quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Eerst is? Wil je mee naar die cursus? Kan voor jou ook geen kwaad.
De tering heyquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:57 schreef fivenine het volgende:
[..]
geloof me, dat gaat er bij elke mac zo zielig aan toe, kreeg een keer een te laat briefje omdat ik 2 minuten later inklokte.. ik zei al.. we pasten helaas niet met z'n 12'en in de veel te kleine kleedkamer ik moest wachten..
boeie! te laat briefje
Ja de sadness kwam pas toen ik mijn eerste Officiele waarschuwing kreeg.. kreeg namelijk de volgende dag nog 1 om het zelfde verhaal maar de managers hadden niet goed gecommuniceerd wie hem nou aan mij zou gegeven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:07 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
De tering hey![]()
Wat een organisatie
nja omgaan niet echt, al zeg je maar iets tegenspraak dan dreigt hij al met officiele waarschuwingen..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:08 schreef bunker2 het volgende:
Écht respect TS dat je met dat soort plebs om kunt gaan. Goed dat je werkt, ik zou ook niet voor de MD kiezen maar ok.
je kunt ook een mail terug sturen. btje nette woorden gebruiken (we kunnen hier wel ff met je meedenken) en dan P&O op het hoofdkantoor CCen. mail heb ik al voor je: claudia punt meijer at nl punt mcd punt com.
nice!
Vertelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:18 schreef fivenine het volgende:
Ts, vertel ze eens iets over de pauzes bij de Mac..
of de 5 seconden regel
Gebruiken ze echt de 5 seconde regel als er eten valt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:18 schreef fivenine het volgende:
Ts, vertel ze eens iets over de pauzes bij de Mac..
of de 5 seconden regel
Alleen in de rushquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:21 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Gebruiken ze echt de 5 seconde regel als er eten valt?
Wanneer TS die huisregels heeft ondertekend dient hij zich daar aan te houden. 5 minuten van tevoren op de vloer wordt op meer werkplekken toegepast (al krijg je er meestal geen officiële waarschuwing voor als je je er niet aan houdt).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:17 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik zou simpelweg een brief terugsturen dat je op tijd was, en je best 5 minuten voor tijd in wil klokken, maar dat je dan voortaan ook 5 minuten voor tijd uitklokt en naar huis gaat.
Ik vind het zo'n gelul, om 15:00 beginnen is om 15:00 beginnen. Niet om 14:55 en ook niet om 15:05. Als de werkgever vind dat je eerst handelingen moet verrichten voor je iets kan doen, dan ga je die handelingen verrichten om 15:00. Als je werkgever dat niet goed vind, dan kan hij a) meer betalen zodat de uren gedekt worden of b) de procedure aanpassen zodat het niet nodig is.
Ik vind de opmerkingen van de mensen dat je niet moet zeuren om 5 minuten belachelijk. Je maakt met je werkgever een afspraak om voor bedrag x een aantal uren (minuten) te werken. Als de werkgever wil dat je meer werkt, moet bedrag x omhoog of afspreken dat je voor bedrag x langer werkt. Zo simpel is het.
zo gaat het bij de mac.. slavendrijvers..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:24 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wanneer TS die huisregels heeft ondertekend dient hij zich daar aan te houden. 5 minuten van tevoren op de vloer wordt op meer werkplekken toegepast (al krijg je er meestal geen officiële waarschuwing voor als je je er niet aan houdt).
Precies.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:17 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik zou simpelweg een brief terugsturen dat je op tijd was, en je best 5 minuten voor tijd in wil klokken, maar dat je dan voortaan ook 5 minuten voor tijd uitklokt en naar huis gaat.
Ik vind het zo'n gelul, om 15:00 beginnen is om 15:00 beginnen. Niet om 14:55 en ook niet om 15:05. Als de werkgever vind dat je eerst handelingen moet verrichten voor je iets kan doen, dan ga je die handelingen verrichten om 15:00. Als je werkgever dat niet goed vind, dan kan hij a) meer betalen zodat de uren gedekt worden of b) de procedure aanpassen zodat het niet nodig is.
Ik vind de opmerkingen van de mensen dat je niet moet zeuren om 5 minuten belachelijk. Je maakt met je werkgever een afspraak om voor bedrag x een aantal uren (minuten) te werken. Als de werkgever wil dat je meer werkt, moet bedrag x omhoog of afspreken dat je voor bedrag x langer werkt. Zo simpel is het.
In dat geval zou ik even langs je manager lopen en vragen waar het staat dat jij 5 minuten eerder aanwezig dient te zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:30 schreef blackscell het volgende:
[..]
Net me huisregels gecheckt, zie nergens dat ik 5 minuten van te voren aanwezig moet zijn? Het is alleen dat me manager dat al zei begin van me werkdag maar nergens in m'n huisregels te vinden.
Because of the metric system?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:42 schreef jitzzzze het volgende:
Ik was laatst in een mac hier aan het Damrak en daar verkochten ze geen Quarter Pounders![]()
Wie kan mij uitleggen waarom?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |