Bruto????quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:45 schreef blackscell het volgende:
[..]
Niet lachen maar ehh... 2.93 16 jr
Tering.... ik had het daar niet eens een week volgehouden met zo'n salaris! Toen ik 16 was verdiende ik 5,60 of zoiets .quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:45 schreef blackscell het volgende:
[..]
Niet lachen maar ehh... 2.93 16 jr
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:51 schreef smegmanus het volgende:
Die brief zou ik naar het hoofdkantoor sturen, dan kunnen ze die leidinggevende ontslaan.
Wat een bosmongool.
Inderdaad! Mijn idee. Gewoon doen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:51 schreef smegmanus het volgende:
Die brief zou ik naar het hoofdkantoor sturen, dan kunnen ze die leidinggevende ontslaan.
Wat een bosmongool.
QFTquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:51 schreef smegmanus het volgende:
Wat een bosmongool.
Ik kom altijd 1 minuut van te voren binnenwandelen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:43 schreef rishi120 het volgende:
[..]
Volgens mij kwam TS om 14:58 binnenwandelen terwijl hij om 15:00 moet beginnen van Nazibaas.
Als TS 5 minuten overwerkt dan is er niets aan de hand, maar oweeee als TS paar minuten te laat komt. Maar ja denk maar zo dat de Manager God is van zijn MacDonalds landje en nooit hogerop zal komen
Nja omdat ik altijd minstens 10 minuut overwerk maar dan wel jankt voor 2 min te laat hb ik wel moeite.. En wat als je vroeg bent, vorig x werd er ook gezeikt toen ik te vroeg had ingelokt want het moet precies 5 minuut en niet later dus dan mag je 8ter dat apparaat gaan staan totdat het tijd is om in te klokke..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:52 schreef Deetch het volgende:
Er zijn vast regels over dat je x minuten voor je werktijd aanwezig moet zijn en dat je voor je officiele starttijd in vol ornaat en volledig inzetbaar op de werkvloer moet zijn en niet ergens in het gebouw.
Heb overigens wel een hekel aan de minuten mentaliteit van de jeugd van tegenwoordig. Hoeveel moeite is het nou om 10 minuten voor tijd aanwezig te zijn.
geloof me, dat gaat er bij elke mac zo zielig aan toe, kreeg een keer een te laat briefje omdat ik 2 minuten later inklokte.. ik zei al.. we pasten helaas niet met z'n 12'en in de veel te kleine kleedkamer ik moest wachten..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:56 schreef HugoBaas het volgende:
Je was toch op tijd ingeklokt?
Ik zou zelf ontslag nemen als mensen zo dom gaan lopen janken om niets.
Ik ben wel benieuwd wat voor vreemde dingen er in de huisregels staan die TS ook ondertekend zou moeten hebben volgens die brief.quote:
Eerst is? Wil je mee naar die cursus? Kan voor jou ook geen kwaad.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:48 schreef Batsies het volgende:
Laat die manager eerst is een typ / taalcursus doen
De jeugd vroeger was altijd op tijd?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:52 schreef Deetch het volgende:
Er zijn vast regels over dat je x minuten voor je werktijd aanwezig moet zijn en dat je voor je officiele starttijd in vol ornaat en volledig inzetbaar op de werkvloer moet zijn en niet ergens in het gebouw.
Heb overigens wel een hekel aan de minuten mentaliteit van de jeugd van tegenwoordig. Hoeveel moeite is het nou om 10 minuten voor tijd aanwezig te zijn.
5 minuten van te voren aanwezig zijn bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat voor vreemde dingen er in de huisregels staan die TS ook ondertekend zou moeten hebben volgens die brief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |