Ik spreek hem te weinig, voorheen hadden we echt lange gesprekken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vriendin <-> SC
Ik zou het wel weten hoor
Ik hoef niet te kiezen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vriendin <-> SC
Ik zou het wel weten hoor
Herken je meester godverdomme.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:09 schreef Sok. het volgende:
Ons aller Jos is gearriveerd.
Eem bieries klappen.
friettentquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:14 schreef Lakitu het volgende:
Broodje hete kip, daar heb ik zin in. Zoeen snackbar maakt ze gevaarlijk vriend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou het natuurlijk ook tegelijk kunnen doen.quote:
Zelfs geen tijd voor jou, ynuhh. Het is een druk man.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik spreek hem te weinig, voorheen hadden we echt lange gesprekken.
C_Nquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
he moeilijk gesprekken houden hier he
Ik wel. Ik kan kiezen tussen gezellig HvNL en Shownieuws meekijken of SCen.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:14 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb thuis een vleesloze dag voorgesteld. Mijn vader lachtte me uit en zei dat ie liever dubbele vleesdagen had.
Mensen die niet standaard 1x per week vis etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je zou het natuurlijk ook tegelijk kunnen doen.
Fokken en fucken tegelijk.
Niet iedereen heeft hem op MSN, dus moet ie hier maar terug komen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik spreek hem te weinig, voorheen hadden we echt lange gesprekken.
Ik heb thuis een vleesloze dag voorgesteld. Mijn vader lachtte me uit en zei dat ie liever dubbele vleesdagen had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MET MIJ IS ELKE DAG EEN DUBBELE VLEESDAG
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Vers paardenvleesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd. Trots zijn dat je kiloknallervlees eet.Nou echt kwaliteitsvlees.
Vleesloze dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Biefstuk, cordon bleu, gehakt, kip
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Net als uitgaan en fokken zeker.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nouja, ik kan kiezen als ik bij Chai ben, en dan weet ik wel voor wie ik kies.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel. Ik kan kiezen tussen gezellig HvNL en Shownieuws meekijken of SCen.
Terwijl je vriendin guitar hero speelt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja oke, dat eten ze wel. Maar ik bedoel gewoon een dag zonder vlees en/of vis.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen die niet standaard 1x per week vis eten.
voor Idols.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nouja, ik kan kiezen als ik bij Chai ben, en dan weet ik wel voor wie ik kies.
Voor mij.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nouja, ik kan kiezen als ik bij Chai ben, en dan weet ik wel voor wie ik kies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |