abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85122544
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 00:33 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Kan een goeie kapper daar niet wat mee dan want je hebt nu een beetje zo die look van die jongen is te oud om er zo jong uit te zien, weet je wel. Het benadrukt nu je voorhoofd zo. Ik bedoel niet Jort Kelder lang maar gewoon net wat langer dat je niet overal je schedel tussen de haartjes door ziet. Centimetertje of anderhalf langer.

Ik ben een beetje een haarsnob bij mannen sorry :+
Ja oké, thanks!

[ Bericht 12% gewijzigd door Nightanimal op 11-08-2010 16:25:27 ]
pi_85123619
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 00:15 schreef Nightanimal het volgende:
Niet getreurd dionysos, ik zit in precies hetzelfde schuitje.
Oh...dames, foto in fotoboek. 8-)
Je bent nog maagd?
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_85123792
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:01 schreef Leonidas82 het volgende:
waarom richt je je alleen op Nederlandse vrouwen? Wel eens gedacht aan een kijkje buiten de grens? Russische, Oekraïense en ander Oost-Europese vrouwen zijn doorgaans minder veeleisend dan Nederlandse vrouwen, vaak nog knapper en leuker in de omgang en het zijn beslist niet allemaal golddiggers.

Je vergroot je kansen aanzienlijk door de focus te leggen op dat soort vrouwen. Misschien een paar maanden rondtrekken door Rusland? Succes verzekerd!
God nee toch, toch niet meer van die oostblok/thaise import sletjes hier in Nederland ;(
pi_85123889
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 01:15 schreef laforest het volgende:

[..]

Je bent nog maagd?
nope, wel 8 jaar vrijgezel.
pi_85124130
Maar even een kloontje aangemaakt,

@ TS ik zit met ongeveer hetzelfde probleem:

Ben zelf 21 en tot nu toe heb ik nog nooit een vriendin gehad, ga met regelmaat uit (Cafe's, studentenbar etc.) maar zonder succes, ik heb daarintegen ontzettend veel vriendinnnen die gewoon vriendinnen zijn, kan het altijd goed met hun vinden en hun met mij maar daar is nooit meer uit voortgekomen, de meeste hebben al een vriend en diegene die nog single zijn, zien mij als 1 van hun beste vrienden en daar blijft het bij. Ik leer deze meiden meestal kennen in een bar oid, dus aan het in contact komen met een leuke meid ligt het bij mij niet. Het lijkt er alleen op dat ik altijd de vriend ben waarbij ze steun zoeken of een gezellige avond mee willen borrelen, maar niet de persoon waarmee ze graag een relatie mee willen aangaan.

Ik heb tot op heden nog niet uit kunnen vinden waarom het elke keer opnieuw op zo een manier uitloopt. Ik heb een vriendelijke persoonlijkheid en sta altijd open voor andermans verhalen en leef automatisch mee met de persoon met wie ik spreek. Ik heb op mijn opleiding de pech gehad dat er geen vrouwen aanwezig zijn (MBO ICT, een opleiding waarin het vinden van een dame zeldzaam is).

Ik vraag mezelf steeds af wat ik "fout" doe, ik ben niet gefrustreerd etc en ga ook niet een cafe binnen met het idee "Ik moet nu iemand vinden voor een relatie", ik zou het alleen fantastisch vinden om eens een vriendin te hebben waarmee ik verdere stappen kan ondernemen en waarmee ik mijn leven kan delen.

Hebben jullie enige suggesties/tips, of zien jullie wat ik "verkeerd" doe?

Alvast hartelijk dank voor jullie tijd! :)

p.s. ben nog maagd hier, en niet van plan om het zoals de ts het "oploste" naar een prostitue te gaan.
pi_85124378
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 01:27 schreef Purunematu het volgende:
Maar even een kloontje aangemaakt,

@ TS ik zit met ongeveer hetzelfde probleem:

Ben zelf 21 en tot nu toe heb ik nog nooit een vriendin gehad, ga met regelmaat uit (Cafe's, studentenbar etc.) maar zonder succes, ik heb daarintegen ontzettend veel vriendinnnen die gewoon vriendinnen zijn, kan het altijd goed met hun vinden en hun met mij maar daar is nooit meer uit voortgekomen, de meeste hebben al een vriend en diegene die nog single zijn, zien mij als 1 van hun beste vrienden en daar blijft het bij. Ik leer deze meiden meestal kennen in een bar oid, dus aan het in contact komen met een leuke meid ligt het bij mij niet. Het lijkt er alleen op dat ik altijd de vriend ben waarbij ze steun zoeken of een gezellige avond mee willen borrelen, maar niet de persoon waarmee ze graag een relatie mee willen aangaan.

Ik heb tot op heden nog niet uit kunnen vinden waarom het elke keer opnieuw op zo een manier uitloopt. Ik heb een vriendelijke persoonlijkheid en sta altijd open voor andermans verhalen en leef automatisch mee met de persoon met wie ik spreek. Ik heb op mijn opleiding de pech gehad dat er geen vrouwen aanwezig zijn (MBO ICT, een opleiding waarin het vinden van een dame zeldzaam is).

Ik vraag mezelf steeds af wat ik "fout" doe, ik ben niet gefrustreerd etc en ga ook niet een cafe binnen met het idee "Ik moet nu iemand vinden voor een relatie", ik zou het alleen fantastisch vinden om eens een vriendin te hebben waarmee ik verdere stappen kan ondernemen en waarmee ik mijn leven kan delen.

Hebben jullie enige suggesties/tips, of zien jullie wat ik "verkeerd" doe?

Alvast hartelijk dank voor jullie tijd! :)

p.s. ben nog maagd hier, en niet van plan om het zoals de ts het "oploste" naar een prostitue te gaan.
Als ik alles goed begrijp, ben je niet uitdagend genoeg voor vrouwen, je kunt wel goed met ze praten, dan val je als snel in de friendzone. Je moet iemand proberen te boeien, niet met neppigheid, maar door het leven in eigen hand te nemen, dingen te ondernemen, en jezelf durven te laten zien, wat je hier al doet!

Tips van David Deangelo of het boek How to become an alpha male, werken heel goed voor je houding.

[ Bericht 2% gewijzigd door Nightanimal op 11-08-2010 01:41:46 ]
pi_85124635
@ purunumatu

Ik ben tot mijn 18e maagd gebleven.
Kwam omdat ik nooit lekker in mijn vel zat, flink wat overgewicht.

In 3 maand tijd zon 30 kilo kwijt geraakt, waardoor ik eindelijk die vette kleding kon halen wie mij eerder nooit paste (broeken).

Vaker gaan stappen en gegeven moment voor het eerst zien dat je aandacht hebt van het andere geslacht.
Met die kick die je dan krijgt schiet je zelfvertrouwen nog wat meters de lucht in.

Je leert gaandeweg flirten en door het zelfvertrouwen wat je hebt maakt het ook niet meer uit of je een blauwtje zou lopen.

Als je denkt dat een vrouw je ziet staan, observeer haar eerst goed. Geef die blik van, ik zou jou wel zitten en wie weet krijg je diezelfde blik terug.

Niet bang wezen om te falen, je bent 21 hartstikke jong nog.

Wel apart dat je veel vrouwen om je heen hebt, maar geen van hun wil blijkbaar meer.
Vraag eens aan hun wat je in hun ogen zou moeten veranderen om wat succesvoller te zijn, daar zijn vriendinnen toch voor? ;)
pi_85124787
@Nightanimal

Ik ga beide boeken even downloaden, bedankt voor de tip! Het ondernemen van dingen is iets wat ik al vaak doe, ik doe vaak voorstellen om een naar de bios te gaan of b.v. te gaan poolen. En met regelmaat gaan de dames graag met me mee, alleen blijf ik vast zitten in die "friends-zone"

@Iramo88

Ik ben 1.92m lang en weeg op het moment 61.5KG dus voor mij zal het aan mijn gewicht/lengte niet snel liggen, Ben lichtgebouwd (zit in de familie).

Mijn vrienden/vriendinnen om mij heen weten niet dat ik nog maagd ben, ik vraag me ook zeer af hoe ze hierop zouden reageren. Zowieso met vrienden eromheen kan ik dat gewoon niet zeggen omdat ik dan voor de komende maanden het aan mag horen van hun :{

Voor de rest heb ik kwa uiterlijk ook alles geprobeerd, lang haar, kort haar, baardje geen baardje etc. Maar dat mocht ook niet baten. Ik heb voor bijna 12 jaar aan vechtsporten gedaan en heb voor de rest een goede conditie.
pi_85124927
Okeoke, nee dat snap ik dat je dan in een lullig situatie terecht komt waar jij het mikpunt bent van de groep.
En dat is kut, I know ;) .

Maar, heb je er zeg maar over gelogen dan over het-geen-maagd-meer-zijn ?

Misschien dat je 1 vriendin kan vertrouwen die het niet tegen de hele groep zegt en jou als het ware tips kan geven :)

Eigenlijk snap ik het niet dat je nog steeds maagd bent. Gezien je lengte ben je een lustobject voor vrouwen haha ;) Ik ben zelf 2 meter en geloof mij vrouwen vinden dat mooi !

Misschien een andere kledingstyle aan meten? Niet dat ik weet hoe je gekleed gaat, maar misschien knappen ze daar op af?
pi_85125069
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 01:59 schreef iramo88 het volgende:
Okeoke, nee dat snap ik dat je dan in een lullig situatie terecht komt waar jij het mikpunt bent van de groep.

Misschien dat je 1 vriendin kan vertrouwen die het niet tegen de hele groep zegt en jou als het ware tips kan geven :)

Eigenlijk snap ik het niet dat je nog steeds maagd bent. Gezien je lengte ben je een lustobject voor vrouwen haha ;) Ik ben zelf 2 meter en geloof mij vrouwen vinden dat mooi !

Misschien een andere kledingstyle aan meten? Niet dat ik weet hoe je gekleed gaat, maar misschien knappen ze daar op af?
ik ben 1.83m dus vrij gemiddeld.
Mannen boven de 1.85 hebben toch een bepaalde mate van overwicht, dat op zich zou al een groter zelf vertrouwen moeten geven inderdaad.
pi_85125079
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 01:59 schreef iramo88 het volgende:

Ik praat in de groep meestal gewoon mee zodat ik er geen irritante opmerkingen over krijg dus idd "lieg" ik er over.

Waar ik "bang" voor ben, is dat als ik het aan 1 vriendin vertel, het opeens over een week oid rondgeroddeld wordt. Kwa kleding, ik loop redelijk met de mode mee, ik ben niet het type dat in "kakker" kleding loopt of in broeken die op je knieeen hangen. Ben meer de mainstream persoon, Ik heb een bril maar het is niet een sullig model oid. Als ik loop, loop ik ook altijd met een rechte rug etc, dus niet half vooroverhangend naar de grond starend. En ik ben altijd in voor een gesprek met iemand te beginnen, sta regelmatig met onbekende te praten in de lift of supermarkt b.v.
Voor de rest heb ik kwa haar meestal een surflook of het licht naar achter gekamd.
pi_85125384
Aha, okee.. Je hebt jezelf wel in een benarde situatie gebracht ivm adviezen die je zou kunnen vagen maar ik geef je geen ongelijk dat je dat doet, ik snap het wel.

Ik denk dat als ze echt een vriendin van je is, ze ook vast wel haar mond dicht houdt.
Als ze erover praten met iemand dan weetje gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt toch :) !

Je moet eigenlijk vooral geen druk zetten achter het feit dat je maagd bent.
Dat maakt niks uit, hoe kut jij het misschien ook vind.

Het moet soepel gaan, als jij uitgaat moet je niet er niet de hele tijd in je hoofd rondspoken; Oh ik moet scoren vandaag! Vandaag moet het me echt lukken, anders lukt het nooit meer!

Ik weet niet of je dat doet? Maar als je dat doet is dat heel erg fout. Want die uitstraling straal je dan ook uit. Probeer smooth over te komen, niet te dik erop als je met vrouwen praat.

De vriendinnen van jou vinden jou denk ik een heel erg leuke aardige jongen, maar vinden je te braaf.
Je mag best ouwehoeren als je met vrouwen praat, mits je het op de juiste manier doet en niet al te desperate over komt.

Wat betreft je looks zit het wel snor denk ik!
pi_85125427
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 00:57 schreef dionysos18 het volgende:
Ja, inderdaad, daar is weer zo'n triest topic...

Ik ben nu 29 jaar oud en heb nog nooit met een meisje/vrouw gezoend. Ik heb me twee jaar geleden laten ontmaagden door een hoertje. Echt bijzonder was dat niet overigens, ben het alweer bijna vergeten.

Voor de rest heb ik wel een prima leven eigenlijk, mag niet klagen. Ik vraag me ook wel eens af of dat me weerhoudt van echte paniekaanvallen ofzo. Ik ben afgestudeerd, heb werk, aardig wat vrienden (maar: geen vriendinnen) en ga dus ook regelmatig uit. Ik zie er normaal uit, slank, geen enorme adonis maar ook geen afwijkingen ofzo. Bovendien is niemand perfect, ik zie genoeg vreemde gasten met een vriendin. Ook mijn babbel is redelijk en ik durf altijd mezelf te zijn tijdens gesprekken.

Hoe kan dit dan allemaal ? Ik heb echt geen idee hoe ik nog vooruit moet komen.

Ik vraag me af of er meer mensen zijn (geweest) hier met deze problemen? Hoe kijken jullie hier tegen aan?
Ik ben nu 19 bijna 20 en heb hetzelfde probleem, ik heb genoeg vrienden, ik ben niet de lelijkste/dikste gast, En ik heb een goede baan!, en ik heb snelle vingers(want gitaar/bas/toetsen) maar toch heb ik nog nooit iets met een meisje gedaan.
pi_85125713
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 02:22 schreef iramo88 het volgende:
Aha, okee.. Je hebt jezelf wel in een benarde situatie gebracht ivm adviezen die je zou kunnen vagen maar ik geef je geen ongelijk dat je dat doet, ik snap het wel.

Ik denk dat als ze echt een vriendin van je is, ze ook vast wel haar mond dicht houdt.
Als ze erover praten met iemand dan weetje gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt toch :) !

Je moet eigenlijk vooral geen druk zetten achter het feit dat je maagd bent.
Dat maakt niks uit, hoe kut jij het misschien ook vind.

Het moet soepel gaan, als jij uitgaat moet je niet er niet de hele tijd in je hoofd rondspoken; Oh ik moet scoren vandaag! Vandaag moet het me echt lukken, anders lukt het nooit meer!

Ik weet niet of je dat doet? Maar als je dat doet is dat heel erg fout. Want die uitstraling straal je dan ook uit. Probeer smooth over te komen, niet te dik erop als je met vrouwen praat.

De vriendinnen van jou vinden jou denk ik een heel erg leuke aardige jongen, maar vinden je te braaf.
Je mag best ouwehoeren als je met vrouwen praat, mits je het op de juiste manier doet en niet al te desperate over komt.

Wat betreft je looks zit het wel snor denk ik!
quote:
Op ]woensdag 11 augustus 2010 schreef Purunematu het volgende:
Zoals ik al eerder had geschreven, ik ben niet het type dat alleen denk van ik moet scoren, ik ga eigenlijk altijd uit met de mindset van "eens zien wie ik vandaag leer kennen" dan de mindset "sexsexsexsexsex" ;) .

@Braddie
Ik speel ook gitaar :)
pi_85125725
Weetje wat je trouwens ook kunt doen.

Misschien klinkt het heel erg dom, maar maak een profiel site aan op Badoo of Tagged. Zet daar een paar foto's op steek er eventjes wat tijd in en geef commentaar op foto's van vrouwen.

Op tagged heb je volgens mij zon Meet-Me achtig iets zitten.
Waar je dus ja of nee kan klikken op een desbetreffende foto die op het beeldscherm komt.

Die vrouw kan dus zien of jij op ja of nee gedrukt hebt, hetzelfde geld voor jou profifel foto.

Ik zeg niet dat je massaal moet gaan internetdaten, alhoewel dat is een mogelijkheid.

Maar misschien is dit een leuk opstapje om wat meer zelfvertrouwen te krijgen :)?
pi_85125921
Ik ga daar morgen even naar kijken! Ga nu het bed maar eens opzoeken moet morgen werken :) . In ieder geval alvast hartelijk dank voor de tips :7
pi_85126085
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 02:37 schreef iramo88 het volgende:
Weetje wat je trouwens ook kunt doen.

Misschien klinkt het heel erg dom, maar maak een profiel site aan op Badoo of Tagged. Zet daar een paar foto's op steek er eventjes wat tijd in en geef commentaar op foto's van vrouwen.

Op tagged heb je volgens mij zon Meet-Me achtig iets zitten.
Waar je dus ja of nee kan klikken op een desbetreffende foto die op het beeldscherm komt.

Die vrouw kan dus zien of jij op ja of nee gedrukt hebt, hetzelfde geld voor jou profifel foto.

Ik zeg niet dat je massaal moet gaan internetdaten, alhoewel dat is een mogelijkheid.

Maar misschien is dit een leuk opstapje om wat meer zelfvertrouwen te krijgen :)?
haha datingsites, vrouwen worden overstelpt met berichtjes, als het 1 plaats is waar je een vrouw niet kan overtuigen is het wel op internet. Ik heb verschillende jaren op alle datingsites gestaan die er bestaan.
Honderden berichten verstuurd, er heeft nooit één enkele vrouw serieus interesse getoond.
Ze versturen zelf niks, omdat ze nergens naar op zoek zijn, maar het wel op hun af zien komen.
Maar ze reageren dus niet, omdat er gewoon teveel aanbod is. Je zou echt capriolen moeten uithalen om boven het maaiveld uit te steken. Dat is in ieder geval een doodlopende weg, ten minste wel voor mij!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 06:27:42 #243
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85127388
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 23:48 schreef dionysos18 het volgende:

Ik vind mezelf helemaal niet defensief eigenlijk. Ik vind jou wel offensief, daarentegen...
Excuus daarvoor.
Mijn punt is dat het nogal dubbel op mij overkomt. Je hebt een probleem (uitvoerig beschreven), een van de tips is 'praat met vrouwen' en je reacties zijn 'ik praat al jaren met vrouwen' en 'ik vind het zo saai'.
Werken om op vakantie te gaan is voor veel mensen ook niet leuk. (Een waardeloze vergelijking, maargoed, hij werkt wel :P). Maar als ze hun werk goed doen kunnen ze lekker vier weken naar de sjwartsjwallt. En geen reisorganisatie geeft er veel om of ze hun werk wel of niet leuk vinden. De wereld draait gewoon verder als zij hun baan verliezen en nooit meer op vakantie kunnen.
Ik pleit er niet voor dat je de rest van je leven doorbrengt met een vrouw die alleen maar over vrouwenbladen en sex-and-the-city kan praten maar je zult ze tegenkomen en je stoot ze (minder of niet) af als je daar tenminste over mee kunt praten. Die vrouw is dan misschien leuk voor een avond of een paar maanden. Of het blijkt dat ze tóch een geëngageerd lid is van de pvda en je ook nog eens prima met haar over mannenonderwerpen ken lulle.

Tips en reactie
lees boeken - heb ik al gedaan, vind ik te theoretisch
stop wanting so bad - dat heb ik al geprobeerd
leef je leven (word gelukkig) dan komen de vrouwen vanzelf - ik leef mijn leven al
wees jezelf, wees niet jezelf, etc - doe ik al vijftien jaar
wees een vent - hier kan ik niets mee, dat is te vaag advies
praat met vrouwen - vind ik saai, doe ik al
En vele andere - ik heb er weinig aan, doe ik al, lukt niet, kan niet, wil niet, stom, etc

Users geven jou hier goeie tips over wat zij doen (zie laforest, bijvoorbeeld) en jij zegt bullshit dat werkt niet. Als ik niks doe gebeurt er niks dus heb ik niets aan die tips. En ja het is heel vervelend om te lezen voor je dat laforest de vrouwen van zich af moet slaan maar het onderstreept wel de waarde van zijn tip.
Dat is defensief omdat het zaken zijn die direct raken aan jou als persoon, als je je vereenzelvigd hebt met het beeld dat je in de OP schetst. Defensief, dus, omdat het tips zijn die, wanneer je ze zou uitvoeren, een grote verandering vereisen (en daarna teweegbrengen) in je gehele leven. Defensief ook omdat je gehele leven erdoor zou veranderen en dit mogelijk zou betekenen dat je het dertig jaar verkeerd hebt gedaan. Kortom, het komt over alsof je de tips niet in de praktijk hebt gebracht of dit halfhartig hebt gedaan waardoor je nu kunt zeggen dat je alles al hebt geprobeerd maar er van verandering geen sprake is.
Het kan toch niet zo zijn dat je welbespraakt, redelijk tot goed ogend, zelfverzekerd en veelzijdig ten tonele verschijnt (goeie tip trouwens, ga op toneel), vijftien jaar lang, en dat er nooit ook maar iets gebeurt. Je zegt verdomme schrijver te zijn, daar is dan toch tenminste wel een stukje spanning uit te persen? Of versla je zeepkistenraces van de lokale lijst 47 en recenseer je muziek van willeke alberti? (en zelfs willeke alberti heeft toch wel fans, zou ik denken) (iemand leest toch die teksten die je schrijft? of zijn dat alleen mannen? Doelgroep? Als daar vrouwen tussen zitten heb je toch tenminste al dát onderwerp als gedeelde interesse?)...

tl;dr
Geluk > vrouwen.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  woensdag 11 augustus 2010 @ 06:32:30 #244
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85127398
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 01:05 schreef dionysos18 het volgende:

[..]

Ben ik momenteel nog mee bezig, maar na zo'n 30 contacten zonder perspectief nog niet echt hoopvol.
En dit verbaast mij dus ook gigantisch. 30 contacten via datingsites zonder enig perspectief? What. The. Fuck? Kijk je wel met twee ogen?
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_85127652
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 06:32 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

En dit verbaast mij dus ook gigantisch. 30 contacten via datingsites zonder enig perspectief? What. The. Fuck? Kijk je wel met twee ogen?
Van die 30 had ie toch op z'n minst een stuk of 5 kunnen batsen. _O-
  woensdag 11 augustus 2010 @ 08:10:35 #246
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85127723
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 08:00 schreef laforest het volgende:

[..]

Van die 30 had ie toch op z'n minst een stuk of 5 kunnen batsen. _O-
Precies.
Tijdens het fietsen dacht ik er nog eens over na. Natuurlijk heb je met de allermeeste vrouwen geen seks, dat geldt voor iedereen. Maar 0 op 30, dat is echt een prestatie. Zeker bij de wat behoeftiger populatie van een datingsite, zou ik zo denken.
pi_85129739
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 08:10 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Precies.
Tijdens het fietsen dacht ik er nog eens over na. Natuurlijk heb je met de allermeeste vrouwen geen seks, dat geldt voor iedereen. Maar 0 op 30, dat is echt een prestatie. Zeker bij de wat behoeftiger populatie van een datingsite, zou ik zo denken.
Ja inderdaad, dat zijn sowieso van die hopeloze vrouwen en of vrouwen die puur seks willen omdat ze te druk zijn met een carrière. :D

Ik wil wel eens een foto zien van TS. :Y
  woensdag 11 augustus 2010 @ 12:15:58 #248
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85134748
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 01:51 schreef Purunematu het volgende:
@Iramo88

Ik ben 1.92m lang en weeg op het moment 61.5KG dus voor mij zal het aan mijn gewicht/lengte niet snel liggen, Ben lichtgebouwd (zit in de familie).
Weet je dat zeker? Je waait bijna weg. Vrouwen willen vaak wel een beetje 'een echte vent' en geen bonenstaak. Dus ga eens wat vaker naar de McDonalds. ;)
Gourmetten of steengrillen?
pi_85134931
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:15 schreef Silenus het volgende:

[..]

Weet je dat zeker? Je waait bijna weg. Vrouwen willen vaak wel een beetje 'een echte vent' en geen bonenstaak. Dus ga eens wat vaker naar de McDonalds. ;)
Haha, was het maar zo makkelijk, zoals ik al zei, het zit in de familie. Ik kan eten wat ik wil en ik kom geen gram aan. Heb al eerder geprobeerd om richting de 70kg te gaan maar wat ik ook doe, geen grammetje.
pi_85135883
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 06:27 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

**knip**

tl;dr
Geluk > vrouwen.
Ik kan me wel in de OP verplaatsen. Het hangt er ook vanaf hoe je bent: Ik ben zelf heel rustig, ik maak me superdruk waarom ik nooit de vrouwen om me heen heb waaien (echter wel getrouwd geweest, en een MILF gehad op 21 ;) ), alleen nu weet ik in godsnaam niet hoe het weer zou moeten.

Waar ik me in kan verplaatsen, is dat als het tegenzit het heel erg makkelijk is om juist de negatieve punten te onthouden. En die vergroot je 100 maal uit telkens als er weer een week voorbij is en je weer moederziel alleen in je bed ligt.

Automatisch schiet je ieder advies af, want hey, het is toch al mis gegaan? (Als introvert persoon heb ik dat zelf ook heel erg snel, ik moet er echt tegen vechten om het mij niet te laten gebeuren).

Wat ik denk dat OP kan helpen, en ik verval hiermee in herhaling samen met meerdere mensen, wees er bewust van wat je nu precies doet. En vergroot je successen voor jezelf, en daarbij bedoel ik niet je successsen op het date valk, nee je sucessen in het algemeen.

Oh en kijk eens rond naar inderdaad de wat meer verlegen meisjes, of kijk eens rond bij singel vrienden van familie en kenissen. Misschien daar iemand van uit vragen? Dan ligt er zowieso minder druk op als bij het uitgaan lijkt me (ik zou het niet weten, ik heb een hekel aan kroegtijgeren en stappen :P zie de lol er niet van in ;))
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')