Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
veel plezier en niet teveel taart etenquote:
tijdens DTMweekend regent het ook plaatselijk rond jouw huis, heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:46 schreef DaMart het volgende:
En bedankt! Er wordt een topic geopend met slecht weer in de TT en meteen begint het hier te regenen.
jou huis?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
tijdens DTMweekend regent het ook plaatselijk rond jou huis, heb ik begrepen.
Murphy's lawquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:46 schreef DaMart het volgende:
En bedankt! Er wordt een topic geopend met slecht weer in de TT en meteen begint het hier te regenen.
ik vergeet nog wel eens die w iddquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, jouw ninja-edit kwam te laat.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, jouw ninja-edit kwam te laat.
Misschien kun je ruilen met iemand die ik op MSN heb... die vraagt altijd: 'Hoe gaat het met jouw?' waarop ik antwoord: 'Met mijn gaat het goed'quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik vergeet nog wel eens die w idd
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien kun je ruilen met iemand die ik op MSN heb... die vraagt altijd: 'Hoe gaat het met jouw?' waarop ik antwoord: 'Met mijn gaat het goed'.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien kun je ruilen met iemand die ik op MSN heb... die vraagt altijd: 'Hoe gaat het met jouw?' waarop ik antwoord: 'Met mijn gaat het goed'.
doe eens liefquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
nederlands is je goeiste fak he
Ik vind dit nog vrij lief hoor... zo subtiel dat het haar niet eens opvaltquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
doe eens lief. Niet iedereen is zo slim als Gij
daar ben ik geweest, mijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
DaMart ken er tog ook niks aan doen dat hij slimmerder is dan dat iemandquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
doe eens lief. Niet iedereen is zo slim als Gij
Neequote:
* Toek lacht hard als Muck met koffie en al tegen de kersenboom looptquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee
* Muck rent hard weg met haar kopje
* wel.o.k zit te kijken met een bakkie naar een rennende muckquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee
* Muck rent hard weg met haar kopje
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
* Toek lacht hard als Muck met koffie en al tegen de kersenboom loopt
koekje erbij?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k zit te kijken met een bakkie naar een rennende muck
* Fha vraagt zich af waarom er nu al een kerstboom staatquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
* Toek lacht hard als Muck met koffie en al tegen de kersenboom loopt
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:10 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha vraagt zich af waarom er nu al een kerstboom staat
Ammel dooie chinezen onderin zekerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar ben ik geweest, mijn.
ging niet goed, is gesloten
* DaMart vraagt zich af of Fha altijd kersen plukt met Kerstmis.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:10 schreef Fha het volgende:
[..]
en water, veel waterquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ammel dooie chinezen onderin zeker
caramel shortcake?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou graag, ik heb net de laatste bastogne op
kersenboom, bountyquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kerstquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:11 schreef wel.o.k het volgende:
heb je die nog niet
![]()
je moet er vroeg bij zijn hoor, anders zijn ze uitverkocht
Nee maar ik doe wel altijd mijn ogen dicht dus dan zie ik het verschil nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:12 schreef DaMart het volgende:
* DaMart vraagt zich af of Fha altijd kersen plukt met Kerstmis.
Ik heb het even voorgelezen aan mijn moeder en die grinnikt vanaf de bankquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dacht deze kat ook: Alarmdiensten rukken uit wegens stofzuigende kat.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil ook!quote:
Dat dan ook wel weer ja.quote:
Attention whore kitteh iz un attention whorequote:
Ker-sen-boom. Zoeen boom met van die rooie dingen erin, die je kunt eten. Speciaal voor het huis van Muck dr ouders gezet voor mensen met een bodemloze maagquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Straks denken ze nog dat je graag overwerkt!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:20 schreef TJDoornbos het volgende:
ik ga ook maar eens op huis aan. Straks denken ze nog dat ik hier woon!
Heel veel katten hebben dat ja. Toch zijn er ook die het wel lachen vinden om bovenop dat ding een rondje mee door het huis te rijden. Lekker warm ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dan ook wel weer ja.
Pluis en Kruimel (mijn vroegere katten) waren ook ontzettend bang voor de stofzuiger. Die stond in een berghok in het toilet, dus als je de wc-deur opende, zaten ze al klaar in de houding om weg te vluchten.
Zijn er dan mensen die dat niet graag doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Straks denken ze nog dat je graag overwerkt!
financieël graag maar dat is ook de enige reden!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Straks denken ze nog dat je graag overwerkt!
ja, dat wel...quote:
kom maar halenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil ook!
Ben net thuis van werken.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:20 schreef TJDoornbos het volgende:
ik ga ook maar eens op huis aan. Straks denken ze nog dat ik hier woon!
Ik zie je er anders nooit meer onder staanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ker-sen-boom. Zoeen boom met van die rooie dingen erin, die je kunt eten. Speciaal voor het huis van Muck dr ouders gezet voor mensen met een bodemloze maag.
Hihiquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:21 schreef DaMart het volgende:
Dat dan ook wel weer ja.
Pluis en Kruimel (mijn vroegere katten) waren ook ontzettend bang voor de stofzuiger. Die stond in een berghok in het toilet, dus als je de wc-deur opende, zaten ze al klaar in de houding om weg te vluchten.
Lieevquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Attention whore kitteh iz un attention whore
Jaaahaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:21 schreef MPG het volgende:
Ker-sen-boom. Zoeen boom met van die rooie dingen erin, die je kunt eten. Speciaal voor het huis van Muck dr ouders gezet voor mensen met een bodemloze maag.
Ze zijn op dus waarom zou die er gaan staan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:23 schreef Muck het volgende:
Ik zie je er anders nooit meer onder staan
Weet je hoe verquote:
Nee, de laatste keer werd ik met een hooivork weggejaagd en voor kersendief uitgemaaktquote:[..]
Ik zie je er anders nooit meer onder staan
zo'n 130 km?quote:
welneequote:[..]
Nee, de laatste keer werd ik met een hooivork weggejaagd en voor kersendief uitgemaakt.
Was dat die keer dat je een week niet kon zitten omdat ze hadden doorgeprikt met die hooivork?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:25 schreef MPG het volgende:
Nee, de laatste keer werd ik met een hooivork weggejaagd en voor kersendief uitgemaakt.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was dat die keer dat je een week niet kon zitten omdat ze hadden doorgeprikt met die hooivork?
Dat zou maar zo kunnen ja.quote:
Witte da wel zeker?quote:[..]
welnee
fijne vakantie flesquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dan ook wel weer ja.
quote:
reis zequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:31 schreef Solique het volgende:
Zo, ik ga zo maar eens onderweg naar huis. Werkdag is weer voorbij.
Wel thuis ik moet nog tot 18:00.(werkdag van 10 uur vandaag)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:31 schreef Solique het volgende:
Dankzij kutcollega? Of dat niet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wel thuis ik moet nog tot 18:00.(werkdag van 10 uur vandaag)
tot morgenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:31 schreef Solique het volgende:
Oh?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:31 schreef Muck het volgende:
[..]
extreem goede oogst dit jaar, dus we konden wel wat missen
hier wil het niet regenenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Oh?
Het regent en het is gelijk druk in het Ov.!
Aartiquote:
quote:
Jankerdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
het wil maar niet meer gaan regenen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jankerd
www.buienradar.nlwww.buienrader.be
waarom wil je regen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Aarti![]()
[..]
het wil maar niet meer gaan regenen
Anders hangt die bloedig gemonteerde luifel er een beetje voor Jan-met-de-korte-lul bijquote:
Dan ga ik die ook gebruiken vanaf nuquote:
Jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dankzij kutcollega? Of dat niet?
helemaal geen regenquote:
ik heb vandaag gif gestrooid en nou moet het gaan regenen anders kan ik met een tuinslang alles gaan natmakenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
waarom wil je regen?
Hier gaat het goed, ben druk ah solliciteren
die is tegen de zonquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders hangt die bloedig gemonteerde luifel er een beetje voor Jan-met-de-korte-lul bij
is alleen handig als je hier woontquote:
Hier ook niet maar dat komt misschien omdat ik binnen zitquote:
ik woon niet in nederlandquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:29 schreef Aarti het volgende:
wie koopt er dan ook een luifel in nederland![]()
griekse hamburgersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |