware metalen en chemicaliën in de atmosfeer sproeien.

(Reuters) - Russian air force planes dropped a 25-kg (55-lb) sack of cement on a suburban Moscow home last week while seeding clouds to prevent rain from spoiling a holiday, Russian media said on Tuesday.
Bron: http://uk.reuters.com/article/idUKL1760049120080617

[ afbeelding ]

Type: image/jpeg
Dimensions: 1600x1200
Camera Make: Sony Ericsson
Camera Model: K750i
Software: Picasa 3.0
Taken: 2007:04:28 20:02:46
Place: Enschede Centre facing Northwest.

There are about 2000 weather modification offices in China, according to the media, which are responsible for bombing the skies with silver iodide to induce precipitation.

The Beijing Weather Modification Office later admitting it had fired 186 rockets into the air to break the drought.

Weather officials told some state media they were also behind a second snowfall in November.

The Beijing Weather Modification Office also claimed some credit for turning oppressive smog to a brilliant blue sky just in time for the national day military parade on October 1.

And it blasted the sky with 1104 rockets to keep the rain at bay for the opening ceremony of the Olympic Games last year.

Inner Mongolia, a region that is battling severe desertification, rents seven planes to seed rain clouds, according to the National Weather Modification Office.

Bron: http://www.smh.com.au/env(...)g-20100104-lq6t.html

[ afbeelding ]

bron (pdf): American Meteorological Society

Lijkt me logisch, Beatrix is een Illuminati-reptilian die alle mensen dood wil maken dus.
zzz
pi_85200143
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:11 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik heb het gevoel dat jij hier degene bent die paranoide is.
Dat is waar; Ik ben superparanoide; en dat is mijn goed recht; het is mijn hobby zelfs.

quote:
ps als je alleen maar bezig bent met jezelf te redden (volgens jou denkpatroon) dan ben je ook nog eens een enorme egoist ^O^ Iets zegt me gewoon dat je geen fijn persoon bent om mee om te gaan.
Ik ben inderdaad jouw vriendje niet.

quote:
Maar goed ik houd hier wel op met discussiëren want iets zegt me dat dit een hele nutteloze discussie wordt. Jij zult toch ten aller tijde denken dat je gelijk hebt en ik zal dat van mijzelf ook zeker weten.
We zijn het eens.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:36:35 #28
31101 _Led_
pi_85230979
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:50 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dat is waar; Ik ben superparanoide; en dat is mijn goed recht; het is mijn hobby zelfs.
Een hobby is iets dat je vrijwillig doet, dit lijkt me eerder een psychische afwijking :)
zzz
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:41:31 #29
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_85240502
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:34 schreef _Led_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Lijkt me logisch, Beatrix is een Illuminati-reptilian die alle mensen dood wil maken dus.

Zoeken op contrails geeft iig wel mooie foto's :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_85245227
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:36 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Een hobby is iets dat je vrijwillig doet, dit lijkt me eerder een psychische afwijking :)
Ik wijk psychisch enorm veel van jou af, ja.

Bedankt voor het compliment. :)
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:31:54 #31
31101 _Led_
pi_85245765
2 mensen blij ^O^
zzz
pi_92893635
Zijn er nog steeds van die figuren met kleine penis die durven te ontkennen dat chemtrailing zeker sinds 1945 globaal voorkomt?

Wat sneu voor ze.

(Reuters) - The United Nations should impose a moratorium on "geo-engineering" projects such as vast cloud-seeding schemes to fight climate change.

http://www.reuters.com/ar(...)dUSTRE69K18320101021

http://www.cfr.org/content/thinktank/GeoEng_041209.pdf

http://www.guardian.co.uk(...)e.endangeredhabitats

Etc.
pi_92914318
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef Salvad0R het volgende:
Zijn er nog steeds van die figuren met kleine penis die durven te ontkennen dat chemtrailing zeker sinds 1945 globaal voorkomt?

Wat sneu voor ze.

(Reuters) - The United Nations should impose a moratorium on "geo-engineering" projects such as vast cloud-seeding schemes to fight climate change.

http://www.reuters.com/ar(...)dUSTRE69K18320101021

http://www.cfr.org/content/thinktank/GeoEng_041209.pdf

http://www.guardian.co.uk(...)e.endangeredhabitats

Etc.
Nee, maar er zijn blijkbaar wel klein geschapen mensen die bijvoorbeeld cloudseeding niet kunnen onderscheiden van het fabeltje chemtrails..
C. Sagan
pi_92915166
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef Salvad0R het volgende:

Zijn er nog steeds figuren die denken hun argumenten in een discussie kracht bij te zetten door de tegenpartij ervan te betichten kleine piemeltjes te hebben?
pi_92915929
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:16 schreef SamEnMoos het volgende:

[..]

Zijn er nog steeds figuren die denken hun argumenten in een discussie kracht bij te zetten door de tegenpartij ervan te betichten kleine piemeltjes te hebben?
Dat is geen betichting. Het is een observatie. Hun submissieve opstelling naar overheden getuigt van het ontbreken van echte ballen.
pi_92915974
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:58 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Nee, maar er zijn blijkbaar wel klein geschapen mensen die bijvoorbeeld cloudseeding niet kunnen onderscheiden van het fabeltje chemtrails..
Cloud Seeding = Trailen van ZIlverjodide = Chemtrailing

Als jij vrijwillig zilverjodide op jezelf en je kinderen gesproeid wil laten worden, dan ben je mijn vijand. Het spul is schadelijk.

-edit, doe eens niet-

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 17-02-2011 16:10:38 ]
pi_92918641
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:35 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Cloud Seeding = Trailen van ZIlverjodide = Chemtrailing

Als jij vrijwillig zilverjodide op jezelf en je kinderen gesproeid wil laten worden, dan ben je mijn vijand. Het spul is schadelijk.

-edit-
Het feit dat AgI wel of niet schadelijk is, wat op zich best meevalt, doet niet af aan het feit dat er een gigantisch verschil zit tussen speciale, algemene vliegtuigen die gebruikt worden voor cloudseeding en de mysterieuze anonieme aangepast (passagiers)vliegtuigen die voor "chemtrails" gebruikt worden.

Maar dat is jou niet aan te rekenen, elke chemtrail gelover heeft weer zijn eigen definitie en bewijs van chemtrails, dus enige verwarring is te verwachten. Zeker als je ziet dat geen enkele gelover het eens is over wijze van distributie en het doel ervan.

Dat verklaart echter niet de agressie die je tentoon spreidt, alsmede het gebruik van nogal kleurrijke woorden..

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 17-02-2011 16:11:02 ]
C. Sagan
pi_92919699
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:36 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Het feit dat AgI wel of niet schadelijk is, wat op zich best meevalt, doet niet af aan het feit dat er een gigantisch verschil zit tussen speciale, algemene vliegtuigen die gebruikt worden voor cloudseeding en de mysterieuze anonieme aangepast (passagiers)vliegtuigen die voor "chemtrails" gebruikt worden.

Maar dat is jou niet aan te rekenen, elke chemtrail gelover heeft weer zijn eigen definitie en bewijs van chemtrails, dus enige verwarring is te verwachten. Zeker als je ziet dat geen enkele gelover het eens is over wijze van distributie en het doel ervan.

Dat verklaart echter niet de agressie die je tentoon spreidt, alsmede het gebruik van nogal kleurrijke woorden..
Ah, nu ga je ad hominem mij aanvallen, terwijl ik alleen maar American Meteorological Society pdf's en reuters artikelen geef waarin ze volmondig toegeven en zelfs via de UN proberen een halt te roepen aan deze geo-engineering?

Het is niet wat ik er van maak, het is wat gewoon toegegeven wordt. Dat jij er voor kiest om dat niet in je perceptie van realiteit op te nemen, moet je mij niet aanrekenen met je gelaster, vuigeling.

Je weet dan waarschijnlijk ook niets over de aluminium die Monsanto sproeit boven agrarische gebieden om de boeren afhankelijk te maken van hun genetisch gemanipuleerde aluminium-resistente gewassen?
pi_92929148
quote:
15s.gif Op donderdag 17 februari 2011 16:03 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ah, nu ga je ad hominem mij aanvallen,
Ik val je niet aan, ik maak duidelijk dat ik je niets kwalijk neem, anders dan de agressieve toon en minder beschaafde woorden, waarvan de meeste inmiddels verwijderd zijn.
quote:
[...] terwijl ik alleen maar American Meteorological Society pdf's en reuters artikelen geef waarin ze volmondig toegeven en zelfs via de UN proberen een halt te roepen aan deze geo-engineering?
Het is niet wat ik er van maak, het is wat gewoon toegegeven wordt. Dat jij er voor kiest om dat niet in je perceptie van realiteit op te nemen, moet je mij niet aanrekenen met je gelaster, vuigeling.

Je weet dan waarschijnlijk ook niets over de aluminium die Monsanto sproeit boven agrarische gebieden om de boeren afhankelijk te maken van hun genetisch gemanipuleerde aluminium-resistente gewassen?
De vraag blijft, wat zijn chemtrails? Voor veel gelovers zijn dat de geheimzinnige strepen die je op een wolkeloze dag ziet verschijnen in de lucht, op grote hoogte gesproeid door ofwel militaire dan wel aangepaste passagiersvliegtuigen. Cloudseeden valt daar niet onder, vanwege het feit dat er andere vliegtuigen gebruikt worden en op lagere hoogte gebeurt. Daarnaast wordt deze vorm van weersbeïnvloeden niet ontkent en bestaat al sinds 1946.
Al het andere is op zijn minst speculatie en, mijns inziens, grotendeels onzin. Wordt er gesproken over het sproeien van deeltjes om het klimaat te "redden"? Vast, elke vorm wordt immers besproken. Worden/werden er mensen bespoten met stoffen? Vast. Wordt er aluminium gesproeid? Lijkt me stug, maar laten we het mogelijk noemen. Echter al deze voorbeelden vallen niet onder het kopje "chemtrails" zolang je condensatiestrepen als bewijs van chemtrails aanvoert.

Vanaf veel vliegvelden in ons land stijgen elke lente talloze vliegtuigen op om nabij gelegen akkers te besproeien op een meter of 2 hoogte, valt dat voor jou dan ook onder chemtrails?
C. Sagan
  donderdag 17 februari 2011 @ 20:10:44 #40
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_92930613
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2010 18:27 schreef Bankfurt het volgende:
Je weet niks, je kunt niks, en daarom zeg je niks hier in BNW. >:)
Dit kon ik niet laten liggen.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_92930754
Hey salvador,

The_Stranger is een piloot die hier ons veel helpt met algemene misconcepties mbt de vliegkunst.

Ikzelf neem zijn oordeel altijd heel serieus wat niet wil zeggen dat hij algehele wijsheid heeft maar een beetje meer respect zou wel op zn plek zijn !.
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_92934059
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 20:12 schreef DeMolay het volgende:
Hey salvador,

The_Stranger is een piloot die hier ons veel helpt met algemene misconcepties mbt de vliegkunst.

Ikzelf neem zijn oordeel altijd heel serieus wat niet wil zeggen dat hij algehele wijsheid heeft maar een beetje meer respect zou wel op zn plek zijn !.
Okay. Sorry he. Remember Friday 13th.
pi_92934416
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 19:43 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Ik val je niet aan, ik maak duidelijk dat ik je niets kwalijk neem, anders dan de agressieve toon en minder beschaafde woorden, waarvan de meeste inmiddels verwijderd zijn.

[..]

De vraag blijft, wat zijn chemtrails? Voor veel gelovers zijn dat de geheimzinnige strepen die je op een wolkeloze dag ziet verschijnen in de lucht, op grote hoogte gesproeid door ofwel militaire dan wel aangepaste passagiersvliegtuigen. Cloudseeden valt daar niet onder, vanwege het feit dat er andere vliegtuigen gebruikt worden en op lagere hoogte gebeurt. Daarnaast wordt deze vorm van weersbeïnvloeden niet ontkent en bestaat al sinds 1946.
Al het andere is op zijn minst speculatie en, mijns inziens, grotendeels onzin. Wordt er gesproken over het sproeien van deeltjes om het klimaat te "redden"? Vast, elke vorm wordt immers besproken. Worden/werden er mensen bespoten met stoffen? Vast. Wordt er aluminium gesproeid? Lijkt me stug, maar laten we het mogelijk noemen. Echter al deze voorbeelden vallen niet onder het kopje "chemtrails" zolang je condensatiestrepen als bewijs van chemtrails aanvoert.

Vanaf veel vliegvelden in ons land stijgen elke lente talloze vliegtuigen op om nabij gelegen akkers te besproeien op een meter of 2 hoogte, valt dat voor jou dan ook onder chemtrails?
Wat wil je nou? Het chemtrailen wordt volmondig toegegeven door de UN en Reuters enzo,,, en dan wil jij beweren dat jij twijfelt of het bestaat?! Kennelijk weten piloten ook niet alles.
pi_92937081
Het Commerciële sproeien geloofd hij niet daar hij deel van het commerciele luchtruim uitmaakt en dit fenomeen niet herkent ander dan Cumulus wolken.

/humor mode :en voor de directe beschuldigingen ...erkennen is een andere zaak :)

BTW het kruispatroon * op langetermijn is al debunked door het bewijsmateriaal geleverd door The_Stranger

* en hier komen militaire missies in de "scoop"...........die mogen wel "in Formatie" vliegen

[ Bericht 15% gewijzigd door DeMolay op 17-02-2011 22:13:04 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
pi_92945882
zoals ik The_Stranger al heb beschreven, weet ik dat er militaire projecten zijn in america om radar observatie tegen te gaan.

dit gaat mbv "Chemtrailing" om de betreffende (spy) satellieten geen beeld te geven van de grond met desbetrefnede bewegende doelwitten.

natuurlijk geld dit niet voor de hele wereld......maar wel als oefening
Δημοσθένης
  vrijdag 18 februari 2011 @ 01:02:56 #46
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_92949466
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:58 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Dat ja.
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 18 februari 2011 @ 01:04:49 #47
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_92949553
quote:
15s.gif Op donderdag 17 februari 2011 16:03 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ah, nu ga je ad hominem mij aanvallen, terwijl ik alleen maar American Meteorological Society pdf's en reuters artikelen geef waarin ze volmondig toegeven en zelfs via de UN proberen een halt te roepen aan deze geo-engineering?

Je begint met een aanval naar iedereen die het niet met je eens is, en je gaat vervolgens zeuren dat op de man wordt gespeeld? :D
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 18 februari 2011 @ 01:27:48 #48
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_92950280

[ Bericht 100% gewijzigd door DeMolay op 18-02-2011 12:23:12 (offtopic) ]
Δημοσθένης
  vrijdag 18 februari 2011 @ 01:35:57 #49
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_92950499

[ Bericht 50% gewijzigd door DeMolay op 18-02-2011 12:23:00 (offtopic) ]
Δημοσθένης
pi_92965427
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 21:08 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wat wil je nou? Het chemtrailen wordt volmondig toegegeven door de UN en Reuters enzo,,, en dan wil jij beweren dat jij twijfelt of het bestaat?! Kennelijk weten piloten ook niet alles.
Ik weet zeker niet alles, maar je komt nu al twee keer met die claim over reuters en de UN zonder die claim te ondersteunen met bewijs. Ik zou zeggen, doen ;)

Dan ga ik een paar dagen aan het werk, chemtrails sproeien O-)

[ Bericht 9% gewijzigd door The_stranger op 18-02-2011 15:01:21 ]
C. Sagan
pi_92975454
De directe links staan in zijn post, ik begrijp niet wat 'ondersteunen met bewijs' er mee te maken heeft. Om het nogmaals te herhalen 'cloud seeding' = chemtrails.

Chemtrails = alle uitlaatgassen, dan wel apart geloste stoffen uit een vliegtuig, die NIET het natuurlijke verbrandingsproduct van kerosine zijn. Het is bijvoorbeeld mogelijk dat sommige airliners 97% kerosine verbranden, maar de volledige samenstelling zou dan heel moeilijk te achterhalen zijn.

Weather modification gebeurt niet vanzelf door kerosine-uitstoot, dus is er dan per definitie sprake van een chemtrail. Dit is een hele aparte zakelijke tak van sport geworden in de afgelopen 50 jaar.

Zie bijvoorbeeld deze bedrijven:

http://www.nawcinc.com/wm.html

quote:
Weather Modification
Biochemical Decontamination
http://www.evergreenaviation.com/supertanker/mkts.html
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 18:46:21 #52
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_92975919
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 18:36 schreef truepositive het volgende:
De directe links staan in zijn post, ik begrijp niet wat 'ondersteunen met bewijs' er mee te maken heeft. Om het nogmaals te herhalen 'cloud seeding' = chemtrails.

Chemtrails = alle uitlaatgassen, dan wel apart geloste stoffen uit een vliegtuig, die NIET het natuurlijke verbrandingsproduct van kerosine zijn. Het is bijvoorbeeld mogelijk dat sommige airliners 97% kerosine verbranden, maar de volledige samenstelling zou dan heel moeilijk te achterhalen zijn.

Weather modification gebeurt niet vanzelf door kerosine-uitstoot, dus is er dan per definitie sprake van een chemtrail. Dit is een hele aparte zakelijke tak van sport geworden in de afgelopen 50 jaar.

Zie bijvoorbeeld deze bedrijven:

http://www.nawcinc.com/wm.html

[..]

http://www.evergreenaviation.com/supertanker/mkts.html
Het oorspronkelijke gebruik van de definitie 'chemtrail' hier was iets in de trant van een stof die door pasagiersvliegtuigen gesproeid wordt die zichtbaar is als witte strepen in de lucht. Of dat nou in de vorm was van additieven in de brandstof, of sproeiinstallaties onder de vleugels, dat leek niet zo veel uit te maken.

Het lijkt mij iig duidelijker om dingen als cloud seeding er buiten te houden. Anders krijg je alleen maar verwarring.
Onikaan ni ov dovah
pi_93016366
Ik vind dit ook een interessante foto die ik heb gemaakt heb.

Die dag was er 1 grote en 1 kleine piramide te zien in de lucht die is gemaakt door vliegtuigen, ook heel veel strepen die dag en die wolk was ook vreemd, 1 rondje midden in een blauwe lucht.

If not now, then when.
pi_93102714
Is de oplaaiende opstand in het Midden-Oosten niet het ultieme bewijs dat chemtrails niet bestaan?
Als er een tijdstip was om ze in te zetten is het nu wel.
Wie dit leest is gek
pi_93106055
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2010 19:36 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Daar zullen ze na de div. experimenten vast wel iets op gevonden hebben.

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_93106109
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is de oplaaiende opstand in het Midden-Oosten niet het ultieme bewijs dat chemtrails niet bestaan?
Als er een tijdstip was om ze in te zetten is het nu wel.
Maar mochten ze dat doen , dan zullen ze dat niet bekend maken vermoed ik.
pi_93109849
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 16:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar mochten ze dat doen , dan zullen ze dat niet bekend maken vermoed ik.
Je ziet ze toch? En dan nog, blijkbaar werken ze helemaal niet want de opstand breidt zich steeds verder uit.
Wie dit leest is gek
pi_93138124
Trails zijn maar een 'klein' onderdeel van de vele manieren waarop we rotzooi binnen krijgen. Vermoedelijk ook minder geweest in het MO omdat daar simpelweg minder vliegt.
Voltaire.
pi_93140194
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 04:05 schreef truepositive het volgende:
Trails zijn maar een 'klein' onderdeel van de vele manieren waarop we rotzooi binnen krijgen. Vermoedelijk ook minder geweest in het MO omdat daar simpelweg minder vliegt.
Maar de stoffen die tijdens de duizenden dagelijkse trans-atlantische vluchten in de atmosfeer komen verspreiden zich over de hele wereld zou je verwachten. Dus ook in het MO.
Vliegtuigen zitten daar in straalstromen die de gehele aarde rond gaan.
Het idee van sproeivliegtuig-achtige patronen is leuk maar op die hoogtes verwaait 99%
Om de bevolking van een bepaald land koest te houden zou je nu continu veel lager moeten vliegen.
Libië heeft een eigen vliegmaatschappij maar extra vluchten worden door journalisten niet gemeld.
Of werken chemtrails alleen op de lange termijn?
Wie dit leest is gek
pi_93140963
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 17:23 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Je ziet ze toch? En dan nog, blijkbaar werken ze helemaal niet want de opstand breidt zich steeds verder uit.
Ja, je ziet ze, maar natuurlijk is niet elke streep achter een vliegtuig een chemtrail.
pi_93157213
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 10:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, je ziet ze, maar natuurlijk is niet elke streep achter een vliegtuig een chemtrail.
OK op die manier.
Op welk moment wordt die chem eigenlijk toegevoegd aan de kerosine?
Wie dit leest is gek
pi_93162797
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:51 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

OK op die manier.
Op welk moment wordt die chem eigenlijk toegevoegd aan de kerosine?
Dat kun je beter aan Bankfurt vragen, die is chemtrail-expert :) .
pi_93163475
In Nederland lijkt het gelukkig vrij weinig te gebeuren, en wanneer wel is het meestal laat in de middag of s'nachts.
Voltaire.
pi_93164703
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:01 schreef truepositive het volgende:
In Nederland lijkt het gelukkig vrij weinig te gebeuren, en wanneer wel is het meestal laat in de middag of s'nachts.
Het gebeurt vooral als de weersverwachting al te zonnig is, ze willen ook het zonlicht ontnemen.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 19:51:57 #65
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_93165862
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:28 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Het gebeurt vooral als de weersverwachting al te zonnig is, ze willen ook het zonlicht ontnemen.
Dat lijkt me een prachtig voorbeeld van een observatie bias ;) Heb je dat zelf niet door?
Onikaan ni ov dovah
pi_93165994
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 17:23 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Naar mijn mening is "het koest houden " van de bevolking niet het doel van Chemtrails.
Dat ze ook in Egypte waargenomen worden dat is zeker en niet alleen door noobs.

quote:
Monir el-Husseini, professor of environmental protection and director of the research park at Cairo University's Faculty of Agriculture at Cairo University,
http://www.almasryalyoum.(...)hemtrails-over-egypt

[ Bericht 0% gewijzigd door Resonancer op 22-02-2011 20:52:28 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_93169187
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 18:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat kun je beter aan Bankfurt vragen, die is chemtrail-expert :) .
Bankfurt is een jeuk-aan-me-kont expert. :)
If not now, then when.
pi_93171130
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Oók al? Die man is werkelijk van alle markten thuis ^O^
pi_93210429
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

chemtrails kunnen idd veel jeuk veroorzaken.
pi_93210871
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:58 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

chemtrails kunnen idd veel jeuk veroorzaken.
En dikke ogen? Hooikoorts, anyone?
pi_93210887
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:09 schreef Typisch het volgende:

[..]

En dikke ogen? Hooikoorts, anyone?
Yep, zelfs de dood.
pi_93238695
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:28 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Het is evident dat een groot deel van de westerse wereld een chronisch vitamine D3 tekort heeft. Onze natuurlijk bron van D3 is zonlicht. Naast het gangbare verhaal dat deze vitamine voor tanden en botopbouw is lijkt het sinds recentelijk erop dat deze vitamine een nog veel bredere functie heeft voor het lichaam.
quote:
Vitamin D deficiency is the single most important dietary deficiency in the world today. It has already been linked to prostate cancer, colon cancer and breast cancer. After almost 35 years of increases in allergic and autoimmune disease, we are beginning to understand the causes of the epidemic.
- Harvard Medical School, Respiratory,
Environmental and Genetic Epidemiology,
Channing Laboratory, Brigham & Womens Hospital,
Boston, Massachusetts.
Read more: http://www.easy-immune-he(...)s.html#ixzz1Epk3VBZ5
Voltaire.
pi_93245217
Maar te veel zonlicht is nog veel slechter. Ook wordt er gezegd dat vliegtuigsporen de opwarming van de aarde afremmen door het zonlicht te weerkaatsen.

Maar goed, al met al is overbevolking de grootste bedreiging voor de aarde en is decimering een oplossing die al eeuwen werd toegepast.
Wie dit leest is gek
pi_93294801
Depopulation is het antwoord?
Voltaire.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 07:12:41 #76
8372 Bastard
Persona non grata
pi_93295207
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 10:38 schreef Nieuwschierig het volgende:

Maar goed, al met al is overbevolking de grootste bedreiging voor de aarde en is decimering een oplossing die al eeuwen werd toegepast.
Zolang je die mensen maar niet kent zeker? Als je zelf bij de decimering zou horen piep je wel anders.
The truth was in here.
pi_93299268
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 07:12 schreef Bastard het volgende:

[..]

Zolang je die mensen maar niet kent zeker? Als je zelf bij de decimering zou horen piep je wel anders.
Ik ga uit van een eerlijke selectie die louter op het toeval is gebaseerd.
Wie dit leest is gek
pi_93301805
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:06 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Lekker naïef.. Mits decimering werkelijk actief wordt toegepast, moet het door mensen aangestuurd worden. En ik moet de eerste geheel altruïstische actie van de mensheid nog tegenkomen. Als het werkelijk plaatsvindt, dan zal toeval alleen een rol spelen binnen de groep die aangewezen is voor terminatie, maar die groep wordt van bovenaf bepaald, gebaseerd op geld, nut en gemak.
C. Sagan
pi_93301936
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:21 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Lekker naïef.. Mits decimering werkelijk actief wordt toegepast, moet het door mensen aangestuurd worden. En ik moet de eerste geheel altruïstische actie van de mensheid nog tegenkomen. Als het werkelijk plaatsvindt, dan zal toeval alleen een rol spelen binnen de groep die aangewezen is voor terminatie, maar die groep wordt van bovenaf bepaald, gebaseerd op geld, nut en gemak.
Dus eigenlijk is het verspreiden van schadelijke chemicaliën via vliegtuigen nog de eerlijkste oplossing.
Dat 'besmet' iedereen, sowieso in de drukbevlogen westerse wereld, en je lot bepaald of en wanneer je door de gevolgen getroffen wordt.
Wie dit leest is gek
pi_93302119
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:25 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Dus eigenlijk is het verspreiden van schadelijke chemicaliën via vliegtuigen nog de eerlijkste oplossing.
Dat 'besmet' iedereen, sowieso in de drukbevlogen westerse wereld, en je lot bepaald of en wanneer je door de gevolgen getroffen wordt.
Zou jij, als uitvoerder van het systeem, je familie dat lot laten ondergaan? Je kinderen zien sterven? Jezelf een kans geven te sterven? Je vrienden 1 voor 1 weg zien vallen? En dat met in je achterhoofd dat jij dit gedaan hebt?

Natuurlijk niet.. Jij zorgt ervoor dat je immuun bent, dat je familie dat is en je vrienden. Maar om dat te bewerkstelligen, zul je heel veel moeten doen. Wat te denken van loslippigheid bij je vrienden, ethische bezwaren, ongeloof?
C. Sagan
pi_93309200
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:31 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Zou jij, als uitvoerder van het systeem, je familie dat lot laten ondergaan? Je kinderen zien sterven? Jezelf een kans geven te sterven? Je vrienden 1 voor 1 weg zien vallen? En dat met in je achterhoofd dat jij dit gedaan hebt?

Natuurlijk niet.. Jij zorgt ervoor dat je immuun bent, dat je familie dat is en je vrienden. Maar om dat te bewerkstelligen, zul je heel veel moeten doen. Wat te denken van loslippigheid bij je vrienden, ethische bezwaren, ongeloof?
Precies dat...daarom geloof ik ook niet in 'toeval'. Daar komt selectie aan te pas.
pi_93309560
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Precies dat...daarom geloof ik ook niet in 'toeval'. Daar komt selectie aan te pas.
Ja maar... hoe dan?
Wie dit leest is gek
pi_93310852
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:27 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Ja maar... hoe dan?
Als het zo is, en ik zeg áls, want ik ben er nog helemaal niet zeker van dát het gebeurt, zal er een selectie plaatsvinden.
pi_93342098
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:27 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Ja maar... hoe dan?
Hoe zou jij het dan doen? Stel jij hoort bij de groep mensen die bepaalt dat er op grote schaal decimering moet worden toegepast door middel van chemtrails, hoe zou jij het doen?

Zou jij een "gif" uitstrooien en zien wie er aan dood gaan? Zonder zelf voorbereidingen te treffen? Zou jij elke avond kunnen slapen wetende dat er de dag erna mogelijk een golf gif over de basisschool van je twee kinderen neerdaalt? Over het werk van je vrouw? Over de sportschool van je beste vrienden?
Zou jij grote sommen geld van mensen die op de hoogte zijn kunnen weerstaan? Zouden diegenen die je mogelijk inlicht om ze te beschermen het voor zichzelf kunnen houden? Er op ethische gronden mee kunnen leven?
C. Sagan
pi_93344764
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:30 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Hoe zou jij het dan doen? Stel jij hoort bij de groep mensen die bepaalt dat er op grote schaal decimering moet worden toegepast door middel van chemtrails, hoe zou jij het doen?

Zou jij een "gif" uitstrooien en zien wie er aan dood gaan? Zonder zelf voorbereidingen te treffen? Zou jij elke avond kunnen slapen wetende dat er de dag erna mogelijk een golf gif over de basisschool van je twee kinderen neerdaalt? Over het werk van je vrouw? Over de sportschool van je beste vrienden?
Zou jij grote sommen geld van mensen die op de hoogte zijn kunnen weerstaan? Zouden diegenen die je mogelijk inlicht om ze te beschermen het voor zichzelf kunnen houden? Er op ethische gronden mee kunnen leven?
Nee. Ik zou er voor zorgen dat de gemiddelde leeftijd waarop de bevolking overlijdt met 10% omlaag gaat.
Dus geen 85 maar 77. Scheelt ook enorm in de AOW-uitkeringen en de pensioenpremies.
En het gaat alleen maar om een gemiddelde, de kans dat iemand 32 of 108 wordt bestaat nog steeds, net als nu. Dat is het lot.
Wie dit leest is gek
pi_93345058
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:01 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Nee. Ik zou er voor zorgen dat de gemiddelde leeftijd waarop de bevolking overlijdt met 10% omlaag gaat.
Dus geen 85 maar 77. Scheelt ook enorm in de AOW-uitkeringen en de pensioenpremies.
En het gaat alleen maar om een gemiddelde, de kans dat iemand 32 of 108 wordt bestaat nog steeds, net als nu. Dat is het lot.
En hoe ga je dat concreet invullen?
pi_93353110
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En hoe ga je dat concreet invullen?
Ik ga dat niet invullen. Ik geloof niet in die kul van chemtrails.

Maar feit is dat er door fabrieken, vliegen, kerncentrales, verkeer etc. allerlei stoffen in de atmosfeer komen die ziektes veroorzaken bij deze of gene.
Wie dit leest is gek
pi_93355130
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 16:41 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Ik ga dat niet invullen. Ik geloof niet in die kul van chemtrails.

Maar feit is dat er door fabrieken, vliegen, kerncentrales, verkeer etc. allerlei stoffen in de atmosfeer komen die ziektes veroorzaken bij deze of gene.

Ook uit je bips, maar daar ging het niet over. Jij hebt het over een mechaniek van decimering, een actief toegepast plan om het zogenaamde bevolkingsoverschot "op te lossen", niet over bij producten van onze industrie..
C. Sagan
pi_93355605
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:24 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Ook uit je bips, maar daar ging het niet over. Jij hebt het over een mechaniek van decimering, een actief toegepast plan om het zogenaamde bevolkingsoverschot "op te lossen", niet over bij producten van onze industrie..
Nou dan is het toch logisch. Stel dat chemtrails wel worden toegepast. Door een overheid . Met wat voor reden dan ook. Dan worden er met die trails gifstoffen verspreidt die aalledaagse ziektes als kanker of hart-en-vaatziekten veroorzaken waardoor een gemiddelde bevolking 8 jaar eerder sterft. Een kwestie van goed doseren.
Ook niet elke roker krijgt longkanker maar het percentage dat het wel krijgt ligt vast.
Wie dit leest is gek
pi_93355787
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:34 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Nou dan is het toch logisch. Stel dat chemtrails wel worden toegepast. Door een overheid . Met wat voor reden dan ook. Dan worden er met die trails gifstoffen verspreidt die aalledaagse ziektes als kanker of hart-en-vaatziekten veroorzaken waardoor een gemiddelde bevolking 8 jaar eerder sterft. Een kwestie van goed doseren.
Ook niet elke roker krijgt longkanker maar het percentage dat het wel krijgt ligt vast.
Ja, maar dan hoor jij bij de groep die van boven af, zonder eerlijkheid, zonder toeval is gekozen om te sterven. Binnen die groep kan het wel toeval zijn of je sneller dood gaat of niet, maar iemand heeft beslist dat jij in die groep valt.

En dat valt niet te rijmen met je opmerking:
quote:
C. Sagan
pi_93357027
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:38 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Ja, maar dan hoor jij bij de groep die van boven af, zonder eerlijkheid, zonder toeval is gekozen om te sterven. Binnen die groep kan het wel toeval zijn of je sneller dood gaat of niet, maar iemand heeft beslist dat jij in die groep valt.

En dat valt niet te rijmen met je opmerking:

[..]

De groep is: de gehele bevolking. Niemand uitgezonderd. Je kunt met een 747 moeilijk een bepaald adres overslaan als ie over Nederland vliegt.
Wie dit leest is gek
pi_93357155
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:06 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

De groep is: de gehele bevolking. Niemand uitgezonderd. Je kunt met een 747 moeilijk een bepaald adres overslaan als ie over Nederland vliegt.
Maar dan kom je weer uit op het feit dat de beslisser ook onderhevig is aan de gevolgen van "het gif", dat de beslisser ook vroegtijdig kan doodgaan. En ik weet bijna zeker dat niemand zichzelf, zijn vrienden en familie moedwillig dat lot laat ondergaan (*). Dus dan heb je al een oneerlijk onderscheid en geen toeval meer.

(*)Iig geen mensen met de middelen, kennis en connecties om chemtrails mogelijk te maken.
C. Sagan
pi_93357181
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:06 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Dus je op toeval gebaseerde selectie geldt per land?
pi_93357567
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus je op toeval gebaseerde selectie geldt per land?
Weet ik niet. Dat moeten de chemtrail-theoretici maar bepalen.
Vandaar mijn eerdere vragen.

Op 30 km hoogte verspreiden trails zich over de gehele aard-atmosfeer, wat is dan het nut van de patronen in de lucht?

Zo niet: Hoe bereik je dan landen waar nauwelijks gevlogen wordt?

Wanneer wordt de Chem exact toegevoegd aan de kerosine? En op welke manier.

En natuurlijk: wat is het doel? Bevolking onder de duim houden, ziek maken, gezond houden (zoals jodium in zout) ?
Wie dit leest is gek
pi_93375812
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:19 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Weet ik niet. Dat moeten de chemtrail-theoretici maar bepalen.
Vandaar mijn eerdere vragen.

Op 30 km hoogte verspreiden trails zich over de gehele aard-atmosfeer, wat is dan het nut van de patronen in de lucht?

Zo niet: Hoe bereik je dan landen waar nauwelijks gevlogen wordt?

Wanneer wordt de Chem exact toegevoegd aan de kerosine? En op welke manier.

En natuurlijk: wat is het doel? Bevolking onder de duim houden, ziek maken, gezond houden (zoals jodium in zout) ?
Op n aantal vragen heeft deze man imho aannemelijke antwoorden:
http://www.archive.org/de(...)tStevensOnChemtrails
http://weatherwars.info/?m=200906

Project Blue Beam in wording ?
http://weatherwarsinfo.blogspot.com/

En niet te vergeten:
http://www.lightwatcher.com/chemtrails/Phelps_on_Chemtrails.pdf
Ik hoop dat het desinfo is.
Eisenhower1961.
pi_93381992
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:09 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Maar dan kom je weer uit op het feit dat de beslisser ook onderhevig is aan de gevolgen van "het gif", dat de beslisser ook vroegtijdig kan doodgaan. En ik weet bijna zeker dat niemand zichzelf, zijn vrienden en familie moedwillig dat lot laat ondergaan (*). Dus dan heb je al een oneerlijk onderscheid en geen toeval meer.

(*)Iig geen mensen met de middelen, kennis en connecties om chemtrails mogelijk te maken.
Nu bepaald de overheid toch ook hoeveel milieu-verontreinigende stoffen er geloosd worden en wat daarbij een aanvaardbaar risico is voor de volksgezondheid?
Roken, alcohol, drugs, wapenbezit, maximumsnelheid in het verkeer, tranport van gevaarlijke stoffen... allemaal wetten en regels met risico-afwegingen waar de kinderen van de minister ook het slachtoffer van kunnen worden als ze door het lot getroffen worden.
Wie dit leest is gek
pi_93391431
quote:
99s.gif Op zondag 27 februari 2011 10:44 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Nu bepaald de overheid toch ook hoeveel milieu-verontreinigende stoffen er geloosd worden en wat daarbij een aanvaardbaar risico is voor de volksgezondheid?
Roken, alcohol, drugs, wapenbezit, maximumsnelheid in het verkeer, tranport van gevaarlijke stoffen... allemaal wetten en regels met risico-afwegingen waar de kinderen van de minister ook het slachtoffer van kunnen worden als ze door het lot getroffen worden.
Ik denk dat we langs elkaar heen praten. Wat jij opnoemt is een praktisch noodzakelijk deel van ons leven of een vermijdbaar risico.
Wat ik onder chemtrails versta is het moedwillig sproeien van additionele stoffen al dan niet uit "gewone" passagiersvliegtuigen met een direct doel, wat dat doel dan ook mag zijn.
Als we het hebben over populatie decimering, dan gaat het dus over moedwillig "vergiftigen" van groepen met als doel deze te laten sterven, of meteen, of op lange termijn.
Waar jij het nu over hebt is het indirect beïnvloeden van het risico op overlijden door middel van beslissingen die dat niet als (primair) doel hebben.
C. Sagan
pi_93393295
Ik probeer de gedachtekronkel te vatten die chemtrail-believers hebben.
Zo wordt er beweerd dat er stoffen toegevoegd worden aan de kerosine, maar niet altijd.
Als ik dan vraag hoe, wanneer en door wie komt daar geen antwoord op.
Als ik vraag hoe er geselecteerd wordt op 10km hoogte komt daar geen antwoord op
Als ik vraag wat nou eigenlijk het doel is van het uitstorten van bepaalde chemische stoffen over steden en dorpen komt daar geen antwoord op. Blijkbaar niet om de bevolking minder opstandig te maken want in Egypte en Libië faalt het (gezegd wordt dan omdat daar minder gevlogen wordt)

Als niemand daar een redelijk antwoord op kan geven dan moet het wel wat met ziekte of gezondheid te maken hebben en door een overheid in 100% van de trails worden toegepast. Met voor iedereen het zelfde risico of profijt.
Wie dit leest is gek
pi_93398562
quote:
99s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik probeer de gedachtekronkel te vatten die chemtrail-believers hebben.
Zo wordt er beweerd dat er stoffen toegevoegd worden aan de kerosine, maar niet altijd.
Als ik dan vraag hoe, wanneer en door wie komt daar geen antwoord op.
Als ik vraag hoe er geselecteerd wordt op 10km hoogte komt daar geen antwoord op
Als ik vraag wat nou eigenlijk het doel is van het uitstorten van bepaalde chemische stoffen over steden en dorpen komt daar geen antwoord op. Blijkbaar niet om de bevolking minder opstandig te maken want in Egypte en Libië faalt het (gezegd wordt dan omdat daar minder gevlogen wordt)

Als niemand daar een redelijk antwoord op kan geven dan moet het wel wat met ziekte of gezondheid te maken hebben en door een overheid in 100% van de trails worden toegepast. Met voor iedereen het zelfde risico of profijt.
Daar loopt elke non-believer tegenaan. Dat maakt dit complot des te lastiger te geloven, afgezien van hard bewijs is er ook nog eens geen vast doel of methode..
De doelen die ik voorbij heb zien komen variëren van klimaatcontrole tot het slaafs maken van de bevolking, van populatiedecimering tot ongewenst testen op niets vermoedende mensen...
C. Sagan
  zondag 27 februari 2011 @ 17:28:52 #100
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_93398899
Ik stop er dan nu ook verder mee. Zoiets verzandt toch in oeverloze detail-discussies terwijl de basic vragen onbeantwoord blijven.

:)
Wie dit leest is gek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')