As if. Zij is veel mooier.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:50 schreef Lakitu het volgende:
Die chick van die Row lijkt wel op jou ally, ofniet?
quote ter behoeve van adminsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij bent echt zo'n kankertjap he. zo'n kutjoch dat altijd iedereen moet verlinken. Ik hoop dat je sterft. Langzaam en pijnlijk.
Ik doe het alleen bij jou, omdat je zo grof doet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij bent echt zo'n kankertjap he. zo'n kutjoch dat altijd iedereen moet verlinken. Ik hoop dat je sterft. Langzaam en pijnlijk.
Nee ze lijkt wel op je.quote:
Ik ruik naar appel met watermeloenwaxquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, ik ook door deze bazenshampoo:
[ afbeelding ]
nooo man. MAar die nsb bomberquote:
hij heeft vast een vaatwasserquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:51 schreef Skylark. het volgende:
Hoe kan die chick op die rat vallen.
Gewoon game hebben vriend, elke chick is binnen reach.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:51 schreef Skylark. het volgende:
Hoe kan die chick op die rat vallen.
Ik zal het eens grof op je moeder doen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik doe het alleen bij jou, omdat je zo grof doet.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:53 schreef Sok. het volgende:
Wat zijn jullie ook een stel trieste lui bij elkaar zeg
Dat zal ze lekker vinden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zal het eens grof op je moeder doen.
he verdraaidquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:53 schreef Lakitu het volgende:
inb4 dat is echt ally en ze test of we dr lekker vinden ook al heeft ze een vriendje die op fok zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |