Mja, dat zeg ik dus al de hele tijd.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:34 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik zou zeggen dat geluk bereiken net zoiets is als verliefd worden. Je kunt het niet rechtstreeks beinvloeden maar je kunt er wel op sturen. Daarnaast kun je je idee van geluk aanpassen waardoor je (bijvoorbeeld) in plaats van met een huis van 25 kamers gelukkig wordt van zon door de mist op een zaterdagochtend.
Ik ook.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:36 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Mja, dat zeg ik dus al de hele tijd.
Mijn ideeën? You do me too much honour, sir.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:25 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Dwaas![]()
Waarom zou iemand jouw ideeën willen bereiken? (als dat überhaupt mogelijk was).
Het frappante is dat je er eigenlijk niets over kunt zeggen. Hoe meer je zegt hoe minder begrijpelijk dingen worden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:37 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar misschien moet jij je "idee van taal" dan wat bijstellen als je wilt dat mensen je begrijpen.
Als je straks sterft verlies je alles wat niet van jou is. Tot die tijd, veel plezier met je idee.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:38 schreef mvdlubbe het volgende:
Soms kan een arme nar je wijzen op wat je hebt. Toch een aardige verdienste!
Wanneer ik sterf verlies ik de (meeste) dingen die mij geluk brachten niet omdat ik ze nooit bezat.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:40 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Als je straks sterft verlies je alles wat niet van jou is. Tot die tijd, veel plezier met je idee.
Bij mij redelijk. Ik heb deze zomer een meisje weten te neuken (one night stand). Verder is er een meisje die verliefd op me is waarmee ik af en toe afspreekt, maar ik ben niet verliefd op haar en ze wilt niks met me doen totdat ik aangeeft verder met haar te gaan. Dus ik zit te overwegen of ik het toch maar doe, of dat maar een andere zoekt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:33 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Die vraag is erg lastig te beantwoorden. Maar ik doe een poging: Wrime2lach99tig.
En bij jou?
Wrim2lach99tig betekent: leuke opdrachten op werk (schrijf dit vanaf het vliegveld), eerste helft van dit jaar 3 vrouwen op rij weten te neuken, nu wat meer focus op studie en op korte termijn een tijd naar het buitenland.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:43 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Bij mij redelijk. Ik heb deze zomer een meisje weten te neuken (one night stand). Verder is er een meisje die verliefd op me is waarmee ik af en toe afspreekt, maar ik ben niet verliefd op haar en ze wilt niks met me doen totdat ik aangeeft verder met haar te gaan. Dus ik zit te overwegen of ik het toch maar doe, of dat maar een andere zoekt.
Geen werk, maar studie gaat goed. Ik ga door naar het volgende jaar. Deze vakantie niet gaan reizen, maar wel veen gedaan.
En jij dan? Wat betekent Wrim2lach99tig?
Haha en wat groot en klein is, is natuurlijk absoluutquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:52 schreef Droopie het volgende:
Geluk is geen idee, maar een gevoel, dikke punt..
En die is in grote en kleine dingen te vinden..
Ben ik zeker met je eens.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:53 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Wrim2lach99tig betekent: leuke opdrachten op werk (schrijf dit vanaf het vliegveld), eerste helft van dit jaar 3 vrouwen op rij weten te neuken, nu wat meer focus op studie en op korte termijn een tijd naar het buitenland.
Ik merk wel dat als je het stappen laat voor wat het is, het aantal vrouwen dat je tegenkomt drastisch daalt.
Maar dat scheelt weer heel veel geld. Dus dat is Wrim2lach99tig.
Ja, dat ben ik dus niet (vind ik). Mijn idee wijkt echter wel af van de norm. Misschien dat je dat constateert.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:56 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ben ik zeker met je eens.
Maar als het wel redelijk goed met je gaat op al die gebieden, waarom ben je telkens zo negatief over vrouwen en het leven in het algemeen?
Ehm, de middelste had wel een vriend. Dus waarschijnlijk heeft mijn zaad het afgelegd tegen het zijne. Da's natuurlijk geluk hebben hequote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:56 schreef Silenus het volgende:
3 vrouwen op rij neuken? Wow, dat is echt heel goed. 3 vrouwen op rij, zonder ook maar één man ertussen.
Maar wat bedoel je met 'op rij neuken'? Ik heb mijn hele leven vrouwen 'op rij' geneukt, in dat geval.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:58 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Ehm, de middelste had wel een vriend. Dus waarschijnlijk heeft mijn zaad het afgelegd tegen het zijne. Da's natuurlijk geluk hebben he
Goede vraag, ik bedoel een vrouw per maand (1e kwartaal) en meerdere keren per exemplaar.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je met 'op rij neuken'? Ik heb mijn hele leven vrouwen 'op rij' geneukt, in dat geval.
Nou, uiterlijk maakt meestal niet eens zo heel erg veel uit (of je moet echt afzichtelijk zijn). Ik ken genoeg onaantrekkelijke mannen die dat met hun persoonlijkheid heel goed weten te compenseren en die hebben dan ook allemaal een leuke vriendin of echtgenote.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:53 schreef laforest het volgende:
Ik wil wel eens een foto zien van TS.
TS zegt dat hij dit al heeft geprobeerd (beide opties) maar dat ze allebei niet hebben gewerkt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:02 schreef Isabeau het volgende:
(en ' wees jezelf' is zo'n dooddoener en bij heel veel mensen zou ik willen gillen ' wees in hemelsnaam niet jezelf!!' )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |