moeilijke chiba ben jijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beats me. Vaak met quasi leuke dingen. Paar dagen geleden kreeg ik een PM met daarin iets van 'het spijt me, hoe kan ik het goedmaken blabla' terwijl ik die hele usert niet ken. Maargoed, die aap denkt natuurlijk dat ik reageer met 'ow, wat bedoel je? Je hebt niks fout gedaan
![]()
![]()
![]()
![]()
!'
Nee.
Gekruldemondschurft is ook populair. Jij hebt een vriend, dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:36 schreef Chai het volgende:
Haha ik krijg echt zelden PM's. Blijkbaar zijn redheads niet zo populair.
Gingersquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:36 schreef Chai het volgende:
they have no soulquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:36 schreef Chai het volgende:
Nu ik het in deze sc vaker over mijn vriend heb, krijg ik ook minder pm's.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gekruldemondschurft is ook populair. Jij hebt een vriend, dat zal het zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schattig, zeg.
Die Row-1 heeft een knappe vriendin.
Jij en je verkering #12!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:45 schreef Allure_ het volgende:
Shockinger vind ik dat een fokker met Keiz gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schattig, zeg.
Jij en je verkering #12!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:45 schreef Allure_ het volgende:
verkering op de FOKsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schattig, zeg.
Jij en je verkering #12!.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Mijn report heeft geholpen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:43 schreef NoelGallagher het volgende:
jongeeeeeee, o.us, wat is er mis met m'n smegma's
jij bent echt zo'n kankertjap he. zo'n kutjoch dat altijd iedereen moet verlinken. Ik hoop dat je sterft. Langzaam en pijnlijk.quote:
Ik heb ook gereport.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij bent echt zo'n kankertjap he. zo'n kutjoch dat altijd iedereen moet verlinken. Ik hoop dat je sterft. Langzaam en pijnlijk.
As if. Zij is veel mooier.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:50 schreef Lakitu het volgende:
Die chick van die Row lijkt wel op jou ally, ofniet?
quote ter behoeve van adminsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij bent echt zo'n kankertjap he. zo'n kutjoch dat altijd iedereen moet verlinken. Ik hoop dat je sterft. Langzaam en pijnlijk.
Ik doe het alleen bij jou, omdat je zo grof doet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee ze lijkt wel op je.quote:
Ik ruik naar appel met watermeloenwaxquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, ik ook door deze bazenshampoo:
[ afbeelding ]
nooo man. MAar die nsb bomberquote:
hij heeft vast een vaatwasserquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:51 schreef Skylark. het volgende:
Hoe kan die chick op die rat vallen.
Gewoon game hebben vriend, elke chick is binnen reach.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:51 schreef Skylark. het volgende:
Hoe kan die chick op die rat vallen.
Ik zal het eens grof op je moeder doen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik doe het alleen bij jou, omdat je zo grof doet.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:53 schreef Sok. het volgende:
Wat zijn jullie ook een stel trieste lui bij elkaar zeg
Dat zal ze lekker vinden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zal het eens grof op je moeder doen.
he verdraaidquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:53 schreef Lakitu het volgende:
inb4 dat is echt ally en ze test of we dr lekker vinden ook al heeft ze een vriendje die op fok zit
hohoh die heb ik goed gecalledquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:53 schreef Skylark. het volgende:
dat is gewoon echt ally en ze test of we dr lekker vinden ook al heeft ze een vriendje die op fok zit
Whadyagonnadoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:54 schreef fyah het volgende:
[..]
details. ooit ruik ik naar de echte allure![]()
Nouquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:54 schreef Skylark. het volgende:
Hem Row noemen. Row-1. Row-one. Rowan, anyone?
KLAAGbaak, bakkes dicht.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:55 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik fop niet.
Constant maar op elkaar te lopen kankeren en janken.
Kijk ze meteen Hyves speuren danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:55 schreef Lakitu het volgende:
http://mrlyrical.hyves.nl/
Op zn hivva lijkt ie geen rat
Ik zeg maar nooit meer wat wanneer er zoiets wordt gepost.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
die chick van ryow of whatever isn iet eens mooi
Die deborah is zn chick toch neit?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:56 schreef Skylark. het volgende:
HAHA LUUR ZEI DANKJEWEL DAT ZE EROP LEEK
hoezoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik zeg maar nooit meer wat wanneer er zoiets wordt gepost.
Ken het en ja. =$quote:
kijk gewoon in z'n album vriendjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die deborah is zn chick toch neit?
Dan word ik compleet afgekraakt.quote:
Waarom haat je mij zo erg man?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:53 schreef Sok. het volgende:
Wat zijn jullie ook een stel trieste lui bij elkaar zeg
Wtf als je op die foto van rowan klikt en zo inzoomt op die er naast dan ziet der hoofd er echt heel vaag uit? Veeeel te groot?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:57 schreef Allure_ het volgende:
Ik neem mijn woorden terug over haar.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:00 schreef Skylark. het volgende:
http://mrlyrical.hyves.nl(...)93.fh81&__state__=11
luur je lijkt er inderdaad op![]()
Diequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Smegma posten is niet echt iets voor KLB.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:00 schreef Skylark. het volgende:
http://mrlyrical.hyves.nl(...)93.fh81&__state__=11
luur je lijkt er inderdaad op![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:57 schreef Allure_ het volgende:
Ik neem mijn woorden terug over haar.
Daar ben ik allang mee gekapt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zegt de grootste klager en kankeraar
hahahahahahaah, jij wel man, jij welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:01 schreef Sok. het volgende:
[..]
Daar ben ik allang mee gekapt.
En niet alleen op FOK!.
Het is nooit te laat voor sorryquote:
Dank jequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Gelukkig kan de rest in de SC wel normaal doen.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahahahahaah, jij wel man, jij wel
nee gein hoor. was leuk met jou op de walletjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |