een fles chloor per dag??quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:44 schreef Ticootje het volgende:
Ik gebruik een fles per dag, zo milieubewust ben ik. Maar dan doe ik dagelijks de keuken, toilet en badkamer. Ik heb tijd over.
gewoon grindtegels.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:13 schreef leonieke het volgende:
Er is hier ook niemand tuinarchitect zeker?![]()
Mijn god, wat een k*ttuin hebben we toch![]()
Aha, oké !quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:07 schreef k_i_m het volgende:
Das mijn schuld, ik dacht dat je geen nieuw topic had geopend. Maar dat was niet zo.
Als ik tijd zou hebben, zou ik nu 3 dagen achter elkaar kunnen slapen. Ik mocht laatst uitslapen tot half 10, ik was gelijk de hele dag de kluts kwijtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als je er genoeg van krijgt tenminste
huh waar ben je dan en what's up?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:18 schreef Vicky het volgende:
Ik vind slapen heeeerlijk maar soms heb ik nog geen zin in, zoals nu.
Flink verhit en emotioneel gesprek gehad... Ik mis mijn man en mijn eigen bed/huisje nu even heel erg...
Gisteren las ik nog ergens een artikel, dat veel vrouwen het 't leukst vinden om met hun moeder op vakantie te gaan. En toen moest ik meteen aan jou denken!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:34 schreef Vicky het volgende:
Ik ben een weekje op vakantie. En ik pm je ff
We kunnen bij mijn schoonvader en zijn vriendin gaan wonen, niet in zijn oude huis maar in het huis waar hij nu woont zeg maar. Dat is een beetje regen-drup werk zeg maar. Plus het feit dat ik zelf vind dat ik dat niet kan maken tegenover mijn ouders die al zoveel hebben gedaan voor ons.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:19 schreef Spuuglokje het volgende:
Estrys, jij zit helemaal in een nachtmerrie ja!Is er echt geen andere oplossing?
Oef dat gaat echt heel erg niet voor mij opquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:14 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Gisteren las ik nog ergens een artikel, dat veel vrouwen het 't leukst vinden om met hun moeder op vakantie te gaan. En toen moest ik meteen aan jou denken!
gedaan, we komen in aanmerking over een jaar of vierquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:25 schreef Saffier het volgende:
FebruariKan je je niet inschrijven voor een huurwoning Estrys? Is het niet meteen opgelost maar heb je wel het idee dat je wat doet...
En zo lag ik vannacht_opnieuw_ in de zetelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:44 schreef Belana het volgende:
niet kunnen slapen is zo kut, heb er ook een paar nachten last van gehad, het lijkt nu weer beter te gaan gelukkig.
Haha, oh, dat heb ik ook altijd! Ik ben de afgelopen keer overigens nog wel verdwaald in Rotterdam, mét navigatiesysteem (van mijn moeder)..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:43 schreef Lois het volgende:
Goedemorgen!!!
Oe ja navigatiesysteem, heel actueel hierIk ben gisteren 3 rondjes om Amsterdam geweest op weg naar Amersfoort
en terug ben ik gekomen via Limburg volgens mij
Ik moet ook echt een navigatiedinges
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
En zo lag ik vannacht_opnieuw_ in de zetel![]()
Nee, hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:48 schreef Incantrix het volgende:
(Is het te merken dat ik er moeite mee heb mijn koter wakker te maken nu hij eindelijk slaapt?)
Ik las zuigendquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:52 schreef Lois het volgende:
Ik heb een vent met navigatie op zijn telefoon en bovendien richtingsgevoel.
Ik heb beide niet, en vooral geen richtingsgevoel, en ben ook nog in staat luid zingend de goede afslag voorbij te crossen
Da's wel jammer voor jouw ventquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:17 schreef Lois het volgende:
Whahahahaa![]()
Ik kan niet rijden en zuigen tegelijk
Daarom moet je je man altijd laten rijdenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:17 schreef Lois het volgende:
Whahahahaa![]()
Ik kan niet rijden en zuigen tegelijk
Kan jij dat wel? Hoe doen jullie dat?quote:
Ik ben vrij lenig, dus mijn benen kunnen wel wat stuurwerk verrichtenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:34 schreef Lois het volgende:
[..]
Kan jij dat wel? Hoe doen jullie dat?
Ik neem altijd de snelstequote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:26 schreef Saffier het volgende:
Daar heb je een navigatiesysteem voor he Belana, voor die korte weg
Ja, zo euh, kóm je nog eens ergens.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:46 schreef Belana het volgende:
verdwaald raken is soms ook best leuk hoor
whahahahahahahaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, zo euh, kóm je nog eens ergens.
ow he bah, voel je je nu beter?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:55 schreef innepin het volgende:
Goedemiddag!
Ik ben vannacht anderhalve kilo afgevallen...niet op een fijne manier
Niet met de stapel was die er ligt... en het is op vakantie toch wat relaxter allemaal. Maar ach nog een jaartje en we mogen weerquote:
Vragen of hij het ligbad met je uit wilt proberen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:32 schreef Groofsken3 het volgende:
En soms kom je gewoon zomaar een leuke man tegen. Die even komt kijken of hij het juiste tegeltje heeft gevonden voor de plaatsing van het ligbad. Die dan even een kopje koffie blijft drinken, waar je dochter meteen naartoe trekt, en waar je je prettig bij voelt... En dan?
Tips graag.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:36 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Vragen of hij het ligbad met je uit wilt proberen?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:36 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Vragen of hij het ligbad met je uit wilt proberen?
Hihihi, ik kan daar dus niks mee hè, met die drie stappen. Ik vind ze allemaal zo plat/doorzichtig/raar om te vragen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:56 schreef Keshet het volgende:
1. Checken of hij vrijgezel is!
2. (Eventueel met een smoesje) rond etenstijd langs laten komen zodat hij een keertje mee kan eten!
3. Je gevoel volgen.
Enne:![]()
![]()
Een leuke man! Wat leuk!
![]()
![]()
![]()
Verliefd worden/zijn is zo heerlijk!
Zo dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:56 schreef Keshet het volgende:
1. Checken of hij vrijgezel is!
2. (Eventueel met een smoesje) rond etenstijd langs laten komen zodat hij een keertje mee kan eten!
3. Je gevoel volgen.
Enne:![]()
![]()
Een leuke man! Wat leuk!
![]()
![]()
![]()
Verliefd worden/zijn is zo heerlijk!
Ja, of zeggen dat hij zo handig is, dat zijn vriendin er maar mee boft.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:27 schreef mefke79 het volgende:
Groof, toch stap 1 doen (is ie vrijgezel?) en dan linea recta door naar stap 3.
Stap 1: gewoon laten vallen als ie naar huis gaat: O, fijn, je vriendin heeft zeker al gekookt als je thuis komt...
Echt he?quote:
Ja dat!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, of zeggen dat hij zo handig is, dat zijn vriendin er maar mee boft.
Ik durf zelf ook niksquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:23 schreef innepin het volgende:
Oeh Groofsken![]()
Ik zou zeggen, gewoon vragen of ie nog een keer een kopje koffie komt drinken, maar ik zeg er eerlijk bij dat ik dat zelf ws niet zou durven
Oh ja, Incantrix, wat spannend zeg. Oh wauw, te gek als het straks gewoon van jullie is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:46 schreef Incantrix het volgende:
Jeuj, dank voor het duimen allen (en duimt u vooral nog even verder): we zijn per vandaag officiëel in onderhandeling aangaande de prijs van Het HuisFijn, want dan was ons bod dus niet té laag
Ja, zie je. Dat hoor ik dus echt heel vaak.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:06 schreef Basboussa het volgende:
Groofsken, ik zou het heul niet weten.... Had bij de vent wel een meteen het gevoel: Trouwen? Maar dat heb ik maar niet meteen uitgesproken... (Was overigens wederzijds, maar daar kom je dan weer later achter...)
Dat is inderdaad een goeie. In elk geval weer proberen echt in gesprek te komen en dan moet ik er best achter kunnen komenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:21 schreef sjak het volgende:
Groof: Mooie aanknoping: vakantie: Goh, ben je al op vakantie geweest of ga je nog? Dan hoor je het vanzelf wel. In deze tijd helemaal geen rare vraag.
oh dan uhm eh, ben ik met de verkeerde getrouwd..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:51 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Ik durf zelf ook niks. Behalve als ik dronken ben
.
Maar wat ik vaker hoor zeggen is dat mensen zich zo meteen op hun gemak voelden bij hun partner. En dat had ik bij deze man. Hij is wel wat ouder denk ik
![]()
.
Da's best wel goed eigenlijk, misschienquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:33 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik voelde me ook gek nerveus Trix.![]()
Nou, echt he? Mooi verhaal.. Gelukkig kon de ambtenaar die ons trouwde er wel een enorm lachwekkend verhaal van makenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:36 schreef Groofsken3 het volgende:
Haha, Incantrix.
En dat was hem dan, je ware![]()
.
Whaah, vertels eens! Jerry, jerry!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:45 schreef Ticootje het volgende:
Mijn man was mijn stiefschoonvader... Niets is onmogelijk.
Gewoon hij was de stiefvader van mijn exvriend.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:46 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Whaah, vertels eens! Jerry, jerry!![]()
(uit lurkstand)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:38 schreef Groofsken3 het volgende:
Zo grappig hoe jullie vol vertrouwen op zoiets reageren. Ik voel altijd alleen maar 'onmogelijkheid'. Maar waarom zou er inderdaad niet een mogelijkhed zijn. Ergens ooit, moet er toch een mogelijkheid zijn. Ook op dat gebied. Ook voor mij.
Jullie zijn lief hoor.
Wat denk je?? Laten we zeggen dat het niet helemaal soepel ging...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:52 schreef Ssserpente het volgende:
Precies. Je kunt beter spijt hebben van iets dat je wel gedaan hebt, dan van iets wat je niet gedaan hebt. Rip oma.![]()
![]()
Geen vechtpartijen met je schoonmoeder, Tico?
Je hebt geen zin in details he?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat denk je?? Laten we zeggen dat het niet helemaal soepel ging...
nee, te moe....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:59 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Je hebt geen zin in details he?
Ikke ook hoor.. Dus: regel dat msn-adres!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:59 schreef Groofsken3 het volgende:
Wie niet waagt, die niet wint.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Slechts één levensgebied waar ik altijd volledig dichtklap.
Oh my, dit miste ik even.. Oef.. Estrys, is er een plek waar je in elk geval nu even stoom kunt afblazen? (Dit topic is wellicht all you need?)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:07 schreef Estrys het volgende:
Wij gaan weer verhuizenik zweer het, ik.moet.hier.weg.
oi, snel je huis verkopen heeft ook een downside dus he... sterkte joh!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:07 schreef Estrys het volgende:
Wij gaan weer verhuizenik zweer het, ik.moet.hier.weg.
Groofsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:32 schreef Groofsken3 het volgende:
En soms kom je gewoon zomaar een leuke man tegen. Die even komt kijken of hij het juiste tegeltje heeft gevonden voor de plaatsing van het ligbad. Die dan even een kopje koffie blijft drinken, waar je dochter meteen naartoe trekt, en waar je je prettig bij voelt... En dan?
Tips graag.
Mijn schoonvader, maar dat is eigenlijk niet echt een goede optie voor Seb. Maar deze sfeer ook niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:13 schreef Belana het volgende:
[..]
oi, snel je huis verkopen heeft ook een downside dus he... sterkte joh!misschien toch maar naar je vader dan?
Oh, ik wil dat Poppedeinquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:15 schreef Poppedein het volgende:
[..]
GroofsIk heb vorige week nog een bevalling gedaan bij mensen die elkaar kenden omdat hij haar badkamer gerenoveerd had nadat ze vers gescheiden was en besloot dr huisje helemaal in te gaan richten zoals zij dat wou...tadaaaaaaaaa nieuwe liefde en 3e + nu 4e kindje!
Serieus als ik dit had geweten dan was ik gewoon blijven zitten waar ik zat.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:13 schreef Belana het volgende:
[..]
oi, snel je huis verkopen heeft ook een downside dus he... sterkte joh!misschien toch maar naar je vader dan?
oplevering is nu volgens de planning in februari. Was december maar net voor de start van de bouwvak hebben een een brief gehad waarin de een nieuwe planning stond. 2 maanden later dusquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:31 schreef PM-girl het volgende:
Jeetje Estrys! Ik kan me er wel iets bij voorstellen! En woonde je er zonder kind, dan kon je gewoon heel de dag en avond eropuit trekken, maar dan kan nu niet. Hoe lang nog voor de oplevering?
Groofsken, wat leuk en spannend!! Geen tips moet ik zeggen, ik ben echt zo'n eeuwige eromheendraaier, dus ik hoop altijd maar op het initiatief van de ander.
Máar wel de laatste week toch? in jullie regio dacht ik. Of nog een week, net als Buum?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:35 schreef k_i_m het volgende:
Lang leve de bouwvak. Bij ons gebeurt er ook niks meer nu
. En dan straks weer vorstverlet
.
Hier volgende week ook nog.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Máar wel de laatste week toch? in jullie regio dacht ik. Of nog een week, net als Buum?
Wat mij betreft schaffen ze de hele bouwvak afik wil ook wel eens goedkoop op vakantie.
Het eind van de bouwvak hier kan ik makkelijk volgen, want dan gaan ze hier op de hoek weer verder klussen. Volgens de woningbouw zouden ze verder gaan met de bouw rond begin september.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Máar wel de laatste week toch? in jullie regio dacht ik. Of nog een week, net als Buum?
Wat mij betreft schaffen ze de hele bouwvak afik wil ook wel eens goedkoop op vakantie.
Ik ga er eens induiken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:48 schreef PM-girl het volgende:
2 maanden!Oi, dat is niet tof.
Camping is geen optie?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:19 schreef Estrys het volgende:
[..]
Mijn schoonvader, maar dat is eigenlijk niet echt een goede optie voor Seb. Maar deze sfeer ook niet.
Ik zit serieus te overwegen om bij mijn schoonmoeder te gaan wonen. Hoe diep ben ik dan gezonken
Ik houd het precies 2 nachtjes uit. En dan moét ik weg.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:55 schreef debuurvrouw het volgende:
wij hebben in een zomerhuisje gezeten tijdens onze verbouwing. Ik weet welwaarom het een zomerhuisje heet(wij zaten er in de winter) maar het is wel vrij van je moeders bemoeienis.
Het lijkt mij echt niet te doen.
Of beter, ik zou nog niet een week bij mijn ouders kunnen wonen
Whut?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het eind van de bouwvak hier kan ik makkelijk volgen, want dan gaan ze hier op de hoek weer verder klussen. Volgens de woningbouw zouden ze verder gaan met de bouw rond begin september.
járen geleden dat ik dat gedaan heb en dan ook echt 20 ofzoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:56 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik houd het precies 2 nachtjes uit. En dan moét ik weg.
Ben je binnenkort nog een keer in de buurt trouwens? Ik ben je helemaal vergeten mijn adres te sturenquote:
Aangezien mijn O&O echt slechter worden (quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ben je binnenkort nog een keer in de buurt trouwens? Ik ben je helemaal vergeten mijn adres te sturen.
Als ze dichterbij woonden zou ik het ook niet in mijn hóófd halen om daar te gaan logeren. Maar nu ongeveer 1x per jaar (en niet omdat ik dat zelf zo leuk vind, maar voor hun en voor de kinderen). Net te doen. En mijn zus logeert daar dus om de haverklap met haar kinderen (zonder haar vriend, die heeft het hartstikke druk met werken), en dan blijft ze zo een hele week. Vrijwillig!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
járen geleden dat ik dat gedaan heb en dan ook echt 20 ofzoNou, vooruit, 15.
ik doe het je niet na in ieder geval.
Wel bij mijn opa en oma. Of bij mijn vader. Geen probleem. Maar mijn moeder....
Leuuuuuk, de buuf op de koffiequote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Aangezien mijn O&O echt slechter worden () heb ik me voorgenomen vaker eens heen en weer te rijden. Dus ja, dan wel.
Kan ik wel eens ff aanwaaien.
Je hebt gewoon een normale moeder. Net als wij allen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:11 schreef Estrys het volgende:
Nou mensen, toch bedankt voor de opbeurende woorden![]()
Nou dat eerste durf ik te betwijfelen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een normale moeder. Net als wij allen.![]()
Maar het is een ellendige situatie. Hopelijk vind je iets van een zomerhuis ofzo. Wij hadden echt een koopje toen. Anders staat het immers maar leeg.
ik mag ! Heb er ech heel veel zin in. Gezellig weer met de kinderen werken! Maandag begint het basisonderwijs weer. Ik heb 10 jaar in de middenbouw (groep 3,4,5) lesgegeven en dit jaar start ik voor het eerst in de bovenbouw (groep 6,7,8).quote:
i know! Maar ti's nog wat vroeg.quote:
Heb geduld. Het groeit gelukkig ook weer snel aan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:09 schreef leonieke het volgende:
Pff, kennen jullie dat gevoel als je van de kapper komt en je haar te kort is afgeknipt en je daardoor eigenlijk een ander kapsel hebt gekregen dan hetgeen er op de foto stond die je had aangewezen?![]()
oh ja dat ken ikquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:09 schreef leonieke het volgende:
Pff, kennen jullie dat gevoel als je van de kapper komt en je haar te kort is afgeknipt en je daardoor eigenlijk een ander kapsel hebt gekregen dan hetgeen er op de foto stond die je had aangewezen?![]()
Dat was eigenlijk ongeveer het eerste wat ik zei tegen P. toen ik thuiskwamquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:56 schreef mikoxx het volgende:
k_P, alweer beginnen, hier nog een weekje te gaan, maar ik heb d'r ook wel weer zin in eerlijk gezegd.
Leo, je kan ook voor extensions gaan?![]()
Ik heb zojuist een hotelbon gewonnen (gekocht eigenlijk, maar t voelt als gewonnen) bij de vakantieveiling. Dus ik bel helemaal blji manlief op 'we gaan een weekendje weg!'. Is hij niet zo blij, want we moeten verplicht in het hotel ontbijten en dinerenovertuigingstips?
Nee dat is het nadeel van die hotelbonnen...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:05 schreef leonieke het volgende:
de kosten? Zitten de maaltijden niet in de bon?
psies, dat zit er niet bij in, maar goed, eten moet je toch was mijn credo eigenlijk.... En anders kunnen we ook gewoon niet gaan, hebben we enkel 13 euro voor nop uitgegeven, niet leuk, maar goed....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat is het nadeel van die hotelbonnen...
Mikoxx, je zou gewoon wat hotels kunnen bekijken die erbij aangesloten zijn. Vaak staat er ook een menukaart en kun je één van de goedkoopste mbt ontbijt en diner kiezen. Verder heb ik geen tips...
Hihi, iddquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:12 schreef Mammietje het volgende:
Overtuigingstips? "Okee, dan gaan we niet. Maar dan wil ik wel gezellig een zaterdagje samen shoppen."![]()
Bedenkt ie zelf wel dat dat veel meer kost en kan me zo voorstellen dat een dagje naast de kleedhokjes staan wachten hem ook niet echt aanlokt.![]()
![]()
Ben je al met vakantie geweest of heb je nog plannen? Anders moet het er gewoon een keertje vanaf kunnen natuurlijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:13 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Hihi, idd
Maar goed, het kost al met al toch wel zo'n 50 euro pppd aan ontbijt+diner natuurlijk. *dilemma*.
gooi het op romantisch samen er ff tussenuit en reken hem voor hoeveel dat kost zonder zo'n bon?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:13 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Hihi, idd
Maar goed, het kost al met al toch wel zo'n 50 euro pppd aan ontbijt+diner natuurlijk. *dilemma*.
Ohhhh, maar dan valt het dus mee. Want een weekendjeweg (all-in, broodjes smeren tijdens het ontbijt voor tussendemiddag) vor ca. 60 euro pp. is dan toch niet zo heeeeeeel erg duur.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:13 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Hihi, idd
Ja godsamme heb ik net mn chips tevoorschijn getrokken is dat topic dichtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Was het nou echt een troll of reageerde hij op die ander met troll?
nou ja, het was duidelijk een troll, maar nou ja, jeweetwel.
Ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:20 schreef chacama het volgende:
Gebeurt dat echt Mousy. Want dat vind ik echt enrom laag bij de grond. Om iemand om die reden af te fikken. Dan trap je iemand letterlijk op zijn hart.
Ja, maar dan moet je wel liters wegtutteren, beter is een laxeerpilletje van kruidvat, of erger, een klysmaatjequote:Oh, en even totaal iets anders. Heeft er iemand evaringen met roosvice laxo bij zichzelf. Ik weet dat het bij kinderen werkt, maar is het ook geschikt voor volwassenen.
roken laxeert ook, dus dat kan het probleem ook zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:23 schreef chacama het volgende:
Dan ga ik wel eerst een laxeerpil proberen, want zo is het ook niet te doen. Ik weet ook wel waar het aan ligt, maar ik moet eerst nu actie hebben, voordat ik weer in oplossingen kan gaan denken. Ben gestopt met roken en drink daardoor te weinig (koffie).
Welterusten.... nog even taart bestellen voor Fleur d'r verjaardag....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:25 schreef NielsTriple het volgende:
Iemand een slang kopen?neuh, ik heb een hobbykweker achter de handSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er haast een boek over schrijven!
Iemand een slang kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was leerzaam zullen we maar zeggen.......
die van mij wil wel echt slangen, maar krijgt ze nog steeds nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:28 schreef NielsTriple het volgende:
ghehe, leerzaam idd..
Ook voor de mensen die ik niet even persoonlijk bedankt heb:
Ik wilde je toch wel even laten weten dat mijn dochter (die heb ik namelijk wel echt ) géén slang krijgt. En al zeker niet als ze zo jong is, en he-le-maal niet op haar kamer.
Toch bedankt!
Btw, ik heb geen WW...
Ik heb overigens wel een vriend met een slang. En ik vind ze echt niets aan! Stomme beesten, kan je geen fuck mee doen... Kan je nieteens mee spelen, zo heb ik me laten vertellenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:30 schreef moussy het volgende:
[..]
die van mij wil wel echt slangen, maar krijgt ze nog steeds niet
Tuurlijk, makkelijk praten nadetijd. Gelukkig kunnen we allemaal zien dat je er in traptequote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:31 schreef miss_sly het volgende:
Maar zeg, leuk en leerzaam enzo hoor![]()
Maar: waarom?
Bovendien was je een slechte troll, want een goede, echte troll gaat niet lopen schelden enzo, die houdt gewoon een bord voor zijn kop enzo.
Ik vond je matig. Sorry.
Het was niet helemaal haar ding geloof ik :pquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Chaca..probeer eens thee van sennepeulen. Dat wil wel!
Zo Niels, is ze er nu al op uitgekeken?
OK nu ben ik dus echt blond. WTF zijn sennepeulen.... ok zwengelt nu google aan.....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Chaca..probeer eens thee van sennepeulen. Dat wil wel!
Zo Niels, is ze er nu al op uitgekeken?
ehr, 300 posts? :pquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:33 schreef huuphuup het volgende:
jamaar jamaar... waarom stop je dr dan mee als ik net mn chips heb gepakt en een dip heb gemaakt enzo?zo zonde
Dip! goed idee.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:33 schreef huuphuup het volgende:
jamaar jamaar... waarom stop je dr dan mee als ik net mn chips heb gepakt en een dip heb gemaakt enzo?zo zonde
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:33 schreef huuphuup het volgende:
Zonnatura, stoelgangtheequote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:32 schreef chacama het volgende:
[..]
OK nu ben ik dus echt blond. WTF zijn sennepeulen.... ok zwengelt nu google aan.....
Doe je beter dan ik! Ik was ruim een half uur kwijt. Maar dan wel henna. Was ff vergeten wat een troep dat geeftquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:35 schreef moussy het volgende:
[..]ik heb zelfs tijd gehad om mn haar in de verf te zetten in de tussentijd!
10 minuten haarverf van de action, luv it!
Ik weet niet of die nu nog hetzelfde effect heeftquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:36 schreef Keshet het volgende:
[..]
Laf excuus.Daar is 'Deel 2' voor uitgevonden!
Ik doe niet aan henna omdat ik dan niet meer kan klooien met idiote kleurenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Doe je beter dan ik! Ik was ruim een half uur kwijt. Maar dan wel henna. Was ff vergeten wat een troep dat geeftM`n hele badkamer onder de groene klodders
een varaan had ook een leuk effect gegevenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:38 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik weet niet of die nu nog hetzelfde effect heeft
Dat had het denk ik toch wat minder subtiel gemaakt...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:40 schreef moussy het volgende:
[..]
een varaan had ook een leuk effect gegeven
M`n haar is te lang voor idiote kleuren. Misschien toch maar weer kortknippenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik doe niet aan henna omdat ik dan niet meer kan klooien met idiote kleuren
Iemand een slang kopen?Ruilen voor een konijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Past die in een terrarium?quote:
Nee joh, met lang haar kun je juist leuk idiote kleuren combineren.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
M`n haar is te lang voor idiote kleuren. Misschien toch maar weer kortknippen
een strook idiote kleur kan bestquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
M`n haar is te lang voor idiote kleuren. Misschien toch maar weer kortknippen
vanmiddag was het nog een aquariumquote:
Hangt er vanaf hoeveel eten je m geeft.quote:
Zie je wel dat je niet leest? Je roept gewoon watquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:43 schreef moussy het volgende:
[..]
vanmiddag was het nog een aquarium![]()
Wij hebben een hamster in een vissenkom, paling in een bench en kip in de viezer
Wat is aaibaarheid nou? Het is toch niet voor mij!! mij boeit zoiets nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel eten je m geeft.Uiteindelijk vast wel. Maar dan gaat de aaibaarheid er wel snel vanaf hoor.
Ja ik ben geen tokkie ofzo hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:42 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nee joh, met lang haar kun je juist leuk idiote kleuren combineren.
Dat was ik alquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja ik ben geen tokkie ofzo hoor
Iedereen deed dat toen ik 13/14 was & dat noemde we dan 'alternatief'.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja ik ben geen tokkie ofzo hoor
En over welk jaar spreken we nu?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:47 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Iedereen deed dat toen ik 13/14 was & dat noemde we dan 'alternatief'.![]()
Lekker roze pony, met zwart haar & de onderlaag lekker sletterig blond.
mehquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:47 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Iedereen deed dat toen ik 13/14 was & dat noemde we dan 'alternatief'.![]()
Lekker roze pony, met zwart haar & de onderlaag lekker sletterig blond.
Begin 2010 natuurlijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:48 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
En over welk jaar spreken we nu?
2009quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:48 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
En over welk jaar spreken we nu?
Graag gedaan, ik had jullie zo op de kast dat ik het gewoon even moest meldenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:49 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Begin 2010 natuurlijk.
Bedankt voor je PM trouwens.
Waarom zag mama van de slang af?
Naar de dokter gaan en zeggen dat je gestopt bent met roken. Dan krijg je vast zakken Movicolon of Legendal mee. Als het dan nog niet lukt kan je ook nog Bisacodyl vragen, dat werkt vrijwel binnen een halve dagquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:36 schreef chacama het volgende:
Ok, ik weet wat het zijn. Weet ook dat ze die in dit gehucht niet verkopen... dus ik minimaal er voor naar de stad moet. Dus nu eerst laxo en dan zien wanneer ik in de buurt van een fatsoenlijke winkel kom....
Nu echt weg.
hihi ik vind jou grappig hier!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:31 schreef miss_sly het volgende:
Maar zeg, leuk en leerzaam enzo hoor![]()
Maar: waarom?
Bovendien was je een slechte troll, want een goede, echte troll gaat niet lopen schelden enzo, die houdt gewoon een bord voor zijn kop enzo.
Ik vond je matig. Sorry.
Rocka!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:05 schreef RockabeIIa het volgende:
oeps, sorry hoor.
Ben al weer weg
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
M`n hoofd is zwaar en er vallen allemaal groene klonten afVolgende keer ga ik wel bij m`n moeder thuis m`n haar in de henna zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |