Samenvatting:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:36 schreef De-Boswachter het volgende:
Zoals altijd bieden de knuffelclubjes nooit een GELIJKWAARDIG alternatief.
Alleen maar zeiken en zeuren.....
En wat als ik nou juist een goedkope kiloverpakking wil hebben omdat mijn gezin daar 2 a 3 dagen van kan eten?
3 euro mag uitgeven ipv 12 euro?
Of mag ik die keuze ook al niet meer zelf maken?
Mutsaers__78 vatte mijn klacht al perfect samen:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:34 schreef NielsTriple het volgende:
De Boswachter vatte mijn klacht al perfect samen:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Godzijdank. 95% van het vlees dat in die pakketten zat was pure rotzooi.
Scherp!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:58 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dus hippies zijn een stelletje druiven.
correct!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:58 schreef Pakspul het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:58 schreef Pakspul het volgende:
[..]
of omdat ze het zelf ideaal hebben en de biologische slager kunnen betalen (zoals ik, maar mij hoor je niet roeptoeteren)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:14 schreef karr-1 het volgende:
Precies de reden waarom dit soort waardeloze clubjes opgeheven zouden moeten worden. Alles en iedereen het leven zuur maken omdat je zelf een ideaal hebt. Belachelijk !!!
Of gewoon minder vlees eten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
of omdat ze het zelf ideaal hebben en de biologische slager kunnen betalen (zoals ik, maar mij hoor je niet roeptoeteren)
Vlees is sowieso al biologisch dus een biologische slager slaat nergens op. Waarom zou ik veel meer moeten betalen voor hetzelfde stuk vlees. Het gaat ook niet om het vlees, het gaat om de manier waarop het beest waar het vlees van is dood gemaakt is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
of omdat ze het zelf ideaal hebben en de biologische slager kunnen betalen (zoals ik, maar mij hoor je niet roeptoeteren)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |