Mensen die de ijsbeer van De Wuko niet waarderen.quote:
Ik klikte willekeurig op de Hitmedley, en aan het geklap van de vrouw in het geel rechts in beeld, zag ik meteen dat dit een goede keuze was.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:23 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Wat een geniaal heldenfilmpjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:48 schreef kikoooooo het volgende:
Zanger Rinus stond ook op Dance Valley afgelopen zaterdagHelaas waren wij net te laat
![]()
Ze lijkt wel op haar zus.quote:Onze zus Silverlady
Inderdaad eerst zat hij meer in de underground scene. Was toen veel beter.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:40 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Rinus is mij te commercieel geworden, met z'n geverfde haar.
Ja precies. Hij gaat gewoon in op een aanbod van Dance Valleyquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:40 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Rinus is mij te commercieel geworden, met z'n geverfde haar.
Respect, hoe kom je er toch aan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:47 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Duo Jan en Kristina, de kanjers die hun eigen muziek blijven aanvragen bij de Silverlady.
Pittig vrouwtje, die Kristina.
Mark Faro, voor al uw feesten en partijen.
EDIT: Hehe, ik kom er net achter dat Jan en Kristina, broer en zus zijn van de Silverlady. Wat een talentvolle familie is het ook, met marijke, zanger chris, jan en Kristina.
[..]
Ze lijkt wel op haar zus.![]()
[ afbeelding ]
Alles wat met de Silverlady te maken heeft trekt mij aan als een magneet.quote:
Daar ben ik ook al weken naar op zoek. Ik zal het nummer maandag eens aanvragen bij de Silverlady.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:29 schreef DrDentz het volgende:
Kan ik 'In een Woonwagen' van Marijke ook online beluisteren?
Een knipoog van Fred voor grote vriend Christiaan!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 06:35 schreef female81 het volgende:
Al een tijdje uit, waarom wordt dit nou geen hit?![]()
Zie ook http://www.christiaanvanveen.nl . Tip: Zet je boxen aan, alvorens de link aan te klikken.
watquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:47 schreef ZangerPetroFan het volgende:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:47 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Duo Jan en Kristina, de kanjers die hun eigen muziek blijven aanvragen bij de Silverlady.
Pittig vrouwtje, die Kristina.
EDIT: Hehe, ik kom er net achter dat Jan en Kristina, broer en zus zijn van de Silverlady. Wat een talentvolle familie is het ook, met marijke, zanger chris, jan en Kristina.
[..]
Ze lijkt wel op haar zus.![]()
[ afbeelding ]
oke ik zit nu aan de koffie hier okequote:Op zondag 15 augustus 2010 02:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
wat
wat
wat
Dat was le vroegerbe een buurjongon van de mijn. Man.
Meerdere keren.quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:58 schreef TUFKAL het volgende:
Is deze video van Gewoon Rutger al eens gepost?
Voor depressiviteit is er maar één oplossing:quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:03 schreef sinadO het volgende:
Ik word altijd zo depressief van deze topics...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |