quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:54 schreef DeLuna het volgende:
Ik raak daar nooit vol he, maar als je te veel eet dan zit je weer met die calorieën die op ieder doosje staan
Nooit vol?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:54 schreef DeLuna het volgende:
Ik raak daar nooit vol he, maar als je te veel eet dan zit je weer met die calorieën die op ieder doosje staan
Ja maar als je daar dan 3 Big Mac's eet dan zit je al over de 1500kcal. Kijk, dat boeit mij niet zo, alleen da's toch al 4/5 van wat je normaal binnen hoort te krijgenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
Een beetje dikheid maakt niet uit, zolang het maar niet vliegdekschipachtig wordt
Dan hoef je maar 1 maaltijd te eten, perfectquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar als je daar dan 3 Big Mac's eet dan zit je al over de 1500kcal. Kijk, dat boeit mij niet zo, alleen da's toch al 4/5 van wat je normaal binnen hoort te krijgen![]()
Jeps!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:57 schreef Ravenous- het volgende:
Ik geniet van de luxe nooit op te letten op wat ik eet
Ja maar ze vullen niet. Dat is het probleem.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan hoef je maar 1 maaltijd te eten, perfect
Nou en? Gewoon negeren, dat gevoelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ze vullen niet. Dat is het probleem.
Nooit vol is inderdaad wat overdreven, maar ik kan makkelijk zo'n groot mctasty menu wegproppen en dan nog ruimte over hebben voor een extra hamburger.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nooit vol?Ik loop daar altijd heel vol en met een dik, vies gevoel weg
Al heb je inderdaad na 2 uur alweer trek.
Ja maar een uur later heb je alweer honger terwijl je dat met een normaal lunch/diner niet hebtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nooit vol is inderdaad wat overdreven, maar ik kan makkelijk zo'n groot mctasty menu wegproppen en dan nog ruimte over hebben voor een extra hamburger.
Maar dan zit ook wel vadsig vol.
Ik heb er dan allang geen zin meer inquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nooit vol is inderdaad wat overdreven, maar ik kan makkelijk zo'n groot mctasty menu wegproppen en dan nog ruimte over hebben voor een extra hamburger.
Maar dan zit ook wel vadsig vol.
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar een uur later heb je alweer honger terwijl je dat met een normaal lunch/diner niet hebt
Ik denk niet na over de smaak, en de burgerking is zowowiewoiezo beterquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb er dan allang geen zin meer inFucking smerig dat fast food eigenlijk
En de kassameisjes. Teminste, sommige.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:06 schreef Ravenous- het volgende:
McDonalds eten sowieso
Ik kom daar alleen voor de McNuggets
En de McKroket
En de Milkshakes
En de McFlurry stroopwafel (of lion)
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Die man die een heel jaarmaand elke dag mcdonalds at
KFC FTW!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk niet na over de smaak, en de burgerking is zowowiewoiezo beter
Nee gek hè, kutstadquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb geen zin meer in Eindhoven. x(
Wist je dat als je vaak bij je moeder eet, je teminste 50 schaamharen opeet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wist je dat als je vaak bij Mcdonalds eet, je tenminste 12 schaamharen opeet?
Te veel moeitequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:09 schreef DeLuna het volgende:
Als je zelf een hamburger + broodje + kaas etc. doet dan is het lekkerder dan bij de McDonalds hoor.
En gemiddeld 5 teennagelsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wist je dat als je vaak bij Mcdonalds eet, je tenminste 12 schaamharen opeet?
Koeltas+koelelementen en uit de zon houden, ja hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga zo naar mama en papa geloof ik.Kan je een vegetarisch ding 2,5 uur in de trein meenemen zonder dattie bederft?
Jahoor! Wel snel daarna opeten danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga zo naar mama en papa geloof ik.Kan je een vegetarisch ding 2,5 uur in de trein meenemen zonder dattie bederft?
Gewoon aan een zwerver gevenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
En vleeswaren?Anders hb ik het voor niets gekocht of moet ik me nu even vol gaan vreten maar heb niet zo'n honger.
En in een boterhamzakje zonder dat?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Koeltas+koelelementen en uit de zon houden, ja hoor.
koel bewarenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
En vleeswaren?Anders hb ik het voor niets gekocht of moet ik me nu even vol gaan vreten maar heb niet zo'n honger.
Tussen kleren stoppen, dat isoleertquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En in een boterhamzakje zonder dat?
Ja, maar dan stop je ze daarna niet weer in de koelkastquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
koel bewaren
en sws. je neemt toch ook wel vleeswaren mee naar school? en dat eet je dan oook na 2,5 uur in de pauze op.
Niet voor je deur nee?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die zijn er niet in deze geweldige stad.
Oja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
koel bewaren
en sws. je neemt toch ook wel vleeswaren mee naar school? en dat eet je dan oook na 2,5 uur in de pauze op.
truequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar dan stop je ze daarna niet weer in de koelkastIets met groei van bacteriën enzo...
Zover kwam ik ook nog wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar dan stop je ze daarna niet weer in de koelkastIets met groei van bacteriën enzo...
Dan weet ik het niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En in een boterhamzakje zonder dat?
Vleeswaren zou ik wel mee oppassenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zover kwam ik ook nog wel.Als ik integreren klaar heb ga ik dan maar.
Van dat bruine brood wat je had?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet ook even ander brood vinden dat WEL vult.eet nu vier boterhammen 's morgens terwijl ik normaal maar 1 broodje wegkrijg oid.
Wss eet ik het tussendoor op boterloos brood op.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vleeswaren zou ik wel mee oppassenJe kan kijken hoe koud het nog is als je bij je ouders bent, maar anders maar beter weggooien
Boterloos brood?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wss eet ik het tussendoor op boterloos brood op.
Jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Van dat bruine brood wat je had?
Ja, wat was dat voor maf broodquote:
Ik heb alleen boter op mn brood bij pindakaas, hagelslag, en hamquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:20 schreef Ravenous- het volgende:
Broodloze boter, zie dat maar eens weg te krijgen
Ja da's dus precies mijn punt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, wat was dat voor maf broodHet leek van dat tering vullende, maar dat deed het eigenlijk niet
Nee, en thuis smeren kan inderdaad ook nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja! Ga geen boter meenemen id trein.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:16 schreef Bravebart het volgende:
HUH! Kwart over 2 alMaar eens ontbijten dan...
Jajajajaja, ik ben wat traag vandaagquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja da's dus precies mijn punt.
Goed idee. Eerst maar eens uit mijn bed komenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:16 schreef Bravebart het volgende:
HUH! Kwart over 2 alMaar eens ontbijten dan...
quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Goed idee. Eerst maar eens uit mijn bed komen.
Nee want dat is fucking goor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, en thuis smeren kan inderdaad ook niet
Kut Noorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Pff Bart k mis die koptelefoon! Volgende keer dat mijn oortjes stuk zijn toch maar zoiets als die kopen.
Ok!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee want dat is fucking goor.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kut NoorIk zal nog eens moeite voor je doen
Neem volgende keer die Dr Dre unitquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]![]()
lufjoe
Nee ze zijn chill
dankuwel Bartolino!
6:30 eruit, 7:00 aanwezig op stage.quote:
Neeeee de Panasonic jwt, die is mooi! hoi Do, goedemorgen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neem volgende keer die Dr Dre unit![]()
Ben jij dat in je ava?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moest gapen toen ik dat las
Pioneer !quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Neeeee de Panasonic jwt, die is mooi! hoi Do, goedemorgen!
die kwaliteit van die post ook, niet normaalquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moest gapen toen ik dat las
Ik las Plastikmanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Neeeee de Panasonic jwt, die is mooi! hoi Do, goedemorgen!
lekkere sarcast benje ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die kwaliteit van die post ook, niet normaal
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lekkere sarcast benje ook
Oh wacht, je bent een vrouwquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wtf
nee dat is taylor lautner
gefapt, what elsequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niks.
Wat hebje gedaan dan?
Je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:46 schreef naatje_1 het volgende:
Een man gaat zichzelf toch geen dromenvangertje noemen
Ik wou me eerst zo noemen, maar die nick was al bezetquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:46 schreef naatje_1 het volgende:
Een man gaat zichzelf toch geen dromenvangertje noemen
En dan zo'n lelijk personage nemenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je weet maar nooit.
Misschien ben ik wel een man..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No pic no proof!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je weet maar nooit.
Misschien ben ik wel een man..
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dan zo'n lelijk personage nemenJa daar hebje gelijk inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank.quote:
Niet aan mijquote:
Ja prima, daaro?quote:
Waar is dat figuur heen dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:58 schreef Blaxje het volgende:
PUB is overigens veel leuker sinds het vertrek van Zeroku
Issie weg, wat een feestquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:58 schreef Blaxje het volgende:
PUB is overigens veel leuker sinds het vertrek van Zeroku
Ik heb het over heeltjes, halfjes, kwartjes, hartjes ja we breken hartjessss.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:01 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik heb het over heeltjes, halfjes, kwartjes, hartjes ja we breken hartjessss.
Wat een feest, ik merk de positieve energie hier, maar dat dat daardoor komt had ik niet durven dromenquote:
Jij mag ook wel weg hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat een feest, ik merk de positieve energie hier, maar dat dat daardoor komt had ik niet durven dromen
Nee, ik nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ook goedNog vakantiedingen gedaan, records proberen te verbreken, of wat?
Moet je maar niet in het noorden gaan wonenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
6:30 eruit, 7:00 aanwezig op stage.
Vakantie zei je?
quote:
Ik was al weg, en ik ben maarliefst gemist door 2 mensen hier en das voor mij genoeg reden om te blijvenquote:
quote:
Junksquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:01 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik heb het over heeltjes, halfjes, kwartjes, hartjes ja we breken hartjessss.
quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik was al weg, en ik ben maarliefst gemist door 2 mensen hier en das voor mij genoeg reden om te blijven
Ja, Promo op TopNotch vind ik bijzonder kansloos. Het spijt mequote:
Lekker aan de 2-CB.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Fapfapfap aaaah fuck ik heb zo'n zin in Lowlands, niet normaaaal
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:06 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja, Promo op TopNotch vind ik bijzonder kansloos. Het spijt meIk snap het idee erachter ook niet echt.
ik ook, maar ik ga er niet naartoe, hoe erg is datquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Fapfapfap aaaah fuck ik heb zo'n zin in Lowlands, niet normaaaal
Dat snap ik nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ook, maar ik ga er niet naartoe, hoe erg is dat
Hij begint meteen te zeuren: Moet jij niet breezers gaan helpen? En: 'Wie komt er nu trollen?'quote:
Het is hier nu aan het stortregenen. Is het dit weekend?quote:
Ik heb zin in lowlands kijken via de livestream om er vervolgens na te denken, was ik er maar bij... En dan denken: volgend jaar ga ik welquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb zin in lowlands kijken via de livestream om er vervolgens na te denken, was ik er maar bij... En dan denken: volgend jaar ga ik wel
Ik volg de helft nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Hij begint meteen te zeuren: Moet jij niet breezers gaan helpen? En: 'Wie komt er nu trollen?'
Er moet toch soms wat te rellen zijn, anders is het hier ook zo saai.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:07 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Waarom, we hebben het toch fijn zo Stevie?
Hell yeah.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
I'm in Eindhoven bitch!!!!!!!!1111111!!!!1!1
Lollandsquote:
En dat ritueel elk jaar herhalen omdat je niet van je donkere zolderkamer durft af te komen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb zin in lowlands kijken via de livestream om er vervolgens na te denken, was ik er maar bij... En dan denken: volgend jaar ga ik wel
zoiets, maar we zullen wel zien, ik ben nu pas 16, dus dit zou soberzo het eerste jaar pas zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
En dat ritueel elk jaar herhalen omdat je niet van je donkere zolderkamer durft af te komen.
Gelukkig kan ik ook lezen.quote:
Cool. *betast*quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ga niet aan de 2CBCool he, wil je me nu aanakennnn?
![]()
![]()
Er is maar 1 ding wat ik ontken. En daar staat de doodsban opquote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er is maar 1 ding wat ik ontken. En daar staat de doodsban op
De holocaust?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Holo-quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat de dood van lammetjes met zonder lever misschien gevaarlijk is voor de linkerhartklep van een giraffe. Mits die giraffe van olifantenhuid is gemaakt.quote:
Das halogeen man.quote:
Dat noem ik niet echt waardig voor de doodsbanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat de dood van lammetjes met zonder lever misschien gevaarlijk is voor de linkerhartklep van een giraffe. Mits die giraffe van olifantenhuid is gemaakt.
Kom op. Zie je het er niet in?quote:
TR gemacht.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat de dood van lammetjes met zonder lever misschien gevaarlijk is voor de linkerhartklep van een giraffe. Mits die giraffe van olifantenhuid is gemaakt.
Als het om die hologeen lampen gaat, neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kom op. Zie je het er niet in?
Dus die gast gaat vrolijk een metro lopen swaffelen terwijl hij door de politie achtervolgd wordt? Ik kan me handigere dingen bedenkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:31 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)tterdamse-metro.html
OK
Dat bedoel ik maar netquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus die gast gaat vrolijk een metro lopen swaffelen terwijl hij door de politie achtervolgd wordt? Ik kan me handigere dingen bedenken
Spe oh, Sonny Jquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:37 schreef naatje_1 het volgende:
GODVERDOMME, wat een goede plaat blijft dit![]()
Lucky you.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:42 schreef Bravebart het volgende:
Ooooooooooh, ik heb nog 47 euro op m'n rekeningIk dacht nog 6 ofzo
misschien was het hem welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil ook een metro swaffelen.Ik zie Michel dat nog wel doen trouwens.
Ik zou raar staan te kijken als hij het nog nooit gedaan heeftquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil ook een metro swaffelen.Ik zie Michel dat nog wel doen trouwens.
Nouquote:
Geld zat voor schijven! Oh wacht.quote:
Mimi x(quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geld zat voor schijven! Oh wacht.
Moet ik ff vragen of dinges het kan regelen?quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:49 schreef naatje_1 het volgende:
Iets van 400 ofzo, maar ik doe er nooit wat meeen ik werk niet btw
Haihè!quote:
Als je wilttttttt gaarne ja. Heb ook al iemand gePMt, ik voel me zo desperatequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet ik ff vragen of dinges het kan regelen?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou raar staan te kijken als hij het nog nooit gedaan heeft
Je klinkt echt als een verslaafde die moet scoren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als je wilttttttt gaarne ja. Heb ook al iemand gePMt, ik voel me zo desperate
Ik zal dr ff smsen hoe hij erbij zitquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als je wilttttttt gaarne ja. Heb ook al iemand gePMt, ik voel me zo desperate
Rare zin.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zal dr ff smsen hoe hij erbij zit
IKR!quote:
Ja kan ik niets aan doen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Je klinkt echt als een verslaafde die moet scoren.
Ze snapt het wel.quote:
Idd.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zal dr ff smsen hoe hij erbij zit
Of te lange info, dat kan ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:55 schreef naatje_1 het volgende:
Wuts happening noor, of is dat private info
Omdat ik me al drie maanden verheug op LL en zaterdag knuffelen en dan moet ik het een week van te voren nog gaan fixen terwijl ik 0 tijd heb en geen internet oid..quote:
Mja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat ik me al drie maanden verheug op LL en zaterdag knuffelen en dan moet ik het een week van te voren nog gaan fixen terwijl ik 0 tijd heb en geen internet oid..
Noortje dr ADHD medicijnen zijn op, maar nu is dr vaste apotheek een beetje out of medicijnen, dus moet ze ff op zoek naar een andere apotheek.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Noortje dr ADHD medicijnen zijn op, maar nu is dr vaste apotheek een beetje out of medicijnen, dus moet ze ff op zoek naar een andere apotheek.
Studenten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit klinkt echt alsof jullie bedelaars zijn
Dat had ik al door aan de posts die ze hier plaatst, alleen het achterliggende verhaal van hoe het komt dat dr vaste apotheek zonder medicijnen zit zou ik graag willen weten enzo, maar aangezien de dokter haar verbied de bijsluiter aan te bieden aan iemand anders zal ik daar niet achterkomenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Noortje dr ADHD medicijnen zijn op, maar nu is dr vaste apotheek een beetje out of medicijnen, dus moet ze ff op zoek naar een andere apotheek.
Ik hoop niet met vaders die doen alsof ze geen kinderen meer hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:01 schreef VASND het volgende:
[..]
Studenten.
Krijg je nog wel mee te maken, mag je hopen.
Het pakketje dat naar de apotheek is gestuurd is onderweg kwijtgeraakt, waar toevallig haar medicijnen in zaten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat had ik al door aan de posts die ze hier plaatst, alleen het achterliggende verhaal van hoe het komt dat dr vaste apotheek zonder medicijnen zit zou ik graag willen weten enzo, maar aangezien de dokter haar verbied de bijsluiter aan te bieden aan iemand anders zal ik daar niet achterkomen
Volgens mij weet alleen ik dat. Maar de apotheker is nogal op z'n privacy gesteld, ipv hebberige buren, dus ik zal het verhaal voor me houden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat had ik al door aan de posts die ze hier plaatst, alleen het achterliggende verhaal van hoe het komt dat dr vaste apotheek zonder medicijnen zit zou ik graag willen weten enzo, maar aangezien de dokter haar verbied de bijsluiter aan te bieden aan iemand anders zal ik daar niet achterkomen
Ben jij de dokter?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij weet alleen ik dat. Maar de apotheker is nogal op z'n privacy gesteld, ipv hebberige buren, dus ik zal het verhaal voor me houden.
Zelfde schuitje, geen bijdrage van huis uit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hoop niet met vaders die doen alsof ze geen kinderen meer hebben.
Neen. Ik ken de apotheker.quote:
Zoals elke apotheker doet eens in de paar weken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:06 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij heeft de vriendin van mijn apotheker haar mobiel te veel water laten drinken ofzo
Jaaaa, de apotheker zelf wel!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Zoals elke apotheker doet eens in de paar weken.
Ja maar hier staat het zwart op wit. Dus hij zal wel moeten he.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:06 schreef VASND het volgende:
[..]
Zelfde schuitje, geen bijdrage van huis uit.
Mja, leer je van
Ja, dat zeiden mijn vrienden ook altijd als weer eens een telefoon prank uithaaldenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Zodra er verkeerden of onbekenden gaan bellen gaat hij de plomp in.
Wat errug!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:10 schreef naatje_1 het volgende:
Echt, ik bescheur me hier om de praatwijze, terwijl het verhaal natuurlijk heel erg is
Bruine ster?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:09 schreef Blaxje het volgende:
Ik heb nog een halve bruine Neur10 euro.
Maar doet ie niet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar hier staat het zwart op wit. Dus hij zal wel moeten he.
Allemaal verkocht op de Gay Pride.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Die zijn een tijdje in omloop geweest
Ik snap hem niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:18 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Allemaal verkocht op de Gay Pride.
Neequote:
Flauwquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:18 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Allemaal verkocht op de Gay Pride.
Orly?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Die zijn een tijdje in omloop geweest
Maar kan daar niets tegen gedaan worden?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee250 euro per kind was het. Nu wil hij maar 50 per kind betalen. Grapjas.
Toch maar naar de rechter?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee250 euro per kind was het. Nu wil hij maar 50 per kind betalen. Grapjas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |