kanker toch op man, met je gefake.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Gelukkig kan de rest in de SC wel normaal doen.
geen idee. maar het lijkt het moeilijkste woord te zijn.quote:
Ik meen het.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kanker toch op man, met je gefake.
Daarom ben ik juist enorm negatief gaan doen. Beetje blenden in de SC en zo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:03 schreef Sok. het volgende:
[..]
Nee serieus, ik probeer nu overal positief over te zijn
Aan de andere kant wel irritant, want dan zie je pas hoe negatief iedereen om je heen is
quote:
Komt wel weer goed als gers er is.quote:
En Bragi.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:04 schreef Lakitu het volgende:
hey maar als jordeeh terug mag dan mogen otis en seagal al helemaal terug. Jordeeh heeft het zelfde als hun gedaan en daarnaast ook nog fok proberen plat te gooien, wat illegaal is.
Ik verklaar deze post tot post van de dag. Bragi hoort er ook bij.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:04 schreef Lakitu het volgende:
hey maar als jordeeh terug mag dan mogen otis en seagal al helemaal terug. Jordeeh heeft het zelfde als hun gedaan en daarnaast ook nog fok proberen plat te gooien, wat illegaal is.
quote:
sure. Maar wie pm't dit naar yvonne dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik verklaar deze post tot post van de dag. Bragi hoort er ook bij.
Mel niet, oen wel.quote:
Ik niet want tegen mij heeft ze standaard iets.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
sure. Maar wie pm't dit naar yvonne dan?
cool. Zullen we straks iets in Weert in brand steken of wachten we weer tot de winter? xoxquote:
Ik stop met fok.quote:
Hij bluft.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:08 schreef Skylark. het volgende:
Seagal wil niet terug. Een wijs man.
Beter in België. De politie bij jullie is spannender.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:08 schreef fyah het volgende:
[..]
cool. Zullen we straks iets in Weert in brand steken of wachten we weer tot de winter? xox
quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik verklaar deze post tot post van de dag.
slechtste grap die ik OOIT heb gelezen. Gefeliciteerd.quote:
Vriendin <-> SCquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, hij heeft tijd voor zijn vriendin.
Kriebels in mijn buikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En omdat je een naar Allure ruikende prins bent.
Skylark. Ynuhh.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
sure. Maar wie pm't dit naar yvonne dan?
Het was geen grap.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
slechtste grap die ik OOIT heb gelezen. Gefeliciteerd.
Inderdaad. Ik maak ook tijd voor m'n SC matties.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vriendin <-> SC
Ik zou het wel weten hoor
rozijnenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:11 schreef fyah het volgende:
Jullie mogen kiezen wat voor eten ik ga halen.
Shoarma.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:11 schreef fyah het volgende:
Cheddar cheese.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:11 schreef fyah het volgende:
SC dus.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vriendin <-> SC
Idd. Trots zijn dat je kiloknallervlees eet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:07 schreef Skylark. het volgende:
"C1000 schrapt stunt met goedkoop vlees"
Kankerdomme mensen in dit topic.
Duidelijk. Is gratis ook.quote:
Ik had zo'n kilo gekocht, waarom weet ik niet en nu ben ik misselijk. En er zit nog kk veel in.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:13 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik schijt een week vloeibaar als ik daar mn maag mee vol eet man
Ik spreek hem te weinig, voorheen hadden we echt lange gesprekken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vriendin <-> SC
Ik hoef niet te kiezen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vriendin <-> SC
Herken je meester godverdomme.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:09 schreef Sok. het volgende:
Ons aller Jos is gearriveerd.
Eem bieries klappen.
friettentquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:14 schreef Lakitu het volgende:
Broodje hete kip, daar heb ik zin in. Zoeen snackbar maakt ze gevaarlijk vriend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou het natuurlijk ook tegelijk kunnen doen.quote:
Zelfs geen tijd voor jou, ynuhh. Het is een druk man.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik spreek hem te weinig, voorheen hadden we echt lange gesprekken.
C_Nquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
he moeilijk gesprekken houden hier he
Ik wel. Ik kan kiezen tussen gezellig HvNL en Shownieuws meekijken of SCen.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:14 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb thuis een vleesloze dag voorgesteld. Mijn vader lachtte me uit en zei dat ie liever dubbele vleesdagen had.
Mensen die niet standaard 1x per week vis etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je zou het natuurlijk ook tegelijk kunnen doen.
Fokken en fucken tegelijk.
Niet iedereen heeft hem op MSN, dus moet ie hier maar terug komen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik spreek hem te weinig, voorheen hadden we echt lange gesprekken.
Ik heb thuis een vleesloze dag voorgesteld. Mijn vader lachtte me uit en zei dat ie liever dubbele vleesdagen had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MET MIJ IS ELKE DAG EEN DUBBELE VLEESDAG
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Vers paardenvleesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd. Trots zijn dat je kiloknallervlees eet.Nou echt kwaliteitsvlees.
Vleesloze dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Biefstuk, cordon bleu, gehakt, kip
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Net als uitgaan en fokken zeker.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nouja, ik kan kiezen als ik bij Chai ben, en dan weet ik wel voor wie ik kies.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel. Ik kan kiezen tussen gezellig HvNL en Shownieuws meekijken of SCen.
Terwijl je vriendin guitar hero speelt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja oke, dat eten ze wel. Maar ik bedoel gewoon een dag zonder vlees en/of vis.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen die niet standaard 1x per week vis eten.
voor Idols.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nouja, ik kan kiezen als ik bij Chai ben, en dan weet ik wel voor wie ik kies.
Voor mij.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nouja, ik kan kiezen als ik bij Chai ben, en dan weet ik wel voor wie ik kies.
ZALM.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:16 schreef Skylark. het volgende:
Eten jullie uberhaupt ooit vis en dan bedoel ik geen vissticks of kibbeling.
stress.quote:
Elke week.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:16 schreef Skylark. het volgende:
DOH. Vis is kankergezond.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:16 schreef Skylark. het volgende:
Wij eten altijd brood op zaterdag, maar daar zit dan meestal ook nog iets van vlees bij, frikandel of hamburger ofzo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja oke, dat eten ze wel. Maar ik bedoel gewoon een dag zonder vlees en/of vis.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Net als uitgaan en fokken zeker.
Was te proberen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Denken dat Chai een meisje is die spasmt als je over paardenvlees begint.
Ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:16 schreef Skylark. het volgende:
Visquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:16 schreef Skylark. het volgende:
Vrijwel de enige vissoort die ik lekker vind.quote:
kaolo ranzigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Eet jij ook tonijn zo uit het potje?
Met olie!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:
At ik vroeger in mijn eiwit maanden. Gewoon uit het potje of zo'n potje op brood of op een bord met sla en mayo erbij.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
God wat moet ik nou doen om dit weer te overtreffen.quote:
oja jij bent gestopt toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
At ik vroeger in mijn eiwit maanden. Gewoon uit het potje of zo'n potje op brood of op een bord met sla en mayo erbij.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:18 schreef Skylark. het volgende:
Tonijn op olijfolie is zo lekker. Zeker als je gesport hebt. Deze week in de bonus
!
Nee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:16 schreef Skylark. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |