Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
veel plezier en niet teveel taart etenquote:
tijdens DTMweekend regent het ook plaatselijk rond jouw huis, heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:46 schreef DaMart het volgende:
En bedankt! Er wordt een topic geopend met slecht weer in de TT en meteen begint het hier te regenen.
jou huis?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
tijdens DTMweekend regent het ook plaatselijk rond jou huis, heb ik begrepen.
Murphy's lawquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:46 schreef DaMart het volgende:
En bedankt! Er wordt een topic geopend met slecht weer in de TT en meteen begint het hier te regenen.
ik vergeet nog wel eens die w iddquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, jouw ninja-edit kwam te laat.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, jouw ninja-edit kwam te laat.
Misschien kun je ruilen met iemand die ik op MSN heb... die vraagt altijd: 'Hoe gaat het met jouw?' waarop ik antwoord: 'Met mijn gaat het goed'quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik vergeet nog wel eens die w idd
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien kun je ruilen met iemand die ik op MSN heb... die vraagt altijd: 'Hoe gaat het met jouw?' waarop ik antwoord: 'Met mijn gaat het goed'.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien kun je ruilen met iemand die ik op MSN heb... die vraagt altijd: 'Hoe gaat het met jouw?' waarop ik antwoord: 'Met mijn gaat het goed'.
doe eens liefquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
nederlands is je goeiste fak he
Ik vind dit nog vrij lief hoor... zo subtiel dat het haar niet eens opvaltquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
doe eens lief. Niet iedereen is zo slim als Gij
daar ben ik geweest, mijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
DaMart ken er tog ook niks aan doen dat hij slimmerder is dan dat iemandquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
doe eens lief. Niet iedereen is zo slim als Gij
Neequote:
* Toek lacht hard als Muck met koffie en al tegen de kersenboom looptquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee
* Muck rent hard weg met haar kopje
* wel.o.k zit te kijken met een bakkie naar een rennende muckquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee
* Muck rent hard weg met haar kopje
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
* Toek lacht hard als Muck met koffie en al tegen de kersenboom loopt
koekje erbij?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k zit te kijken met een bakkie naar een rennende muck
* Fha vraagt zich af waarom er nu al een kerstboom staatquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
* Toek lacht hard als Muck met koffie en al tegen de kersenboom loopt
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:10 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha vraagt zich af waarom er nu al een kerstboom staat
Ammel dooie chinezen onderin zekerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar ben ik geweest, mijn.
ging niet goed, is gesloten
* DaMart vraagt zich af of Fha altijd kersen plukt met Kerstmis.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:10 schreef Fha het volgende:
[..]
en water, veel waterquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ammel dooie chinezen onderin zeker
caramel shortcake?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou graag, ik heb net de laatste bastogne op
kersenboom, bountyquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kerstquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:11 schreef wel.o.k het volgende:
heb je die nog niet
![]()
je moet er vroeg bij zijn hoor, anders zijn ze uitverkocht
Nee maar ik doe wel altijd mijn ogen dicht dus dan zie ik het verschil nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:12 schreef DaMart het volgende:
* DaMart vraagt zich af of Fha altijd kersen plukt met Kerstmis.
Ik heb het even voorgelezen aan mijn moeder en die grinnikt vanaf de bankquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dacht deze kat ook: Alarmdiensten rukken uit wegens stofzuigende kat.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dacht deze kat ook: Alarmdiensten rukken uit wegens stofzuigende kat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |