Ik wil ook!quote:
Dat dan ook wel weer ja.quote:
Attention whore kitteh iz un attention whorequote:
Ker-sen-boom. Zoeen boom met van die rooie dingen erin, die je kunt eten. Speciaal voor het huis van Muck dr ouders gezet voor mensen met een bodemloze maagquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:10 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha vraagt zich af waarom er nu al een kerstboom staat
Straks denken ze nog dat je graag overwerkt!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:20 schreef TJDoornbos het volgende:
ik ga ook maar eens op huis aan. Straks denken ze nog dat ik hier woon!
Heel veel katten hebben dat ja. Toch zijn er ook die het wel lachen vinden om bovenop dat ding een rondje mee door het huis te rijden. Lekker warm ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dan ook wel weer ja.
Pluis en Kruimel (mijn vroegere katten) waren ook ontzettend bang voor de stofzuiger. Die stond in een berghok in het toilet, dus als je de wc-deur opende, zaten ze al klaar in de houding om weg te vluchten.
Zijn er dan mensen die dat niet graag doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Straks denken ze nog dat je graag overwerkt!
financieël graag maar dat is ook de enige reden!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Straks denken ze nog dat je graag overwerkt!
ja, dat wel...quote:
kom maar halenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil ook!
Ben net thuis van werken.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:20 schreef TJDoornbos het volgende:
ik ga ook maar eens op huis aan. Straks denken ze nog dat ik hier woon!
Ik zie je er anders nooit meer onder staanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ker-sen-boom. Zoeen boom met van die rooie dingen erin, die je kunt eten. Speciaal voor het huis van Muck dr ouders gezet voor mensen met een bodemloze maag.
Hihiquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:21 schreef DaMart het volgende:
Dat dan ook wel weer ja.
Pluis en Kruimel (mijn vroegere katten) waren ook ontzettend bang voor de stofzuiger. Die stond in een berghok in het toilet, dus als je de wc-deur opende, zaten ze al klaar in de houding om weg te vluchten.
Lieevquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Attention whore kitteh iz un attention whore
Jaaahaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:21 schreef MPG het volgende:
Ker-sen-boom. Zoeen boom met van die rooie dingen erin, die je kunt eten. Speciaal voor het huis van Muck dr ouders gezet voor mensen met een bodemloze maag.
Ze zijn op dus waarom zou die er gaan staan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:23 schreef Muck het volgende:
Ik zie je er anders nooit meer onder staan
Weet je hoe verquote:
Nee, de laatste keer werd ik met een hooivork weggejaagd en voor kersendief uitgemaaktquote:[..]
Ik zie je er anders nooit meer onder staan
zo'n 130 km?quote:
welneequote:[..]
Nee, de laatste keer werd ik met een hooivork weggejaagd en voor kersendief uitgemaakt.
Was dat die keer dat je een week niet kon zitten omdat ze hadden doorgeprikt met die hooivork?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:25 schreef MPG het volgende:
Nee, de laatste keer werd ik met een hooivork weggejaagd en voor kersendief uitgemaakt.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dacht deze kat ook: Alarmdiensten rukken uit wegens stofzuigende kat.
Jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was dat die keer dat je een week niet kon zitten omdat ze hadden doorgeprikt met die hooivork?
Dat zou maar zo kunnen ja.quote:
Witte da wel zeker?quote:[..]
welnee
fijne vakantie flesquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dan ook wel weer ja.
quote:
reis zequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:31 schreef Solique het volgende:
Zo, ik ga zo maar eens onderweg naar huis. Werkdag is weer voorbij.
Wel thuis ik moet nog tot 18:00.(werkdag van 10 uur vandaag)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:31 schreef Solique het volgende:
Dankzij kutcollega? Of dat niet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wel thuis ik moet nog tot 18:00.(werkdag van 10 uur vandaag)
tot morgenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:31 schreef Solique het volgende:
Oh?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:31 schreef Muck het volgende:
[..]
extreem goede oogst dit jaar, dus we konden wel wat missen
hier wil het niet regenenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Oh?
Het regent en het is gelijk druk in het Ov.!
Aartiquote:
quote:
Jankerdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
het wil maar niet meer gaan regenen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jankerd
www.buienradar.nlwww.buienrader.be
waarom wil je regen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Aarti![]()
[..]
het wil maar niet meer gaan regenen
Anders hangt die bloedig gemonteerde luifel er een beetje voor Jan-met-de-korte-lul bijquote:
Dan ga ik die ook gebruiken vanaf nuquote:
Jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dankzij kutcollega? Of dat niet?
helemaal geen regenquote:
ik heb vandaag gif gestrooid en nou moet het gaan regenen anders kan ik met een tuinslang alles gaan natmakenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
waarom wil je regen?
Hier gaat het goed, ben druk ah solliciteren
die is tegen de zonquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders hangt die bloedig gemonteerde luifel er een beetje voor Jan-met-de-korte-lul bij
is alleen handig als je hier woontquote:
Hier ook niet maar dat komt misschien omdat ik binnen zitquote:
ik woon niet in nederlandquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:29 schreef Aarti het volgende:
wie koopt er dan ook een luifel in nederland![]()
griekse hamburgersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |