Ik heb voedingsshirts van de Prenatal. Ik vind ze prettig. Die van missEtam zijn ook fijn (niet de hemdjes maar wel de shirts).quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:53 schreef Orea het volgende:
Dames met grote borsten, hoe doen jullie dat met voeden in het openbaar?
Lotte was helaas niet zo elastisch dat ze de voorkant en beide zijkanten kon bedekkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:23 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb nooit last gehad van een blote buik: er ligt meestal een kind voor in dat geval...
Oho, welles! zie boven!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:41 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb nooit lekkende borsten gehad tijdens de sex
Alles wat jij eet komt in je melk terecht. Dus ook dat brood wat niet melkvrij is. (Er is gelukkig heel veel lekker brood dat gewoon melkvrij is)quote:Op zondag 22 augustus 2010 07:32 schreef Kersjes het volgende:
Slinkende boezem, check![]()
Alle fabels ten spijt is er na 3,5 jaar non-stop voeden c.q. zwanger zijn weinig meer van over.
Theezakjes, striae... en de zwaartekracht heeft me ook al verslagen![]()
Volgende week wordt Toby 1 jaar. Een paar dagen geleden zijn we er achter gekomen dat hij erg allergisch is voor koemelk, kippenei en pinda. Beter laat dan nooit he![]()
Borstvoeding krijgt hij niet zo veel meer, eigenlijk voornamelijk nog rond middernacht, 's nachts minstens 1x en 's ochtends. Soms ook voor het slapen gaan en als ik er ben mag hij overdag ook vaker, maar die kans laat hij meestal liggen. Kolven doe ik al maanden niet meer.
Nu ben ik me overal aan het inlezen, wat mag hij wel, wat niet... Op 31 augustus hebben we een afspraak bij een diëtiste. Geen idee waarvoor eigenlijk, aan de telefoon zei ze dat ze zulke allergieën eigenlijk niet "doen"![]()
Nou ja, ik ga er ook maar van uit dat ze weinig tot niks weet over bv.
Misschien dat iemand hier weet hoe het zit in mijn situatie?
Als ik op mijn werk ben, kan ik dan bijvoorbeeld gewoon een broodje ei eten? Warme chocolademelk drinken??
Hoe lang duurt het voor de voor Toby schadelijke stoffen uit mijn systeem zijn? Of moet ik nu ook voor een full-blown dieet gaan?
En hoe schadelijk IS het eigenlijk als ik gewoon brood eet i.p.v. een koemelkvrije variant?
Ik kan er niks over terugvinden, alle borstvoeding/allergie - info heeft betrekking op kleine baby's die nog veel vaker bv krijgen en daar ook meer afhankelijk van zijn dan mijn kleine vreetzakje.
Die allemaal dingen die hij altijd zo goed at en zo lekker vond nu ineens niet meer mag
Bij de ah heb je (bak)boter die volledig melkvrij is. Die kun je bijvoorbeeld op je brood smeren, maar ook in koekjes verwerken. Verder kun je op internet veel recepten vinden zonder de ingredienten waar Tobi allergisch voor is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:45 schreef Ticootje het volgende:
Je kan koekjes zonder ei maken, maar of het ook zonder melk kan... Dat weet ik niet.
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:57 schreef pessie het volgende:
[..]
Aangezien Tobi al bijna 1 is, is het dan niet "handiger" om over te stappen op speciale kunstvoeding?
Ja joh, alles kanquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:45 schreef Ticootje het volgende:
Je kan koekjes zonder ei maken, maar of het ook zonder melk kan... Dat weet ik niet.
Vanaf 1 hoef je helemaal geen kunstvoeding meer te geven. Je hebt wel die soya peuter groei meuk...quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:57 schreef pessie het volgende:
[..]
Bij de ah heb je (bak)boter die volledig melkvrij is. Die kun je bijvoorbeeld op je brood smeren, maar ook in koekjes verwerken. Verder kun je op internet veel recepten vinden zonder de ingredienten waar Tobi allergisch voor is.
Aangezien Tobi al bijna 1 is, is het dan niet "handiger" om over te stappen op speciale kunstvoeding?
Júist een kindje met allergien kan borstvoeding goed gebruiken. Het is toch hartstikke krom om een kindje wat allergisch is voor koemelk dan maar gehydrolyseerde koemelk te gaan voeren?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookAlthans, ik zou wel overstappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..... met gevoel voor drama....
Maar is dat ook nog zo als een kindje al bijna 1 is? Ik heb begrepen dat het voor de allergieën het beste is om 6 maanden volledig borstvoeding te geven, maar hij is al bijna een dreumes, in hoeverre draagt het dan nog iets bij?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:01 schreef WupWup het volgende:
[..]
Júist een kindje met allergien kan borstvoeding goed gebruiken. Het is toch hartstikke krom om een kindje wat allergisch is voor koemelk dan maar gehydrolyseerde koemelk te gaan voeren?
Kersjes, wat rot dat hij zoveel allergiën blijkt te hebben. Ik weet niet hoe jullie traject verder is geweest, maar had je het verwacht? Goed van je dat je zelf ook op dieet gaat! Er is inderdaad redelijk goed mee te leven, mijn broertje was allergisch voor koemelk en kippeneiwit. Hij dronk bijvoorbeeld soyamelk en at geitenkaas. Daar kon 'ie wel tegen. En uiteindelijk is 'ie eroverheen gegroeid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |