abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85135998
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:47 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Oh en kijk eens rond naar inderdaad de wat meer verlegen meisjes, of kijk eens rond bij singel vrienden van familie en kenissen. Misschien daar iemand van uit vragen? Dan ligt er zowieso minder druk op als bij het uitgaan lijkt me (ik zou het niet weten, ik heb een hekel aan kroegtijgeren en stappen :P zie de lol er niet van in ;))
Het is al lang niet meer zo dat alleen de verlegen, puisterige mannen geen vriendin meer kunnen krijgen hoor. :N

Ook knappe, intelligente, welbespraakte mannen zie je steeds vaker alleen. Ik ben het dus met TS eens dat het niet per se aan hemzelf hoeft te liggen. Wat hij ook probeert, het lukt niet. Maar met andere eigenschappen (knapper, socialer, humor) kan ie tegenwoordig net zo goed naast de pot pissen. Signs of the times :{
  woensdag 11 augustus 2010 @ 12:55:15 #252
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85136227
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:47 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Ik kan me wel in de OP verplaatsen. Het hangt er ook vanaf hoe je bent: Ik ben zelf heel rustig, ik maak me superdruk waarom ik nooit de vrouwen om me heen heb waaien (echter wel getrouwd geweest, en een MILF gehad op 21 ;) ), alleen nu weet ik in godsnaam niet hoe het weer zou moeten.

Waar ik me in kan verplaatsen, is dat als het tegenzit het heel erg makkelijk is om juist de negatieve punten te onthouden. En die vergroot je 100 maal uit telkens als er weer een week voorbij is en je weer moederziel alleen in je bed ligt.

Automatisch schiet je ieder advies af, want hey, het is toch al mis gegaan? (Als introvert persoon heb ik dat zelf ook heel erg snel, ik moet er echt tegen vechten om het mij niet te laten gebeuren).

Wat ik denk dat OP kan helpen, en ik verval hiermee in herhaling samen met meerdere mensen, wees er bewust van wat je nu precies doet. En vergroot je successen voor jezelf, en daarbij bedoel ik niet je successsen op het date valk, nee je sucessen in het algemeen.

Oh en kijk eens rond naar inderdaad de wat meer verlegen meisjes, of kijk eens rond bij singel vrienden van familie en kenissen. Misschien daar iemand van uit vragen? Dan ligt er zowieso minder druk op als bij het uitgaan lijkt me (ik zou het niet weten, ik heb een hekel aan kroegtijgeren en stappen :P zie de lol er niet van in ;))
Hey, ik zeg ook niet dat 'Geluk > vrouwen' makkelijk is. Het is geen 'easy fix'. Volgens mij is die er niet.
Maar de door TS beschreven fixatie verlamt en stoot af terwijl geluk bevrijdt en aantrekt. En, als het dat niet doet en hij krijgt nog altijd geen vriendin, is hij in ieder geval nog gelukkig! :P.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  woensdag 11 augustus 2010 @ 12:57:41 #253
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85136311
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:50 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

Het is al lang niet meer zo dat alleen de verlegen, puisterige mannen geen vriendin meer kunnen krijgen hoor. :N

Ook knappe, intelligente, welbespraakte mannen zie je steeds vaker alleen. Ik ben het dus met TS eens dat het niet per se aan hemzelf hoeft te liggen. Wat hij ook probeert, het lukt niet. Maar met andere eigenschappen (knapper, socialer, humor) kan ie tegenwoordig net zo goed naast de pot pissen. Signs of the times :{
Hiermee ben ik het oneens. Niet alleen principieel (lekker makkelijk, het probleem buiten jezelf leggen) maar ook gewoon omdat er genoeg hondslelijke mannetjes (al dan niet met hazelip) zijn die een vriendin hebben.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_85136391
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:55 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Hey, ik zeg ook niet dat 'Geluk > vrouwen' makkelijk is. Het is geen 'easy fix'. Volgens mij is die er niet.
Maar de door TS beschreven fixatie verlamt en stoot af terwijl geluk bevrijdt en aantrekt. En, als het dat niet doet en hij krijgt nog altijd geen vriendin, is hij in ieder geval nog gelukkig! :P.
Nee, "gelukkig zijn" is het antwoord :')

Geluk is na het Christendom zowieso de grootste illusie van de westerse beschaving. Eigenlijk slaat dit hele topic de plank volledig mis, op alle hier genoemde fronten wordt namelijk 'geprobeerd iets te bereiken'. En daarmee geef je dus in het Nu impliciet aan dat je het niet hebt. En dat ervaar je. Is het nou zo moeilijk allemaal? :D
pi_85136447
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:57 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Hiermee ben ik het oneens. Niet alleen principieel (lekker makkelijk, het probleem buiten jezelf leggen) maar ook gewoon omdat er genoeg hondslelijke mannetjes (al dan niet met hazelip) zijn die een vriendin hebben.
Hondslelijk is tamelijk subjectief.
pi_85136561
Het enige verschil tussen TS en alle reaguurders in dit topic is hun idee over wat ze hebben.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 13:06:18 #257
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85136633
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:59 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

Nee, "gelukkig zijn" is het antwoord :')

Geluk is na het Christendom zowieso de grootste illusie van de westerse beschaving. Eigenlijk slaat dit hele topic de plank volledig mis, op alle hier genoemde fronten wordt namelijk 'geprobeerd iets te bereiken'. En daarmee geef je dus in het Nu impliciet aan dat je het niet hebt. En dat ervaar je. Is het nou zo moeilijk allemaal? :D
Ten eerste: Geluk is geen gelul. (Nouja, ik spreek hier uit eigen ervaring, hoe het voor jou en anderen is weet ik niet).
Ten tweede: TS geeft ook daadwerkelijk aan allerlei in het NU niet te hebben dat hij wel zou willen (seks, bijvoorbeeld, en/of een vriendin). Dat is niet moeilijk, dat is wat hij ervaart.
Ten derde: "Iets bereiken" is fantastisch. Vooropgesteld dat het iets is dat je wil(de) bereiken.

Oh ja. Waarom is (streven naar) 'gelukkig zijn' volgens jou geen antwoord / oplossing?
pi_85136742
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:06 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Ten eerste: Geluk is geen gelul. (Nouja, ik spreek hier uit eigen ervaring, hoe het voor jou en anderen is weet ik niet).
Ten tweede: TS geeft ook daadwerkelijk aan allerlei in het NU niet te hebben dat hij wel zou willen (seks, bijvoorbeeld, en/of een vriendin). Dat is niet moeilijk, dat is wat hij ervaart.
Ten derde: "Iets bereiken" is fantastisch. Vooropgesteld dat het iets is dat je wil(de) bereiken.

Oh ja. Waarom is (streven naar) 'gelukkig zijn' volgens jou geen antwoord / oplossing?
Ik ben erg gelukkig :D
Veel seks en vriendin, goede baan en bereik van allerlei dingen en door dingen te bereiken voel ik me nog gelukkiger. :D

Dus ik het met je eens. :D

(Ohh en zonder vriendin ook gelukkig hoor :D dat komt weer door dingen te bereiken :D)
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_85136828
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:06 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Ten eerste: Geluk is een idee. Net als geloof.

Ten tweede: Seks is te koop, een vriendin is een idee, liefde is een idee. Wat de laatste twee betreft, TS wil een idee over een vriendin en een idee over liefde. Een idee kun je niet bereiken, dat heb je of dat heb je niet.

Ten derde: Zodra je iets 'bereikt' verdwijnt het als sneeuw voor de zon. Wat heb je dan bereikt? Je hebt slechts een nieuw idee over hetgeen waar je een idee over had.

Een ieder is nog nooit ergens anders geweest dan hier en nu, met daarover een idee.
pi_85136938
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:11 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

Ten eerste: Geluk is een idee. Net als geloof.

Ten tweede: Seks is te koop, een vriendin is een idee, liefde is een idee. Wat de laatste twee betreft, TS wil een idee over een vriendin en een idee over liefde. Een idee kun je niet bereiken, dat heb je of dat heb je niet.

Ten derde: Zodra je iets 'bereikt' verdwijnt het als sneeuw voor de zon. Wat heb je dan bereikt? Je hebt slechts een nieuw idee over hetgeen waar je een idee over had.

Een ieder is nog nooit ergens anders geweest dan hier en nu, met daarover een idee.
Geluk is een gevoel imho. :)

Ja met zo'n houding snap ik wel waarom het je niet lukt, denk niet dat vrouwen gezien willen worden als "een idee", lekker speciaal. :{w

Nou ja een diploma, onderscheiding of een medaille etc dat is blijvend hoor. :Y

Jemig, jij bent erg negatief. :X
pi_85137059
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:14 schreef laforest het volgende:

[..]

Geluk is een gevoel imho. :)

Ja met zo'n houding snap ik wel waarom het je niet lukt, denk niet dat vrouwen gezien willen worden als "een idee", lekker speciaal. :{w

Nou ja een diploma, onderscheiding of een medaille etc dat is blijvend hoor. :Y

Jemig, jij bent erg negatief. :X
Gevoel is een idee.

Jij bent zelf een idee. Ik ben ook een idee. Dat impliceert dat je niet beter of slechter bent dan het idee wat je hebt over anderen (vrouwen zo je wilt).

Er is niets zo vergankelijk als kennis of een prestatie. Echte wijsheid is het besef dat je eigenlijk niets weet.

Jouw idee over mij is amusant naar mijn idee :)
  woensdag 11 augustus 2010 @ 13:18:02 #262
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85137086
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:09 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik ben erg gelukkig :D
Veel seks en vriendin, goede baan en bereik van allerlei dingen en door dingen te bereiken voel ik me nog gelukkiger. :D

Dus ik het met je eens. :D

(Ohh en zonder vriendin ook gelukkig hoor :D dat komt weer door dingen te bereiken :D)
't Is natuurlijk ook een hele prestatie om met 30 vrouwen uit te gaan en 0, eh, 'aan te trekken'. Maar dat is een ander soort bereiken :P.

En alles wat je noemt is subjectief. De een is misschien tevreden / gelukkig met een half baantje als postsorteerder en gaat fluitend door het leven, de ander zit nooit stil en in 100 commissies en is daarmee pas gelukkig.

Dat laatste is misschien wel het belangrijkst.
Dat het even zeer doet / vervelend is als een relatie uit gaat, zeker een langdurige, is natuurlijk. Daarna orde van de dag. De vrouwen komen wel weer aanwaaien!

Ik vraag me af wat TS hier aan zal hebben. Maargoed. 't Is toch gratis advies, nietwaar? :P.
pi_85137090
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 08:00 schreef laforest het volgende:

[..]

Van die 30 had ie toch op z'n minst een stuk of 5 kunnen batsen. _O-
Hahahaha ja sowieso!

Vooral op tagged, als je daar even je best kan je gegarandeerd hitten!
Je kan het meer zien als een verkapte neuk-site.

Ik denk sowieso dat je een stuk meer lef hebt op het internet dan op de danslvoer, als je nog nooit gescoord hebt.
pi_85137166
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:17 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

Gevoel is een idee.

Jij bent zelf een idee. Ik ben ook een idee. Dat impliceert dat je niet beter of slechter bent dan het idee wat je hebt over anderen (vrouwen zo je wilt).

Er is niets zo vergankelijk als kennis of een prestatie. Echte wijsheid is het besef dat je eigenlijk niets weet.

Jouw idee over mij is amusant naar mijn idee :)
Je praat echt als iemand die geen enkel succes in het leven heeft, noch met vrouw, noch met iets te bereiken en daarom praat je al dit soort dingen de grond in.
:Y
pi_85137180
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:18 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Daarna orde van de dag.

Ehm, das best wel een subjectief idee trouwens. :)
pi_85137230
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:20 schreef laforest het volgende:

[..]

Je praat echt als iemand die geen enkel succes in het leven heeft, noch met vrouw, noch met iets te bereiken en daarom praat je al dit soort dingen de grond in.
:Y
Wederom een amusant idee over mij. Gebaseerd op enkele ladenkastjes met stickers die je opentrekt om een beeld van mij te vormen. :)

Ik praat niets de grond in, dat zou een belachelijk idee zijn.
pi_85137231
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:18 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

't Is natuurlijk ook een hele prestatie om met 30 vrouwen uit te gaan en 0, eh, 'aan te trekken'. Maar dat is een ander soort bereiken :P.

En alles wat je noemt is subjectief. De een is misschien tevreden / gelukkig met een half baantje als postsorteerder en gaat fluitend door het leven, de ander zit nooit stil en in 100 commissies en is daarmee pas gelukkig.

Dat laatste is misschien wel het belangrijkst.
Dat het even zeer doet / vervelend is als een relatie uit gaat, zeker een langdurige, is natuurlijk. Daarna orde van de dag. De vrouwen komen wel weer aanwaaien!

Ik vraag me af wat TS hier aan zal hebben. Maargoed. 't Is toch gratis advies, nietwaar? :P.
Mja het is dusdanig subjectief dat velen dit willen bereiken en kennelijk zichzelf stervens ongelukkig voelen doordat ze het niet bereiken.

Laat het maar lekker subjectief zijn, boeit me niks. Ik voel me gelukkig, happy en wat ook maar. :D :7
pi_85137254
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:22 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

Wederom een amusant idee over mij. Gebaseerd op enkele ladenkastjes met stickers die je opentrekt om een beeld van mij te vormen. :)

Ik praat niets de grond in, dat zou een belachelijk idee zijn.
Doe je het weer. _O-
pi_85137295
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:22 schreef laforest het volgende:

[..]

Doe je het weer. _O-
Jouw idee hoor. Ik doe helemaal niets ;)
pi_85137362
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:22 schreef laforest het volgende:

[..]

Mja het is dusdanig subjectief dat velen dit willen bereiken en kennelijk zichzelf stervens ongelukkig voelen doordat ze het niet bereiken.

Dwaas :D
Waarom zou iemand jouw ideeën willen bereiken? (als dat überhaupt mogelijk was).
  woensdag 11 augustus 2010 @ 13:30:51 #271
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85137575
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:25 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

Waarom zou iemand jouw ideeën willen bereiken? (als dat überhaupt mogelijk was).
Hoe gaat het bij jouw met vrienden, studie, werk, vriendin, seks, enz?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_85137699
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:30 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Die vraag is erg lastig te beantwoorden. Maar ik doe een poging: Wrime2lach99tig.

En bij jou?
  woensdag 11 augustus 2010 @ 13:34:30 #273
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85137735
Sterker nog, andlikethathesgone, ik heb in het geheel geen idee van jou. Ik heb niet de moeite genomen dit te vormen. Aan te nemen dat anderen dit wel doen is minstens overmoedig.
Ja, je uitspraken zijn raar en slaan kant noch wal. Nou en, je bent niet de enige :').

Ik zou zeggen dat geluk bereiken net zoiets is als verliefd worden. Je kunt het niet rechtstreeks beinvloeden maar je kunt er wel op sturen. Daarnaast kun je je idee van geluk aanpassen waardoor je (bijvoorbeeld) in plaats van met een huis van 25 kamers gelukkig wordt van zon door de mist op een zaterdagochtend.
pi_85137740
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:30 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Touché :D
  woensdag 11 augustus 2010 @ 13:35:50 #275
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85137795
Is die vage dude een kloon van Drollenvanger ofzo?

* mvdlubbe zoekt zijn astraalzwaard.
pi_85137815
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:34 schreef mvdlubbe het volgende:

Ik zou zeggen dat geluk bereiken net zoiets is als verliefd worden. Je kunt het niet rechtstreeks beinvloeden maar je kunt er wel op sturen. Daarnaast kun je je idee van geluk aanpassen waardoor je (bijvoorbeeld) in plaats van met een huis van 25 kamers gelukkig wordt van zon door de mist op een zaterdagochtend.
Mja, dat zeg ik dus al de hele tijd. :Y)
  woensdag 11 augustus 2010 @ 13:37:24 #277
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85137848
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:36 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

Mja, dat zeg ik dus al de hele tijd. :Y)
Ik ook.

Maar misschien moet jij je "idee van taal" dan wat bijstellen als je wilt dat mensen je begrijpen.
pi_85137849
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:25 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

Mijn ideeën? You do me too much honour, sir. :D

En dat woordje dwaas, geeft al weer wat aan. ;)
pi_85137895
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:37 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Ik ook.

Maar misschien moet jij je "idee van taal" dan wat bijstellen als je wilt dat mensen je begrijpen.
Het frappante is dat je er eigenlijk niets over kunt zeggen. Hoe meer je zegt hoe minder begrijpelijk dingen worden.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 13:38:47 #280
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85137913
Soms kan een arme nar je wijzen op wat je hebt. Toch een aardige verdienste!
pi_85137988
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:38 schreef mvdlubbe het volgende:
Soms kan een arme nar je wijzen op wat je hebt. Toch een aardige verdienste!
Als je straks sterft verlies je alles wat niet van jou is. Tot die tijd, veel plezier met je idee.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 13:43:05 #282
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85138109
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:40 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

Als je straks sterft verlies je alles wat niet van jou is. Tot die tijd, veel plezier met je idee.
Wanneer ik sterf verlies ik de (meeste) dingen die mij geluk brachten niet omdat ik ze nooit bezat.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 13:43:09 #283
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85138110
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:33 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

Die vraag is erg lastig te beantwoorden. Maar ik doe een poging: Wrime2lach99tig.

En bij jou?
Bij mij redelijk. Ik heb deze zomer een meisje weten te neuken (one night stand). Verder is er een meisje die verliefd op me is waarmee ik af en toe afspreekt, maar ik ben niet verliefd op haar en ze wilt niks met me doen totdat ik aangeeft verder met haar te gaan. Dus ik zit te overwegen of ik het toch maar doe, of dat maar een andere zoekt.

Geen werk, maar studie gaat goed. Ik ga door naar het volgende jaar. Deze vakantie niet gaan reizen, maar wel veen gedaan.

En jij dan? Wat betekent Wrim2lach99tig?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 11 augustus 2010 @ 13:44:33 #284
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85138174
Ik vind de benadering 'weten te neuken' heel goed passen in dit topic. :D :'( :D!
En volgens mij betekent "Wrim2lach99tig" gewoon "heel kut maar ik noem het iets geks dan lijkt het nog wat".
pi_85138481
Wat is er met dit kwaliteits-topic gebeurd?
Straks word ie nog naar ONZ geplaatst..

Geluk is geen idee, maar een gevoel, dikke punt..
En die is in grote en kleine dingen te vinden..
Geboorte van een kind of een doelpunt van Nederland tegen Brazilie..
Dat voel je op zo'n moment tot in je tenen..
Hell To The Liars
pi_85138563
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:43 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Bij mij redelijk. Ik heb deze zomer een meisje weten te neuken (one night stand). Verder is er een meisje die verliefd op me is waarmee ik af en toe afspreekt, maar ik ben niet verliefd op haar en ze wilt niks met me doen totdat ik aangeeft verder met haar te gaan. Dus ik zit te overwegen of ik het toch maar doe, of dat maar een andere zoekt.

Geen werk, maar studie gaat goed. Ik ga door naar het volgende jaar. Deze vakantie niet gaan reizen, maar wel veen gedaan.

En jij dan? Wat betekent Wrim2lach99tig?
Wrim2lach99tig betekent: leuke opdrachten op werk (schrijf dit vanaf het vliegveld), eerste helft van dit jaar 3 vrouwen op rij weten te neuken, nu wat meer focus op studie en op korte termijn een tijd naar het buitenland.

Ik merk wel dat als je het stappen laat voor wat het is, het aantal vrouwen dat je tegenkomt drastisch daalt.
Maar dat scheelt weer heel veel geld. Dus dat is Wrim2lach99tig.
pi_85138597
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:52 schreef Droopie het volgende:

Geluk is geen idee, maar een gevoel, dikke punt..
En die is in grote en kleine dingen te vinden..

Haha en wat groot en klein is, is natuurlijk absoluut :D
  woensdag 11 augustus 2010 @ 13:55:57 #288
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85138636
Ik verwacht eerder een kick naar TRU als het zo door gaat.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 13:56:08 #289
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85138644
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:53 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

Wrim2lach99tig betekent: leuke opdrachten op werk (schrijf dit vanaf het vliegveld), eerste helft van dit jaar 3 vrouwen op rij weten te neuken, nu wat meer focus op studie en op korte termijn een tijd naar het buitenland.

Ik merk wel dat als je het stappen laat voor wat het is, het aantal vrouwen dat je tegenkomt drastisch daalt.
Maar dat scheelt weer heel veel geld. Dus dat is Wrim2lach99tig.
Ben ik zeker met je eens.

Maar als het wel redelijk goed met je gaat op al die gebieden, waarom ben je telkens zo negatief over vrouwen en het leven in het algemeen?
  woensdag 11 augustus 2010 @ 13:56:49 #290
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85138671
3 vrouwen op rij neuken? Wow, dat is echt heel goed. 3 vrouwen op rij, zonder ook maar één man ertussen. _O_
Gourmetten of steengrillen?
pi_85138689
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:56 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ben ik zeker met je eens.

Maar als het wel redelijk goed met je gaat op al die gebieden, waarom ben je telkens zo negatief over vrouwen en het leven in het algemeen?
Ja, dat ben ik dus niet (vind ik). Mijn idee wijkt echter wel af van de norm. Misschien dat je dat constateert.
pi_85138708
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:56 schreef Silenus het volgende:
3 vrouwen op rij neuken? Wow, dat is echt heel goed. 3 vrouwen op rij, zonder ook maar één man ertussen. _O_
Ehm, de middelste had wel een vriend. Dus waarschijnlijk heeft mijn zaad het afgelegd tegen het zijne. Da's natuurlijk geluk hebben he ;)
  woensdag 11 augustus 2010 @ 13:59:35 #293
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85138760
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:58 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

Ehm, de middelste had wel een vriend. Dus waarschijnlijk heeft mijn zaad het afgelegd tegen het zijne. Da's natuurlijk geluk hebben he ;)
Maar wat bedoel je met 'op rij neuken'? Ik heb mijn hele leven vrouwen 'op rij' geneukt, in dat geval.
Gourmetten of steengrillen?
pi_85138796
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:59 schreef Silenus het volgende:

[..]

Maar wat bedoel je met 'op rij neuken'? Ik heb mijn hele leven vrouwen 'op rij' geneukt, in dat geval.
Goede vraag, ik bedoel een vrouw per maand (1e kwartaal) en meerdere keren per exemplaar.
pi_85138887
Jongens en meisjes in welk topic gaan we zo deze discussie voortzetten.
Want TS zal deze discussie wel niet bedoeld hebben ;)

TS veel succes, hou ons op de hoogte en doe er wat mee..
Je hebt nog een heel leven voor je en je bent nooit te oud om te veranderen..
Hell To The Liars
pi_85138893
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 09:53 schreef laforest het volgende:

Ik wil wel eens een foto zien van TS. :Y
Nou, uiterlijk maakt meestal niet eens zo heel erg veel uit (of je moet echt afzichtelijk zijn). Ik ken genoeg onaantrekkelijke mannen die dat met hun persoonlijkheid heel goed weten te compenseren en die hebben dan ook allemaal een leuke vriendin of echtgenote.

Het gaat meestal om je houding, je persoonlijkheid, je manier van doen. Ik vraag me dan ook af of er ooit iemand (liefst een date) volledig eerlijk is geweest naar TS. Waarschijnlijk niet. Gewoon iemand die durft te zeggen wat er nou eigenlijk allemaal mis is en waarom ze nooit seks met hem zou willen hebben. Dan weet ts tenminste wat hij zou kunnen veranderen.

(en ' wees jezelf' is zo'n dooddoener en bij heel veel mensen zou ik willen gillen ' wees in hemelsnaam niet jezelf!!' )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_85139053
Probeer eens wat minder, doe eens wat meer.
pi_85139187
Ik heb sinds iets van 3 jaar ook geen relatie meer gehad en ben juist hardstikke happy, eigenlijk mis ik er niet veel aan. Bij sommige mensen heb ik ook altijd het idee dat ze niet alleen kunnen zijn en zelfs een relatie aangaan met iemand waarbij ze eigenlijk helemaal niet het "juiste" gevoel hebben, sommige vinden namelijk een soort connectie als maatjes al genoeg om een relatie met elkaar aan te gaan, dit loopt 9 van de 10 keer dan ook weer spaak. Ik zie dit steeds vaker en vaker, het niet kunnen verdragen alleen te zijn, zichzelf geen 1 keer met zichzelf durven te confronteren, eens in de spiegel te kijken en beseffen dat je d'r alleen voorstaat, want zonder of met een relatie, voor een heleboel dingen sta je er nou eenmaal alleen voor. Mensen zijn bang, ze willen altijd iemand bij zich hebben. Maar het jammere is, je wordt er niet sterker van.
Door de jaren heen dat ik zonder relatie leef ben ik steeds meer gaan beseffen hoe veel ik zonder iemand kan, wat mijn mogelijkheden zijn en hoe sterk ik hier mentaal door ben geworden.

Ik begrijp, omdat jij nog nooit echt een vaste relatie hebt gehad, dat je ongeduldig wordt en je constant af vraagt waarom het telkens niks wordt tussen jou en een meid. En waarschijnlijk is de drang bij mannen misschien wat heftiger dan bij vrouwen, maar geloof mij, op ten duur kom je wel iemand tegen waarmee het echt klikt. Het is het niet waard om met de eerste beste een relatie aan te gaan die nog maar ietwat interesse in je toont, en vooral niet omdat je nu die drang hebt om een meid rond je heen te willen. Je moet dat "gevoel" hebben van connectie, een verband, iets sterks. Zoals ze wel eens zeggen dat je iemand al kent voordat je hem/haar hebt leren kennen. Als ik jou was zal ik het laten rusten, er niet al te bewust mee bezig zijn, je richten op leuke hobbies, naast je verplichte werkzaamheden. Alles gaat dan van zelf.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:11:49 #299
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85139259
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:02 schreef Isabeau het volgende:

(en ' wees jezelf' is zo'n dooddoener en bij heel veel mensen zou ik willen gillen ' wees in hemelsnaam niet jezelf!!' )
TS zegt dat hij dit al heeft geprobeerd (beide opties) maar dat ze allebei niet hebben gewerkt.
pi_85139920
Ik realiseer me nog iets:

Zeg TS, als er wel een meid geinteresseerd in je is/met je praat, hoe gaat dat dan (aangezien je 0 uit 30 scoort)? Struikel je dan bijna over jezelf heen met woorden om je beter te laten lijken dan je bent om maar de aandacht te trekken?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')