moeilijke chiba ben jijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beats me. Vaak met quasi leuke dingen. Paar dagen geleden kreeg ik een PM met daarin iets van 'het spijt me, hoe kan ik het goedmaken blabla' terwijl ik die hele usert niet ken. Maargoed, die aap denkt natuurlijk dat ik reageer met 'ow, wat bedoel je? Je hebt niks fout gedaan
![]()
![]()
![]()
![]()
!'
Nee.
Gekruldemondschurft is ook populair. Jij hebt een vriend, dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:36 schreef Chai het volgende:
Haha ik krijg echt zelden PM's. Blijkbaar zijn redheads niet zo populair.
Gingersquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:36 schreef Chai het volgende:
they have no soulquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:36 schreef Chai het volgende:
Nu ik het in deze sc vaker over mijn vriend heb, krijg ik ook minder pm's.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gekruldemondschurft is ook populair. Jij hebt een vriend, dat zal het zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schattig, zeg.
Die Row-1 heeft een knappe vriendin.
Jij en je verkering #12!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:45 schreef Allure_ het volgende:
Shockinger vind ik dat een fokker met Keiz gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schattig, zeg.
Jij en je verkering #12!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:45 schreef Allure_ het volgende:
verkering op de FOKsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schattig, zeg.
Jij en je verkering #12!.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Mijn report heeft geholpen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:43 schreef NoelGallagher het volgende:
jongeeeeeee, o.us, wat is er mis met m'n smegma's
jij bent echt zo'n kankertjap he. zo'n kutjoch dat altijd iedereen moet verlinken. Ik hoop dat je sterft. Langzaam en pijnlijk.quote:
Ik heb ook gereport.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij bent echt zo'n kankertjap he. zo'n kutjoch dat altijd iedereen moet verlinken. Ik hoop dat je sterft. Langzaam en pijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |