een fles chloor per dag??quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:44 schreef Ticootje het volgende:
Ik gebruik een fles per dag, zo milieubewust ben ik. Maar dan doe ik dagelijks de keuken, toilet en badkamer. Ik heb tijd over.
gewoon grindtegels.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:13 schreef leonieke het volgende:
Er is hier ook niemand tuinarchitect zeker?![]()
Mijn god, wat een k*ttuin hebben we toch![]()
Aha, oké !quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:07 schreef k_i_m het volgende:
Das mijn schuld, ik dacht dat je geen nieuw topic had geopend. Maar dat was niet zo.
Als ik tijd zou hebben, zou ik nu 3 dagen achter elkaar kunnen slapen. Ik mocht laatst uitslapen tot half 10, ik was gelijk de hele dag de kluts kwijtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als je er genoeg van krijgt tenminste
huh waar ben je dan en what's up?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:18 schreef Vicky het volgende:
Ik vind slapen heeeerlijk maar soms heb ik nog geen zin in, zoals nu.
Flink verhit en emotioneel gesprek gehad... Ik mis mijn man en mijn eigen bed/huisje nu even heel erg...
Gisteren las ik nog ergens een artikel, dat veel vrouwen het 't leukst vinden om met hun moeder op vakantie te gaan. En toen moest ik meteen aan jou denken!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:34 schreef Vicky het volgende:
Ik ben een weekje op vakantie. En ik pm je ff
We kunnen bij mijn schoonvader en zijn vriendin gaan wonen, niet in zijn oude huis maar in het huis waar hij nu woont zeg maar. Dat is een beetje regen-drup werk zeg maar. Plus het feit dat ik zelf vind dat ik dat niet kan maken tegenover mijn ouders die al zoveel hebben gedaan voor ons.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:19 schreef Spuuglokje het volgende:
Estrys, jij zit helemaal in een nachtmerrie ja!Is er echt geen andere oplossing?
Oef dat gaat echt heel erg niet voor mij opquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:14 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Gisteren las ik nog ergens een artikel, dat veel vrouwen het 't leukst vinden om met hun moeder op vakantie te gaan. En toen moest ik meteen aan jou denken!
gedaan, we komen in aanmerking over een jaar of vierquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:25 schreef Saffier het volgende:
FebruariKan je je niet inschrijven voor een huurwoning Estrys? Is het niet meteen opgelost maar heb je wel het idee dat je wat doet...
En zo lag ik vannacht_opnieuw_ in de zetelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:44 schreef Belana het volgende:
niet kunnen slapen is zo kut, heb er ook een paar nachten last van gehad, het lijkt nu weer beter te gaan gelukkig.
Haha, oh, dat heb ik ook altijd! Ik ben de afgelopen keer overigens nog wel verdwaald in Rotterdam, mét navigatiesysteem (van mijn moeder)..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:43 schreef Lois het volgende:
Goedemorgen!!!
Oe ja navigatiesysteem, heel actueel hierIk ben gisteren 3 rondjes om Amsterdam geweest op weg naar Amersfoort
en terug ben ik gekomen via Limburg volgens mij
Ik moet ook echt een navigatiedinges
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
En zo lag ik vannacht_opnieuw_ in de zetel![]()
Nee, hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:48 schreef Incantrix het volgende:
(Is het te merken dat ik er moeite mee heb mijn koter wakker te maken nu hij eindelijk slaapt?)
Ik las zuigendquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:52 schreef Lois het volgende:
Ik heb een vent met navigatie op zijn telefoon en bovendien richtingsgevoel.
Ik heb beide niet, en vooral geen richtingsgevoel, en ben ook nog in staat luid zingend de goede afslag voorbij te crossen
Da's wel jammer voor jouw ventquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:17 schreef Lois het volgende:
Whahahahaa![]()
Ik kan niet rijden en zuigen tegelijk
Daarom moet je je man altijd laten rijdenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:17 schreef Lois het volgende:
Whahahahaa![]()
Ik kan niet rijden en zuigen tegelijk
Kan jij dat wel? Hoe doen jullie dat?quote:
Ik ben vrij lenig, dus mijn benen kunnen wel wat stuurwerk verrichtenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:34 schreef Lois het volgende:
[..]
Kan jij dat wel? Hoe doen jullie dat?
Ik neem altijd de snelstequote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:26 schreef Saffier het volgende:
Daar heb je een navigatiesysteem voor he Belana, voor die korte weg
Ja, zo euh, kóm je nog eens ergens.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:46 schreef Belana het volgende:
verdwaald raken is soms ook best leuk hoor
whahahahahahahaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, zo euh, kóm je nog eens ergens.
ow he bah, voel je je nu beter?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:55 schreef innepin het volgende:
Goedemiddag!
Ik ben vannacht anderhalve kilo afgevallen...niet op een fijne manier
Niet met de stapel was die er ligt... en het is op vakantie toch wat relaxter allemaal. Maar ach nog een jaartje en we mogen weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |