Geen nood , je kunt ook met mij praten vandaag.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 03:23 schreef Under_Score het volgende:
maar nu zijn alle leuke single vrouwtjes al weg
Mag morgenmiddag naar Duinrell mensen ophalen, en daarna naar Dusseldorf Airportquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 03:33 schreef Under_Score het volgende:
geen idee wat ik morgen ga doen eigenlijk.
ik heb nu vakantie, laatste week en ik verveel me de tering. en straks als ik aan het werk ben ben ik weer to aan vakantie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 03:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mag morgenmiddag naar Duinrell mensen ophalen, en daarna naar Dusseldorf Airport![]()
Ben ik weer lekker laat thuis!
Maar goed, vrijdag begint mijn vakantie, om 04:00 in de ochtend moet ik de boot naar Engeland hebben![]()
Ik heb genoeg ideeen maar de uitvoering zal op spaak lopen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 03:33 schreef Under_Score het volgende:
geen idee wat ik morgen ga doen eigenlijk.
Beetje sightseeing kan heel ontspannend werken, voor je het weet is de dag om!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 03:37 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik heb nu vakantie, laatste week en ik verveel me de tering. en straks als ik aan het werk ben ben ik weer to aan vakantie.
zucht.
ik ga morgen maar weer een stuk fietsen enzo. mischien ff naar een andere stad fietsen en daar wat rondlopen ofzo.
Ik snap t niet , iemand die zich verveelt met de vakantie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 03:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beetje sightseeing kan heel ontspannend werken, voor je het weet is de dag om!
Ik verveel me vrijwel nooit!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 03:40 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik snap t niet , iemand die zich verveelt met de vakantie.
Ik wou dat die het hele jaar duurde.
ik had allerlei plannen voor de zomer, maar door omstandigheden zijn ze niet doorgegaan. en om telkens half Nederland door te crossen voor een pretpark is ook een beetje te duur.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 03:40 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik snap t niet , iemand die zich verveelt met de vakantie.
Ik wou dat die het hele jaar duurde.
Dat wil ik niet zeggen , maar ik verveel me liever voor de buis dan dat ik loop op te ruimen voor de baas.quote:
Ok , doe gewoon rustig aan , ontspan , lees een boek , kijk een film.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 03:42 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik had allerlei plannen voor de zomer, maar door omstandigheden zijn ze niet doorgegaan. en om telkens half Nederland door te crossen voor een pretpark is ook een beetje te duur.
Een Tsunami maakt je wel weer scherp! (Mits je hem overleefd, natuurlijk..)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 03:46 schreef kitao het volgende:
[..]
Ok , doe gewoon rustig aan , ontspan , lees een boek , kijk een film.
Vaak is een Balireis vermoeiender met vlucht e.d. dan een thuiszitsessie.
(tsunamies niet meegerekend)
Ja mag trouwens gaan slapen hoor, alle lieve [Singles] dames zijn nu wel naar bedquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 03:42 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik had allerlei plannen voor de zomer, maar door omstandigheden zijn ze niet doorgegaan. en om telkens half Nederland door te crossen voor een pretpark is ook een beetje te duur.
ik heb dat allemaal al gedaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 03:46 schreef kitao het volgende:
[..]
Ok , doe gewoon rustig aan , ontspan , lees een boek , kijk een film.
Vaak is een Balireis vermoeiender met vlucht e.d. dan een thuiszitsessie.
(tsunamies niet meegerekend)
Gaan we rocken ?quote:
Ohh gaan we battlen? Komt goed!quote:
Eat this :quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 03:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh gaan we battlen? Komt goed!
Helemaal top!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 04:01 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben er stiekem nog.... teveel 80's muziek aan het luisteren
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 04:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Helemaal top!![]()
Je wordt steeds leuker zo!![]()
nog 1 dan , dan is mijn repetoire uitgeput..voor nu.quote:
Hahahah SUPER dat nummerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 04:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Om het af te leren voor het slapen gaan:
Ik hou er wel vanquote:
Waarom verdedig je mij niet tegen die trol -aanval van die knakker ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 04:01 schreef Lotusss het volgende:
Ik had wel zo'n idee dat je 'm leuk zou vinden, britse roots hebbende enzoquote:
Ik ga lekker slapen nu... alsnog...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 04:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hou er wel van![]()
Nog een allerlaatste dan!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 04:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga lekker slapen nu... alsnog...
Welterusten lieverd!
Ik ben ook m'n bed in zodra het nummer afgelopen isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 04:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga lekker slapen nu... alsnog...
Welterusten lieverd!
Slijmbal..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 04:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben ook m'n bed in zodra het nummer afgelopen is![]()
Slaap lekker lief bloempje
Ik ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 04:01 schreef Lotusss het volgende:
Is dat een reden om geen hallo te zeggen ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 04:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jou heb ik nog nooit hier gezien!
Nee maar wel om te zeggen dat ik jou nog nooit hier heb gezien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 04:41 schreef kitao het volgende:
[..]
Is dat een reden om geen hallo te zeggen ?
Nou , zo klonk het niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 04:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee maar wel om te zeggen dat ik jou nog nooit hier heb gezien.
Nou, ik vind van wel. "Jou heb ik nog nooit hier gezien!"quote:
Hoi!quote:Ik ben kitao , aangenaam.
Nee.quote:Heb je problemen met newbies ?
waarom ben jij zo laat op ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 04:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nou, ik vind van wel. "Jou heb ik nog nooit hier gezien!"
[..]
Hoi!![]()
Ik ben Graseter.
[..]
Nee.![]()
niet veel als je zit te fokken.quote:
Ene scherm Fok! en resultaat van werk, andere scherm dreamweaver.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 04:53 schreef kitao het volgende:
[..]
niet veel als je zit te fokken.
ik zit ook in nachtdienstritme , hoop vandaag eruit te komen.
Nigeria was engeland kolonie , dus wettelijk maar 1.quote:
Oh daarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 05:01 schreef kitao het volgende:
[..]
Nigeria was engeland kolonie , dus wettelijk maar 1.
misschien moslim-sharia gebied anders maar daar komt ze niet vandaan.
Ze komt uit Edo-state.
(benincity)
quote:
Ik kom gewoon praatje maken zonder wereldschokkend nieuws of GW-perikelen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 05:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
waarom zit jij in singles als je met 23 nigeriaanse vrouwen bent getrouwd?
Ik denk dat wij voor elkaar gemaakt zijn, maar desondanks ben ik zeer benieuwd naar de ingrediënten die jij in jouw deftige burger hebt verwerkt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 05:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik 10 minuten geleden een zelfgemaakte cheeseburger heb weg lopen schoffelen???
Een broodje met sesamzaadjes, 2 plakjes cheddar, daartussen de burger, tomatenketchup en augurk!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 05:09 schreef Dubby het volgende:
[..]
Ik denk dat wij voor elkaar gemaakt zijn, maar desondanks ben ik zeer benieuwd naar de ingredienten die jij in jouw deftige burger hebt verwerkt.
Kijk aan! Een klassieke cheeseburger en weinig mis mee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 05:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een broodje met sesamzaadjes, 2 plakjes cheddar, daartussen de burger, tomatenketchup en augurk!
je hebt me verslagen , ik log uit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 05:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een broodje met sesamzaadjes, 2 plakjes cheddar, daartussen de burger, tomatenketchup en augurk!
En nu ga ik echt slapen. Is verdomme al 5u geweest! Wordt al bijna lichtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 05:12 schreef Dubby het volgende:
[..]
Kijk aan! Een klassieke cheeseburger en weinig mis mee.
Ok, sleep well verdomme!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 05:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En nu ga ik echt slapen. Is verdomme al 5u geweest! Wordt al bijna licht
Slaap lekker Graseter en Dubby!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |