een fles chloor per dag??quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:44 schreef Ticootje het volgende:
Ik gebruik een fles per dag, zo milieubewust ben ik. Maar dan doe ik dagelijks de keuken, toilet en badkamer. Ik heb tijd over.
gewoon grindtegels.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:13 schreef leonieke het volgende:
Er is hier ook niemand tuinarchitect zeker?![]()
Mijn god, wat een k*ttuin hebben we toch![]()
Aha, oké !quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:07 schreef k_i_m het volgende:
Das mijn schuld, ik dacht dat je geen nieuw topic had geopend. Maar dat was niet zo.
Als ik tijd zou hebben, zou ik nu 3 dagen achter elkaar kunnen slapen. Ik mocht laatst uitslapen tot half 10, ik was gelijk de hele dag de kluts kwijtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als je er genoeg van krijgt tenminste
huh waar ben je dan en what's up?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:18 schreef Vicky het volgende:
Ik vind slapen heeeerlijk maar soms heb ik nog geen zin in, zoals nu.
Flink verhit en emotioneel gesprek gehad... Ik mis mijn man en mijn eigen bed/huisje nu even heel erg...
Gisteren las ik nog ergens een artikel, dat veel vrouwen het 't leukst vinden om met hun moeder op vakantie te gaan. En toen moest ik meteen aan jou denken!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:34 schreef Vicky het volgende:
Ik ben een weekje op vakantie. En ik pm je ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |