quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:54 schreef DeLuna het volgende:
Ik raak daar nooit vol he, maar als je te veel eet dan zit je weer met die calorieën die op ieder doosje staan
Nooit vol?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:54 schreef DeLuna het volgende:
Ik raak daar nooit vol he, maar als je te veel eet dan zit je weer met die calorieën die op ieder doosje staan
Ja maar als je daar dan 3 Big Mac's eet dan zit je al over de 1500kcal. Kijk, dat boeit mij niet zo, alleen da's toch al 4/5 van wat je normaal binnen hoort te krijgenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
Een beetje dikheid maakt niet uit, zolang het maar niet vliegdekschipachtig wordt
Dan hoef je maar 1 maaltijd te eten, perfectquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar als je daar dan 3 Big Mac's eet dan zit je al over de 1500kcal. Kijk, dat boeit mij niet zo, alleen da's toch al 4/5 van wat je normaal binnen hoort te krijgen![]()
Jeps!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:57 schreef Ravenous- het volgende:
Ik geniet van de luxe nooit op te letten op wat ik eet
Ja maar ze vullen niet. Dat is het probleem.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan hoef je maar 1 maaltijd te eten, perfect
Nou en? Gewoon negeren, dat gevoelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ze vullen niet. Dat is het probleem.
Nooit vol is inderdaad wat overdreven, maar ik kan makkelijk zo'n groot mctasty menu wegproppen en dan nog ruimte over hebben voor een extra hamburger.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nooit vol?Ik loop daar altijd heel vol en met een dik, vies gevoel weg
Al heb je inderdaad na 2 uur alweer trek.
Ja maar een uur later heb je alweer honger terwijl je dat met een normaal lunch/diner niet hebtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nooit vol is inderdaad wat overdreven, maar ik kan makkelijk zo'n groot mctasty menu wegproppen en dan nog ruimte over hebben voor een extra hamburger.
Maar dan zit ook wel vadsig vol.
Ik heb er dan allang geen zin meer inquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nooit vol is inderdaad wat overdreven, maar ik kan makkelijk zo'n groot mctasty menu wegproppen en dan nog ruimte over hebben voor een extra hamburger.
Maar dan zit ook wel vadsig vol.
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar een uur later heb je alweer honger terwijl je dat met een normaal lunch/diner niet hebt
Ik denk niet na over de smaak, en de burgerking is zowowiewoiezo beterquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb er dan allang geen zin meer inFucking smerig dat fast food eigenlijk
En de kassameisjes. Teminste, sommige.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:06 schreef Ravenous- het volgende:
McDonalds eten sowieso
Ik kom daar alleen voor de McNuggets
En de McKroket
En de Milkshakes
En de McFlurry stroopwafel (of lion)
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Die man die een heel jaarmaand elke dag mcdonalds at
KFC FTW!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk niet na over de smaak, en de burgerking is zowowiewoiezo beter
Nee gek hè, kutstadquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb geen zin meer in Eindhoven. x(
Wist je dat als je vaak bij je moeder eet, je teminste 50 schaamharen opeet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wist je dat als je vaak bij Mcdonalds eet, je tenminste 12 schaamharen opeet?
Te veel moeitequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:09 schreef DeLuna het volgende:
Als je zelf een hamburger + broodje + kaas etc. doet dan is het lekkerder dan bij de McDonalds hoor.
En gemiddeld 5 teennagelsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wist je dat als je vaak bij Mcdonalds eet, je tenminste 12 schaamharen opeet?
Koeltas+koelelementen en uit de zon houden, ja hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga zo naar mama en papa geloof ik.Kan je een vegetarisch ding 2,5 uur in de trein meenemen zonder dattie bederft?
Jahoor! Wel snel daarna opeten danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga zo naar mama en papa geloof ik.Kan je een vegetarisch ding 2,5 uur in de trein meenemen zonder dattie bederft?
Gewoon aan een zwerver gevenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
En vleeswaren?Anders hb ik het voor niets gekocht of moet ik me nu even vol gaan vreten maar heb niet zo'n honger.
En in een boterhamzakje zonder dat?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Koeltas+koelelementen en uit de zon houden, ja hoor.
koel bewarenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
En vleeswaren?Anders hb ik het voor niets gekocht of moet ik me nu even vol gaan vreten maar heb niet zo'n honger.
Tussen kleren stoppen, dat isoleertquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En in een boterhamzakje zonder dat?
Ja, maar dan stop je ze daarna niet weer in de koelkastquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
koel bewaren
en sws. je neemt toch ook wel vleeswaren mee naar school? en dat eet je dan oook na 2,5 uur in de pauze op.
Niet voor je deur nee?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die zijn er niet in deze geweldige stad.
Oja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
koel bewaren
en sws. je neemt toch ook wel vleeswaren mee naar school? en dat eet je dan oook na 2,5 uur in de pauze op.
truequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar dan stop je ze daarna niet weer in de koelkastIets met groei van bacteriën enzo...
Zover kwam ik ook nog wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar dan stop je ze daarna niet weer in de koelkastIets met groei van bacteriën enzo...
Dan weet ik het niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En in een boterhamzakje zonder dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |