Nigeria was engeland kolonie , dus wettelijk maar 1.quote:
Oh daarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 05:01 schreef kitao het volgende:
[..]
Nigeria was engeland kolonie , dus wettelijk maar 1.
misschien moslim-sharia gebied anders maar daar komt ze niet vandaan.
Ze komt uit Edo-state.
(benincity)
quote:
Ik kom gewoon praatje maken zonder wereldschokkend nieuws of GW-perikelen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 05:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
waarom zit jij in singles als je met 23 nigeriaanse vrouwen bent getrouwd?
Ik denk dat wij voor elkaar gemaakt zijn, maar desondanks ben ik zeer benieuwd naar de ingrediėnten die jij in jouw deftige burger hebt verwerkt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 05:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik 10 minuten geleden een zelfgemaakte cheeseburger heb weg lopen schoffelen???
Een broodje met sesamzaadjes, 2 plakjes cheddar, daartussen de burger, tomatenketchup en augurk!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 05:09 schreef Dubby het volgende:
[..]
Ik denk dat wij voor elkaar gemaakt zijn, maar desondanks ben ik zeer benieuwd naar de ingredienten die jij in jouw deftige burger hebt verwerkt.
Kijk aan! Een klassieke cheeseburger en weinig mis mee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 05:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een broodje met sesamzaadjes, 2 plakjes cheddar, daartussen de burger, tomatenketchup en augurk!
je hebt me verslagen , ik log uit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 05:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een broodje met sesamzaadjes, 2 plakjes cheddar, daartussen de burger, tomatenketchup en augurk!
En nu ga ik echt slapen. Is verdomme al 5u geweest! Wordt al bijna lichtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 05:12 schreef Dubby het volgende:
[..]
Kijk aan! Een klassieke cheeseburger en weinig mis mee.
Ok, sleep well verdomme!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 05:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En nu ga ik echt slapen. Is verdomme al 5u geweest! Wordt al bijna licht
Slaap lekker Graseter en Dubby!
Niet echt neequote:
Opzitten en pootjes geven voor de baas?quote:
Dat zou de baas wel willenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet echt nee![]()
[..]
Opzitten en pootjes geven voor de baas?
Met elke dag 200 km voor hem rijden geef je bijna hetzelfde gebaar.quote:
Het topic gaat zo langzaam... dat was ook nergens voor nodigquote:
raad eens waar ik zitquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met elke dag 200 km voor hem rijden geef je bijna hetzelfde gebaar.
Minimaal twee mensen hebben het gezien dus kennelijk wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:49 schreef mahlah het volgende:
[..]
Het topic gaat zo langzaam... dat was ook nergens voor nodig
Thuis? Mazzel!quote:
3 ą 4 dagen per weekquote:
Echt? Goed geregeld!quote:
Waar was het concert van?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben moe en kribbig, echt zo'n dag dat ik op mijn woorden moet passen op mijn werk.
Concert was ruk, dus dan maar even () de kroeg in....
Jammer, wel toffe band.quote:
Ooh ooh, de net-terug-van-zwangersverlof mevrouw moet oppassen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben moe en kribbig, echt zo'n dag dat ik op mijn woorden moet passen op mijn werk.
Concert was ruk, dus dan maar even () de kroeg in....
Ja, viel mij ook tegen, maar goed, het was gratisquote:
Hoe is het afgelopen met de werkgevers? Blijf je bij je besluit?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:22 schreef Feitosa het volgende:
Niks mooiers dan de dag beginnen met een flinke dosis Thrashmetal. En wat caffeine natuurlijk.
Neuh, dat valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh ooh, de net-terug-van-zwangersverlof mevrouw moet oppassen.
Ben bij m,n huidige werkgever gebleven. Wel met meer salaris en betere voorwaarden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met de werkgevers? Blijf je bij je besluit?
LAFAARDquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:59 schreef Kreator het volgende:
Ik rook nu ruim 3 maanden niet meer..
zegt diegene die terug gegaan is naar zijn oude werkgeverquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
LAFAARD
Wees een bink, rook en drink.
Hoorde vanmorgen weer van een collega die dankzij roken een behoorlijke longemfyseem heeft opgelopen.quote:
Jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ola..
Ootmarsum? Oh...voor je taakstraf natuurlijk...
Zo heb ik er eentje met longkanker. Die zit nu gezellig aan de chemo'squote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoorde vanmorgen weer van een collega die dankzij roken een behoorlijke longemfyseem heeft opgelopen..
Oké, maar dat was toch te makkelijk voor je? Of was dat bij je nieuwe baan ook?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:01 schreef Feitosa het volgende:
Ben bij m,n huidige werkgever gebleven. Wel met meer salaris en betere voorwaarden.
Eitje hequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Duim en ik houden het ook nog steeds vol.
Snoep je nog veel?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:27 schreef Techno het volgende:
Ja, tot dus ver valt het echt 200% mee.
Volgend jaar krijg ik een cursus van 3 weken, daarna kan ik wat meer met de systemen hier.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké, maar dat was toch te makkelijk voor je? Of was dat bij je nieuwe baan ook?
Ik was nog niet weg. Op de lange termijn is het hier sowieso stabieler dan bij ASML.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zegt diegene die terug gegaan is naar zijn oude werkgever
Ze verkopen het hier niet meerquote:
Aangekomen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is ook al minder geworden inmiddels. Maar nog wel meer dan normaal.
Ik zit op +6. Maar dat was puur eigen schuld. En ik kan het hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:47 schreef Techno het volgende:
Nee, ben nog steeds op exact hetzelfde gewicht.
Oh ohh, hopen dat dat niet je zwangerschapseten gaat worden, kun je beter verslaafd worden aan augurken.quote:
Kan altijd beter.quote:
Goeiemorgen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:53 schreef El_Matador het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyle/2309322/helft-liegt-seksleven.html
![]()
Buenos dias allen!
Lekker representatieve steekproefquote:Aan het onderzoek deden 540 mannen en vrouwen tussen de 20 en 34 jaar.
Het kan idd altijd beter dan Purmerendquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:54 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Kan altijd beter.We gaan zo de markt op, vis halen.
Netjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:47 schreef Techno het volgende:
Nee, ben nog steeds op exact hetzelfde gewicht.
Die van die creatieve mensen versus extraverte mensen (helemaal waar en zo logisch als wat, maar ja, toch "onderzocht") was een onderzoek onder -schrik niet- 58 respondenten...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
[..]
Lekker representatieve steekproef
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die van die creatieve mensen versus extraverte mensen (helemaal waar en zo logisch als wat, maar ja, toch "onderzocht") was een onderzoek onder -schrik niet- 58 respondenten...![]()
Of dat ze al die onderzoeken uitvoeren in Engeland en op nu.nl gewoon kopieren:quote:
Als ik alleen al denk aan die zure geur dan ga ik al over mijn nekquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:54 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Oh ohh, hopen dat dat niet je zwangerschapseten gaat worden, kun je beter verslaafd worden aan augurken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |